Ze konden nog net 5 minuten het licht aanhouden om hem binnen te laten rollen.quote:Op zondag 27 september 2020 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werkilul heeft de finish gehaald, Mani in shambles.
Is Roglic de nieuwe Pozzato?quote:Op zondag 27 september 2020 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Je moet in het leven veel geven om te krijgen, maar er zijn mensen in het peloton bij wie dit een loos begrip is. Dit is zojuist, eerlijk waar, gezegd door Karl.
Tankink moest er terecht om lachen.quote:Op zondag 27 september 2020 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Je moet in het leven veel geven om te krijgen, maar er zijn mensen in het peloton bij wie dit een loos begrip is. Dit is zojuist, eerlijk waar, gezegd door Karl.
Minzame mens Tom was ongetwijfeld gaan rijden.quote:Op zondag 27 september 2020 17:47 schreef Evertjan het volgende:
het is maar goed dat Tom niet bij WVA zat ipv Roglic anders stonden de Vlaamse Nationalisten nu al bij de grens
Primoz is er ziek van, maar blijft beleefd.quote:
Toch lijkt hij (zij het gechargeerd) de sentimenten vrij goed te hebben aangevuld.quote:Op zondag 27 september 2020 18:05 schreef Beregd het volgende:
Zonneveld was al gedaald in mijn achting tijdens de tour, maar na vandaag...
Thijsje doet een open sollicitatie voor een column in de Humo.quote:Op zondag 27 september 2020 18:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch lijkt hij (zij het gechargeerd) de sentimenten vrij goed te hebben aangevuld.
Ze zijn woest bij onze zuiderburen.
Ik mag Eddy graag.quote:Op zondag 27 september 2020 18:08 schreef Idisrom het volgende:
Ik kreeg nu deze pop-up, nu Eddy Planckaert
https://sporza.be/nl/2020(...)oglic~1601220979031/
Sterke race van Wout, maar inderdaad hij wint geen zilver, maar verliest goud.quote:Op zondag 27 september 2020 17:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zilver met een goud randje genot. @:Arcee
Mooi verwoord en mee eens.quote:Op zondag 27 september 2020 17:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
Alaphilippe is een mooie winnaar. Ook wel een prijs die een renner van zijn status toebehoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |