Ow...quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat is nu weer een minimale maand naar achteren geschoven
Zet hem op je open deur.quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef l1ghted het volgende:
[..]
wow, die zet ik op mijn muur morgen. Is ie van jezelf?
Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling? Die zitten niet in volle bussen of trams, die komen gewoon op de fiets, of per tweetal met de auto die ze ergens in de wijk parkeren. Dat zijn geen complete volksverhuizingen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
De beeldvorming is met Feyenoord en willem 2 al naar de klote. Ook al was die laatste de schuld van die VVD burgemeester.
Hele logistiek eromheen helpt ook niet als niet teveel sociale interactie wil.
Is niet te vergelijken met de efteling of de dierentuin.
Goede vraag. Eerst een onderzoek starten en dat volop in de publiciteit brengen en dan net erna datzelfde onderzoek alweer afbreken. Riekt naar paniekvoetbal.quote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gaat dat onderzoek nog door? Is daar al duidelijkheid over?
Nou dat was hier in Brabant met die Willem2 supporters ook niet zo heel goed gegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling?
Dit staat op nu.nlquote:Op maandag 28 september 2020 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In kerk/moskee ook gewoon 30 man max dan toch?
quote:Bij religieuze bijeenkomsten geldt niet dat er een maximum aantal personen bij elkaar mag zijn. Wel moet onderling 1,5 meter afstand gehouden worden. Er gelden ook uitzonderingen voor onder meer uitvaarten, demonstraties en scholen
En waar je zat en hoe je moest leven. Voor een groot deel ging het leven gewoon door en dat krijg je na 5 jaar oorlog, het leven gaat voor de meesten door.quote:Op maandag 28 september 2020 21:57 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Hoe erg het was hangt ook wel samen met de vraag tot welke bevolkingsgroep je behoorde.
het is een prachtig land met best leuke en aardige mensen maar die toupet moet gewoon achter de tralies.quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Land of the Brave & Stupid. Ik hoor die toupet nog roepen; "we will probably stay under 100.000 deaths, and that would be a great job.".. ze zitten nu? boven de 200k?
Dat ging niet om mensen die braaf naar een voetbalwedstrijd gingen natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat was hier in Brabant met die Willem2 supporters ook niet zo heel goed gegaan.
Oeiquote:Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is niet echt iets wat je er nu bij kunt hebben nee. Maar goed, staan 2 wagens, dus als ingrijpen noodzakelijk is, zullen ze dat wel doen. Lijkt erop dat het in een behuizing van een afzuiger brandt... We houden hoop.
Natuurlijk, medici zien het liefste altijd alles landelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Nieuwsuur: veel OMT leden hadden liever een landelijke mondkapjesplicht gezien
quote:Op maandag 28 september 2020 21:55 schreef Mondkapje het volgende:
Dit virus zegt: ho ho, ik ga pas weg als ik genoeg gegeten heb.
En als je de achtbaan eng vindt, niet gillen maar bek houden.quote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling? Die zitten niet in volle bussen of trams, die komen gewoon op de fiets, of per tweetal met de auto die ze ergens in de wijk parkeren. Dat zijn geen complete volksverhuizingen hoor.
Ook dat. Op het platteland in Drenthe werd de oorlog waarschijnlijk veelal anders beleefd dan in de grote steden in het westen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En waar je zat en hoe je moest leven. Voor een groot deel ging het leven gewoon door en dat krijg je na 5 jaar oorlog, het leven gaat voor de meesten door.
Nee, maar mischien gaat men ervan uit dat dat niet altijd braaf blijft.quote:Op maandag 28 september 2020 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat ging niet om mensen die braaf naar een voetbalwedstrijd gingen natuurlijk.
Bij die kleine clubs is het anders naar bij Feyenoord of Ajax zit je gewoon met ov,indrinken,eten etc.quote:Op maandag 28 september 2020 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo is de logistiek niet te vergelijken? Denk je dat die 800 man die naar Telstar of Oss gaan een groter probleem is dan bezoekers van Apenheul of Efteling? Die zitten niet in volle bussen of trams, die komen gewoon op de fiets, of per tweetal met de auto die ze ergens in de wijk parkeren. Dat zijn geen complete volksverhuizingen hoor.
Je moet toegeven: da's dan wel weer tof aan de baas van Nederland zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Al denk ik eerlijk gezegd dat Rutte zo pissed is op voetbaltokkies na Feyenoord dat iedereen gewoon gestraft wordt nu.
Soms werkt het immuunsysteem wat te goed (beter te star) en (ver)gaat het door waar het beter had kunnen stoppen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
I'm not that kind of dr.
Maar ons immuunsysteem is gewoon belachelijk goed in het aanvallen en weghouden van virussen bacterien en ander gespuis (zoals schimmels maar zelf met splinters van takken kan het goed omgaan). Er zijn ook wel andere preventieve medicijnen die proberen te voorkomen dat je een infectie krijgt.
Voor wat je moet doen als je al geinfecteerd bent is het bij virussen heel lastig omdat virussen niet leven. Ze groeien en vermenigvuldigen ze zichzelf niet, als je hun vermenigvuldiging wilt stopzetten moet je je lichaamseigen vermenigvuldigings machinerie uitzetten (want dat gebruiken ze) en dat wil je niet.
Wel weten ze op ICs wel steeds beter wat ze bij Covid-19 patienten moeten doen zo zijn er goede berichten over cortisolen (weet zo niet meer welke) en ook lijkt dat remidivir (ofzo te werken) maar ik onthoud de exacte namen nooit zo, gelukkig heb ik meer verstand van moleculaire biologie
Dat is de definitie van evolutiequote:Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef l1ghted het volgende:
[..]
wow, die zet ik op mijn muur morgen. Is ie van jezelf?
hebben ze compleet aan zichzelf te danken he.....meerdere incidenten geweest en dat feestje in Tilburg was de druppelquote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Bij die kleine clubs is het anders naar bij Feyenoord of Ajax zit je gewoon met ov,indrinken,eten etc.
Bij doorstroomlocaties is dat anders, vooral met tijdsvakken.
Al denk ik eerlijk gezegd dat Rutte zo pissed is op voetbaltokkies na Feyenoord dat iedereen gewoon gestraft wordt nu.
Amsterdammers willen Femke weigerenquote:Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar Femke had toch aan die winkeliers e.d. gevraagd om mensen zonder mondkapje te weigeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |