Misschien daarom geen publiek bij amateurwedstrijden. Zodat de 3e helft niet achter de voordeur verdwijnt.quote:Op maandag 28 september 2020 22:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat denk je zelf ?
natuurlijk gaat dat gebeuren
net zoals de 3de helft bij iemand thuis of ergens in een verlaten huisje
net zoals de illegale feestjes gewoon doorgaan.
ja natuurlijk denk ik dat ook gaat gebeuren. Het blijft altijd doorgaan en het is niet te controleren of ze in overtreding zullen komen waar ze ook vandaan komen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat denk je zelf ?
natuurlijk gaat dat gebeuren
net zoals de 3de helft bij iemand thuis of ergens in een verlaten huisje
net zoals de illegale feestjes gewoon doorgaan.
Dat is wel een goede.quote:Op maandag 28 september 2020 22:26 schreef Jojoke het volgende:
Die Fauci in Nieuwsuur had wel een duidelijk verhaal. Sommige basisregels komen overeen, zoals afstand houden, handen wassen en drukte vermijden. 2 basisregels zijn wel anders: mondmasker dragen en organiseer dingen buiten. Die regels zijn er vanwege de aerosolen en die hebben wij dus niet. Veel mensen gebruiken wel hun eigen gezonde verstand en doen dingen nu vaker buiten, maar een officieel advies is het niet.
Die fotograaf had het er toen over dat-ie beelden achter had gehouden om er flink aan te verdienen. Daarna heb ik er nooit meer iets van gehoord.quote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb je behoefte aan meer foto's van hem dan?
En als ze elkaar ook zonder voetbal achter de voordeur opzoeken? Valt toch niet tegenaan te controleren/reguleren.quote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Misschien daarom geen publiek bij amateurwedstrijden. Zodat de 3e helft niet achter de voordeur verdwijnt.
Mensen die niet al hun muren versierd hebben met foto's van Das Haus.quote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb je behoefte aan meer foto's van hem dan?
Ik vrees ook het ergste. Leert je wel schiften in je eigen kennissenkring ook.quote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Heel jammer.
En dat gaat nog wel erger worden komend half jaar. Ben ik bang.
Tijd om die rol van aerosolen te erkennen.quote:Op maandag 28 september 2020 22:26 schreef Jojoke het volgende:
Die Fauci in Nieuwsuur had wel een duidelijk verhaal. Sommige basisregels komen overeen, zoals afstand houden, handen wassen en drukte vermijden. 2 basisregels zijn wel anders: mondmasker dragen en organiseer dingen buiten. Die regels zijn er vanwege de aerosolen en die hebben wij dus niet. Veel mensen gebruiken wel hun eigen gezonde verstand en doen dingen nu vaker buiten, maar een officieel advies is het niet.
Ben ik ook blij om. Noek zou niet te houden zijn geweest.quote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral blij dat sportscholen buiten die maximum capaciteit van 30 personen vallen, dat zorgt in ieder geval voor mij niet voor een planningsprobleem
niet alleen dat, maar ook gewoon aangestuurd worden en er belangen meespelen in hun mening.quote:Op maandag 28 september 2020 22:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de hoogst aangeschreven viroloog in de wereld? Aangezien al die lui met indrukwekkende cv's toch van mening verschillen.
en studenten in een feestapp met 5500 man ( buiten de grote steden ) waar je je maar hoeft aan te melden voor een illigaal feestje die elke dag plaatsvinden....mwah die 3de helft gaat gewoon gebeuren.quote:Op maandag 28 september 2020 22:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou acht ik voetballers niet onder het slimste volk ter aarde, maar zo dom zullen ze toch niet zijn?
kunnen ze niet tegenhouden vooral niet zonder ook maar enige handhavingquote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Misschien daarom geen publiek bij amateurwedstrijden. Zodat de 3e helft niet achter de voordeur verdwijnt.
ik ik ik, dat is nu juist het hele probleem.....quote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral blij dat sportscholen buiten die maximum capaciteit van 30 personen vallen, dat zorgt in ieder geval voor mij niet voor een planningsprobleem
Ik heb een paar viruswappies in mijn kennissenkring.quote:Op maandag 28 september 2020 22:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vrees ook het ergste. Leert je wel schiften in je eigen kennissenkring ook.
Nou ze gaan gewoon naar een schuurtje waar ze verder gaan feesten..... met biertjes en allerlei chips er bij.quote:Op maandag 28 september 2020 22:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen ze niet tegenhouden vooral niet zonder ook maar enige handhaving
vandaag naar buiten gekeken ????quote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is wel een goede.
Buiten. Buiten. Buiten.
Lekker blijven hijgen en zweten met 30 of meer personen in 1 ruimte mag ...op 10 meter uitelkaar langs de lijn passief voetbal kijken(amateurvoetbal) mag niet .quote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Willem Engel is een gek die de hele discussie uit z'n verband trekt.quote:Op maandag 28 september 2020 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb een paar viruswappies in mijn kennissenkring.
Dus ik ben gisteren de zoom meting van Willem Engel gaan beluisteren.
Daar maak ik me ook wel zorgen over. Ik ben er wel bang voor dat die tweedeling gaat blijven. Jongeren die over paar jaar de bereidheid om mee te betalen aan pensioenen nog meer verliezen dan nu, ouderen die hun huis op moeten eten waardoor de huizenmarkt er nog beroerder aan toe is en ga zo maar door.quote:Op maandag 28 september 2020 22:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook helemaal niet voor om die groep als 'schuldigen' aan te wijzen. We moeten dit met zijn allen doen. En ook jongeren hebben recht op een gezond mentaal leven. Het is goed dat zij daar speciaal aandacht aan gaf.
Ik vind het echt ongekend wat dit virus doet met onze sociale cohesie.
voor mij ook nietquote:Op maandag 28 september 2020 22:39 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Lekker blijven hijgen en zweten met 30 of meer personen in 1 ruimte mag ...op 10 meter uitelkaar langs de lijn passief voetbal kijken(amateurvoetbal) mag niet .
Sorry niet te begrijpen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |