abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195347643
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:29 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Ik denk zelf (en ja dat is een scenario) dat hij na zijn daad (verkrachting/misbruik/moord/watdanook) zich zo intens schuldig voelde toen hij Nicky naakt zag liggen en hem fatsoenlijk wilde achterlaten en hem zijn onderbroek en broek wilde aandoen maar dat ging nogal lastig bij een dood kind en Nicky kwam onder de bladeren te zitten. Vanaf dit punt vertelt Josje de waarheid: Hij keek naar Nicky hoe die erbij lag en toen zag hij de bladeren en haalde hij die weg en fatsoeneerde hij de broek enigszins. Hij was zeer bang betrapt te worden en dacht dat men naar hem aan het kijken was en is gevlucht. Thuisgekomen kan hij de slaap niet vatten (vanwege zijn daad) en durfde er met niemand over te praten en is hij de volgende dag teruggekeerd om nog een keer goed rond te kijken met daglicht of daar iets lag wat naar hem kon wijzen maar helaas was de politie er al en is hij weggegaan. De rest van het verhaal kennen jullie.

Over iets liegen is makkelijker als het deels waar is en deels leugen. Iets compleet uit de duim zuigen is lastig vol te houden.
Zou goed kunnen. Vaak gaan daders ook terug naar de plek.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_195347733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Waarom zouden die Joos en Jos iets samen bekokstoofd hebben? Volgens mij is er geen bewijs dat de twee elkaar zouden kennen en Joos zat in een heel ander age-bracket. Bovendien vraag ik me af hoevaak 80-jarigen levensdelicten plegen, en dan ook nog met een seksueel component.
Pedofielen kennen elkaar heel vaak en helpen elkaar ook. En de dood van Nicky was vast niet opzettelijk.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195347920
Als Nicky zijn onderbroek daar uitgetrokken was en door de dader verkeerd om is aangetrokken, idem met de pyamabroek, dan zat er toch logischerwijs ook organisch bodemmateriaal in en op.

Is niets over gezegd gisteren, wel dat die ergens anders is overleden.

Dat zou dus betekenen dat Nicky daar in die struiken niet misbruikt is.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:56:03 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195347943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:42 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Pedofielen kennen elkaar heel vaak en helpen elkaar ook. En de dood van Nicky was vast niet opzettelijk.
Waar kennen ze elkaar van? Van een geheim genootschap van pedo's?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_195348024
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]

via forums op internet, van verenigingen, via-via
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195348061
quote:

[..]

Je kent de Vereniging Martijn?
pi_195348076
quote:

[..]

Ik denk dat de ene pedo de ander heus wel herkent, hoe die naar kinderen kijkt en hoe die zich gedraagt of over kinderen praat.
pi_195348154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:29 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Ik denk zelf (en ja dat is een scenario) dat hij na zijn daad (verkrachting/misbruik/moord/watdanook) zich zo intens schuldig voelde toen hij Nicky naakt zag liggen en hem fatsoenlijk wilde achterlaten en hem zijn onderbroek en broek wilde aandoen maar dat ging nogal lastig bij een dood kind en Nicky kwam onder de bladeren te zitten. Vanaf dit punt vertelt Josje de waarheid: Hij keek naar Nicky hoe die erbij lag en toen zag hij de bladeren en haalde hij die weg en fatsoeneerde hij de broek enigszins. Hij was zeer bang betrapt te worden en dacht dat men naar hem aan het kijken was en is gevlucht. Thuisgekomen kan hij de slaap niet vatten (vanwege zijn daad) en durfde er met niemand over te praten en is hij de volgende dag teruggekeerd om nog een keer goed rond te kijken met daglicht of daar iets lag wat naar hem kon wijzen maar helaas was de politie er al en is hij weggegaan. De rest van het verhaal kennen jullie.

Over iets liegen is makkelijker als het deels waar is en deels leugen. Iets compleet uit de duim zuigen is lastig vol te houden.
Dat denk ik dus ook dat het deels waar is en dat hij terug ging naar de plek om te kijken maar dat was toch in de nacht toen hij die Marechaussee tegen kwam?
Hoe laat is bekend gemaakt eigenlijk dat Nicky was gevonden ?
  woensdag 30 september 2020 @ 18:10:28 #234
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195348216
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:42 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

vast niet , misschien wel , anders mogelijk ,ik vermoed, lijkt me, dat voegt zo weinig toe
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 30 september 2020 @ 18:11:31 #235
323876 michaelmoore
pi_195348229
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Als Nicky zijn onderbroek daar uitgetrokken was en door de dader verkeerd om is aangetrokken, idem met de pyamabroek, dan zat er toch logischerwijs ook organisch bodemmateriaal in en op.

zeer duidelijk
Zal logischerwijs
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_195348246
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:05 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook dat het deels waar is en dat hij terug ging naar de plek om te kijken maar dat was toch in de nacht toen hij die Marechaussee tegen kwam?
Hoe laat is bekend gemaakt eigenlijk dat Nicky was gevonden ?
Hij werd om 20:50 gevonden door een team met daarin een neef van de vader. Die heeft hem ook herkend.

Vervolgens dient eerst de familie op de hoogte gebracht te worden.

Jos werd om 00:30 uur aangesproken door de marechaussee. Die heeft 54 minuten gefietst dus was rond 23:30 vertrokken... Geen idee of men die avond het bericht al heeft uitgedaan naar de media.
pi_195348271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zeer duidelijk
Zal logischerwijs

Zeiden ze toch niets over?
pi_195348286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

vast niet , misschien wel , anders mogelijk ,ik vermoed, lijkt me, dat voegt zo weinig toe
Log dan uit of ga in een ander topic zitten, blijkt me, logischerwijs, toch?
pi_195348319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:

Het blijft een mysterie tot nu toe wat er is gebeurd met Nicky alhoewel ik denk dat het deels waar is wat hij verklaart heeft
  woensdag 30 september 2020 @ 18:19:52 #240
323876 michaelmoore
pi_195348370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zeiden ze toch niets over?
al dan niet dennennaalden in de onderbroek voegt niets toe

best mogelijk dat er drie of vier dennennaalden in de onderbroek zaten , of 6, als daar niets over gemeld is dan mag je niet concluderen dat die er niet waren , sherlock
pi_195348520
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hij werd om 20:50 gevonden door een team met daarin een neef van de vader. Die heeft hem ook herkend.

Jos werd om 00:30 uur aangesproken door de marechaussee. Die heeft 54 minuten gefietst dus was rond 23:30 vertrokken... Geen idee of men die avond het bericht al heeft uitgedaan naar de media.
20.50 gevonden dan word dat niet gelijk naar buiten gebracht dat het om Nicky gaat lijkt mij maar dat checkt Justitie wel
Ik las ook dat Roethof foto,s van de schouw as Maandag mee moest nemen dat vroeg de Officier
En de fietsroute komt ter sprake Nicky was tot Maandagavond insectenvrij en heeft nog lange tijd geleefd de Entomoloog had het over een auto dat zou aannemelijker zijn
pi_195348970
Barten wordt in de dagen na de vondst van Nicky wel vrijwel dagelijks door de politie ondervraagd. De verhoren zijn memorabel; er zijn momenten waarop men denkt dat de 80-jarige man op het punt staat te breken. Een bizarre vraag van Barten: Is het mogelijk om het lijk van een kind te misbruiken?

https://dnadatabank.wordpress.com/dossiers/nicky-verstappen/

@Za, dit is toch ook bizar?
pi_195349265
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Barten wordt in de dagen na de vondst van Nicky wel vrijwel dagelijks door de politie ondervraagd. De verhoren zijn memorabel; er zijn momenten waarop men denkt dat de 80-jarige man op het punt staat te breken. Een bizarre vraag van Barten: Is het mogelijk om het lijk van een kind te misbruiken?

https://dnadatabank.wordpress.com/dossiers/nicky-verstappen/

@:za, dit is toch ook bizar?
Ik heb het allemaal gelezen ook het boek van Vuijk heel vreemd die Joost Barten
pi_195350736
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:45 schreef polderturk het volgende:
Er is DNA van Jos B op de binnenkant van de onderbroek van het slachtoffer gevonden en TjjWester vindt dat dit geen direct bewijs is. Dan wil ik van hem een verklaring hiervoor zien.
Bewijs waarvan?
- Nicky's verkrachting? Is het inderdaad geen bewijs voor. Het kan namelijk ook aangebracht zijn tijdens het fatsoeneren van de kleding (of het zelfs opnieuw aantrekken, maar ook dat is - op zichzelf - geen bewijs van verkrachting).
- De moord op Nicky? Nee, ook dat bewijst het DNA op de binnenkant van de onderbroek niet.
pi_195351242
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:58 schreef eigendeegcookie het volgende:
de verklaring van J over waarom zijn DNA aan de onderbroek zat is vals,
want door kleding recht te trekken/fatsoeneren, raak je wel de tailleband aan, maar niet het kruis.

en had hij zich niet klem geluld door te verklaren dat hij N vond op de plek waar hij later gevonden werd tijdens de zoektocht, omdat hij die plek niet weten kon?
Het kruis van de onderbroek is nooit onderzocht op sporen, aangezien daar een remspoor zat en ze het daarom niet konden onderzoeken!
pi_195352858
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:09 schreef Krollie het volgende:

[..]

Bewijs waarvan?
- Nicky's verkrachting? Is het inderdaad geen bewijs voor. Het kan namelijk ook aangebracht zijn tijdens het fatsoeneren van de kleding (of het zelfs opnieuw aantrekken, maar ook dat is - op zichzelf - geen bewijs van verkrachting).
- De moord op Nicky? Nee, ook dat bewijst het DNA op de binnenkant van de onderbroek niet.
Moord, verkrachting... man man man

Dit topic gaat over de arrestatie van een man die een dood kind aantreft op een sparreboomperceel. Mogelijk betrokken bij de dood van de jongen, mogelijk medeplichtig, en hem is van alles te verwijten.

Naartoe kort door de bocht gaat deze zaak niet.
pi_195352864
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:33 schreef Krollie het volgende:

[..]

Het kruis van de onderbroek is nooit onderzocht op sporen, aangezien daar een remspoor zat en ze het daarom niet konden onderzoeken!
:{w
pi_195354832
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Moord, verkrachting... man man man

Dit topic gaat over de arrestatie van een man die een dood kind aantreft op een sparreboomperceel. Mogelijk betrokken bij de dood van de jongen, mogelijk medeplichtig, en hem is van alles te verwijten.

Naartoe kort door de bocht gaat deze zaak niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:{w
Ik reageerde op Polderturk en Eigendeegcookie.
pi_195358879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n vreselijk oude zaak dat hij in een andere tijdsgeest bedacht moet worden. Ik las net ook al iemand die zei dat hij meteen ter plekke de politie gebeld zou hebben. Dat ging toen helemaal niet, er waren geen mobiele telefoons.
Zo ook dit. De media, dat was de krant en de televisie.. En als er een bericht uitging naar de krant, dan kon je dat de volgende dag lezen.
En het is raar zeggen, maar zelfs pedofilie werd in die tijd anders bekeken. Het was er, men wist het (soms ook wie) maar men had het er niet over.
pi_195359325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n vreselijk oude zaak dat hij in een andere tijdsgeest bedacht moet worden. Ik las net ook al iemand die zei dat hij meteen ter plekke de politie gebeld zou hebben. Dat ging toen helemaal niet, er waren geen mobiele telefoons.
Zo ook dit. De media, dat was de krant en de televisie.. En als er een bericht uitging naar de krant, dan kon je dat de volgende dag lezen.
En het is raar zeggen, maar zelfs pedofilie werd in die tijd anders bekeken. Het was er, men wist het (soms ook wie) maar men had het er niet over.
Klopt, toen had niet iedereen een mobiel. Maar ze hadden wel andere dingen die er nu bijna niet meer zijn.

Een telefooncel in elk dorp, zonder camera’s dus je kon juist redelijk anoniem 0611 bellen of was het toen al 112?

Ik moet dat boek er eens bij gaan halen, maar volgens mij ging het via de mondelinge tamtam snel rond. Die kinderen van zijn kamp waren toen al naar huis, net als de meeste kampleiders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')