Waarschijnlijk krijg je daarom veel slechter de neuzen dezelfde kant op dan in het begin rond maart.quote:Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, we zouden het samen doen. Maar ik heb nog nooit zoveel tweedeling in de maatschappij gezien.
quote:Op maandag 28 september 2020 22:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen allemaal.
Hier 50 man in een kantoortuin. Wel op 1,5 meter afstand, dat mag toch nog wel?
quote:Is thuiswerken ook verplicht als je op kantoor met een paar overgebleven collega's heel veel ruimte hebt en met gemak 5 meter afstand kunt houden?
De komende drie weken moet iedereen thuiswerken, tenzij het echt niet anders kan. Dit geldt voor alle bedrijven waar thuiswerken tot de mogelijkheden behoort. Werkgevers wordt gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en daarom ook geen vergaderingen en andere activiteiten op kantoor te organiseren. Ook teamuitjes zijn voorlopig uit den boze.
Ik vond de afbeeldingen al voldoende zeggen!quote:Op maandag 28 september 2020 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal de video posten al die online komt van nieuwsuur.
quote:Op maandag 28 september 2020 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal de video posten al die online komt van nieuwsuur.
Nee. Je moet thuiswerken, tenzij het écht niet anders kan. Als ze een besmetting tot een werkplek kunnen herleiden, dan wordt die twee weken gesloten.quote:Op maandag 28 september 2020 22:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen allemaal.
Hier 50 man in een kantoortuin. Wel op 1,5 meter afstand, dat mag toch nog wel?
De meningen zo peilend vanavond in mijn directe omgeving hebben deze maatregelen vooral veel kwaad bloed gezet.quote:Op maandag 28 september 2020 22:24 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je daarom veel slechter de neuzen dezelfde kant op dan in het begin rond maart.
quote:Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Metaaltechniek.
En het is geblust en binnen de behuizing gebleven.![]()
![]()
Tel je zegeningen, kan nog een top-avond worden!
Hoe kijk jij naar solidariteit?quote:Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Yes! Heb weer twee nieuwe yaoi fangirl vrienden gemaakt in een week waarvan een in mijn flat die allebei langs willen komen binnenkort gezellig, een andere nieuwe vriend zelfde, had berg fooi vandaag EN kip voor avondeten. Leven is goed!
Al die tere zieltjes toch. Och och.quote:Op maandag 28 september 2020 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De meningen zo peilend vanavond in mijn directe omgeving hebben deze maatregelen vooral veel kwaad bloed gezet.
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 28 september 2020 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De meningen zo peilend vanavond in mijn directe omgeving hebben deze maatregelen vooral veel kwaad bloed gezet.
Iedereen gaat er nu eenmaal anders mee om. Dat heeft niets met 'tere zieltjes' te maken maar leuk weer zo'n oneliner.quote:Op maandag 28 september 2020 22:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Al die tere zieltjes toch. Och och.
Fuck hee.. resto ofzo?quote:Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is niet echt iets wat je er nu bij kunt hebben nee. Maar goed, staan 2 wagens, dus als ingrijpen noodzakelijk is, zullen ze dat wel doen. Lijkt erop dat het in een behuizing van een afzuiger brandt... We houden hoop.
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef Ven1972 het volgende:
Oh wacht, zouden Nederlandse jongeren die in het oosten van het land wonen ook stappen naar Duitse cafés dichtbij Nederlandse grens, en andere jongeren vanaf het zuiden ook naar Duitsland zullen gaan om biertje te drinken? Dit alles door vervroegde sluitingstijden van Nederlandse horeca's?
Ja hallo, het gaat hier om Neymartjes he?! Is niet makkelijk hoor. Lees maar terug.quote:Op maandag 28 september 2020 22:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de hoogst aangeschreven viroloog in de wereld? Aangezien al die lui met indrukwekkende cv's toch van mening verschillen.quote:
Grappig deze post. De reactie van WW was op mij over de verdeeldheid die er heerst.quote:Op maandag 28 september 2020 22:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou acht ik voetballers niet onder het slimste volk ter aarde, maar zo dom zullen ze toch niet zijn?quote:Op maandag 28 september 2020 22:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat denk je zelf ?
natuurlijk gaat dat gebeuren
net zoals de 3de helft bij iemand thuis of ergens in een verlaten huisje
net zoals de illegale feestjes gewoon doorgaan.
Volgens eerder bericht in deze topic besluit Duitsland morgen of ze de grens met Nederland sluitenquote:Op maandag 28 september 2020 22:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat denk je zelf ?
natuurlijk gaat dat gebeuren
net zoals de 3de helft bij iemand thuis of ergens in een verlaten huisje
net zoals de illegale feestjes gewoon doorgaan.
Heb je behoefte aan meer foto's van hem dan?quote:Op maandag 28 september 2020 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Even iets heel anders: zijn die extra beelden van de bruiloft van Grapperhaus eigenlijk ooit nog naar buiten gekomen?
Ja. Heel jammer.quote:Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep, we zouden het samen doen. Maar ik heb nog nooit zoveel tweedeling in de maatschappij gezien.
Over een week dan svp. Eerst nog een weekendje Keulenquote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens eerder bericht in deze topic besluit Duitsland morgen of ze de grens met Nederland sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |