abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195315877
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat is nu weer een minimale maand naar achteren geschoven
Ow... -O-
pi_195315879
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef l1ghted het volgende:

[..]

wow, die zet ik op mijn muur morgen. Is ie van jezelf?
Zet hem op je open deur. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 28 september 2020 @ 21:58:30 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195315893
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

De beeldvorming is met Feyenoord en willem 2 al naar de klote. Ook al was die laatste de schuld van die VVD burgemeester.

Hele logistiek eromheen helpt ook niet als niet teveel sociale interactie wil.
Is niet te vergelijken met de efteling of de dierentuin.
Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling? Die zitten niet in volle bussen of trams, die komen gewoon op de fiets, of per tweetal met de auto die ze ergens in de wijk parkeren. Dat zijn geen complete volksverhuizingen hoor.
pi_195315902
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij bent lekker op dreef vandaag! :D Hou vast! *O*
pi_195315910
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Gaat dat onderzoek nog door? Is daar al duidelijkheid over?
Goede vraag. Eerst een onderzoek starten en dat volop in de publiciteit brengen en dan net erna datzelfde onderzoek alweer afbreken. Riekt naar paniekvoetbal. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195315912
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling?
Nou dat was hier in Brabant met die Willem2 supporters ook niet zo heel goed gegaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_195315913
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In kerk/moskee ook gewoon 30 man max dan toch?
Dit staat op nu.nl

quote:
Bij religieuze bijeenkomsten geldt niet dat er een maximum aantal personen bij elkaar mag zijn. Wel moet onderling 1,5 meter afstand gehouden worden. Er gelden ook uitzonderingen voor onder meer uitvaarten, demonstraties en scholen
pi_195315914
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Hoe erg het was hangt ook wel samen met de vraag tot welke bevolkingsgroep je behoorde.
En waar je zat en hoe je moest leven. Voor een groot deel ging het leven gewoon door en dat krijg je na 5 jaar oorlog, het leven gaat voor de meesten door.
pi_195315925
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Land of the Brave & Stupid :+ . Ik hoor die toupet nog roepen; "we will probably stay under 100.000 deaths, and that would be a great job.".. ze zitten nu? boven de 200k? :|W
het is een prachtig land met best leuke en aardige mensen maar die toupet moet gewoon achter de tralies.
hij maakte ook gewoon gebruik van de "lolita expres"
tevens is zijn belasting ontduiking nu ook wel een dingetje
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 28 september 2020 @ 21:59:59 #135
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195315932
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou dat was hier in Brabant met die Willem2 supporters ook niet zo heel goed gegaan.
Dat ging niet om mensen die braaf naar een voetbalwedstrijd gingen natuurlijk.
pi_195315954
Nieuwsuur: veel OMT leden hadden liever een landelijke mondkapjesplicht gezien
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195315955
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Hahah sharp, love it
  maandag 28 september 2020 @ 22:01:28 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195315971
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Het is niet echt iets wat je er nu bij kunt hebben nee. Maar goed, staan 2 wagens, dus als ingrijpen noodzakelijk is, zullen ze dat wel doen. Lijkt erop dat het in een behuizing van een afzuiger brandt... We houden hoop.
Oei -O-
Wat voor een bedrijf hebben jullie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195315974
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwsuur: veel OMT leden hadden liever een landelijke mondkapjesplicht gezien
Natuurlijk, medici zien het liefste altijd alles landelijk.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195315976
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Mondkapje het volgende:
Dit virus zegt: ho ho, ik ga pas weg als ik genoeg gegeten heb.
_O-

De wijze van spreken over het virus tijdens de persconferenties doet me denken aan kinderboeken waarin dieren of fenomenen worden gepersonificeerd. Ik voel me dan ook als een kleuter die wordt toegesproken.
pi_195315980
quote:

[..]

Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling? Die zitten niet in volle bussen of trams, die komen gewoon op de fiets, of per tweetal met de auto die ze ergens in de wijk parkeren. Dat zijn geen complete volksverhuizingen hoor.
En als je de achtbaan eng vindt, niet gillen maar bek houden.
pi_195315981
twitter
  maandag 28 september 2020 @ 22:02:13 #143
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195315990
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En waar je zat en hoe je moest leven. Voor een groot deel ging het leven gewoon door en dat krijg je na 5 jaar oorlog, het leven gaat voor de meesten door.
Ook dat. Op het platteland in Drenthe werd de oorlog waarschijnlijk veelal anders beleefd dan in de grote steden in het westen.
pi_195315994
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat ging niet om mensen die braaf naar een voetbalwedstrijd gingen natuurlijk.
Nee, maar mischien gaat men ervan uit dat dat niet altijd braaf blijft.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_195316000
quote:

[..]

Bij die kleine clubs is het anders naar bij Feyenoord of Ajax zit je gewoon met ov,indrinken,eten etc.
Bij doorstroomlocaties is dat anders, vooral met tijdsvakken.

Al denk ik eerlijk gezegd dat Rutte zo pissed is op voetbaltokkies na Feyenoord dat iedereen gewoon gestraft wordt nu.
pi_195316034
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

Al denk ik eerlijk gezegd dat Rutte zo pissed is op voetbaltokkies na Feyenoord dat iedereen gewoon gestraft wordt nu.
Je moet toegeven: da's dan wel weer tof aan de baas van Nederland zijn.
  maandag 28 september 2020 @ 22:04:05 #147
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195316039
quote:
88s.gif Op maandag 28 september 2020 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

I'm not that kind of dr. ;)

Maar ons immuunsysteem is gewoon belachelijk goed in het aanvallen en weghouden van virussen bacterien en ander gespuis (zoals schimmels maar zelf met splinters van takken kan het goed omgaan :P ). Er zijn ook wel andere preventieve medicijnen die proberen te voorkomen dat je een infectie krijgt.

Voor wat je moet doen als je al geinfecteerd bent is het bij virussen heel lastig omdat virussen niet leven. Ze groeien en vermenigvuldigen ze zichzelf niet, als je hun vermenigvuldiging wilt stopzetten moet je je lichaamseigen vermenigvuldigings machinerie uitzetten (want dat gebruiken ze) en dat wil je niet.

Wel weten ze op ICs wel steeds beter wat ze bij Covid-19 patienten moeten doen zo zijn er goede berichten over cortisolen (weet zo niet meer welke) en ook lijkt dat remidivir (ofzo te werken) maar ik onthoud de exacte namen nooit zo, gelukkig heb ik meer verstand van moleculaire biologie :D
Soms werkt het immuunsysteem wat te goed (beter te star) en (ver)gaat het door waar het beter had kunnen stoppen.

Technisch is het virus wel schitterend (op)gebouwd om zich zo bijna perfect te kunnen nestelen op een uiterst bruikbare gastheer die doorgaans lang (leeft) en mobiel genoeg is om het virus te verspreiden. De kans daarop is ook een bijna een zekerheid grenzende. Men weet dat er een virus komt maar niet wanneer en nu zijn we dus aan de beurt. Waar ik in de omstandigheden wel weer blij mee ben dat het virus wel ernstig is, maar niet willekeurig decimerend.
"We" kunnen nu redelijk aangeven wie onder welke omstandigheden specifiek kwetsbaar zijn en daar dan ook onze pijlen op richten.

Zelf zet ik mijn kaarten vooral op medicijnen van de ca 1-4% serieus getroffenen, wier behandeling al snel effectiever lijkt te geworden. Ook wanneer het virus doorbreekt en er infecties ontstaan die steeds tijdiger kunnen worden teruggedrongen met boosten van het immuunsysteem en/of een shot antibiotica-achtige middelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195316046
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef l1ghted het volgende:

[..]

wow, die zet ik op mijn muur morgen. Is ie van jezelf?
Dat is de definitie van evolutie ;)
pi_195316050
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Bij die kleine clubs is het anders naar bij Feyenoord of Ajax zit je gewoon met ov,indrinken,eten etc.
Bij doorstroomlocaties is dat anders, vooral met tijdsvakken.

hebben ze compleet aan zichzelf te danken he.....meerdere incidenten geweest en dat feestje in Tilburg was de druppel
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195316054
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Maar Femke had toch aan die winkeliers e.d. gevraagd om mensen zonder mondkapje te weigeren?
Amsterdammers willen Femke weigeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')