Psies!, en dus is de huidige situatie niet houdbaar, en dus, moet de boel gewoon weer dicht, hoef je ook niet op de cm² te handhaven.quote:Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het hele principe van de rechtstaat valt natuurlijk wel bij handhaving, er is in de voorbije maanden amper opgetreden tegen overtreders, er is amper ingegrepen toen de besmettingen opliepen en de overheid heeft zelf zijn shit ook totaal niet op orde.
Van een collectief falen wil ik niks horen.
Nee dit meen je nietquote:Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Mijn vader die coronacoordinator is bij zijn amateurclub en contact heeft met de KNVB en veiligheidsregio's verwacht dat de KNVB de amateur competities gaat stil leggen. Mooi klote voor de jeugd.
Dit. Heb ook veel liever 2 of 3 weken een soort van lockdown en daarna weer 3 maanden meer vrijheid.quote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hou op hoor. Als we dan toch ff een stap terug moeten dan meteen graag een grotere stap, zodat we in december weer wat vrijheid kunnen genieten, net als in de zomer.
Is helaas niet de oplossing. Natuurlijk breng je een jeugdlid minder in rekening, maar als de baromzet wegvalt zal ook een jeugdlid meer gaan betalen. Of als je senioren (veel) meer in rekening gaat brengen en daardoor vallen potentiële vrijwilligers weg waardoor de jeugd helemaal niet meer kan spelen. Het is echt complexer dan de clubs moeten maar eens minder afhankelijk worden van de kantineomzet.quote:
Voor de rest is het ook kut, maar de jeugd nog meer. Raken ze hun afleiding weer kwijt.quote:Op maandag 28 september 2020 16:01 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoezo alleen voor de jeugd?
Kan hij niet zeggen helaas. Vertrouwelijk enzo.quote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar is er ook iets concreets of is dit een gevoel van je vader?
Toch niet allemaal joh, niet zo onwetend doen nu.quote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dat de groep die 60 euro in de horeca bij het sporten uitgeeft?
We hebben te goed ons best gedaan en daar worden we nu voor gestraft mag je concluderen. Hadden we nu groepsimmuniteit gehad in plaats van een tweede lockdown.quote:Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft weinig zin om iets goed te noemen als het niet goed genoeg blijkt te zijn, dat is net zoiets als je best doen daar schiet je ook weinig mee op als het niet goed is.
Voor jeugd en senioren dan. Maar laten we niet teveel op de zaken vooruitlopen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Mijn vader die coronacoordinator is bij zijn amateurclub en contact heeft met de KNVB en veiligheidsregio's verwacht dat de KNVB de amateur competities gaat stil leggen. Mooi klote voor de jeugd.
Nee nog niets concreets. Lees net dat de KNVB vandaag de clubs gaat informeren.quote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar is er ook iets concreets of is dit een gevoel van je vader?
Oh eens hoor. Dat het complexer is.quote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is helaas niet de oplossing. Natuurlijk breng je een jeugdlid minder in rekening, maar als de baromzet wegvalt zal ook een jeugdlid meer gaan betalen. Of als je senioren (veel) meer in rekening gaat brengen en daardoor vallen potentiële vrijwilligers weg waardoor de jeugd helemaal niet meer kan spelen. Het is echt complexer dan de clubs moeten maar eens minder afhankelijk worden van de kantineomzet.
Gaat alleen over betaald voetbal, toch?quote:Op maandag 28 september 2020 16:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee nog niets concreets. Lees net dat de KNVB vandaag de clubs gaat informeren.
Mijn club heeft het erg goed geregeld, wat ik zelf ook wel mooi vind is dat de voorzitter sommige kinderen niet laat betalen omdat hij weet dat ze het thuis niet breed hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dit.
Als club doe je je best om genoeg leden te hebben zodat je competitieve elftallen kunt opstellen. Door de contributie laag te houden, maar de faciliteiten wel op niveau te hebben ben je een interessante club.
Dat is idd de doordachte aanpak.. al zal die 2 -3 weken wel een beetje wat langer wordenquote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Heb ook veel liever 2 of 3 weken een soort van lockdown en daarna weer 3 maanden meer vrijheid.
Ja klopt.. nevermindquote:Op maandag 28 september 2020 16:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gaat alleen over betaald voetbal, toch?
Nouja onhoudbaar je doet alsof de IC's en ziekenhuizen al vol liggen dat wat jij voorstelde was wel heel extreem.quote:Op maandag 28 september 2020 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Psies!, en dus is de huidige situatie niet houdbaar, en dus, moet de boel gewoon weer dicht, hoef je ook niet op de cm² te handhaven.
Goed doordacht hoor van die kutoverheid.quote:Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Denk ik ook, maar dan aan de andere kant van het spectrum. Er zou uit alle macht geprobeerd moeten worden sportverenigingen niet te laten klappen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Dat het complexer is.
Maar met deze pandemie zal er toch anders gekeken moeten worden naar dit soort verenigingen.
Complete onzin. Er is geen land ter wereld wat ook maar in de verste verte groepsimmuniteit heeftquote:Op maandag 28 september 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben te goed ons best gedaan en daar worden we nu voor gestraft mag je concluderen. Hadden we nu groepsimmuniteit gehad in plaats van een tweede lockdown.
Misschien even wachten in plaats van af te gaan op de vriend van de broer van een Fok!-user.quote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Goed doordacht hoor van die kutoverheid.
Stelletje achterlijke malloten daar.
Triest dit. Heel triest.
Wie is dat meisje van de drummer van de band?quote:Op maandag 28 september 2020 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien even wachten in plaats van af te gaan op de vriend van de broer van een Fok!-user.
En dan hadden we het gisteren nog over dat sporten zo belangrijk is.quote:Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Jaeger85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |