Dit is precies wat Rutte nu gedaan heeft: 2 gevallen (waarvan eentje niet eens in een stadion was) eruit pikken en de hele sector daarom maar makkelijk platgooien. In al die andere stadions ging het prima - ja er werd een keer een liedje gezongen maar laten we nu niet doen alsof dat meteen tot doodvonnissen leidt voor mensen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar mischien gaat men ervan uit dat dat niet altijd braaf blijft.
Daarom mag die "corona is nog niet klaar met ons" reclame wel de loden loekie krijgen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
De wijze van spreken over het virus tijdens de persconferenties doet me denken aan kinderboeken waarin dieren of fenomenen worden gepersonificeerd. Ik voel me dan ook als een kleuter die wordt toegesproken.
Heel Nederland wel.quote:Op maandag 28 september 2020 22:04 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Amsterdammers willen Femke weigeren
is er een prijs voor slechtste burgemeester ooit ?quote:
Ja, ontslag.quote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is er een prijs voor slechtste burgemeester ooit ?
Uiteraard gewoon dat laatste, makkelijk scoren want je hoeft weer geen maatwerk te leveren. De shit is voor de 30 andere clubs waar het wel goed ging.quote:Op maandag 28 september 2020 22:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Bij die kleine clubs is het anders naar bij Feyenoord of Ajax zit je gewoon met ov,indrinken,eten etc.
Bij doorstroomlocaties is dat anders, vooral met tijdsvakken.
Al denk ik eerlijk gezegd dat Rutte zo pissed is op voetbaltokkies na Feyenoord dat iedereen gewoon gestraft wordt nu.
ja prachtig die is over 3 jaar klaarquote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Xqtress het volgende:
Is het voor Hugo niet een idee een app te ontwikkelen die je waarschuwt wanneer je in een bepaalde regio bent met de daar geldende regels en uitzonderingen op de geldende regels? Om verwarring te voorkomen.
Ik denk dat ik die vent van Tilburg nog slechter vind dan Femke.quote:Op maandag 28 september 2020 22:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is er een prijs voor slechtste burgemeester ooit ?
quote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom mag die "corona is nog niet klaar met ons" reclame wel de loden loekie krijgen.
Ik kreeg van mijn kind van 5 de vraag hoe corona er uit ziet. Die had in zijn hoofd denk een paarse wolk met ogen en scherpe tanden.
Ik kreeg ook wel het gevoel dat dit een persoonlijke kwestie is.quote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je moet toegeven: da's dan wel weer tof aan de baas van Nederland zijn.
Metaaltechniek.quote:Op maandag 28 september 2020 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oei
Wat voor een bedrijf hebben jullie?
quote:Op maandag 28 september 2020 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je moet toegeven: da's dan wel weer tof aan de baas van Nederland zijn.
gelukkig dat de schade beperkt is gebleven!quote:Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Metaaltechniek.
En het is geblust en binnen de behuizing gebleven.![]()
![]()
Tel je zegeningen, kan nog een top-avond worden!
Echt wel. Dit kan je er niet bij hebben en nu in deze tijden zeker niet.quote:Op maandag 28 september 2020 22:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
gelukkig dat de schade beperkt is gebleven!
Heb je haar ding gezien vanavond?quote:
Ach, dan kan je gelukkig een beetje meepraten!quote:Op maandag 28 september 2020 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt een leuk dagje op kantoor morgen, zal alleen maar over corona gaan en hoe de directie zal gaan reageren..
Het zal mij benieuwen. Ik verwacht een hoop stilzwijgen, struisvogelgedrag en over op de orde van de dag.quote:Op maandag 28 september 2020 22:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Wordt een leuk dagje op kantoor morgen, zal alleen maar over corona gaan en hoe de directie zal gaan reageren..
Dex is een soort prednison (sterke "antibiocia") en beperkt de vochtophoging in de longen - tijdens het beademen - dan vaak leidt tot infectie (cq. longontsteking). In het ziekenhuis zullen ze dat in de (experimentele) gereedschapskist hebben, mits je dat weer (qua dosis) kunt verdragen. Het is geen spul dat buiten de IC-setting wordt gebruikt.quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dexamethason toch? Weet het alleen van de naam maar niet wat de bijdrage is in de behandeling.
Duidelijke uitleg trouwens.
Dat wordt alleen maar erger als je die groep blijft beperken.quote:Op maandag 28 september 2020 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je haar ding gezien vanavond?
Ze was de eerste die echt speciaal aandacht vroeg voor jongeren. Het sociaal isolement. Het psychische aspect.
Wat dit doet bij jonge mensen.
Ik heb wat problemen met haar manier van praten (sorry). Maar ze heeft daar wel een punt.
Goed te horen! Gelukkig maar!quote:Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Metaaltechniek.
En het is geblust en binnen de behuizing gebleven.![]()
![]()
Tel je zegeningen, kan nog een top-avond worden!
Of taken ,adviezen, richtlijnen, verboden en weet ik veel wat ?quote:Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Xqtress het volgende:
Is het voor Hugo niet een idee een app te ontwikkelen die je waarschuwt wanneer je in een bepaalde regio bent met de daar geldende regels en uitzonderingen op de geldende regels? Om verwarring te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |