Ik zou het niet vreemd hebben gevonden als hij zich opgeofferd zou hebben om het gat dicht te poefen als ze op overbrugbare achterstand waren gekomen, nu was de situatie daar nog niet naar. Maar aan zijn koersgedrag bergop en in de sprint te zien zat er sowieso niet meer in dan wat obligate kopbeurtjes.quote:
Bij die versnellingen van Van Aert was het al harken om aan te haken, leek het.quote:Op zondag 27 september 2020 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd hebben gevonden als hij zich opgeofferd zou hebben om het gat dicht te poefen als ze op overbrugbare achterstand waren gekomen, nu was de situatie daar nog niet naar. Maar aan zijn koersgedrag bergop en in de sprint te zien zat er sowieso niet meer in dan wat obligate kopbeurtjes.
True, maar waarom dan krampachtig zoeken naar excuses door Roglic de schuld te geven ? Wout zelf gelukkig niet.quote:Op zondag 27 september 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat Alaphilippe niet de sterkste was?
Dacht ik net ook al aan...quote:Op zondag 27 september 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die demarrage op het eerste klimmetje zit hij misschien wel mee vooraan.
Ze konden nog net 5 minuten het licht aanhouden om hem binnen te laten rollen.quote:Op zondag 27 september 2020 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werkilul heeft de finish gehaald, Mani in shambles.
Is Roglic de nieuwe Pozzato?quote:Op zondag 27 september 2020 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Je moet in het leven veel geven om te krijgen, maar er zijn mensen in het peloton bij wie dit een loos begrip is. Dit is zojuist, eerlijk waar, gezegd door Karl.
Tankink moest er terecht om lachen.quote:Op zondag 27 september 2020 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Je moet in het leven veel geven om te krijgen, maar er zijn mensen in het peloton bij wie dit een loos begrip is. Dit is zojuist, eerlijk waar, gezegd door Karl.
Minzame mens Tom was ongetwijfeld gaan rijden.quote:Op zondag 27 september 2020 17:47 schreef Evertjan het volgende:
het is maar goed dat Tom niet bij WVA zat ipv Roglic anders stonden de Vlaamse Nationalisten nu al bij de grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |