Waarom denk je dat het na de kerst weer goed is dan?quote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee, hier zitten we tot de kerst nog wel aan vast.
Het gaat om het beperken van sociale interacties. Dat is alles.quote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Vallon het volgende:
Ik blijf vast herhalen... weet iemand hoeveel thuiswerken bijdraagt in voorkomen van verspreiding ?
Dit dan bovenop wat nu reeds het geval is en was. Zo ik om mij heenkijk werkt iedereen die thuis kan werken, doorgaans wel thuis. De straten zijn redelijk vol geparkeerd met leasebakken (volgens RDW, zakelijk aangeschaft dan; je doet wat als je thuis zit te "werken") waar die vroeger geveegd konden worden.
Volgens mij zegt het Google Mobility rapport dat de mobiliteit op kantoor nog zo'n 80% is van een normale week. Dat is zo'n 20 procentpunt meer dan in april geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Vallon het volgende:
Ik blijf vast herhalen... weet iemand hoeveel thuiswerken bijdraagt in voorkomen van verspreiding ?
Dit dan bovenop wat nu reeds het geval is en was. Zo ik om mij heenkijk werkt iedereen die thuis kan werken, doorgaans wel thuis. De straten zijn redelijk vol geparkeerd met leasebakken (volgens RDW, zakelijk aangeschaft dan; je doet wat als je thuis zit te "werken") waar die vroeger geveegd konden worden.
Laat de hele maand december maar een dik pak sneeuw vallen dan, we hoeven toch de deur niet uitquote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zó cute voor onder de kerstboomquote:Op maandag 28 september 2020 20:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik reken op minstens volgend jaar zomer dat we er vanaf zijn in de zin van beperkende maatregelen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het na de kerst weer goed is dan?
Geloof mij, ze worden zeker niet vergeten.quote:Op maandag 28 september 2020 20:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarom was de volledige lockdown van die centra dan z'n probleem?
Het aantal gevallen uit die leeftijdsgroep ging daarna wel drastisch naar beneden.
Ik maak mij gewoon zorgen over die groep, ze worden compleet vergeten, zeker omdat ik bijna elke dag wel weer een nieuw bericht lees van besmettingen in die woonzorgcentra in de pers.
bv
https://www.dvhn.nl/drent(...)-virus-26057980.html
Op het dashboard van de overheid zie ik dat er 262 besmette locaties zijn
https://coronadashboard.r(...)is-besmette-locaties
En z'n 30 bewezen besmettingen per dag.
Sorry, maar ik bedoel geen verbod, meer de restricties waar Rutte het over had, voor wie geldt dit nu precies, alleen voor bekende regio's Amsterdam, Rotterdam, Den Haag enzo of voor iedereen. Het kwam tot mij over dat de restricties gold voor Nederlanders die naar de bekende regio's gingen en niet andersom, terwijl je juist die regio daar wilt houden met hun corona besmetting.quote:Op maandag 28 september 2020 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, er komt geen inreisverbod voor Amsterdam.
80% van een normale week op kantoor is wel bizar hoog. Kantoorpersoneel kan in principe gewoon allemaal thuis werken.quote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt het Google Mobility rapport dat de mobiliteit op kantoor nog zo'n 80% is van een normale week. Dat is zo'n 20 procentpunt meer dan in april geloof ik.
Dan moet er eerst nog iemand met een goed werkend vaccin komen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik reken op minstens volgend jaar zomer dat we er vanaf zijn in de zin van beperkende maatregelen.
Nou....daar valt ook wat op af te dingen naar het schijnt, er stond een onderzoek in de Volkskrant eerder deze week dat de lockdown in verzorgingstehuizen ook hele positieve effecten had, er was meer rust en minder geweld (ja, mensen die dement zijn slaan soms).quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geloof mij, ze worden zeker niet vergeten.
Om een tweede lockdown door te voeren in de verpleeghuizen is een enorm grote stap. Veel ouderen hebben enorm geleden onder de 1e. In belgie spraken ouderen over maar euthanasie plegen omdat ze zo depressief werden. Je doet zoiets niet zomaar.
Ik verwacht tot minimaal 2022 maatregelen eigenlijk als we zo door gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moet er eerst nog iemand met een goed werkend vaccin komen.
Niet per se 80% van kantoorlui, hè. 80% van het totaal. Volgens mij is zo'n 60% überhaupt niet in staat om thuis te werken (ervan uitgaande dat in maart vrijwel iedereen dat deed als het redelijkerwijs een beetje kon).quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
80% van een normale week op kantoor is wel bizar hoog. Kantoorpersoneel kan in principe gewoon allemaal thuis werken.
Een goed werkend vaccin komt er de komende jaren misschien wel helemaal niet.quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik ben hoopvol maar niet geheel zeker van mijn voorspelling.quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar het is niet echt gevaarlijk, het is vooral gevaarlijk voor de zorg als er teveel mensen besmet raken tegelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Als het echt zo gevaarlijk is , knal dan gelijk alles dicht
Mensen worden achterdochtig
Veel knoflook op de shis-kebab jongeh!, ventilatie is wel gewenst lijkt mequote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Filmpje in de link (over de aansteker)
https://english.sakshi.co(...)doing-its-job-or-not
Ik kan zelf zo 1,2,3 ook geen alternatieve plannen bedenken.quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een goed werkend vaccin komt er de komende jaren misschien wel helemaal niet.
Het wordt tijd dat beleidsmakers daar eens met alternatieve plannen voor komen, straks zijn we al een jaar verder en klungelt men nog steeds maar wat aan.
Er zullen er veel gewoon sluiten denk ik. Kosten-baten verhaal..quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef _serial_ het volgende:
De horeca had liever een lockdown van 3 weken gehad, die snap ik wel.
De aanvullende corona steunpakketten van de regering is al opgeschort naar juni 2021. dat geeft ons al een beeld waar de regering rekening mee houdt hoe lang dit nog gaat duren.quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Denk het ook ja, natuurlijk hoop ik het voor jullie dat het vanaf zomer veel vrijer is om te leven.quote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik reken op minstens volgend jaar zomer dat we er vanaf zijn in de zin van beperkende maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |