Precies, ik mag toch hopen dat ze niet echt dit soort opties afwegen. Ik snap dat je vanwege Corona een beetje behouden bent in je aankopen maar er is genoeg geld.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft na PSV ook niet veel meer gespeeld zie ik
Klaassen zal best een paar aardige potjes spelen en zijn doelpunten maken, maar het grootste deel van de tijd zal hij onzichtbaar meehobbelen waarin hij zogenaamd een 6je speelt. En het grootste probleem is hiermee nog steeds niet aangepakt op het middenveld.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat mag, het venijn zit in de staart wat dat betreft, 2 voltreffers met Kudus en Antony en met Klaiber wel een dieptepuntje, Klaassen geef ik nog wel het voordeel van de twijfel
Zelfs voor de bedragen die ze nu uitgeven aan Klaiber en Klaassen kan je toch wel wat beters halen.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies, ik mag toch hopen dat ze niet echt dit soort opties afwegen. Ik snap dat je vanwege Corona een beetje behouden bent in je aankopen maar er is genoeg geld.
wat ik al eerder zei hij is wel een slimme voetballer, dat z'n medespelers hem liever niet willen laten gaan zegt ook wel wat, vandaar het voordeel van de twijfelquote:Op woensdag 30 september 2020 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen zal best een paar aardige potjes spelen en zijn doelpunten maken, maar het grootste deel van de tijd zal hij onzichtbaar meehobbelen waarin hij zogenaamd een 6je speelt. En het grootste probleem is hiermee nog steeds niet aangepakt op het middenveld.
5 miljoen is een fooiquote:Op woensdag 30 september 2020 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs voor de bedragen die ze nu uitgeven aan Klaiber en Klaassen kan je toch wel wat beters halen.
Dat lijkt mij wel ja, van wat ik erover lees is die middenvelder die PSV heeft gehaald al een stuk interessanter. Klaiber is gewoon een redelijk goedkope optie als back-up.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs voor de bedragen die ze nu uitgeven aan Klaiber en Klaassen kan je toch wel wat beters halen.
Frankrijk is sowieso wel een interessant land qua talentquote:Op woensdag 30 september 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja, van wat ik erover lees is die middenvelder die PSV heeft gehaald al een stuk interessanter. Klaiber is gewoon een redelijk goedkope optie als back-up.
voor welke speler dan ook, al vind ik wel dat je een back gewoon uit je eigen opleiding zou moeten halenquote:
Maar wel een heel stuk minder dan Van de Beek, ook qua voetbalintelligentie.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei hij is wel een slimme voetballer, dat z'n medespelers hem liever niet willen laten gaan zegt ook wel wat, vandaar het voordeel van de twijfel
vd Beek is beter in de kleine ruimte maar of hij meer voetbalintelligentie heeft weet ik niet en op 6 had vd Beek teveel drang naar voren, misschien dat Klaassen zich op die positie beter kan beheersenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wel een heel stuk minder dan Van de Beek, ook qua voetbalintelligentie.
Klaassen had dat probleem zelf ook altijd wel dat hij te diep stond, maar misschien heeft hij zijn speelstijl wel aangepast. Hij zal vast niet slechter zijn dan Alvarez op die plek.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Beek is beter in de kleine ruimte maar of hij meer voetbalintelligentie heeft weet ik niet en op 6 had vd Beek teveel drang naar voren, misschien dat Klaassen zich op die positie beter kan beheersen
Ik kijk alleen de samenvattingen hoor maar daar zie ik Klaassen ook altijd overal opduiken. (met name in de 16 maar goed dat komt ook meer naar voren in zo'n samenvatting natuurlijk)quote:Op woensdag 30 september 2020 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Beek is beter in de kleine ruimte maar of hij meer voetbalintelligentie heeft weet ik niet en op 6 had vd Beek teveel drang naar voren, misschien dat Klaassen zich op die positie beter kan beheersen
was ook wel een ander Ajax, spelen tactisch wel een stuk volwassenerquote:Op woensdag 30 september 2020 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen had dat probleem zelf ook altijd wel dat hij te diep stond, maar misschien heeft hij zijn speelstijl wel aangepast. Hij zal vast niet slechter zijn dan Alvarez op die plek.
maar toen speelde hij toch op 10?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de samenvattingen hoor maar daar zie ik Klaassen ook altijd overal opduiken. (met name in de 16 maar goed dat komt ook meer naar voren in zo'n samenvatting natuurlijk)
Ik bedoel de recente wedstrijden van Werder (sinds corona zeg maar), dacht dat hij meestal op 6 stond nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar toen speelde hij toch op 10?
Maar daarom vind ik Klaassen niet meer geschikt als 10 in dit systeem, moet wel iemand staan die in de kleine ruimte iets kan.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook wel een ander Ajax, spelen tactisch wel een stuk volwassener
dat ben ik wel met je eens, op 6 samen met Kudus kan je wel wat meer variatie in je spel krijgenquote:Op woensdag 30 september 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarom vind ik Klaassen niet meer geschikt als 10 in dit systeem, moet wel iemand staan die in de kleine ruimte iets kan.
Viel best mee, dat CL seizoen was ie top en speelde niet eens op zn eigen positie.quote:
Klaassen is een beetje slachtoffer van de FOK-VBL-dichotomie dat een speler fantastisch is ofwel er helemaal niets van kan. (tenzij uit een Scandinavische competitie, dan zijn ze nog Schrodinger's Dane). In werkelijkheid was Klaassen als relatieve youngster zo'n beetje de beste speler van de eredivisie en zou hij nu op zijn best moeten zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik al eerder zei hij is wel een slimme voetballer, dat z'n medespelers hem liever niet willen laten gaan zegt ook wel wat, vandaar het voordeel van de twijfel
Kan me in zijn laatste jaar herinneren onder Bosz dat die qua handelingssnelheid tekort kwam maar dat hij zich vaak redde met het maken van de beslissende goal . En bij Werder was het soms ook pijnlijk omdat veel ballen van zijn voet sprongen, het nodig hebben van tijd voor een pass en ga zo maar door. Hij is beter dan Alvarez maar daar is niet veel voor nodig.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klaassen is een beetje slachtoffer van de FOK-VBL-dichotomie dat een speler fantastisch is ofwel er helemaal niets van kan. (tenzij uit een Scandinavische competitie, dan zijn ze nog Schrodinger's Dane). In werkelijkheid was Klaassen als relatieve youngster zo'n beetje de beste speler van de eredivisie en zou hij nu op zijn best moeten zijn.
Hij is geen internationale top en zijn houterige motoriek komt in zijn technische vaardigheid vrij nadrukkelijk naar voren maar hij heeft wel de kwaliteiten dat hij doelpunten kan maken, vrij constant is en veel meer dan Tadic een team in de eredivisie op sleeptouw kan nemen wanneer het een wedstrijd niet zo lekker draait. Uiteraard was hij de beste in een veel mindere lichting dan die van De Jong, De Ligt en vd Beek en moet hij niet het creatieve brein worden. Er zijn hier denk ik echter teveel mensen die daadwerkelijk in de waan leven dat Ajax zich met gerichte aankopen en een goede jeugdopleiding structureel zou moeten kunnen meten met de Europese top.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan me in zijn laatste jaar herinneren onder Bosz dat die qua handelingssnelheid tekort kwam maar hij redde zich vaak met het maken van de beslissende goal . En bij Werder was het soms ook pijnlijk omdat veel ballen van zijn voet sprongen, het nodig hebben van tijd voor een pass en ga zo maar door.
Stuk ouder toch?quote:Op woensdag 30 september 2020 18:05 schreef peaceman het volgende:
Als je dan toch iemand terug gaat halen, waarom schone dan niet? Die kan prima op 6 en je hebt ook de garantie van 6-10 vrije trappen raak per jaar.
In de eredivisie kan die er wel 10+ maken ja maar Europees gezien kan het gewoon niet en ik vrees dat die Alvarez niet gaat vervangen omdat Haggie een blinde liefde voor hem heeft. Meten met de Europese top hoeft van mij niet maar je kan wel redelijk meedoen in de CL als je iets meer hebt dan 3 scouts die bagger aandragen en niet aankomt zetten met Feyenoord versterkingen zoals een Kleiber, bord op schoot met Klaassen en verder interesse hebt in Brenet . Komt nogal scheef over nadat je Kudus en Antony hebt vastgelegd , alsof je de balans met miskopen in stand moet houden tegenover de goeie aankopen.quote:Op woensdag 30 september 2020 18:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij is geen internationale top en zijn houterige motoriek komt in zijn technische vaardigheid vrij nadrukkelijk naar voren maar hij heeft wel de kwaliteiten dat hij doelpunten kan maken, vrij constant is en veel meer dan Tadic een team in de eredivisie op sleeptouw kan nemen wanneer het een wedstrijd niet zo lekker draait. Uiteraard was hij de beste in een veel mindere lichting dan die van De Jong, De Ligt en vd Beek en moet hij niet het creatieve brein worden. Er zijn hier denk ik echter teveel mensen die daadwerkelijk in de waan leven dat Ajax zich met gerichte aankopen en een goede jeugdopleiding structureel zou moeten kunnen meten met de Europese top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |