abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2020 @ 22:05:02 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195316059
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, maar mischien gaat men ervan uit dat dat niet altijd braaf blijft.
Dit is precies wat Rutte nu gedaan heeft: 2 gevallen (waarvan eentje niet eens in een stadion was) eruit pikken en de hele sector daarom maar makkelijk platgooien. In al die andere stadions ging het prima - ja er werd een keer een liedje gezongen maar laten we nu niet doen alsof dat meteen tot doodvonnissen leidt voor mensen.

Lekker ook weer voor al die clubs - zeker de kleinere - die zich in allerlei bochten hebben gewrongen om nog wat plukjes mensen in hun stadion te accommoderen.
pi_195316060
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-

De wijze van spreken over het virus tijdens de persconferenties doet me denken aan kinderboeken waarin dieren of fenomenen worden gepersonificeerd. Ik voel me dan ook als een kleuter die wordt toegesproken.
Daarom mag die "corona is nog niet klaar met ons" reclame wel de loden loekie krijgen.

Ik kreeg van mijn kind van 5 de vraag hoe corona er uit ziet. Die had in zijn hoofd denk een paarse wolk met ogen en scherpe tanden.
  Redactie Games maandag 28 september 2020 @ 22:05:17 #153
181272 crew  Noppie2000
pi_195316066
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:04 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Amsterdammers willen Femke weigeren
Heel Nederland wel.
pi_195316075
Is het voor Hugo niet een idee een app te ontwikkelen die je waarschuwt wanneer je in een bepaalde regio bent met de daar geldende regels en uitzonderingen op de geldende regels? Om verwarring te voorkomen.
pi_195316085
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Heel Nederland wel.
is er een prijs voor slechtste burgemeester ooit ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195316094
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ja, ontslag.
  maandag 28 september 2020 @ 22:06:30 #157
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195316096
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Bij die kleine clubs is het anders naar bij Feyenoord of Ajax zit je gewoon met ov,indrinken,eten etc.
Bij doorstroomlocaties is dat anders, vooral met tijdsvakken.

Al denk ik eerlijk gezegd dat Rutte zo pissed is op voetbaltokkies na Feyenoord dat iedereen gewoon gestraft wordt nu.
Uiteraard gewoon dat laatste, makkelijk scoren want je hoeft weer geen maatwerk te leveren. De shit is voor de 30 andere clubs waar het wel goed ging.

Zo kennen we hem weer.
pi_195316097
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Xqtress het volgende:
Is het voor Hugo niet een idee een app te ontwikkelen die je waarschuwt wanneer je in een bepaalde regio bent met de daar geldende regels en uitzonderingen op de geldende regels? Om verwarring te voorkomen.
ja prachtig die is over 3 jaar klaar
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195316137
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die vent van Tilburg nog slechter vind dan Femke.
En ik schat Femke even hoog in als Famke.
pi_195316158
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Daarom mag die "corona is nog niet klaar met ons" reclame wel de loden loekie krijgen.

Ik kreeg van mijn kind van 5 de vraag hoe corona er uit ziet. Die had in zijn hoofd denk een paarse wolk met ogen en scherpe tanden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195316165
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je moet toegeven: da's dan wel weer tof aan de baas van Nederland zijn.
Ik kreeg ook wel het gevoel dat dit een persoonlijke kwestie is.
pi_195316173
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Oei -O-
Wat voor een bedrijf hebben jullie?
Metaaltechniek.
En het is geblust en binnen de behuizing gebleven. *O* *O*
Tel je zegeningen, kan nog een top-avond worden! w/
pi_195316176
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahah behoorlijk accuraat:d
pi_195316196
Stel je voor de staatskas is leeg en Rutte wil de bedrijven in leven houden, zouden jullie dan bereid zijn 10% van je inkomen in te leveren via de belasting om de volgende steunpakket te betalen?
pi_195316198
quote:

[..]

:D!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195316203
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Metaaltechniek.
gelukkig dat de schade beperkt is gebleven!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195316205
Wordt een leuk dagje op kantoor morgen, zal alleen maar over corona gaan en hoe de directie zal gaan reageren..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195316214
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]

gelukkig dat de schade beperkt is gebleven!
Echt wel. Dit kan je er niet bij hebben en nu in deze tijden zeker niet.
pi_195316224
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Heel Nederland wel.
Heb je haar ding gezien vanavond?
Ze was de eerste die echt speciaal aandacht vroeg voor jongeren. Het sociaal isolement. Het psychische aspect.
Wat dit doet bij jonge mensen.
Ik heb wat problemen met haar manier van praten (sorry). Maar ze heeft daar wel een punt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195316242
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt een leuk dagje op kantoor morgen, zal alleen maar over corona gaan en hoe de directie zal gaan reageren..
Ach, dan kan je gelukkig een beetje meepraten! ;)
pi_195316249
quote:
Het zal mij benieuwen. Ik verwacht een hoop stilzwijgen, struisvogelgedrag en over op de orde van de dag.
  maandag 28 september 2020 @ 22:13:40 #172
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195316250
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Dexamethason toch? Weet het alleen van de naam maar niet wat de bijdrage is in de behandeling.
Duidelijke uitleg trouwens.
Dex is een soort prednison (sterke "antibiocia") en beperkt de vochtophoging in de longen - tijdens het beademen - dan vaak leidt tot infectie (cq. longontsteking). In het ziekenhuis zullen ze dat in de (experimentele) gereedschapskist hebben, mits je dat weer (qua dosis) kunt verdragen. Het is geen spul dat buiten de IC-setting wordt gebruikt.

O ja.... voordat het sabbelen begint: hier wiki over Dex icm Covid19.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195316254
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Heb je haar ding gezien vanavond?
Ze was de eerste die echt speciaal aandacht vroeg voor jongeren. Het sociaal isolement. Het psychische aspect.
Wat dit doet bij jonge mensen.
Ik heb wat problemen met haar manier van praten (sorry). Maar ze heeft daar wel een punt.
Dat wordt alleen maar erger als je die groep blijft beperken.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195316257
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Metaaltechniek.
Goed te horen! Gelukkig maar!
pi_195316271
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Xqtress het volgende:
Of taken ,adviezen, richtlijnen, verboden en weet ik veel wat ?
Niemand die het nog weet , wat mag wel wat mag niet , verandert elke keer weer
30 mensen buiten 3 binnen 4 met 2 gezinnen zonder kinderen , met kinderen? Kinderfeestje buiten? Binnen ? Cafe open 1 uur dicht 2 uur 10 uur ???? Sportschool 30 personen? Voetbalkantine buiten 30 personen binnen 0 dicht ?????
pi_195316274
quote:
Gewoon zelf aangeven dat je vanaf nu thuis werkt. Waarom zou je morgen nog gaan?
pi_195316292
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:14 schreef wpor het volgende:

[..]

Gewoon zelf aangeven dat je vanaf nu thuis werkt. Waarom zou je morgen nog gaan?
Regels gaan pas na 18:00 in.
pi_195316293
Werk al sinds 9 maart thuis, en daarvoor had ik 2 weken vakantie Tenerife. Lekker man!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195316298
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:14 schreef wpor het volgende:

[..]

Thuiswerken verplicht ? Advies? Wat ? 30 personen op kantoor of meer?
pi_195316310
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef capricia het volgende:

[..]

De pandemie is nog maar net begonnen.
Ik heb dit vaker geschreven. Maar dit is het, dit is onze realiteit. Hoe sneller je je aan kunt passen, hoe beter het voor je is.

Ik ben in maart een aantal weken met een compleet onreeel gevoel wakker geworden. Dat dit echt is. Een soort rouw, en ongeloof. De wereld was compleet veranderd.

En daarna was het over. Voor mij. Geen echte moeite meer mee.
Maar goed. Ik leef in een gezin. Met een kind van 8.
Als je alleen leeft, kan ik me voorstellen dat het heel anders kan voelen.
Nou, net begonnen.... de Spaanse griep duurde 2 jaar, zonder vaccins etc. De WHO voorspelde paar dagen terug dat op z'n laatst 2022 de pandemie over is. We zijn al bijna op de helft, dus, naar het naar uitziet. Fauci, Van Damme, Van Gucht, Vossen, Osterhaus en ga zo maar door verwachten ook allemaal dat het iig hier in ons rijke land over is tussen half eb eind volgend jaar. (Kluytmans zei voorjaar, maar dat vind ik wel erg optimistisch).

Hoe dan ook, we zijn dus bijna op de helft. En nu er alweer veel meer kan, en zeker nu ik weer fulltime werk en nu weer nieuwe vrienden heb gemaakt met wie ik gezellig thuis afspreek enzo, vliegt de tijd voor me gevoel weer net zo snel voorbij als vorig jaar - een jaar is zo voorbij.

Dus ik overleef het wel tot die vaccins zijn uitgerold hier en de ellende voorbij is. Zit extreem goed in me vel, en dat blijft ook zo omdat ik weet dat het niet voor eeuwig is, er is voornamelijk goed nieuws over vaccins, medicijnen, sneltests etc, dus er komt wel een einde aan over een jaar ongeveer, de tijd nu weer vliegt dus een jaar helemaal niet lang lijkt, en er weer genoeg kan + thuis alles als ik vrienden uitnodig om bijna net zoveel plezier te hebben als vorig jaar tot de bs voorbij is. En elke pandemie eindigt, de vorige 5 ofzo allemaal na grofweg 1,5-2 jaar, met geen of nauwelijks hulpmiddelen en resources in verhouding.

Zo kom ik de tijd wel door tot de pandemie voorbij is 😄
#WeesGeenWhales
pi_195316324
Owja, bijna vergeten. Ik heb een probleem. :D Kan bij niemand meer met mijn gezin op visite met 3 tieners. :s)
Of toch met de gordijnen dicht en heel stil. Gelukkig heb ik ze opgevoed! :D
  maandag 28 september 2020 @ 22:17:44 #182
432997 Ven1972
Man met humor
pi_195316348
Oh wacht, zouden Nederlandse jongeren die in het oosten van het land wonen ook stappen naar Duitse cafés dichtbij Nederlandse grens, en andere jongeren vanaf het zuiden ook naar Duitsland zullen gaan om biertje te drinken? Dit alles door vervroegde sluitingstijden van Nederlandse horeca's?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_195316349
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:16 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nou, net begonnen.... de Spaanse griep duurde 2 jaar, zonder vaccins etc. De WHO voorspelde paar dagen terug dat op z'n laatst 2022 de pandemie over is. We zijn al bijna op de helft, dus, naar het naar uitziet. Fauci, Van Damme, Van Gucht, Vossen, Osterhaus en ga zo maar door verwachten ook allemaal dat het iig hier in ons rijke land over is tussen half eb eind volgend jaar. (Kluytmans zei voorjaar, maar dat vind ik wel erg optimistisch).

Hoe dan ook, we zijn dus bijna op de helft. En nu er alweer veel meer kan, en zeker nu ik weer fulltime werk en nu weer nieuwe vrienden heb gemaakt met wie ik gezellig thuis afspreek enzo, vliegt de tijd voor me gevoel weer net zo snel voorbij als vorig jaar - een jaar is zo voorbij.

Dus ik overleef het wel tot die vaccins zijn uitgerold hier en de ellende voorbij is. Zit extreem goed in me vel, en dat blijft ook zo omdat ik weet dat het niet voor eeuwig is, er is voornamelijk goed nieuws over vaccins, medicijnen, sneltests etc, dus er komt wel een einde aan over een jaar ongeveer, de tijd nu weer vliegt dus een jaar helemaal niet lang lijkt, en er weer genoeg kan + thuis alles als ik vrienden uitnodig om bijna net zoveel plezier te hebben als vorig jaar.

Zo kom ik de tijd wel door tot de pandemie voorbij is 😄
Gelukkig is er nog 1 iemand gelukkig en blij
  maandag 28 september 2020 @ 22:18:09 #184
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195316363
twitter
pi_195316380
We moeten even de winter door en dan is er waarschijnlijk een vaccin. Ik kan het licht aan het einde van de tunnel al zien. Als je nog geen hobby hebt, dan is dit de tijd om er met eentje te beginnen.
pi_195316381
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:16 schreef Mammietje het volgende:
Owja, bijna vergeten. Ik heb een probleem. :D Kan bij niemand meer met mijn gezin op visite met 3 tieners. :s)
Of toch met de gordijnen dicht en heel stil. Gelukkig heb ik ze opgevoed! :D
Het is een advies, hij zei er weer letterlijk bij dat er niet gehandhaafd kan worden tenzij je overlast veroorzaakt, dus kan gewoon.
#WeesGeenWhales
pi_195316401
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:19 schreef Jojoke het volgende:
We moeten even de winter door en dan is er waarschijnlijk een vaccin. Ik kan het licht aan het einde van de tunnel al zien. Als je nog geen hobby hebt, dan is dit de tijd om er met eentje te beginnen.
Ga fanfics schrijven van je favo series, of een eigen boek!
#WeesGeenWhales
pi_195316408
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat wordt alleen maar erger als je die groep blijft beperken.
Daarom ben ik er ook helemaal niet voor om die groep als 'schuldigen' aan te wijzen. We moeten dit met zijn allen doen. En ook jongeren hebben recht op een gezond mentaal leven. Het is goed dat zij daar speciaal aandacht aan gaf.
Ik vind het echt ongekend wat dit virus doet met onze sociale cohesie.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195316410
quote:
3s.gif Op maandag 28 september 2020 22:13 schreef Vallon het volgende:

[..]

Dex is een soort prednison (sterke "antibiocia") en beperkt de vochtophoging in de longen - tijdens het beademen - dan vaak leidt tot infectie (cq. longontsteking). In het ziekenhuis zullen ze dat in de (experimentele) gereedschapskist hebben, mits je dat weer (qua dosis) kunt verdragen. Het is geen spul dat buiten de IC-setting wordt gebruikt.

O ja.... voordat het sabbelen begint: hier wiki over Dex icm Covid19.
Dank voor je uitleg. Ik ken Dexamethason als medicijn bij behandeling met chemo.
En de Dexamethason-suppressietest voor het onderzoek naar Cushing.
Pin me er niet op vast maar het heeft te maken met de aanmaak van cortison (?)
pi_195316413
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of die eigenwijze bokkenlul nog terug komt op zijn standpunt, zal wel niet.
pi_195316423
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook helemaal niet voor om die groep als 'schuldigen' aan te wijzen. We moeten dit met zijn allen doen. En ook jongeren hebben recht op een gezond mentaal leven. Het is goed dat zij daar speciaal aandacht aan gaf.
Welke sociale cohesie?
pi_195316446
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:15 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Thuiswerken verplicht ? Advies? Wat ? 30 personen op kantoor of meer?
Ik kan het niet meer volgen allemaal.

Hier 50 man in een kantoortuin. Wel op 1,5 meter afstand, dat mag toch nog wel?
pi_195316454
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Gelukkig is er nog 1 iemand gelukkig en blij
Yes! Heb weer twee nieuwe yaoi fangirl vrienden gemaakt in een week waarvan een in mijn flat die allebei langs willen komen binnenkort gezellig, een andere nieuwe vriend zelfde, had berg fooi vandaag EN kip voor avondeten. Leven is goed!
#WeesGeenWhales
pi_195316457
quote:
[ twitter ]
Ben benieuwd naar de samenvatting?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195316462
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Yep, we zouden het samen doen. Maar ik heb nog nooit zoveel tweedeling in de maatschappij gezien.
pi_195316464
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ben benieuwd of die eigenwijze bokkenlul nog terug komt op zijn standpunt, zal wel niet.
Als het al zou gebeuren dan met een lulverhaal dat rivm nooit heeft ontkent dat mondmasskers helpen.
Zelfd als hugo vandaag met die vraag over ventilatie.
  maandag 28 september 2020 @ 22:22:52 #197
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195316476
quote:
[ twitter ]
En wat zei hij?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195316495
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als het al zou gebeuren dan met een lulverhaal dat rivm nooit heeft ontkent dat mondmasskers helpen.
Zelfd als hugo vandaag met die vraag over ventilatie.
Jaaaaaa... sterk he? Ze hadden het al aangekaart en aangegeven dat dat belangrijk was dat het aan het bouwbesluit voldeed. Klaar toch?" :')
  maandag 28 september 2020 @ 22:23:57 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195316499
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En wat zei hij?
Zal de video posten al die online komt van nieuwsuur.
  maandag 28 september 2020 @ 22:24:02 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195316501
quote:

[..]

:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')