Je zat zelf niet op de fiets he.quote:Op zondag 27 september 2020 17:15 schreef Belg het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid. Ik ben niet boos dat Roglic niet gereden heeft. Want we rijden let Landenteams en niet met merkenteams.
Ben gewoon beetje gefrustreerd dat we er 2x naast grijpen (2x zilver)
Vorig jaar ook al met zilver van Remco bij het tijdrijden
Onze laatste medaille op WK Road Race bij mannen is van 1997. Hoor je ons klagen?quote:Op zondag 27 september 2020 17:15 schreef Belg het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid. Ik ben niet boos dat Roglic niet gereden heeft. Want we rijden let Landenteams en niet met merkenteams.
Ben gewoon beetje gefrustreerd dat we er 2x naast grijpen (2x zilver)
Vorig jaar ook al met zilver van Remco bij het tijdrijden
Dit vind ik dan wel weer grappig.quote:
Toch regelmatig hier op FOK.quote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze laatste medaille op WK Road Race bij mannen is van 1997. Hoor je ons klagen?
Jullie hebben Dumoulin gehad bij het tijdrijden. Het is van ons van Gilbert geleden in Valkenburg dacht ik.quote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze laatste medaille op WK Road Race bij mannen is van 1997. Hoor je ons klagen?
Ik ben wel uitgeput. Ik heb wat te weinig gegeten onderweg.quote:Op zondag 27 september 2020 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zat zelf niet op de fiets he.
Lijkt mij een ideale nieuwe baan voor de kantoorklerken.quote:Op zondag 27 september 2020 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Moet Verbrugghe blijven als bondscoach?
Ik zeg doen!quote:Op zondag 27 september 2020 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij een ideale nieuwe baan voor de kantoorklerken.
#samenwinnenquote:Op zondag 27 september 2020 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SAMEN RIJDEN JONGENS KAMAAN
Wel pas de laatste 25k, vorig jaar was leuker.quote:Op zondag 27 september 2020 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch wel een leuk WK, bij de mannen althans. Mooie tijdrit, en ook de wegwedstrijd was uiteindelijk wel leuk.
Daar zit inderdaad werkelijk niemand op te wachten.quote:Op zondag 27 september 2020 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het heel irritant dat Gummibeer midden in een antwoord van de persoon die hij interviewt er even tussendoor komt schreeuwen om een toevoeging te plaatsen bij wat er gezegd wordt.
Eens, maar daarom zeg ik ook "uiteindelijk".quote:Op zondag 27 september 2020 17:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wel pas de laatste 25k, vorig jaar was leuker.
Tom demarreerde alleen maar om sneller terug te zijn in de box. Wat een vent.quote:
Zonder die demarrage op het eerste klimmetje zit hij misschien wel mee vooraan.quote:Op zondag 27 september 2020 17:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tom demarreerde alleen maar om sneller terug te zijn in de box. Wat een vent.
Niemand zegt toch dat Alaphilippe niet de sterkste was?quote:Op zondag 27 september 2020 17:25 schreef amsoor het volgende:
Fantastisch die Belgische frustratie, Alafliep gewoon de sterkste. Ze hebben een goeie koers gereden, maar Alafliep gewoon beter. En dan Roglic de schuld geven pff.
Zoals Wuyts zou zeggen: Héérlijkquote:Op zondag 27 september 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
op de belg praten ze nog rustig 1 1/2 uur door over het WK
Wat zeg jij van Roglik?quote:Op zondag 27 september 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat Alaphilippe niet de sterkste was?
Dit is een parodie account toch?quote:
Ik zou het niet vreemd hebben gevonden als hij zich opgeofferd zou hebben om het gat dicht te poefen als ze op overbrugbare achterstand waren gekomen, nu was de situatie daar nog niet naar. Maar aan zijn koersgedrag bergop en in de sprint te zien zat er sowieso niet meer in dan wat obligate kopbeurtjes.quote:
Bij die versnellingen van Van Aert was het al harken om aan te haken, leek het.quote:Op zondag 27 september 2020 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd hebben gevonden als hij zich opgeofferd zou hebben om het gat dicht te poefen als ze op overbrugbare achterstand waren gekomen, nu was de situatie daar nog niet naar. Maar aan zijn koersgedrag bergop en in de sprint te zien zat er sowieso niet meer in dan wat obligate kopbeurtjes.
True, maar waarom dan krampachtig zoeken naar excuses door Roglic de schuld te geven ? Wout zelf gelukkig niet.quote:Op zondag 27 september 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat Alaphilippe niet de sterkste was?
Dacht ik net ook al aan...quote:Op zondag 27 september 2020 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder die demarrage op het eerste klimmetje zit hij misschien wel mee vooraan.
Ze konden nog net 5 minuten het licht aanhouden om hem binnen te laten rollen.quote:Op zondag 27 september 2020 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werkilul heeft de finish gehaald, Mani in shambles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |