SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik kan mijn fietsband repareren. Mijn vader vond dat iedereen dat moet kunnen.
Ik kan mijn autoband ook zelf verwisselenquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik kan mijn fietsband repareren. Mijn vader vond dat iedereen dat moet kunnen.
Was geen serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:06 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan mijn autoband ook zelf verwisselen
[..]
Ja, te laat. Nu heb ik al geantwoord.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was geen serieuze vraag hoor
Gewoon een verwijzing naar de tune van een tekenfilmserie...
https://www.songteksten.n(...)-tunes/boes-boes.htm
[..]
Ik kan 'm aan puin rijden...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan het theoretisch. In de praktijk bak ik er waarschijnlijk niets van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
Zou eigenlijk gewoon onderdeel van de rijles moeten zijn
Dat kan ik ook, alleen ben ik er dan gloeiend bij (geen rijbewijs )quote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
Na dit nummer ga ik slapen. Twee nachten slecht geslapen.
Een van de zenuwen en een van verbazing...
Dank Melting
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
Na dit nummer ga ik slapen. Twee nachten slecht geslapen.
Een van de zenuwen en een van verbazing...
Dank Melting
Ik heb in een metalbandje gespeeld, waar we dit nummer coverden, compleet met grunts...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet de door Ruud de Wild gemaakte gabber versie eens gaan opzoeken.
Hilarisch...
Hierboven de Amsterdamse variant...quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
Waar zijn die Somalische piraten wanneer je ze nodig hebt?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
Waar zijn die Somalische piraten wanneer je ze nodig hebt?
Gevonden:quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb in een metalbandje gespeeld, waar we dit nummer coverden, compleet met grunts...
Deed het altijd erg goed bij optredens.
Is dat de harde kern van het honkbal?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort te bewonderen langs de velden, 5 meter breed:
[ afbeelding ]
Jij in een metalen bandje?quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb in een metalbandje gespeeld, waar we dit nummer coverden, compleet met grunts...
Deed het altijd erg goed bij optredens.
Damclubhooligansquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat de harde kern van het honkbal?
de Heideroosjesquote:
Tja, het is toch echt zo. Mijn eerste bandje was dat, inmiddels 20 jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij in een metalen bandje?![]()
Dat had ik nooit verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |