SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
Clouds across the moon - Rah band.
Dat waren vast de kabouters die dat gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik postte iets over leuk voor kabouters, meteen FOK! plat
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik postte iets over leuk voor kabouters, meteen FOK! plat
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Zo, we zijn weer terug bij muziek.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:32 schreef livelink het volgende:
Procol Harum - A Whiter shade of Pale
ja, ik ga lekker. Met wat uitzonderingen.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
ja, ik ga lekker. Met wat uitzonderingen.
I'm from Holland, where the f*ck are you from?
Als er ooit een verkiezing wordt gehouden wat het slechtste nummer ooit in de Top 40 was, zou dat hoge ogen gooien.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 is erg op zijn privacy gesteldquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Dit is er weer één uit het grote rijmboek.
Roses are red
Violets are blue
and I love you
Hij dropt wel af en toe hints. Hij was bijvoorbeeld heel blij met een voetbaluitslag vanavond.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
DJ11 is erg op zijn privacy gesteld
Uiteindelijk is iedereen vindbaarquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
DJ11 is erg op zijn privacy gesteld
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Beetje flauw om voor deze de punten op te eisen.
als je maar wilt zoekenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Cheap Trick - I want you to want me
Dat is inderdaad niet logisch.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Verwarrend: op het album Slave To The Rhythm heet dit nummer ""Ladies and Gentlemen: Miss Grace Jones".
Extra verwarrend: op het album staat een ander nummer dat Slave To The Rhythm heet...
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Cheap Trick - I want you to want me![]()
![]()
Zeker niet. Ik wist het ook niet, maar liep ertegenaan bij het voorbereiden van de Trevor Horn-show. Die produceerde dat album namelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet logisch.
Ik vind hem altijd een beetje hyper.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was een stront irritante aflevering.
Wat is Ron Boszhard toch een vervelende vent...
Hyper?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd een beetje hyper.
Ik dacht dat je het album had. Ik dacht nog dat ik Grace Jones best goed vond, maar dat ik geen heel album van haar hoef te horen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik wist het ook niet, maar liep ertegenaan bij het voorbereiden van de Trevor Horn-show. Die produceerde dat album namelijk.
Ik ken hem alleen maar van wat kinderprogramma's. Dan kan dat nog net wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hyper?
Die man is rijp voor opname in een gesticht...
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hyper?
Die man is rijp voor opname in een gesticht...
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Clint Eastwood & General Saint - Stop That Train
Het zal je kind maar wezen...quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen maar van wat kinderprogramma's. Dan kan dat nog net wel.
Dat hoeft niet bij reggae.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Zuiver kunnen zingen was geen vereiste...
Er waren vereisten?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef DJ11 het volgende:
Zuiver kunnen zingen was geen vereiste...
Je draait zowaar het origineel...quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zonder Jason volgens mij.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je draait zowaar het origineel...
Die had zijn ATV dagquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zonder Jason volgens mij.
Leuk om weer eens te horenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je draait zowaar het origineel...
Schandalige inbreuk op je format, want het nummer heeft in deze versie nooit de Top 40 gehaaldquote:
#outoftheboxquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schandalige inbreuk op je format, want het nummer heeft in deze versie nooit de Top 40 gehaald
De remix was een #1-hit.
Er komt wel meer voorbij wat die lijst nooit gehaald heeft...quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schandalige inbreuk op je format, want het nummer heeft in deze versie nooit de Top 40 gehaald
De remix was een #1-hit.
Heel zelden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt wel meer voorbij wat die lijst nooit gehaald heeft...
Ik had er geen moeite mee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
En dan schrijf je dit in het De Mol topic:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat ik eerder was dan jijquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is zij de mol dit jaar?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag misschien, mits ik me fit genoeg voel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wanneer draai jij weer een keer?
Heb je weer corona?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dinsdag misschien, mits ik me fit genoeg voel.
in de lappenmand ?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dinsdag misschien, mits ik me fit genoeg voel.
Nu denken al die Molloten natuurlijk dat het een aanwijzing is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
He Kom Aan - Dimitri van Toren...
Er staat nu een streepje, zie de link naar het topic...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu denken al die Molloten natuurlijk dat het een aanwijzing is.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga van de week ookmweer een show in elkaar zetten.
Werktitel: House for sale
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben nu benieuwd naar die B-kant
Ah, eindelijk een house mix van Henk...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:08 schreef Symphonic het volgende:
Nee, dat was uitverkochtquote:
Dat niet, ik slaap de laatste weken niet zo geweldig en ben 's avonds dan best moe.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
John Legend, gok ik, aan het gekwezel te horen...
Goed gegokt. Ik zat aan R. Kelly en James Arthur te denken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
John Legend, gok ik, aan het gekwezel te horen...
en dan moet je proberen op tijd naar bed te gaanquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet, ik slaap de laatste weken niet zo geweldig en ben 's avonds dan best moe.
Ik probeer het elke avond maar het lukt steeds nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
en dan moet je proberen op tijd naar bed te gaan
Die zijn minder hees, niet minder erg...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed gegokt. Ik zat aan R. Kelly en James Arthur te denken.
hoe zou dat nu komenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik probeer het elke avond maar het lukt steeds niet
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat was uitverkocht
De laatste keer dat ik het had is toch al zeker een jaar of 10 geleden.
[..]
Dit soort baslijntjes was destijds eerder regel dan uitzondering, ook bij The Cool Notes met Spent The Night bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef DJ11 het volgende:
Nooit van gehoord
Het synthesizer-baslijntje doet me erg aan Sister Sledge denken.
Ik las salsabakquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hier lagen ze in de salesbak.
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
@:justme: Ik zit nu aan de eerste van De Koperen Kat.
Oh en hoe smaakt die ?quote:
Lindebier weizen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Oh en hoe smaakt die ?
En welke ?
Wat deze band betreft kom ik er ook nooit weer uit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je weer in je ontkenningsfase?
Lees je nu het prijsstickertje voor?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lindebier weizen.
Valt me niet tegen. Op een schaal van 1-5, een 3,75.
Linde is idd een van de dochters van de brouwerquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lindebier weizen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lees je nu het prijsstickertje voor?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:22 schreef just me het volgende:
Melting heeft heel wat bier van een plaatselijke kleine brouwerij ingekocht
![]()
Goed excuusquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sponsor de kleine brouwerijen graag.
Nog nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je hun nieuwe single al gehoord?
Herken de Untappd gebruiker!quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Lindebier weizen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Herken de Untappd gebruiker!
De brouwer had 2 meiden bij ons op school zitten, naast zijn gewone baan heeft hij deze brouwerijquote:
Het vond nog een plekje achterin je brein, denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ella - Andre Moss...
Waarom weet ik dit?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ella - Andre Moss...
Waarom weet ik dit?
is wel tof.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
De brouwer had 2 meiden bij ons op school zitten, naast zijn gewone baan heeft hij deze brouwerij
Ik denk vanwege Veronica, waar vanmiddag overigens nog een programma van over op TV was.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het vond nog een plekje achterin je brein, denk ik
Gezien. Was wel leukquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk vanwege Veronica, waar vanmiddag overigens nog een programma van over op TV was.
Over de loopbaan van Tineke de Nooij om precies te zijn...
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Dat
[..]
is wel tof.
Doet me er aan denken dat ik weer eens Jopen moet kopen
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Symphonic het volgende:
Dat
[..]
is wel tof.
Doet me er aan denken dat ik weer eens Jopen moet kopen
Dat programma wat Han Peekel presenteert??quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis, zag de finish van het wielrennen en toen kwam dat, onverwachts...
Ik wou net opmerken dat het nog steeds zo goed en fris klinkt. Maar dat zeg ik dan maar niet hardop.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit nooit echt een fijn nummer gevonden...
Yep, bij omroep Max.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat programma wat Han Peekel presenteert??
Wij hadden ook het wielrennen aanstaan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis, zag de finish van het wielrennen en toen kwam dat, onverwachts...
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien. Vandaag niet, had een drukke dag met Burendag hier.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, bij omroep Max.
Was een herhaling...
Vergeleken bij hun overige oeuvre vind ik Pa, maar ook De Bom, zeer zwak.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net opmerken dat het nog steeds zo goed en fris klinkt. Maar dat zeg ik dan maar niet hardop.
Ook al Burendag?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien. Vandaag niet, had een drukke dag met Burendag hier.
Zelfs omroep Brabant was erbij![]()
Wel grappig om dan 's avonds jezelf terug te zien op TV
![]()
![]()
Is gewoon door het hele land.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al Burendag?
Hier kennen we dat niet...
Ik kan je garanderen dat we er hier niet van gehoord hebben en dat niemand er hier aan mee doet...quote:
Je wilde niet de hele titel typen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Zucht...
Bellamy Brother52 - If I Said You Have A Beautiful Body
Dan het er wel wat meer tempo in gezeten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Zucht...
Bellamy Brother52 - If I Said You Have A Beautiful Body
Okee.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat we er hier niet van gehoord hebben en dat niemand er hier aan mee doet...
Nee, daarom de zucht...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wilde niet de hele titel typen?
[ afbeelding ]
Geen probleem, doe het graag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed excuus om weer een afbeelding van haar te posten, dank je!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
George Baker Selection - Foy Away Little Paragayo
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
Zo, de katten waren direct van slag toen die panfluit begon.
Jij laat dit allemaal door het huis schallen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
Normaal niet, maar iedereen was net vertrokken en ik was de koptelefoon wel zat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij laat dit allemaal door het huis schallen?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Normaal niet, maar iedereen was net vertrokken en ik was de koptelefoon wel zat.
En veel echo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Sjors Bakker met Steenkolen Engels
Daar kan ik me iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Tiesto Remix)
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Tiesto Remix)
Dit opgeteld is het antwoordquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt als iets van Ferry Corsten.
Het kan ook de Gouryella remix van hun beiden zijn.quote:
Nee, dit is zeker weten de Ferry Corsten remix, zoals die op de cd-single staat die hier in de kast ligt. De edit hiervan was de singleversie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan ook de Gouryella remix van hun beiden zijn.
Dat blijkt strak pas, gaandeweg het einde...
Correct, hoor ik nu.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dit is zeker weten de Ferry Corsten remix, zoals die op de cd-single staat die hier in de kast ligt. De edit hiervan was de singleversie.
Tiësto heeft later zelf zijn versie van dit nummer gemaakt.
Dat schijnt inderdaad nogal een dingetje te zijn in de wereld van de dance. Over David Guetta gaan ook dat soort verhalen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
En om eerlijk te zijn, ze maken allebei hun eigen tracks niet of nauwelijks en ook de remixen op hun namen niet.
Firma List & Bedrog, zeg maar...
En daar dan de lange versie vanquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, hoor ik nu.
Die van Tiesto is bombastischer, dit is de radio edit...
Ik heb een collega die diverse grote hits voor Tiësto heeft gefabriceerd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad nogal een dingetje te zijn in de wereld van de dance. Over David Guetta gaan ook dat soort verhalen.
De radio edit duurt al vrij lang...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En daar dan de lange versie vanHoewel...
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:52 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan De parel van Delft.
Saison biertje. 3.50 op de schaal van 1-5.
Kun je een paar van die pseudoniemen noemen? Benieuwd of ik er wat van ken of zelfs in de kast heb liggen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een collega die diverse grote hits voor Tiësto heeft gefabriceerd.
Hij maakt onder diverse pseudoniemen ook tracks die dance hits zijn geworden, maar dan zijn het geen commerciële successen. De naam verkoopt....
Moet ik nu al mijn whisky scores hier ook gaan melden?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:52 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan De parel van Delft.
Saison biertje. 3.50 op de schaal van 1-5.
6 en een halve minuut.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Hoe lang duurt deze versie bij jou Melting?
Klinkt alsof -ie langer is dan de radio edit, maar korter dan de extended mix.
Hmmm, kan ik wel, maar ik mag hem niet noemen in relatie tot Tiësto.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kun je een paar van die pseudoniemen noemen? Benieuwd of ik er wat van ken of zelfs in de kast heb liggen.
Oké, dan was het dus toch wel de extended. Ik vond dat intro inderdaad vrij lang duren. Ik dacht even dat je een soort tussenversie had. Never mind.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
6 en een halve minuut.
Normaal vind ik dat te lang om te draaien, maar moest even een toiletbezoek in gelasten, en dan is dat wel ideaal.
heb je daar ook een app voor ?quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik nu al mijn whisky scores hier ook gaan melden?
Wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik nu al mijn whisky scores hier ook gaan melden?
Oké, snap ik. Zeg maar niks dan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, kan ik wel, maar ik mag hem niet noemen in relatie tot Tiësto.
Officieel is Tiësto immers de maker en niet hij. Is contractueel vastgelegd en eigenlijk mag ik het ook niet weten. Even denken hoe ik dat ga oplossen...
Welnee, ligt niet gevoelig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat het zo gevoelig lag.
Ik zal het volgende keer rechtstreeks naar just me doen.
Best wel gaaf om dit soort dingen te delenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik ben zelfs lid van de crew: https://www.whiskybase.com/
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ligt niet gevoelig.
Just kiddin'...
Ik gebruik gewoon de Henk Tabelquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de Henk Tabel
1. Damn, wat lekker![]()
2. Die klokt lekker weg![]()
3. Mwoah...![]()
4. Gadverdamme
quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de Henk Tabel
1. Damn, wat lekker![]()
2. Die klokt lekker weg![]()
3. Mwoah...![]()
4. Gadverdamme
Dat is emotiequote:Op zaterdag 26 september 2020 22:59 schreef brother52 het volgende:
Ze hadden de trilplaat wel even uit mogen zetten toen ze de zang opnamen.
Zeker als je het publiek er voor bent.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Best wel gaaf om dit soort dingen te delen
je moet het alleen weten, maar als je erin geïnteresseerd bent weet je dat vaak zelf wel of kun je erop gewezen worden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker als je het publiek er voor bent.
Zo zijn er veel van dit soort zaken waarvoor speciale apps/websites zijn...
Oké...quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook...
Dit was de slipstream hit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |