SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik kan mijn fietsband repareren. Mijn vader vond dat iedereen dat moet kunnen.
Ik kan mijn autoband ook zelf verwisselenquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik kan mijn fietsband repareren. Mijn vader vond dat iedereen dat moet kunnen.
Was geen serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan mijn autoband ook zelf verwisselen
[..]
Ja, te laat. Nu heb ik al geantwoord.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag hoor
Gewoon een verwijzing naar de tune van een tekenfilmserie...
https://www.songteksten.n(...)-tunes/boes-boes.htm
[..]
Ik kan 'm aan puin rijden...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het theoretisch. In de praktijk bak ik er waarschijnlijk niets van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou eigenlijk gewoon onderdeel van de rijles moeten zijn
Dat kan ik ook, alleen ben ik er dan gloeiend bij (geen rijbewijs )quote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
Na dit nummer ga ik slapen. Twee nachten slecht geslapen.
Een van de zenuwen en een van verbazing...
Dank Melting
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
Na dit nummer ga ik slapen. Twee nachten slecht geslapen.
Een van de zenuwen en een van verbazing...
Dank Melting
Ik heb in een metalbandje gespeeld, waar we dit nummer coverden, compleet met grunts...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet de door Ruud de Wild gemaakte gabber versie eens gaan opzoeken.
Hilarisch...
Hierboven de Amsterdamse variant...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
Waar zijn die Somalische piraten wanneer je ze nodig hebt?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
Waar zijn die Somalische piraten wanneer je ze nodig hebt?
Gevonden:quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb in een metalbandje gespeeld, waar we dit nummer coverden, compleet met grunts...
Deed het altijd erg goed bij optredens.
Is dat de harde kern van het honkbal?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort te bewonderen langs de velden, 5 meter breed:
[ afbeelding ]
Jij in een metalen bandje?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb in een metalbandje gespeeld, waar we dit nummer coverden, compleet met grunts...
Deed het altijd erg goed bij optredens.
Damclubhooligansquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat de harde kern van het honkbal?
de Heideroosjesquote:
Tja, het is toch echt zo. Mijn eerste bandje was dat, inmiddels 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij in een metalen bandje?![]()
Dat had ik nooit verwacht.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
ik ga naar mijn bed zeilen! Kabouter zijn leuk maar vermoeiend
Bedankt voor de muziekjes
![]()
De club heet Amsterdam Pirates, het eerste team, dat we bezoeken, heet L&D Amsterdam, naar de sponsor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat de harde kern van het honkbal?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
![]()
Ah.... toen je je wilde haren nog had.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, het is toch echt zo. Mijn eerste bandje was dat, inmiddels 20 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Is Dit De Weg Naar Ammarillo - Tony Christie
Slaap ze!quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef just me het volgende:
![]()
Wat voor metal moet ik dan aan denken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, het is toch echt zo. Mijn eerste bandje was dat, inmiddels 20 jaar geleden.
Zeg, zo kom ik nooit aan mijn slaap toe...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:27 schreef Melting het volgende:
Zie nu pas dat het al ruim over 11-en is.![]()
In dat geval ga ik door tot middernacht.
Ik niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:27 schreef Melting het volgende:
Welterusten MadMaster en de anderen die inmiddels zijn gaan slapenquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
Dank, welterusten en tot de volgende ronde!
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
Sorry.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeg, zo kom ik nooit aan mijn slaap toe...
Op een kleine "landingsbaan" na is er verrassend weinig veranderd aan mijn kapsel van toen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... toen je je wilde haren nog had.
Metal met een pop/dance-randje.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor metal moet ik dan aan denken?
Waarschijnlijk zie pas om 0:27 uur dat het al middernacht is geweest...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:27 schreef Melting het volgende:
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie pas om 0:27 uur dat het al middernacht is geweest...
Die horen je niet meerquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten MadMaster en de anderen die inmiddels zijn gaan slapen
Nee, vast niet. Maar het begon met 'Wouldn't it be nice to get along with my neighbours (of zoiets)quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Maar het begon met 'Wouldn't it be nice to get along with my neighbours (of zoiets)
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Roberto Jacketti and the Scooters - I save the day
Het is erg vrolijk en catchy. Echt zo'n typische oorwurm.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:40 schreef Melting het volgende:
Toch knap dat dit een hit is geweest, want zingen kon hij ook niet.
Dat wel. Fijn zomers nummer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is erg vrolijk en catchy. Echt zo'n typische oorwurm.
Hij had zijn uiterlijk ook mee, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:40 schreef Melting het volgende:
Toch knap dat dit een hit is geweest, want zingen kon hij ook niet.
Serieus?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:49 schreef DJ11 het volgende:
Even denken.... het komt me ergens bekend van voor...
Hij is nooit weggeweest. Melting kreeg bezoek en DJ11 is doorgegaan. Dit is zijn 8e PSB-plaat van vanavond.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is nooit weggeweest. Melting kreeg bezoek en DJ11 is doorgegaan. Dit is zijn 8e PSB-plaat van vanavond.
Bij mij staat het hoog in de top 10quote:
Dat zou ik jullie niet aandoen, tenzij ik een uitdrukkelijk en breed gedragen verzoek krijg om een PSB-themashow te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is nooit weggeweest. Melting kreeg bezoek en DJ11 is doorgegaan. Dit is zijn 8e PSB-plaat van vanavond.
Is je hoofdpijn een beetje weggetrokken?quote:
Dat vind ik teveel van het goede/hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou ik jullie niet aandoen, tenzij ik een uitdrukkelijk en breed gedragen verzoek krijg om een PSB-themashow te maken.
Ik vind vooral de tekst goed. Het is overigens pas sinds kort dat het in die Top 100 staat. Daar heeft het jaren niet in gestaan. West End Girls staat er ook niet in.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij staat het hoog in de top 10
Ja, al begint het met deze muziek weer....quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Is je hoofdpijn een beetje weggetrokken?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, al begint het met deze muziek weer....
Nee, West End Girls vind ik ook niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind vooral de tekst goed. Het is overigens pas sinds kort dat het in die Top 100 staat. Daar heeft het jaren niet in gestaan. West End Girls staat er ook niet in.
Valt echt wel wat leuks, gevarieerds van te maken. Misschien maak ik wel een keer een playlist of zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik teveel van het goede/hetzelfde.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Tonight is the night echt geweldig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:55 schreef livelink het volgende:
Tonight is the night van Betty Wright
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
Het is bijna middernacht, Melting. Ik zeg het maar even.
Net nu ik bijna oven mijn slaap heen benquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.![]()
Na deze heb ik er nog 1 klaar staan.
1 bier?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.![]()
Na deze heb ik er nog 1 klaar staan.
Dat ook. Zou ook tot 0.30 door kunnen gaan, als dat gewenst is.quote:
quote:Op zondag 27 september 2020 00:01 schreef livelink het volgende:
Welterusten meneer de president - Boudewijn de Groot
Ik ga na deze wel naar bed.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ook. Zou ook tot 0.30 door kunnen gaan, als dat gewenst is.
Dan lijkt me dat ik hierna stop.quote:
Neuh, laat maar, hoeft evht niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou ik jullie niet aandoen, tenzij ik een uitdrukkelijk en breed gedragen verzoek krijg om een PSB-themashow te maken.
quote:
Kijk eens aan.... je hebt een VIP box.quote:Op zondag 27 september 2020 09:19 schreef just me het volgende:
[..]Melting vanmiddag ga ik vanuit de bestuurskamer naar ons 1e kijken
Ze spelen tegen een andere Delftse club en die komen met een bus naar ons toe...quote:Op zondag 27 september 2020 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk eens aan.... je hebt een VIP box.
Beloofd het een beetje een leuke wedstrijd te worden?
Welke club is de beste?quote:Op zondag 27 september 2020 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ze spelen tegen een andere Delftse club en die komen met een bus naar ons toe...
Het is voor mij heel simpel, ik ga de bestuurskamer via de achterdeur in en verdwijn ook weer via die achterdeur. Ik ga het drukke clubhuis niet in. Gelukkig hoef ik maar 1x bestuurskamer dienst te doen. Als het goed is lopen er 2 stewards rond die de boel in de gaten moeten houden qua afstand e.d.
Luister dan ook eens naar je vogeltjes.quote:Op zondag 27 september 2020 10:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm de vogels zijn het er niet helemaal mee eens dat ik katzenjammer op hoog volume heb spelen
Ze proberen er overheen te komen.
Welnee...quote:Op zondag 27 september 2020 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Luister dan ook eens naar je vogeltjes.
Die hebben er verstand van, blijkbaar.
Ja daaag, straks moet ik dan ook vogelvoer gaan eten enzo.quote:Op zondag 27 september 2020 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Luister dan ook eens naar je vogeltjes.
Die hebben er verstand van, blijkbaar.
je hebt toch genoeg in huisquote:Op zondag 27 september 2020 10:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja daaag, straks moet ik dan ook vogelvoer gaan eten enzo.
als je niet wilt dan hoeft het niet, maar je weet misschien niet wat je mistquote:Op zondag 27 september 2020 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
10 kilo nog gok ik, maar ikke nie wille!
En dat houden we maar zoquote:Op zondag 27 september 2020 10:31 schreef just me het volgende:
[..]
als je niet wilt dan hoeft het niet, maar je weet misschien niet wat je mist
Die man weet niet wat hij mist, weet niet wat hij mist...quote:
Ach een bek vol zaad spreekt me gewoon niet aan.quote:Op zondag 27 september 2020 10:39 schreef just me het volgende:
[..]
Die man weet niet wat hij mist, weet niet wat hij mist...
Misschien ga je er wel heel leuk van fluiten.quote:Op zondag 27 september 2020 10:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach een bek vol zaad spreekt me gewoon niet aan.
Goed in de gaten houden ja, maar niet drie keer per dag gaan meten hoorquote:Op zondag 27 september 2020 12:11 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm bloeddruk toch maar iets meer in het snotje houden.
146/102 met hartslag van 120.
Is wel wat aan de hoge kant in rust
Heel af en toe draai ik ze niet.quote:Op zondag 27 september 2020 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Morning!
[..]
Neuh, laat maar, hoeft evht niet.
Je verwend ons al zoveel met elke keer minimaal 1 PSB song...
Je ambieert een functie als stadsdichter?quote:Op zondag 27 september 2020 15:41 schreef Melting het volgende:
Lelijk
Peter de Wit stond symbool
Voor alles wat lelijk was op school
Toen de leraar ons inlichtte
Over de komst van drie nieuwe gezichten
Hoopten we met z'n allen dat
er dan ook eentje voor Peter bij zat.
Haarlem zocht er nog 1, las ik.quote:Op zondag 27 september 2020 15:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je ambieert een functie als stadsdichter?
quote:Op zondag 27 september 2020 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Talent en smaak niet vereist. Misschien kan Vout solliciteren?
quote:Op zondag 27 september 2020 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Verdien je een keer een plek in de hemel na het doodslaan van x aantal motten?
Anders verdien ik wel een plekje in de hel voor genocide.
Teringbeesten.
quote:Op zondag 27 september 2020 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Verdien je een keer een plek in de hemel na het doodslaan van x aantal motten?
Anders verdien ik wel een plekje in de hel voor genocide.
Teringbeesten.
Hoi ruler.... dat is lang geleden inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 01:09 schreef rulerofdeath het volgende:
heey luitjes, wat is het henig hier
nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd weinig op fok ben
maar ik zit nu in het werkhok te wachten op de printer en toen kreeg ik nostalgische gevoelens enzo
Goedemorgen.quote:
Niet bepaald inderdaad.quote:Op maandag 28 september 2020 06:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En "ITIL is een publicatie van de "beste praktijkoplossingen" op het gebied van beheer van Informatie Technologie. Met andere woorden: richtlijnen die aangeven hoe een IT dienstverlener het best kan garanderen dat haar klanten de producten en diensten krijgen die zij verlangen. Deze "beste praktijkoplossingen" zijn samengesteld door een groot aantal mensen te betrekken. Hierbij moet men denken aan ervaren IT managers, uitvoerend personeel, ervaren (eind)gebruikers en adviseurs."
Klinkt leuk.....
Nog nooit cursus in gedaan in ieder geval.quote:Op maandag 28 september 2020 07:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken je nog niet?
Goedemorgen!
Ah...quote:Op maandag 28 september 2020 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit cursus in gedaan in ieder geval.
En goede morgen.
V4 foundation. Dat is de laatste nieuwe toch?quote:Op maandag 28 september 2020 07:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
Welke versie gaan jullie behandelen?
Yep...quote:Op maandag 28 september 2020 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
V4. Dat is de laatste nieuwe toch?
quote:
Het was inderdaad niet echt heel opwindend.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 08:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet echt heel opwindend.
je had er ook nog een P achter kunnen zettenquote:Op maandag 28 september 2020 08:17 schreef Rafeiro het volgende:
language had natuurlijk location moeten zijn.
y/n/m ?quote:Op maandag 28 september 2020 08:49 schreef just me het volgende:
[..]
je had er ook nog een P achter kunnen zetten
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 09:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga weer naar bed.
is ynm yes no maybe?
die ken ik berder niet.
Ik ben een complex gevalletje, dus wil gewoon een vertrouwde huisarts.quote:Op maandag 28 september 2020 15:12 schreef livelink het volgende:
8 km. is op zich goed te doen. Maar je kunt mij niet wijsmaken dat niet alle huisartsen even goed zijn in griepprikken en diabetescontrole.
Ja, ach. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een veilig idee vind om een ha dichtbij te hebben als het echt nodig is. Zeker als je geen auto hebt. Ik moet er niet aan denken dat ik 8 km. moet fietsen als ik me echt beroerd voel.quote:Op maandag 28 september 2020 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben een complex gevalletje, dus wil gewoon een vertrouwde huisarts.
Op loopafstand van paleis het loo haha.
Apenmheul is ook te doen
En bij erge klachten --> SEH.quote:Op maandag 28 september 2020 15:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ach. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een veilig idee vind om een ha dichtbij te hebben als het echt nodig is. Zeker als je geen auto hebt. Ik moet er niet aan denken dat ik 8 km. moet fietsen als ik me echt beroerd voel.
Maar ja, ik heb ook niet het gevoel dat een huisarts nou zulke verschrikkelijke fouten kan maken. Bij twijfel verwijzen ze je toch door.
De SEH kan je alleen heen na doorverwijzing van de huisarts (als je het tenminste vergoed wilt krijgen). Hier is de HAP 30 km. verder op. Dat betekent dat je 's avonds en 's nachts een taxi moet bellen als er iets is en je geen auto hebt. Of je moet natuurlijk buren vragen. Ik vind dat al een heel naar idee.quote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En bij erge klachten --> SEH.
Of ze komen bij je op visite, al is dat al een paar jaar geleden.
Al een paar jaar geen morfine meer gehad, lol.
Ik heb mijn zusje ooit gevraagd. Zat toen met mijn neefje bij de tandarts. Arme jongen moest dus meemaken hoe ik helemaal niet goed was. Blijf voortaan wel ziek thuis. Mocht toen wel naar de SEH.quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef livelink het volgende:
[..]
De SEH kan je alleen heen na doorverwijzing van de huisarts (als je het tenminste vergoed wilt krijgen). Hier is de HAP 30 km. verder op. Dat betekent dat je 's avonds en 's nachts een taxi moet bellen als er iets is en je geen auto hebt. Of je moet natuurlijk buren vragen. Ik vind dat al een heel naar idee.
Ik heb morfine gekregen na mijn eerste keizersnee. Maar daar reageerde ik heel slecht op. Mijn bloeddruk zakte enorm en ik werd helemaal niet goed.quote:Op maandag 28 september 2020 15:32 schreef Rafeiro het volgende:
En toen kreeg ik wel morfine, haha.
Spuit in bovenbeen.
Ketamine?Dat wil ik ookquote:Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb morfine gekregen na mijn eerste keizersnee. Maar daar reageerde ik heel slecht op. Mijn bloeddruk zakte enorm en ik werd helemaal niet goed.
De tweede keer hebben ze een andere pijnstilling gegeven en dat was een stuk aangenamer. Ik weet niet meer wat het was, maar het hielp ook gewoon tegen de pijn en ik bleef me in ieder geval normaal voelen.
Maar voor vrolijker nieuws; ik heb gisteren maar weer zaad en vetbollen voor de vogels opgehangen en er vliegen nu zeker 10 vogels af en aan. Vooral kool- of pimpelmeesjes (ik zie het verschil niet zo goed) en dan wat merels eronder op het gras om de zaden die ze knoeien op te eten. Vind ik altijd zo gezellig.
quote:Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de buren is het ook vogelparadijs, volgens mij hebben diverse mezen en mussen daar nestjes en die vogeltjes komen hier ook gezellig insectjes snacken. Heb vorige week ook weer twee vetbollen in de klimroos gehangen, ik kijk er vanaf de bank precies op
quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
De nieuwe tuin straks heeft meer ruimte voor wat hogere bomen en struiken en wordt als het goed is deels met hagen van andere percelen gescheiden, dus kom maar op met die vogeltjes (en bijen en vlinders)
Dat is fijn. Ik heb hoge bomen direct naast mijn tuin in het plantsoen staan. En in de tuin ook twee bomen en struiken. Ik moet alleen nog iets meer struiken hebben voor de bijen en hommels en zo. Staat op mijn lijst.quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
De nieuwe tuin straks heeft meer ruimte voor wat hogere bomen en struiken en wordt als het goed is deels met hagen van andere percelen gescheiden, dus kom maar op met die vogeltjes (en bijen en vlinders)
Symph wil schuttingen en tegels (en liever asfalt of beton), hij heeft uiteraard pech, want dat gaan we niet doenquote:
Nee natuurlijk niet, het idee alleen alquote:Op maandag 28 september 2020 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph wil schuttingen en tegels (en liever asfalt of beton), hij heeft uiteraard pech, want dat gaan we niet doen
Echt he, nooit iemand die aan de betonbijen en asfaltmezen denktquote:Op maandag 28 september 2020 16:05 schreef just me het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het idee alleen al
die worden langzaam maar zeker uitgeroeidquote:Op maandag 28 september 2020 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt he, nooit iemand die aan de betonbijen en asfaltmezen denkt
Ja, ik vind het afschrapen nooit zo prettig, dus kijk ik liever wegquote:Op maandag 28 september 2020 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt he, nooit iemand die aan de betonbijen en asfaltmezen denkt
Misschien was het wel oud bloed.quote:Op maandag 28 september 2020 16:48 schreef Rafeiro het volgende:
Zit wel in een mooie bocht op de muur, dus zal wel sierlijk gevallen zijn
Na het zat er niet voor vorige week.quote:Op maandag 28 september 2020 16:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien was het wel oud bloed.
Sorry, die had ik nodig om mijn fietsband te repareren.quote:Op maandag 28 september 2020 16:52 schreef Rafeiro het volgende:
Wie heeft mijn elektrische tennisracket verstopt?
Dat doe je dan op bijzondere wijzequote:Op maandag 28 september 2020 16:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, die had ik nodig om mijn fietsband te repareren.
Ik kon de bandenlichters niet vinden.quote:Op maandag 28 september 2020 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat doe je dan op bijzondere wijze
Bandenlichter(s) heb je ook wel nodig. Ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Schuurpapier, lijm, plakkertje is normaal gesproken genoeg dacht ik zo.
Daar heeft u een punt.quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Bandenlichter(s) heb je ook wel nodig. Ik in ieder geval wel.
En fietspomp natuurlijk.
Ik vind het al snel te veel moet ik zeggen. Ik kies tegenwoordig steeds makkelijker voor het vervangen van de hele binnenband.quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja ook ik moest het van kinds af aan zelf kunnen. Tot de klapband op mijn fietsje in groep 3, dat was te veel, zelfs pa kon dat niet plakken.
Dat is waar, kost ook maar ¤ 5 ofzo.quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het al snel te veel moet ik zeggen. Ik kies tegenwoordig steeds makkelijker voor het vervangen van de hele binnenband.
Bij het achterwiel is dat nog best ingewikkeld. Ik plak nog wel één of twee keer, daarna gaat de fiets naar de fietsenmaker.quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het al snel te veel moet ik zeggen. Ik kies tegenwoordig steeds makkelijker voor het vervangen van de hele binnenband.
Dat moeten Twan en Lennon zelf doen johquote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij het achterwiel is dat nog best ingewikkeld. Ik plak nog wel één of twee keer, daarna gaat de fiets naar de fietsenmaker.
Ik heb het meerdere keren met Twan gedaan, maar die heeft nu een auto en geen fiets. Afgelopen vrijdag had hij een lekke band... die heeft er zijn vanaf gehaald en naar garage gebracht.quote:Op maandag 28 september 2020 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat moeten Twan en Lennon zelf doen joh
Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Bij achterwielen is het wel een gedoe. Ik heb gelukkig niet zo'n ingewikkelde fiets, dus ik kan het achterwiel er nog vrij makkelijk uit halen. Mijn kettingkast heb ik er al lang afgesloopt. Bij de andere fietsen ga ik dan ook naar de fietsenmaker.quote:Op maandag 28 september 2020 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij het achterwiel is dat nog best ingewikkeld. Ik plak nog wel één of twee keer, daarna gaat de fiets naar de fietsenmaker.
Zolang je geen e-bike hebtquote:Op maandag 28 september 2020 17:20 schreef livelink het volgende:
Het petertje in mijn stadje heeft het echt heel erg druk. Corona is goed voor de fietsenmakers volgens mij.
deze zot gaat de keuken in en eten klaarmaken, ik sla overquote:Op maandag 28 september 2020 17:24 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zijn er zotten die willen dat ik wat draai?
Potjandriedubbeltjes. Ik ga in een stil hoekje wenen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
deze zot gaat de keuken in en eten klaarmaken, ik sla over
Ahhh kak.quote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook koken, Rafeiro.
En net bericht van school van mijn zoon dat een klasgenoot van hem positief is getest en dat mijn zoon de rest van de week niet meer naar school mag. Dit wordt een heel lang en moeilijk jaar.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
En net bericht van school van mijn zoon dat een klasgenoot van hem positief is getest en dat mijn zoon de rest van de week niet meer naar school mag. Dit wordt een heel lang en moeilijk jaar.
Damn, dat is niet tofquote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Bah...quote:Op maandag 28 september 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bah...![]()
Na vanavond is het hier waarschijnlijk ook weer klaar met honkbal bezoeken, af en toe naar het werk gaan, privé whisky proeverijtjes op zeer kleine schaal met de nodige afstand tot elkaar en mogelijk zelfs reizen van en naar Amsterdam (geldt ook voor R'dam en Den Haag).
De geplande borrel vanwege het afronden van een project in een dan alleen voor ons beschikbare horecazaak as. woensdag heb ik zelf maar vast afgezegd...
Het is je niet gegund zo te zien.quote:Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bah...![]()
Na vanavond is het hier waarschijnlijk ook weer klaar met honkbal bezoeken, af en toe naar het werk gaan, privé whisky proeverijtjes op zeer kleine schaal met de nodige afstand tot elkaar en mogelijk zelfs reizen van en naar Amsterdam (geldt ook voor R'dam en Den Haag).
De geplande borrel vanwege het afronden van een project in een dan alleen voor ons beschikbare horecazaak as. woensdag heb ik zelf maar vast afgezegd...
Ook balenquote:Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bah...![]()
Mooi! Ga je nu alvast kopen om er zeker van te zijn dat het straks niet uitverkocht is ?quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Knoop doorgehakt voor behang in de slaapkamerhttps://www.karwei.nl/ass(...)sin-103976/p/B598487 ik had ooit al eens een staaltje daarvan meegenomen toen we de verbouwing hier aan het plannen waren.
Yup, Symph gaat woensdag even een rondje doen. De twee andere kamers boven krijgen ook dat behang. We gaan de gordijnen uit de woonkamer in de slaapkamer gebruiken, die zijn verduisterend en passen erg mooi bij het behang, ideetje van Symph.quote:Op maandag 28 september 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi! Ga je nu alvast kopen om er zeker van te zijn dat het straks niet uitverkocht is ?
quote:Op maandag 28 september 2020 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, Symph gaat woensdag even een rondje doen. De twee andere kamers boven krijgen ook dat behang. We gaan de gordijnen uit de woonkamer in de slaapkamer gebruiken, die zijn verduisterend en passen erg mooi bij het behang, ideetje van Symph.
In dit geval positiefquote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg te doen na 3 weken vakantie...
Het was wel weer even wennen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
In dit geval positiefwel je ontspanning nemen hoor!
Jep en je hebt leuke dingen gedaan en nu moet je weer thuis werken.quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was wel weer even wennen.
Ben zelden 3 weken achter elkaar afwezig...
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, eigenlijk wel. Hele zware en moeilijke avond gehad met mijn zoon. We gaan weer een zware tijd tegemoet, vrees ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Heb je het zwaar?
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Hele zware en moeilijke avond gehad met mijn zoon. We gaan weer een zware tijd tegemoet, vrees ik.
Dank je. Hopelijk valt het wel mee, maar deze week zit hij weer thuis.quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Heel veel succes de komende tijd.
Snapt hij de situatie wel?quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Hopelijk valt het wel mee, maar deze week zit hij weer thuis.
Hij snapt het wel, maar de klasgenoot die nu positief getest is, daar heeft hij helemaal geen contact mee en ze hebben alleen samen scheikunde. Hij vindt het dus onzin dat hij thuis moet blijven. Zijn plan was om gewoon naar school te gaan vandaag en kijken wat er gebeurt. Dat vond ik dus niet zo'n goed plan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Snapt hij de situatie wel?
En dan maar hopen dat hij volgende week weer naar school mag.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar de klasgenoot die nu positief getest is, daar heeft hij helemaal geen contact mee en ze hebben alleen samen scheikunde. Hij vindt het dus onzin dat hij thuis moet blijven. Zijn plan was om gewoon naar school te gaan vandaag en kijken wat er gebeurt. Dat vond ik dus niet zo'n goed plan.
Zijn tweede plan was om niet mee te doen met de online lessen. Tja, en dat kan ik verder niet voorkomen. Ik kan hem moeilijk dwingen.
Ja, dat ook nog, ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend dit.
En je zit zelf ook thuis te werken, dus zit je er heel de dag mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |