Ik heb er eentje, en is heel fijn ja. Shows van hem vind ik niks aan maar recepten zijn lekker. Klassiek en goed te makenquote:Op zondag 27 september 2020 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is echt een fijn boek. Sowieso zijn de boeken van Ramsay fijn. Ik heb er zes staan hier.
Post ik regelmatigquote:Op zondag 27 september 2020 22:25 schreef Fugue het volgende:
Als jullie mee willen lezen zijn jullie van harte welkom in de TTK boekenclub
Ik jaag je hier toch niet weg? Ik moedig je aan om eens in de SC te kijken van het subforum waar je mod van bent.quote:
Daar kijk ik zodra er wordt gepost. Maar toch bedankt voor de tip.quote:Op zondag 27 september 2020 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik jaag je hier toch niet weg? Ik moedig je aan om eens in de SC te kijken van het subforum waar je mod van bent.
Nee! Wij zijn leuk en jij bent leukquote:
quote:
Ik ook een beetje. Hex en 22/11/63 staan bovenaan.quote:Op zondag 27 september 2020 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee! Wij zijn leuk en jij bent leuk![]()
Is er al een volgend boek van de leesclub bekend? Ik hoopte op Fight Club vorige maand maar helaas.
Dit zou ook een tof boek zijn om te bespreken. Maar geen Nederlandse vertaling zo te zien.quote:Op zondag 27 september 2020 22:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik ook een beetje. Hex en 22/11/63 staan bovenaan.
Fight club komt vast nog weleens langs.
We hebben vast nog een keer Engelstalig. Deze onthoud ik evenquote:Op zondag 27 september 2020 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit zou ook een tof boek zijn om te bespreken. Maar geen Nederlandse vertaling zo te zien.
https://www.bol.com/nl/f/lamb/30261037/
Zelden zo hard gelachenBij het hele oeuvre van Moore trouwens.
Denk dat bij vertaling... een deel van de lol... erg moeilijk te vertalen zal zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit zou ook een tof boek zijn om te bespreken. Maar geen Nederlandse vertaling zo te zien.
https://www.bol.com/nl/f/lamb/30261037/
Zelden zo hard gelachenBij het hele oeuvre van Moore trouwens.
Winstquote:Op maandag 28 september 2020 06:25 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik werd wakker van de wekker![]()
Nouja ik was in een soort van sluimerstand dat je hersens het al wel weer doen, maar je lichaam nog slaapt.. maar toch..
Dat denk ik ook. Ik ben blij dat ik geen problemen heb met lezen in het Engels.quote:Op maandag 28 september 2020 06:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Denk dat bij vertaling... een deel van de lol... erg moeilijk te vertalen zal zijn.
Ja he?quote:Op maandag 28 september 2020 07:20 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, wat is het toch ineens weer koud en donker. Dat is snel gegaan.
Bah ja. Vanaf donderdag regen regen regenquote:Op maandag 28 september 2020 07:20 schreef Myraela het volgende:
Het regent al...quote:Op maandag 28 september 2020 07:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bah ja. Vanaf donderdag regen regen regen![]()
Toevallig de TT; vandaag opent de nieuwe (heel grote, inclusief restaurant) bibliotheek hierGelukkig haalt ma vanmiddag gelijk een boek voor me.
Mja ik ben denk met een jaar of 15 overgestapt naar engels lezen omdat ik boeken bleef kopenquote:Op maandag 28 september 2020 07:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik ben blij dat ik geen problemen heb met lezen in het Engels.
Ik zou maar niet beginnen aan de boeken van Game of Thrones danquote:Op maandag 28 september 2020 07:59 schreef Candaasje het volgende:
Ik was nu al voortdurend bezig met de kaart erbij houden om al die liggingen van al die koninkrijken en dorpen en routes die ze lopen te kunnen volgen.
Ja die staan hier ook in de kastquote:Op maandag 28 september 2020 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou maar niet beginnen aan de boeken van Game of Thrones dan
quote:Op maandag 28 september 2020 08:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
FOK!wet. Hier zijn ze. Mooi. Koffie uitdelen en even paaien voor meerwerk.
Geregeld. Er liggen hier terrastegels die we niet verplaatst krijgen vanwege het gewicht. De mannen gooien ze vandaag of morgen even in de puincontainer.quote:
Uitzondering op de regelquote:Op maandag 28 september 2020 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeerde zaterdag de FOK!wet met de bezorging van m'n hamburger. Werkte niet
Ha, ja. Dat was altijd vaste prik.quote:Op maandag 28 september 2020 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Uitzondering op de regelDe sigarettenwet werkte ook wel goed, vooral bij trams.
+1 herkenbaar.quote:Op maandag 28 september 2020 08:33 schreef Lonaa het volgende:
snel nog 3 hijsen nemen anders is het zonde.
Hex en 22-11-63 al gelezen (beiden super goed!) en afgelopen weken dus De Avond is Ongemak. Ik begrijp al die lovende kritiek niet.quote:Op zondag 27 september 2020 22:44 schreef Fugue het volgende:
Ik ook een beetje. Hex en 22/11/63 staan bovenaan.
Fight club komt vast nog weleens langs.
Ik vond ook al dat het zo lang donker bleef vanmorgenquote:Op maandag 28 september 2020 07:20 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |