quote:Op maandag 28 september 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben te goed ons best gedaan en daar worden we nu voor gestraft mag je concluderen. Hadden we nu groepsimmuniteit gehad in plaats van een tweede lockdown.
Loesjequote:Op maandag 28 september 2020 16:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wie is dat meisje van de drummer van de band?
Hoewel ik het op zich met je eens ben, zou het me niet verbazen als de KNVB de competitie voor een paar weken stil zou leggen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien even wachten in plaats van af te gaan op de vriend van de broer van een Fok!-user.
Lekker bezweet in de kantine bier tankenquote:Op maandag 28 september 2020 16:10 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat amteur sport voorlopig zonder publiek moet en geen gebruik van natte ruimtes.
Wil je per se weer naar dat punt toe dan ja? IC medewerkers die 12 op 12 af doen zonder weekend maandenlang?quote:Op maandag 28 september 2020 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja onhoudbaar je doet alsof de IC's en ziekenhuizen al vol liggen dat wat jij voorstelde was wel heel extreem.
De kans is wel reëel ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien even wachten in plaats van af te gaan op de vriend van de broer van een Fok!-user.
Je kunt allicht nog wel toestaan dat men op eigen gelegenheid gaat voetballen (onderling binnen de club dus). Dat scheelt een hoop reisbewegingen en dan kan men toch nog sporten.quote:Op maandag 28 september 2020 16:09 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
En dan hadden we het gisteren nog over dat sporten zo belangrijk is.
Lekker binnen gamen met een zak chips en cola
Ik denk ook dat het gaat gebeuren, maar om de overheid nou alweer te bashen op basis van de info van de vader van een user is weer wat overdrevenquote:Op maandag 28 september 2020 16:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoewel ik het op zich met je eens ben, zou het me niet verbazen als de KNVB de competitie voor een paar weken stil zou leggen.
Ik beweer niet dat het ook echt gaat stil leggen. Ze zien alleen niet hoe jeugdvoetbal nog kan door gaan als ouders niet het sportpark op mogen. Die vervoeren die kinderen immers.quote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, sommigen geven de overheid nog de schuld van het kopje dat kapot ging in de vaatwasser.quote:Op maandag 28 september 2020 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gaat gebeuren, maar om de overheid nou alweer te bashen op basis van de info van de vader van een user is weer wat overdreven.
COVID-19: Manaus (Brazilie) op weg naar groepsimmuniteit?quote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Complete onzin. Er is geen land ter wereld wat ook maar in de verste verte groepsimmuniteit heeft
Maar waar is dat op gebaseerd. Ik dacht dat onderzoeken al duidelijk hadden aangetoond dat besmettingen in de buitenlucht nihil zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gaat gebeuren, maar om de overheid nou alweer te bashen op basis van de info van de vader van een user is weer wat overdreven.
Zeker! Alleen je argumentatie is wat ehm.. Matig.quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mag hier mijn mening toch geven. Net als anderen zeggen dat ze het heeeel erg vinden.
Maar specifiek jeugdvoetbal of in het algemeen?quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het ook echt gaat stil leggen. Ze zien alleen niet hoe jeugdvoetbal nog kan door gaan als ouders niet het sportpark op mogen. Die vervoeren die kinderen immers.
Nee dit is onzin.quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar waar is dat op gebaseerd. Ik dacht dat onderzoeken al duidelijk hadden aangetoond dat besmettingen in de buitenlucht nihil zijn.
Omdat dat de virusbestrijding helpt. Je eigen aanname klopt niet.quote:Waarom in godsnaam dan buiten activiteiten aan banden leggen.
Ja, nee, dat ligt dus helemaal aan jezelf.quote:Daar zie ik totaal geen draagvlak voor. Alleen maar onbegrip.
en niet vergeten ook op te halenquote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar specifiek jeugdvoetbal of in het algemeen?
Je kunt de jeugd prima bij het hek afzetten.
En dat is jouw voorstel, laat er maar duizenden Nederlanders dood gaan en dan hebben we mischien groepsimmuniteit? Ik denk niet dat hem dat gaat wordenquote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
COVID-19: Manaus (Brazilie) op weg naar groepsimmuniteit?
Hier zijn ze anders hard onderweg. Kijk ook even naar het sterftecijfers. Valt reuze mee.
Rutte heeft geen kinderenquote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Goed doordacht hoor van die kutoverheid.
Stelletje achterlijke malloten daar.
Triest dit. Heel triest.
Je toontje. Bagatelliseren wat voor iemand anders wél belangrijk kan zijn. Inlevingsvermogen heet dat ook wel.quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Mag hier mijn mening toch geven. Net als anderen zeggen dat ze het heeeel erg vinden.
Alles eromheen. Vervoer, verzamelen, omkleden, douchen, publiek, weer terug, sommige regio's waar je eigenlijk niet naartoe mag, clubs die met een besmetting alle teams terugtrekken, scheefgroei competities; haal het er maar even helemaal uit is dan de makkelijkste (en minst leuke, dat wel) oplossing.quote:Op maandag 28 september 2020 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar waar is dat op gebaseerd. Ik dacht dat onderzoeken al duidelijk hadden aangetoond dat besmettingen in de buitenlucht nihil zijn.
Waarom in godsnaam dan buiten activiteiten aan banden leggen.
Daar zie ik totaal geen draagvlak voor. Alleen maar onbegrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |