Alleen Meatloaf is niet goed, vrij aardige gokquote:Op maandag 28 september 2020 19:45 schreef methodmich het volgende:
Wilde gok op:
4 Non Blondes - What's Up?
2 Unlimited - No Limit
Haddaway - What Is Love?
UB 40 - Can't Help Falling In Love With You
Meatloaf - I'd Do Anything For Love
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:38 schreef iggyinthehouse het volgende:
ace of base - all that she wants?
quote:Their name comes from an idea original guitarist Terry Corso had: "it was just my daydream about our planet being seeded by entities from other dimensions
quote:In mei 2002 was de band betrokken bij een auto ongeluk tijdens hun tour. Chauffeur Christopher Holland overleed en leadzangerraakte zwaargewond.
Welke band isquote:were an English alternative rock band, formed in 1982 in Rugby, Warwickshire, by Peter Kember and Jason Pierce, known respectively under their pseudonyms Sonic Boom and J S
. Their music is known for its brand of "minimalistic psychedelia"
Punten deel 1420quote:
quote:are an English rock band, formed in 1986 by Robert Hampson in Croydon
Welke song?quote:Joey Dong en Teddy Vann verzorgden toen een arrangement, dat weer bewerkt werd door diverse artiesten. Onder leiding van muziekproducent (en dus schrijver) Teddy Vann nam Johnny Thunder, toen nog Gil Hamilton, het op. Het is dan 1962. Het plaatje verkoopt zeer goed in de Verenigde Staten. Het haalde de vierde plaats in de Billboard Hot 100. Vlak daarna verscheen op de Verenigd Koninkrijk een Britse versie van Frankie Vaughan, die aldaar 21 weken genoteerd stond met als hoogste positie de vijfde plaats (januari 1963). In april 1963 wist de versie van Johnny Thunder de Nederlandse en Belgische (officieuze) hitparades te bereiken. Toen kwam Artone Gramofoonplaten met een versie van Bobby Rydell op de proppen via Cameo Parkway.
Nu nog een logisch vervolg antwoord...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef pipster het volgende:
Ja soms loopt de avond net even anders. Bedankt voor de voortgangsvraag.
Nee, het gaat om deze song:quote:
quote:Here we go![]()
Here we go![]()
Here we go![]()
On a saturday night
We're having a party
Ev'rybody's havin' a great time
All the gang's here and a-dancin'
Yeah I'min' with a baby of mine
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Twee keer de naam van de band in de vorige vraag en een tussenwoordje.
Meer vraag ik niet...
Wat van wie?quote:Ik heb het zwarte shirt
Vandaag rouwt mijn liefde
Vandaag heb ik medelijden met mijn ziel
En het is vanwege je betovering
Punten deel 1420quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
La Camissa Negra - Juanes
Op Aruba geleerd dat het over een zwart hemd gaat...
Arne Jansen - Meisjes met rode harenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat ik deze eigenlijk eerder had moeten vragen, wat van wie?
Wel gefilmd in Nederland, maar het is Nederlandse/Nederlandstalige song...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Arne Jansen - Meisjes met rode haren
quote:is een lied van de Duitse musicus Rolf Steitz, alias
. Het werd geschreven door Dieter Dierks en Michael Schepior, gebaseerd op het traditionele Griekse lied Darla dirladada. Het werd een hit in België, Nederland en Duitsland. Het jaar erop werd het nogmaals uitgebracht door Jonathan King, alias Shag. Hij had er een hit mee in het Verenigd Koninkrijk en Noorwegen.
Een liefdevol loopje in Amsterdam...quote:
Shaggy?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:13 schreef iggyinthehouse het volgende:
Een aanwijzing zit al in de vorige vraag verstopt...
Welke song van wie?quote:Deep in the bosom of the gentle night
Is when I search for the light
Pick up my pen and start to write
I struggle, I fight dark forces in the clear moonlight
Without fear
quote:was een zuiver studioproject. In 1977 schreef
het instrumentale nummer The Crunch, dat zich in augustus 1977 plaatste op de 6e plaats van de Britse charts. In Duitsland werd het nummer vooral bekend als herkenningsmelodie van het populaire WDR-radioprogramma Schlagerralley. Een verder bekend nummer is Electric Fling (1978). In 1985 kwam de
opnieuw in de top 10 van de Britse charts. De soulballade
, die
opnam met zijn echtgenote, bezette in april 1985 de 6e plaats in het Verenigd Koninkrijk en in Australië de toppositie.
quote:Het lied, deels gebaseerd op sciencefiction, gaat over een gesprek van een vrouw die haar jaarlijks gesprek heeft met haar man, die op een ruimtereis is naar Mars.
Wat van wie?quote:One hit wonders, er liggen er heel veel van in Gerards Kluis. Qua geluid niet het allerorigineelste liedje wat je je kunt bedenken, want het komt heel dichtbij 'Young Guns (Go For It!)' van Wham. Ook een leuke plaat, dus het had allemaal een veel slechtere keuze kunnen zijn. Maar '![]()
' van
gaat over iets heel anders: een trio en de mannen ruziën daarover de hele plaat bij elkaar.
Punten deel 1420quote:
quote:Discoduo bestaande uit twee Amerikanen die in Nederland wonen:&
. Begin jaren tachtig wordt eerstgenoemde vervangen door
, een percussionist.
Hun enige hituit 1980 is geschreven door
. ⬇
En als ik zeg dat de naam van de groep in de eerste zin van mijn voorgaande post is opgenomen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:31 schreef methodmich het volgende:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven.
OK, niet verder vertellen dan...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:41 schreef methodmich het volgende:
Had inmiddels gezocht, dus dat zou dan nu tegen de regels zijn.
De naam stond er min of meer al in 1 van mijn eerdere posts: 'Maximale specificaties' = Max 'n Specsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:19 schreef Gambolputty het volgende:
De titel is "Don't come stoned and don't tell Trude" maar naam kom ik ff niet op..
Echt? Dit was wel een hit, hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef pipster het volgende:
Dit nummer hoor ik echt voor het eerst (denk ik).
quote:are an American hip hop trio from Brooklyn, New York City, that emerged in the early 1980s.The group was briefly known originally as the Disco 3.
The trio is widely known for using beatbox in their songs. The group opened doors for beatboxers like Biz Markie and Doug E. Fresh.
Punten deel 1420quote:
quote:Champagne Holocaust
Songs for Our Mothers
Serfs Up!
Zeker!quote:
quote:In the video, Kyng, Mar'Vaine, Octavian, and Popeye are all members of a hypothetical boy band under the name of [band], in what appears to be a generic boy band music video as a crowd of mostly women scream on (the actual members of [band] can be seen in the crowd). However, the video quickly devolves into chaos, as a brilliantly glowing bald man in a robe, floating weightlessly, shows up to the concert, interrupting the crowd and stupefying the boys. The boy band and the nameless, floating man square off; however, it quickly becomes apparent that the only tactical moves that [band] know are designed to make teenage female audiences swoon, and are no match for laser beams generated from the man's mouth.
He quickly absorbs the souls of Mar'Vaine, Octavian, and Popeye. During his last stand, Kyng pulls out the most powerful move he knows: the removal of his shirt. While it's super effective vis a vis the female audience, the alien stands unfazed. After absorbing Kyng's soul as well, he takes a moment to release the souls, now under his power. A side effect of absorbing their souls has also granted him similar powers to the members of [band], and now he too can make female audiences swoon.
Sadly, this new power comes at a cost. A disembodied, floating head (played by Antonio Francis), storms into the performance in a jealous rage, and lasers the boys and some of the audience members, including the actual [band] members. The rest of audience runs away, screaming wildly. When the stadium is empty, Francis destroys a "[band]" sign, closes his eyes and laughs evilly, thus ending the video.
Ook ff opgezocht. Geen touw aan vast te knopen aan heel dat nimmer nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Bestaan er nog muziekvideos en worden die dan ook nog bekeken?
Edit: Aangezien het niet klinkt als iets dat ik zou kennen, heb ik de video even opgezocht en kort bekeken.
Het zegt me inderdaad helemaal niets en dat verbaast ook me totaal niet...![]()
Tsja, Riazop kan je daar wel een overzichtje van kliks over geven denk ik .....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Bestaan er nog muziekvideos en worden die dan ook nog bekeken?
Edit: Aangezien het niet klinkt als iets dat ik zou kennen, heb ik de video even opgezocht en kort bekeken.
Het zegt me inderdaad helemaal niets en dat verbaast ook me totaal niet...![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:27 schreef Geluiden het volgende:
Is geen onbekende groep hoor, en de video kwam gewoon op MTV.
Jaren geleden in America zit ik 's-avonds laat een beetje te zappen. Zie ik allemaal verschillende MTV themazenders. En jawel: 1 ervan was MTV MUSIC...quote:
Ik geloof dat de laatste aflevering die ik er bekeken heb er 1 met Marcel Vanthilt was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:17 schreef Burnett het volgende:
[..]
Jaren geleden in America zit ik 's-avonds laat een beetje te zappen. Zie ik allemaal verschillende MTV themazenders. En jawel: 1 ervan was MTV MUSIC...![]()
ja dan is de band Hot Chip.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:17 schreef Geluiden het volgende:
Hint: een van hun bekendste nummers heet Over & Over.
The Smiths - The Queen Is Deadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:11 schreef bartrid het volgende:
De luisteraars van BBC Radio 2 hebben gestemd op hun favoriete albums van de jaren 80. Mag ik daar de top 5 van? De eerste die de list compleet maakt, krijgt het punt.
Punten deel 1420quote:
Dat is emquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:28 schreef MadMaster het volgende:
Appetite For Destruction - Guns n' Roses?
Wat van wie?quote:We fall but we keep gettin' up
Over and over and over and over and over and over
Begin jaren '80...quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:46 schreef methodmich het volgende:
Komt me vaag bekend voor, maar kan het nog niet geheel plaatsen.
Of men deed alsof...quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Het was niet echt hun grootste hit, het kwam niet verder dan #30 en was na 3 weken alweer uit de lijst verdwenen. Maar het was wel degelijk een geliefde clubhit in de uitgaansgelegenheden, waar men de boodschap kennelijk beter begreep...
Toch niet onbekend, veronderstel ik...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:14 schreef methodmich het volgende:
Pretenders had ik ook wel bedacht. Liefdevolle boodschap. Gokje dan maar op Message Of Love.
Zeker wel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:51 schreef bartrid het volgende:
Marvin Gaye - what's going on dacht ik. Vorige week of zo in het indie topic gelezen.
Ik zag het bij De Vooravond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dat vorige week volgens mij nog ergens benoemd horen worden, maar het is niet blijven hangen...
quote:Initially received positively by critics, the album is now seen not only as one of the most influential post-hardcore albums of the 2000s,[2] but also as one of the most accomplished recent works in the wider rock spectrum.
Was Matthijs uitgenodigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag het bij De Vooravond.
om precies te zijn de avond voordat ik op de brug van de Melkweg stond voor hum optreden..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:04 schreef bartrid het volgende:
Plaat uit 2000, met tenminste 1 grote alternatieve hit. Band ging vlak na de release uit elkaar.
Goed genoeg, Relationship of command is het albumquote:
Verder was ik ook niet gekomen...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:47 schreef slaveloos het volgende:
One armed scissors maar zo heet dat album niet volgens mij
Die titel zegt me zo ook niks, staan wel een paar nummers in een Spotify lijstjequote:
Oops dat is minder....quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
om precies te zijn de avond voordat ik op de brug van de Melkweg stond voor hum optreden..
Ottawan...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:19 schreef belsen het volgende:
Welke band kun je vormen uit de letters van de hoofdstad van Canada en de N?
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ottawan...
Hands up, baby, hands up!
In het kader van het thema Up & Down, vanwege de nieuwe lockdown, heb ik die plaat gisteravond nog in mijn radio uitzending gedraaid. Heerlijk truttige disco...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn.
Wat van wie?quote:Get Back
Hands off
Go for it!
Wham! - Wham rapquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het kader van het thema Up & Down, vanwege de nieuwe lockdown, heb ik die plaat gisteravond nog in mijn radio uitzending gedraaid. Heerlijk truttige disco...
[..]
Wat van wie?
Het hoeft net altijd moeilijk te zijn...quote:
so close but noquote:
goeie edit! hierbij jouwquote:
Pink Floyd - Moneyquote:
Juist!quote:
Zeker!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef iggyinthehouse het volgende:
fools ouverture van supertramp
Ohhhh hahahaha ik had de vraag gelezen alsof het om een nummer ging van een band die 10:52 heet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Blogman het volgende:
Wat is dan het nummer van 10:52 dat begint met een speech van Winston Churchill: "We shall never surrender!"?
Een ouderwetse iggyinthehouse vraag, waar ik even voor moest graven in mijn geheugen...quote:
Goed gegraven!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ouderwetse iggyinthehouse vraag, waar ik even voor moest graven in mijn geheugen...![]()
Ik neem tenminste aan dat je doelt op Thimbles, Cowboy en Mr. Ladies, de mannen achter (een deel van) de Turn Up The Bass compilaties...
Dat mag ik hopen in jouw geval, anders zie ik het somber in qua antwoorden van eventuele anderen.quote:
quote:en
kwamen elkaar tegen in 1992 bij een Zandvoorts radiostation. Zij maakten samen een jingle voor het radiostation waar
voor werkte. Ze richtten samen het label Fresh Fruit Records op.
Nog wel hier:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:27 schreef Burnett het volgende:
"One Armed Scissors" bij Jools staat helaas niet meer op YouTube...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:24 schreef iggyinthehouse het volgende:
Oh ja duh
The good men - give it up
Chocolate puma
Klatsch!
Gaston Steenkist (DJ Dobre) en René ter Horst (DJ Zki)quote:
brazilian tromgeroffel, volgens mij sergio mendes die zo'n nummer heeft. 2e vraag weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
Even doorgaan op voorgaande:
De drums uit Give It Up zijn afkomstig van wie?
En wie heeft ze ook gebruikt?
O.a. Simply Red - Fairground bevat de gesampelde drums van Give It Up...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
Even doorgaan op voorgaande:
En wie heeft ze ook gebruikt?
Sergio Mendes kloptquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 03:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
brazilian tromgeroffel, volgens mij sergio mendes die zo'n nummer heeft. 2e vraag weet ik niet.
Punten deel 1420quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. Simply Red - Fairground bevat de gesampelde drums van Give It Up...
Wat van wie?quote:From the place that I stand
To the land that is openly free
Watching rivers run black
By the trees that are vacant to greed
...
Tell me if I'm so wrong
Where does love come from
If you've sold your reasoning out
Or tell me if I'm so wrong
Where does luck come from
When you've never been without
Can do it
You can do it
You can do it
Uiteraard Talk Talk - Give It upquote:
Wat van wie?quote:In this proud land we grew up strong
We were wanted all along
Punten deel 1420quote:
Hier ook een punt voor uitgedeeld...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:05 schreef methodmich het volgende:
Don't Give Up van Peter Gabriel en de goede fee Kate Bush?
K3 over een jaar of 30...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:24 schreef methodmich het volgende:
Lekker hoor!
Wie zijn dit dan?
[ afbeelding ]
Nou ja, de oorspronkelijke K3 anno nu. Maar ik reken het goed.quote:
Anno nu?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, de oorspronkelijke K3 anno nu. Maar ik reken het goed.
Jonger dan deze 3 dames er inmiddels uitzien...quote:Voelen wij ons oud, deelnemers?
Haha, nou, precies. Door elke dag Samson uit te laten blijf je natuurlijk jong.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anno nu?
Wat een leven zonder Gertje al niet met je doet...
Wat van wie?quote:It spent four consecutive weeks at number two in the UK Singles Chart without ever getting to number one; it was kept off the number one spot by John Lennon's "Woman" for a week, and then by Joe Dolce's "Shaddap You Face", for a further three weeks. "" is ranked as the fifth-best-selling UK single for 1981.The single peaked at number one on the Top 40 charts in many European countries including the Netherlands, Belgium and Ireland.
Thanks!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook een punt voor uitgedeeld...
Over Wenen gesproken...quote:
quote:The King of Marigold was in the kitchen
Cooking breakfast for the Queen
The Queen was in the parlor
Playing piano for the children of the King.
Beabadoobeequote:Op maandag 19 oktober 2020 09:03 schreef methodmich het volgende:
Wie is dit vrolijke 20-jarige Britse meisje, dat onlangs haar debuutplaat uitbracht?
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:
Helemaal goed! Ze heeft haar artiestennaam deels gebaseerd op een ware Trivia-legende.quote:
Dochter van Noobie?quote:
Dichtbij.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:33 schreef PilgrimSands het volgende:
How You Remind Me, van Nickelback?
Eehhh. Heel erg warmquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:10 schreef pipster het volgende:
Chad Kroeger Hero, of die andere Nichelback Picture
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:38 schreef pipster het volgende:
Eh Photograph dan zeker, is ook wat logischer dan Picture
Welk nummer van wie?quote:It's not the way you look
It's not the way that you smile
Although there's something to them
It's not the way you have your hair
It's not that certain style
It could be that with you
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:06 schreef WeezerButler het volgende:
a Flock of seagulls - Wishing (If i had a Photograph)
The Big Dropperquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:53 schreef pipster het volgende:
Andere “vervolgvraag” the Day the Music died, hoe heette de piloot van het vliegtuig dat 3 februari 1959 neerstortte?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:17 schreef methodmich het volgende:
Ze heeft haar artiestennaam deels gebaseerd op een ware Trivia-legende.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:15 schreef pipster het volgende:
Nee was echt gecharterde piloot, initialen R P
Van welke band/act is dit nummer?quote:Are you ready to fly
Can you leave the world behind
Baby baby
Are you ready to fly
Together we reach for the sky
Are you ready to fly
Are you ready to fly
Can you leave the world behind
Baby baby
Meneer zegt me zo even niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:25 schreef pipster het volgende:
Voornaam:
[ afbeelding ]
Achternaam:
[ afbeelding ]
(achternaam van deze dame)
Dune...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:52 schreef pipster het volgende:
Nieuwe vraag dan maar:
[..]
Van welke band/act is dit nummer?
Mijnheer was Roger van I wanne be your man en mevrouw is Vicki Peterson,piloot was Roger Petersonquote:
Ow, de andere Peterson en dat nummer van Roger met die jengelende vocoder is inderdaad drama...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef pipster het volgende:
[..]
Mijnheer was Roger van I wanne be your man en mevrouw is Vicki Peterson,piloot was Roger Peterson
quote:The track was driven by its deejay scratch style, performed primarily by DXT, and its music video created by Godley & Creme, which was put in high rotation on MTV.
quote:
Tröckener Kecks - Ik Denk Nooit Meer Aan Jouquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:44 schreef Berkery het volgende:
De komende dagen kan je luisteren naar de Kink 1500. Wat is het hoogst genoteerde Nederlandstalige nummer?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tröckener Kecks - Ik Denk Nooit Meer Aan Jou
Zou ik wel een mooie vinden...
Die ja. Ik ken het niet eensquote:
Doet het ook behoorlijk goed in de Top 2000quote:
Ik ken er maar 2 van de 3 en gok op synthpop...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de NLse band Minny Pops, Eton Crop en Spider Rico?
helaaschquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er maar 2 van de 3 en gok op synthpop...
Daar ken ik er ook maar 2 van, uit 1 band...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het heeft iets te maken met de leden van de bands.
Dat moet een basis kunnen vormen voor het antwoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ken ik er ook maar 2 van, uit 1 band...
Het blijft gokken:quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet een basis kunnen vormen voor het antwoord.
Nope, alleen in Minny Pops. Het heeft iets te maken met 1 van zijn nevenfuncties, die hij deelt met anderen uit dezelfde en de andere bands.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het blijft gokken:
Heeft het iets met Stephen Emmer te maken?
Heeft die in alle 3 de bands gespeeld?
Hij leek me het meest te passen bij jouw vraag, Wally van Middendorp en Dennis Duchart kon ik daarbij niet plaatsen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, alleen in Minny Pops. Het heeft iets te maken met 1 van zijn nevenfuncties, die hij deelt met anderen uit dezelfde en de andere bands.
Nope, een andere nevenfunctie en een ander lid van de Minny Pops.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij leek me het meest te passen bij jouw vraag, Wally van Middendorp en Dennis Duchart kon ik daarbij niet plaatsen.![]()
Stephen maakt programma- en reclametunes/jingles.
Doet hij dat soms samen met leden van de andere 2 bands?
Ik weet er even niet meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, een andere nevenfunctie en een ander lid van de Minny Pops.
Nope, publieke omroep.quote:
Punten deel 1420quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:46 schreef methodmich het volgende:
Allebei een nummer getiteld God Is A DJ.
Prima gok! De hele groep voetbalt bij HWD in Rotterdam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |