En dan vooral de cover van Kornquote:Op woensdag 25 november 2020 10:43 schreef pipster het volgende:
Low Rider is het enige nummer wat ik ken van deze band.
quote:Op donderdag 26 november 2020 07:01 schreef Piebe het volgende:
Met de X weet ik niks meer. Dus wie zich geroepen voelt.
Ohjaquote:
Jazeker. Nog genoeg bands over toch.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:38 schreef herverwijderd het volgende:
Zucchero vind ik nou echt helemaal niks aan. Ga je nu weer bij A beginnen of is het voorbij?
Van Pixies tot Rihanna, van Spoon tot Taylor Swift, van Wu-Tang Clan tot Roosbeef, van Frank Ocean tot Joni Mitchell, van The White Stripes tot Hallo Venray, tot Margo Price tot Cardi B, van Weezer tot Ryan Adams, van Clouseau tot Nick Cave, van Balthazar tot Beyoncé, van Jay-Z tot The Jayhawks, van Tim Knol tot Dua Lipa en van Marvin Gaye tot Sonic Youth.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:53 schreef Piebe het volgende:
[..]
Jazeker. Nog genoeg bands over toch.
Van Lucas en Gea t/m Ben en Ruud.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Pixies tot Rihanna, van Spoon tot Taylor Swift, van Wu-Tang Clan tot Roosbeef, van Frank Ocean tot Joni Mitchell, van The White Stripes tot Hallo Venray, tot Margo Price tot Cardi B, van Weezer tot Ryan Adams, van Clouseau tot Nick Cave, van Balthazar tot Beyoncé, van Jay-Z tot The Jayhawks, van Tim Knol tot Dua Lipa en van Marvin Gaye tot Sonic Youth.
Ben erg nieuwsgierig naar de tweede ronde!
Dan ga ik voor Ma Quala Ideaquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Lombelico del mondo(fonetisch gespeld waarschijnlijk)
Van AA & the Doctors, BB King, CCC inc. tot ZZ en de Maskersquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Pixies tot Rihanna, van Spoon tot Taylor Swift, van Wu-Tang Clan tot Roosbeef, van Frank Ocean tot Joni Mitchell, van The White Stripes tot Hallo Venray, tot Margo Price tot Cardi B, van Weezer tot Ryan Adams, van Clouseau tot Nick Cave, van Balthazar tot Beyoncé, van Jay-Z tot The Jayhawks, van Tim Knol tot Dua Lipa en van Marvin Gaye tot Sonic Youth.
Ben erg nieuwsgierig naar de tweede ronde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |