quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
OfftopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Last of Us is zoooo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Omdat het gebrek aan volledige voice acting over 5 jaar nog pijnlijker is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwaliteit kost geld. BotW is over vijf jaar nog steeds een topgame. Waarom zou die niet full price zijn?
Voice acting mis ik totaal niet bij Botw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat het gebrek aan volledige voice acting over 5 jaar nog pijnlijker is.
Ok.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:38 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Voice acting mis ik totaal niet bij Botw.
Geen gemis imo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:29 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat het gebrek aan volledige voice acting over 5 jaar nog pijnlijker is.
Is allemaal prima, natuurlijk. Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik vind het spel een mooie technische prestatie maar niet veel meer. Het verhaal is flinterdun, het zit vol met typische open wereld opvulling om je simpelweg bezig te houden. De wapens die van glas gemaakt lijken heb ik ook weinig mee.quote:
Ikzelf stoorde me het meest aan het relatief kleine aantal verschillende soorten tegenstanders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Is allemaal prima, natuurlijk. Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik vind het spel een mooie technische prestatie maar niet veel meer. Het verhaal is flinterdun, het zit vol met typische open wereld opvulling om je simpelweg bezig te houden. De wapens die van glas gemaakt lijken heb ik ook weinig mee.
3,5 jaar na dato het spel weer opgepakt en na vele honderden speeluren ontdek ik nog steeds nieuwe dingen. De ultieme vrijheid, wat je kunt zien, kun je naar toe. Alle open wereld spellen die ik daarna heb gespeeld voelen imo ouderwets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Is allemaal prima, natuurlijk. Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen. Ik vind het spel een mooie technische prestatie maar niet veel meer. Het verhaal is flinterdun, het zit vol met typische open wereld opvulling om je simpelweg bezig te houden. De wapens die van glas gemaakt lijken heb ik ook weinig mee.
Dat kan ik best begrijpen, ik heb mij er ook prima mee vermaakt, zeker zo'n 40 uur. Maar ik ben traag, met name in open werelden. Mocht het verhaal dan niet echt boeiend zijn dan heb ik al snel het Ubisoft effect en ben ik er daarna wel klaar mee. Nadeel is dat je het ook niet zomaar weer even oppakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
3,5 jaar na dato het spel weer opgepakt en na vele honderden speeluren ontdek ik nog steeds nieuwe dingen. De ultieme vrijheid, wat je kunt zien, kun je naar toe. Alle open wereld spellen die ik daarna heb gespeeld voelen imo ouderwets.
Verhaal is verder nooit echt diep geweest in een Zelda game.
Maar goed, voor mij is dit het beste spel wat ik ooit gespeeld heb.![]()
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Of die guardians, ik zal ze nooit leuk gaan vinden. Dan vecht ik liever tegen een enorm beest ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ikzelf stoorde me het meest aan het relatief kleine aantal verschillende soorten tegenstanders.
Deel 2 is nog zo weinig over bekend, maar ben zeker benieuwd. Hoop niet dat dezelfde kaart gebruikt word.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen, ik heb mij er ook prima mee vermaakt, zeker zo'n 40 uur. Maar ik ben traag, met name in open werelden. Mocht het verhaal dan niet echt boeiend zijn dan heb ik al snel het Ubisoft effect en ben ik er daarna wel klaar mee. Nadeel is dat je het ook niet zomaar weer even oppakt.
Dus je kunt niet wachten op deel 2?
Cloud gaming op de switch?quote:
Dit is uitstekend nieuws.quote:
Ik ben in de war?! Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Cloud gaming op de switch?
Hitman en Control.
Het is een cloud game. Jij download een player en ergens in de cloud speelt de game zich af. Soort screensharing tussen jou en de game. Dus Google Stadia, maar dan voor 1 game.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:54 schreef BroesWillems het volgende:
[ twitter ]
Voor wie het wil proberen.
Edit: begint al goed, ik sta plek 1069 in de wachtrij.![]()
855 ondertussen, dus heel hard loopt het niet.
Je kunt het tijdelijk proberen om verbinding te testen. Keuze tussen prestaties of graphics. Ik heb nu graphics gekozen.
Vreemd dat dit zo 'stilletjes' gereleased wordt.
Ik weet wat cloudgaming is, vind alleen vreemd dat er niet er wat eerder informatie van gekomen is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een cloud game. Jij download een player en ergens in de cloud speelt de game zich af. Soort screensharing tussen jou en de game. Dus Google Stadia, maar dan voor 1 game.
Echt speciaal is het niet. Had andere cloud games getest uit Japan en ging moewah.
Voor mij ook, ik las het toevallig op Eurogamer. Schijnbaar waren Resident Evil 7 en Phantasy Star Online 2.0 ook al in cloud-hoedanigheid te spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik weet wat cloudgaming is, vind alleen vreemd dat er niet er wat eerder informatie van gekomen is.
Andere bedrijven was bekend dat ze er mee bezig waren, maar dat er ook voor de switch wat zou komen is toch nieuw voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |