En mensen die lange Frans serieus nemen?quote:Op maandag 28 september 2020 17:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haat alle mensen die Willem Engel serieus nemen.
Geen referentie naar het neuken van een forumadmin, dus zal hem wel niet zijnquote:Op maandag 28 september 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een man met borderline (BPD)
Leuk dat @:tong80 nu ook een eigen topic heeft.
Je verwijst naar, refereert aan.quote:Op maandag 28 september 2020 17:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen referentie naar het neuken van een forumadmin, dus zal hem wel niet zijn
Als je 1.000 euro doneert zal ik dat overwegen. (en hoogstwaarschijnlijk op 'nee toch niet' uitkomen)quote:Op maandag 28 september 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
oke
nou was te proberen toch
en unban voor jancees?
Regionale spreektaalquote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je verwijst naar, refereert aan.
Dank je.
Klootzakquote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je 1.000 euro doneert zal ik dat overwegen. (en hoogstwaarschijnlijk op 'nee toch niet' uitkomen)
Hetzelfde.quote:Op maandag 28 september 2020 17:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En mensen die lange Frans serieus nemen?
Bellemoeke zit bij Jimek.quote:Op maandag 28 september 2020 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal Speciaal voor de fans een verspakket nieuwe Ikweethetookniet's uitgebracht.
Geen publiek meer bij wedstrijdenquote:
En de Feyenoordfans niet te vergeten.quote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen publiek meer bij wedstrijden![]()
#TILBURGBEDANKT
Waarom?quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports gaat hier opgezegd worden.
Voor die sfeerloze bende ga ik niet voor betalen. En bij KPN heb je nog FOX Sports 1 "gratis".quote:
Met de huidige bezetting was het ook al niet erg sfeervol. Ik ga juist FOX nemen denk ik, normaal kijk ik vaak in de kantine.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor die sfeerloze bende ga ik niet voor betalen. En bij KPN heb je nog FOX Sports 1 "gratis".
Op FOX sports 1 zenden ze nooit Feyenoord uit.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor die sfeerloze bende ga ik niet voor betalen. En bij KPN heb je nog FOX Sports 1 "gratis".
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 28 september 2020 18:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op FOX sports 1 zenden ze nooit Feyenoord uit.
Ik kijk gewoon via streams online hoorquote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports gaat hier opgezegd worden.
Doe ik ook gewoon voor het Spaanse voetbal. Geen straf.quote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via streams online hoor
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via streams online hoor
Oja.quote:Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
Even kijken wat de roverheid zo weer te vertellen hep
Is toch best kut. Geen zekerheid,regelmatig vernieuwen,beeld dat vastloopt Had niet verwacht dat jij La Liga via stream zou kijkenquote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe ik ook gewoon voor het Spaanse voetbal. Geen straf.
Hoe gaat het met Kyran?quote:
Vaak niet nee.quote:Op maandag 28 september 2020 18:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op FOX sports 1 zenden ze nooit Feyenoord uit.
Ik heb geen flauw idee Stijn.quote:
Tuurlijk. Maar heb een HD-streamsite die over het algemeen prima werkt. Alleen gisteren bij Cádiz v Sevilla was smerig as fuck. Hele wedstrijd geen hapering en uitgerekend in de 88e minuut dat Sevilla 1-2 maakt welquote:Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch best kut. Geen zekerheid,regelmatig vernieuwen,beeld dat vastloopt Had niet verwacht dat jij La Liga via stream zou kijken![]()
Neem aan dat je wel gewoon Ziggo hebt om de grote wedstrijden te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |