Alleen Meatloaf is niet goed, vrij aardige gokquote:Op maandag 28 september 2020 19:45 schreef methodmich het volgende:
Wilde gok op:
4 Non Blondes - What's Up?
2 Unlimited - No Limit
Haddaway - What Is Love?
UB 40 - Can't Help Falling In Love With You
Meatloaf - I'd Do Anything For Love
quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:38 schreef iggyinthehouse het volgende:
ace of base - all that she wants?
quote:Their name comes from an idea original guitarist Terry Corso had: "it was just my daydream about our planet being seeded by entities from other dimensions
quote:In mei 2002 was de band betrokken bij een auto ongeluk tijdens hun tour. Chauffeur Christopher Holland overleed en leadzangerraakte zwaargewond.
Welke band isquote:were an English alternative rock band, formed in 1982 in Rugby, Warwickshire, by Peter Kember and Jason Pierce, known respectively under their pseudonyms Sonic Boom and J S
. Their music is known for its brand of "minimalistic psychedelia"
Punten deel 1420quote:
quote:are an English rock band, formed in 1986 by Robert Hampson in Croydon
Welke song?quote:Joey Dong en Teddy Vann verzorgden toen een arrangement, dat weer bewerkt werd door diverse artiesten. Onder leiding van muziekproducent (en dus schrijver) Teddy Vann nam Johnny Thunder, toen nog Gil Hamilton, het op. Het is dan 1962. Het plaatje verkoopt zeer goed in de Verenigde Staten. Het haalde de vierde plaats in de Billboard Hot 100. Vlak daarna verscheen op de Verenigd Koninkrijk een Britse versie van Frankie Vaughan, die aldaar 21 weken genoteerd stond met als hoogste positie de vijfde plaats (januari 1963). In april 1963 wist de versie van Johnny Thunder de Nederlandse en Belgische (officieuze) hitparades te bereiken. Toen kwam Artone Gramofoonplaten met een versie van Bobby Rydell op de proppen via Cameo Parkway.
Nu nog een logisch vervolg antwoord...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef pipster het volgende:
Ja soms loopt de avond net even anders. Bedankt voor de voortgangsvraag.
Nee, het gaat om deze song:quote:
quote:Here we go![]()
Here we go![]()
Here we go![]()
On a saturday night
We're having a party
Ev'rybody's havin' a great time
All the gang's here and a-dancin'
Yeah I'min' with a baby of mine
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:19 schreef MadMaster het volgende:
Twee keer de naam van de band in de vorige vraag en een tussenwoordje.
Meer vraag ik niet...
Wat van wie?quote:Ik heb het zwarte shirt
Vandaag rouwt mijn liefde
Vandaag heb ik medelijden met mijn ziel
En het is vanwege je betovering
Punten deel 1420quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
La Camissa Negra - Juanes
Op Aruba geleerd dat het over een zwart hemd gaat...
Arne Jansen - Meisjes met rode harenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat ik deze eigenlijk eerder had moeten vragen, wat van wie?
Wel gefilmd in Nederland, maar het is Nederlandse/Nederlandstalige song...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Arne Jansen - Meisjes met rode haren
quote:is een lied van de Duitse musicus Rolf Steitz, alias
. Het werd geschreven door Dieter Dierks en Michael Schepior, gebaseerd op het traditionele Griekse lied Darla dirladada. Het werd een hit in België, Nederland en Duitsland. Het jaar erop werd het nogmaals uitgebracht door Jonathan King, alias Shag. Hij had er een hit mee in het Verenigd Koninkrijk en Noorwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |