Hou toch op, Jos heeft x-ray in zijn achterhoofd. Kijkt dwars door 30 meter maisveld door en ziet een rode pyjamabroek maatje 140 liggen... Denkt niet van hè rode plastic zak, nee. Een kind,quote:Op maandag 28 september 2020 14:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wetende dat dit de laatste strohalm is van het OM en 17 miljoen mensen je willen opknopen, terwijl je mischien wel onschuldig bent, zou mij ook onzeker maken.
Of hij herinnert zich echt zaken niet meer goed en zijn advocaat is terecht bang dat hij iets zegt dat niet klopt.quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef Patroon het volgende:
Hij mag niks antwoorden van zijn advocaat anders lult hij zich compleet klem. Zegt genoeg over wat voor lul verhaal hij heeft opgehangen.
Is zijn goedrecht. Nu aan het OM om te bewijzen dat hij maar een weg in de ruimte lult.quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef Patroon het volgende:
Hij mag niks antwoorden van zijn advocaat anders lult hij zich compleet klem. Zegt genoeg over wat voor lul verhaal hij heeft opgehangen.
Tweets kunnen prima in dit topic.quote:Op maandag 28 september 2020 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
We kunnen zelf ook allemaal twitter volgen. Lijkt mij wat onzinnig om alles hier te neer te zetten, tenzij je er iets over wil zeggen.
Als je zoiets hebt meegemaakt en je loopt met zo'n groot geheim (vinden van een lijk etc) onthou je elk detail.quote:Op maandag 28 september 2020 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of hij herinnert zich echt zaken niet meer goed en zijn advocaat is terecht bang dat hij iets zegt dat niet klopt.
Die rechter is niet gek, klopt niets van zijn verhaal. Tijdens de schouw leek dat inderdaad plausibel.quote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef Patroon het volgende:
als je niets te vrezen hebt , niets hebt fout gedaan , dan kun je gewoon de waarheid zeggenquote:Op maandag 28 september 2020 13:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Het spreekt idd niet in zijn voordeel.
Maar goed, je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling.
Je moet bij het OM gaan werken, daar houden ze van tunnelvisie.quote:Op maandag 28 september 2020 14:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op, Jos heeft x-ray in zijn achterhoofd. Kijkt dwars door 30 meter maisveld door en ziet een rode pyjamabroek maatje 140 liggen... Denkt niet van hè rode plastic zak, nee. Een kind,![]()
Man man,
Oja even vergeten. Dit is natuurlijk het Jos B. fan topicquote:Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is zijn goedrecht. Nu aan het OM om te bewijzen dat hij maar een weg in de ruimte lult.
Kan je verklappen, lukt ze niet.
Of juist niet. Mensen zijn heel goed in staat zich af te sluiten van traumatische gebeurtenissen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je zoiets hebt meegemaakt en je loopt met zo'n groot geheim (vinden van een lijk etc) onthou je elk detail.
Het is al gebeurd, hij heeft bekend op PD te zijn geweest. Van zijn verhaal klopt verder helemaal niets, en de rechter liet dat al merken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is zijn goedrecht. Nu aan het OM om te bewijzen dat hij maar een weg in de ruimte lult.
Kan je verklappen, lukt ze niet.
Ja ik vind het een slecht verhaal , dan had ie beter niets kunnen zeggenquote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef Patroon het volgende:
Als zijn verhaal niet klopt dan is zijn verklaring ook niks waard.quote:Op maandag 28 september 2020 14:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is al gebeurd, hij heeft bekend op PD te zijn geweest. Van zijn verhaal klopt verder helemaal niets, en de rechter liet dat al merken.
verscholen tussen de dennenbomen, want hij heeft hem niet verschoven of gedraaid , alleen de onderbroek weer aangedaanquote:Op maandag 28 september 2020 14:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op, Jos heeft x-ray in zijn achterhoofd. Kijkt dwars door 30 meter maisveld door en ziet een rode pyjamabroek maatje 140 liggen... Denkt niet van hè rode plastic zak, nee. Een kind,![]()
Man man,
Nee, maar wel met mensen die PTSS hebben opgelopen door een traumatische ervaring en die kunnen jaren later in detail na vertellen hoe het is geweest. Zelfs de geur, hoe ze zich voelden, wat ze dachten etc.quote:
Geen idee. Ik heb 10 jaar geleden een oom van me zien overlijden. Heeft toen veel impact gemaakt, maar nu terugdenkende aan het moment dat hij instortte weet ik echt niet meer waar hij exact stond, of waar ik stond, welke kant mijn rug op stond, hoeveel mensen hem hebben opgevangen en gereanimeerd, etc.quote:Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je zoiets hebt meegemaakt en je loopt met zo'n groot geheim (vinden van een lijk etc) onthou je elk detail.
Dat soort mensen kunnen trainingen volgen die er toe leide je af te sluiten van de gebeurtenis. Niet bij iedereen succesvol.quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, maar wel met mensen die PTSS hebben opgelopen door traumatische herinneringen en die kunnen jaren later in detail na vertellen hoe het is geweest. Zelfs de geur hoe ze zich voelden, wat ze dachten etc.
Ik heb ook een jeugdtrauma en ik kan je verzekeren dat een hoop details weg zijn en simpelweg niet zijn opgeslagen. Waarschijnlijk uit zelfbescherming.quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, maar wel met mensen die PTSS hebben opgelopen door een traumatische ervaring en die kunnen jaren later in detail na vertellen hoe het is geweest. Zelfs de geur hoe ze zich voelden, wat ze dachten etc.
Wie zegt dat ze dat juist herinneren? Misschien denken ze het te weten?quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, maar wel met mensen die PTSS hebben opgelopen door traumatische herinneringen en die kunnen jaren later in detail na vertellen hoe het is geweest. Zelfs de geur hoe ze zich voelden, wat ze dachten etc.
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, maar wel met mensen die PTSS hebben opgelopen door een traumatische ervaring en die kunnen jaren later in detail na vertellen hoe het is geweest. Zelfs de geur, hoe ze zich voelden, wat ze dachten etc.
Volg deze zaak al jaren, ben blij voor de ouders dat ze deze dag mogen meemaken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je moet bij het OM gaan werken, daar houden ze van tunnelvisie.
Vrouwelijke kortzichtigheid.
Inderdaad veel mensen denken herrineringen te hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat juist herinneren? Misschien denken ze het te weten?
Las hier vanmorgen een mooi stukje van een psycholoog. Kan het zo 1 2 3 niet vinden.
Hou op zegquote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volg deze zaak al jaren, ben blij voor de ouders dat ze deze dag mogen meemaken.
Iedereen die het dossier kent, weet dat wat Jos zegt niet klopt/kan. Laat hem eerlijk zijn, deze poppenkast is bijna lachwekkend.
OM maakt gehakt van hem, gewoon door domme fouten. Met zijn dikke boom, rond het PD staan geen dikke bomen, sparrenbomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |