Gelukkig is daar Vaccinuari.quote:
Ach ja natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 20:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
3 personen tegelijk, dus van 12:00-15:00 familie zoon1, van 16:00-18:00 familie 2
En zo door.
Omdat die bezoekers worden geregisstreerd als sekswerkers.quote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om 22:05 een biertje drinken is levensgevaarlijk. Een gangbang in de parenclub mag dan weer wel
dat is natuurlijk ook helemaal krom hequote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om 22:05 een biertje drinken is levensgevaarlijk. Een gangbang in de parenclub mag dan weer wel
Deurbeleid nog wel... dat zal wel weer wat worden...quote:Op maandag 28 september 2020 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Er komt een deurbeleid voor winkels én het dragen van mondkapjes wordt geadviseerd (winkeliers mogen klanten weigeren die geen mondkapje dragen). Welk voortschrijdend inzicht ligt daaraan ten grondslag? Ik wil dat graag horen. Het kabinet heeft immers het OMT om een nieuw advies gevraagd en wacht daar nog op.
Nou toen mijn Oma nog leefde wel hoor, daar was het een komen en gaan van familie het hele weekend door.quote:Op maandag 28 september 2020 20:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk.
Alle bejaarden hebben natuurlijk zo'n lopende band aan familie op visite!
Het is immers niet, dump je moeder in een verpleeghuis en kijk er nooit meer naar om, maar een verpleeghuis geeft je aandacht en liefde van de familie!
Das wel meer de uitzondering dan de regel kan ik je vertellen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou toen mijn Oma nog leefde wel hoor, daar was het een komen en gaan van familie het hele weekend door.
Nu zal dat niet overal zo zijn, dat geloof ik best.
Misschien als ze straks in volledige lockdown zitten.quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef Predator40 het volgende:
die "dringende adviezen" word je toch ook helemaal simpel van.
hoeveel voorbeelden moet je nu hebben dat dat gewoon niet werkt !
Wilt u even de burka omlaag doen graag om te controleren of er mondkapje onder zit.quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deurbeleid nog wel... dat zal wel weer wat worden...
Als je bij ons familie wilde zien dan ging je naar oma, want er was altijd wel familie en er kwam tijdens je bezoek ook andere familie bijquote:Op maandag 28 september 2020 20:34 schreef _serial_ het volgende:
Nou toen mijn Oma nog leefde wel hoor, daar was het een komen en gaan van familie het hele weekend door.
Nu zal dat niet overal zo zijn, dat geloof ik best.
Moet je met burka wel een mondkap op?quote:Op maandag 28 september 2020 20:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wilt u even de burka omlaag doen graag om te controleren of er mondkapje onder zit.
Ik voorspel je al: eerste week gaan winkeliers daar goed op toezien, daarna wordt het elke week weer minder en op een gegeven moment interesseert het ze geen ene drol meer.quote:Op maandag 28 september 2020 20:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wilt u even de burka omlaag doen graag om te controleren of er mondkapje onder zit.
Nee. Je hebt gelijk. Over drie weken is het voorbij. Hopen we.quote:
Ja want iemand met een burka op ging een avondje stappenquote:Op maandag 28 september 2020 20:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In week 3 gaat het ze interesseren, believe me.quote:Op maandag 28 september 2020 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik voorspel je al: eerste week gaan winkeliers daar goed op toezien, daarna wordt het elke week weer minder en op een gegeven moment interesseert het ze geen ene drol meer.
Als je door een burka een aansteker kunt uitblazen is het niet voldoende.quote:Op maandag 28 september 2020 20:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet je met burka wel een mondkap op?
In feite is het meer een lichaamskap dus lijkt me niet.
En voor wie dat gelooft heb ik een brug te koop...quote:Op maandag 28 september 2020 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gelijk. Over drie weken is het voorbij. Hopen we.
Kunnen ze dat?quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Als je door een burka een aansteker kunt uitblazen is het niet voldoende.
Nee, hier zitten we tot de kerst nog wel aan vast.quote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En voor wie dat gelooft heb ik een brug te koop...
Weet ik niet, maar dat is natuurlijk te proberen.quote:
Ik dacht precies hetzelfde als jij maar na wat snel speurwerk kan ik ook wel concluderen dat dit niet waar is, Frankrijk, Spanje en de Filipijnen hebben (gedeeltelijke) mondkapjesverplichting en daar zijn de cijfers nog steeds torenhoog.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Longcat. het volgende:
Tjaa.. als we veel eerder een mondkapjesplicht hadden zoals de Aziatische landen was dit niet gebeurd. Waarom is het RIVM zo koppig?
Waarom was de volledige lockdown van die centra dan z'n probleem?quote:Op maandag 28 september 2020 20:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Das wel meer de uitzondering dan de regel kan ik je vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |