WAT EEN GERUCHT.quote:Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef Paul het volgende:
Het gerucht gaat dat het luchtalarm vanmiddag aanwezig is bij FCU omdat er niet gejuicht mag worden
Hep op feesboek gestaanquote:Op zondag 27 september 2020 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
WAT EEN GERUCHT.
waar heb je dit gehoord?
Kan je nagaanquote:Op zondag 27 september 2020 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Denk het wel.
Had ik ook verwacht, erg knap van Feyenoord dit.quote:
Of Berghuis raakt zwaar gefrustreerd en pakt roodquote:Op zondag 27 september 2020 12:38 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat ADO niet de tweede maakt.
Nu gaat Feyenoord dit alsnog winnen natuurlijk.
Dan wint Feyenoord alsnog. Ajax won ook van Sparta en Vitesse met 10 man.quote:Op zondag 27 september 2020 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of Berghuis raakt zwaar gefrustreerd en pakt rood
Genot zou dat zijn.
Ajax is van een ander kaliberquote:Op zondag 27 september 2020 12:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan wint Feyenoord alsnog. Ajax won ook van Sparta en Vitesse met 10 man.
Dat is toch ook niet meer dan een leuk spelertje voor Heracles of Vitesse?quote:Op zondag 27 september 2020 12:40 schreef Buitendam het volgende:
Linssen is het helemaal kwijt. Geen schim meer van de speler bij Vitesse.
quote:Op zondag 27 september 2020 12:43 schreef RipCity het volgende:
Nou volgende keer geen publiek bij Feyenoord... Weer massaal gezang en gefluit.
Jij bent Oost-indisch doofquote:Op zondag 27 september 2020 12:45 schreef De_Kraam het volgende:
RipCity hoort dingen die er niet zijn.
Dat zal wel meevallen. Aboutaleb is de slechtste en meest ongeloofwaardige burgemeester van Nederland. Kunnen we dit nog herinneren? Aboutaleb onthult draaiboek: 'Bij ongeregeldheden, schrap ik de huldiging'quote:Op zondag 27 september 2020 12:43 schreef RipCity het volgende:
Nou volgende keer geen publiek bij Feyenoord... Weer massaal gezang en gefluit.
Madquote:Op zondag 27 september 2020 12:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Aboutaleb is de slechtste en meest ongeloofwaardige burgemeester van Nederland. Kunnen we dit nog herinneren? Aboutaleb onthult draaiboek: 'Bij ongeregeldheden, schrap ik de huldiging'
Rotterdam op 7 mei 2017
[ afbeelding ]
Aboutaleb: geen aanleiding gevonden om de huldiging niet door te laten gaan
Het is gewoon stil afgezien van die twee debielen die altijd wat roepen en die heeft iedere club wel.quote:
Want? Wat maakt mij het nou uit wat dar gebeurd?quote:
RipCity kan deze weken niet naar sport kijken zonder OMG CORONAMAATREGELEN OMG te roepen.quote:Op zondag 27 september 2020 12:45 schreef De_Kraam het volgende:
RipCity hoort dingen die er niet zijn.
nee joh beetje Feyenoord-fans trollen. Happen altijd directquote:Op zondag 27 september 2020 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RipCity kan deze weken niet naar sport kijken zonder OMG CORONAMAATREGELEN OMG te roepen.
Wow goeie troll man. Daar had je me. Nu ben ik ZIEDEND.quote:Op zondag 27 september 2020 12:52 schreef RipCity het volgende:
Hahahha die 2 fans
[..]
nee joh beetje Feyenoord-fans trollen. Happen altijd directBoeit mij die hele corona.
Donderpreekje in de rust en Feyenoord wint alsnog.quote:Op zondag 27 september 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft de Advocaat-goednieuwsshow zijn waterloo?
quote:Op zondag 27 september 2020 12:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wow goeie troll man. Daar had je me. Nu ben ik ZIEDEND.
fifadoelpuntquote:Op zondag 27 september 2020 13:12 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, hoe heeft ADO het voor elkaar gekregen om te scoren?
quote:Op zondag 27 september 2020 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die lotingreclame kan echt niet.
Geertruida verneukt een vrij simpel balletje, daarna Arweiler alleen voor de keeper. 0-1. FeyenoordGoden.quote:Op zondag 27 september 2020 13:12 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee, hoe heeft ADO het voor elkaar gekregen om te scoren?
Analyseren in de we vorm bij een wedstrijd moet gewoon kunnen klaarblijkelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 13:11 schreef Buitendam het volgende:
Bijlow de beste keeper van de Eredivisie volgens Mario Been. Wat is dat toch fijn om een fan als analist te hebben.
Binnenkort van Bommel die wedstrijden van Ajax gaat analyseren en alleen maar pluspunten mag noemen.quote:Op zondag 27 september 2020 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Analyseren in de we vorm bij een wedstrijd moet gewoon kunnen klaarblijkelijk.
Die van Bazoer zat er ook wel goed in ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |