Bewijs bewijs bewijs. daar draait het om. en cru genoeg zijn het dezelfde opsporingsdiensten die deze situatie hebben veroorzaakt. De zaak had al jaren geleden opgelost kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit, het OM moet een scenario hebben waarbij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid iets aangenomen kan worden. En dat kan hier niet. Zelfs de doodsoorzaak van Nikky Verstappen is niet duidelijk.
Graag!quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, het was een letterlijke quote, Ik blijf ff zoeken want ik vond hem zeer opmerkelijk.
Gaat wel ff duren want ben ondertussen een balken plafond aan het schilderen.quote:
Of luister anders dit gelijk eerste video:quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
https://twitter.com/NielsKlaassen/status/1310878791061864448
Ik vind het wel een leuke kerel.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Peter R mag Roethof niet
Ik hoor de "up" totaal niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:44 schreef Za het volgende:
[..]
Hij zegt heikup idd.
Indien ik in het anti Jos kamp zou zitten zou ik hier op aanslaan, eerlijk is eerlijk.
Ik vind dit niet problematisch, in gedachten hing dat woord waarschijnlijk nog ergens bij deze man.
Over welke jongen gaat dit??quote:
Op basis van wat???quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef JohnDDD het volgende:
Jos had beter helemaal zijn mond kunnen houden of kunnen bekennen. Door dit ongeloofwaardige verhaal maakt hij een veroordeling alleen maar waarschijnlijker en zal zijn straf hoger uitvallen.
Ik vind Roethof een verschrikkelijk betweterige advocaat. Hij heeft ook een irritant stemgeluid.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke kerel.
Zulk soort advocaten zijn alleen maar bezig hun client vrij te spreken. Ook als zij zelf wel weten dat hij het gedaan heeft (of in dit geval meer weet).quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind hem echt fantastisch, en heb hem ook weleens ontmoet. Het is een buurtgenoot.
Ow ok.quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ergens op de scouting in 1985.
Ah, dat verklaart wel waarom je in Josje kamp zit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind hem echt fantastisch, en heb hem ook weleens ontmoet. Het is een buurtgenoot.
Ik hoor het heel duidelijk.quote:
Wat een ziek gedoe.quote:
Goh wat had je dan verwacht??? dit wisten we toch al lang?quote:
Dat is toch gewoon hun werk?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zulk soort advocaten zijn alleen maar bezig hun client vrij te spreken. Ook als zij zelf wel weten dat hij het gedaan heeft (of in dit geval meer weet).
Niet alleen werk maar ook zijn plicht. Hij is verplicht om de belangen van client zo goed mogelijk te behartigen, anders kan een schorsing volgen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:04 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hun werk?
De politie spoort op, het OM klaagt aan, de advocaat verdedigt en de rechter velt een oordeel.
Hij spreekt zich steeds meer tegenquote:
Lult hoogstwaarschijnlijk uit zijn nek.quote:
Belangen verdedigen is goed, maar moet daarvoor de waarheid geschaad worden?quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet alleen werk maar ook zijn plicht. Hij is verplicht om de belangen van client zo goed mogelijk te behartigen, anders kan een schorsing volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |