SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedicht winnaar vorige maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ![]()
Slaap is gewoon een middel van de overheid, grote bedrijven en aliens om je kennis en dromen te jatten en je te voorzien van gedachten om je onderdruk te houden. Geloof er niet in. Niet slapen en drugsgebruik is de enige manier om te ontkomen aan deze acties.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Soort van schoolpleinwacht?quote:MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ![]()
Ja eensquote:Zie dat nummer nu pas. Nice!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Waar staan wij?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had meer moeten feesten toen ik student wasTrotste mama van Ambar
Ik minderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou nu wel willen feesten, maar dat kan ook corona zijn die tot u spreekt.Trotste mama van Ambar
Oeh lekker zoen en elkaar aanraken op plekken die toch wel niet zo heel netjes zijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Achter het fietsenhok met een paar blikjes bier
Trotste mama van Ambar
Gisteren gingen we nog mod worden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Achter het fietsenhok met een paar blikjes bierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhm vozen in het fietsenhok gaat duidelijk boven mod worden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren gingen we nog mod worden.Trotste mama van Ambar
Wijn is op.
Dieptepunt.
Gelukkig denk ik dat ik over 12 uur weer aan de wijn zit.Trotste mama van Ambar
Dat is waar:quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm vozen in het fietsenhok gaat duidelijk boven mod worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was toch een voorwaarde om mod te worden? Voordat @Paul mod werd danquote:Op zaterdag 26 september 2020 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren gingen we nog mod worden.![]()
Seks hebben?quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was toch een voorwaarde om mod te worden? Voordat @:paul mod werd dan
Sluit dat niet een boel fokkers uit?Trotste mama van Ambar
The bradgeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mod worden was een beetje als bij het corps mariniers komen, alleen toebedeeld aan de besten. Dat was voordat @Paul werd aangenomen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Seks hebben?
Sluit dat niet een boel fokkers uit?![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 1307 / 6995
2. Dotteke / 657 / 6232
3. kree / 633 / 3135
4. mario390 / 563 / 2875
5. Superbadeendje / 512 / 3809
6. Jacquelinehasselbaink / 497 / 6341
7. engine / 432 / 964
8. devzero / 419 / 1490
9. Ferrous / 372 / 1664
10. Rob / 338 / 1465
11. aloa / 324 / 4697
12. Oversight / 309 / 1149
13. DerRabbit / 294 / 1446
14. ToT / 277 / 4883
15. Maanvis / 268 / 1890
16. jerney / 266 / 3121
17. Mrsloveable / 247 / 2782
18. Dr.Mikey / 237 / 1363
19. dud0r / 223 / 2497
20. Jippie / 219 / 2919SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
CaviaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gefrtuurud best ete doen heb ik gehoordquote:Trotste mama van Ambar
Het lekt op m'n kamerAls dat zo doorgaat heb ik een waterbed morgenvroeg.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefrtuurud best ete doen heb ik gehoord
Ik dacht je heb een leuke chick op je kamer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:31 schreef engine het volgende:
Het lekt op m'n kamerAls dat zo doorgaat heb ik een waterbed morgenvroeg.
Trotste mama van Ambar
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 26 september 2020 02:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht je heb een leuke chick op je kamer.
quote:Ja dat feestje. Je stuurt wel uitnodigeningen maar ja.quote:Trotste mama van Ambar
Nah ook al een tijdje geen uitnodigingen verstuurdquote:Op zaterdag 26 september 2020 02:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ja dat feestje. Je stuurt wel uitnodigeningen maar ja.Echt een matig jaar wat dat betreft.
Morgen gaat echt uitkijken worden naar het volgende glas wijn worden.
Nooit gedacht dat ik zo zou leven.Trotste mama van Ambar
cavia siepjequote:Op zaterdag 26 september 2020 02:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gefrtuurud best ete doen heb ik gehoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik probeerde een bruggetje te maken naar seks, maar dat lukte niet
Trotste mama van Ambar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
10 beste nummer
Man UThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut clubEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Deze vraag ook in KLB gevraagd, nou weet ik uit ervaring dat hier meer mensen actief zijn.quote:Ben jong (18+1maand) dus plaats als ik dronken ben weleens foto's online op Snapchat.
Had nu Whiskey Cola op, 6 glazen+een fles zoete witte wijn. Allemaal in de thuissituatie.
M'n pupillen zijn allebei tering-Groot!!
Weet iemand hoe dit komt? Heb geen drugs op, enkel wat ik genoemd heb.
En ja heb dit bericht meermalen bewerkt om tot fatsoenlijk Nederlands uit te komen.
Maak dit echter vaker mee, dat ik alleen alcohol op heb maar wel xtc-achtige pupillen krijg.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Vermoeidheid misschien?quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Deze vraag ook in KLB gevraagd, nou weet ik uit ervaring dat hier meer mensen actief zijn.
Pupillen zoals bij xtc kan ik me maar moeilijk voorstellen. Dat is wel ff wat anders dan dronken kijken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
LuisterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan wel een foto laten zien maja...quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:07 schreef engine het volgende:
[..]
Vermoeidheid misschien?
Pupillen zoals bij xtc kan ik me maar moeilijk voorstellen. Dat is wel ff wat anders dan dronken kijken.
De meeste vinden het erop lijken.
Maar vind het zelf ook raar omdat t natuurlijk tegenovergestelde hoort te zin.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik ben wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kan wel een foto laten zien maja...Maar ik geloof je wel hoor. Behalve vermoeidheid en dat je puppilen anders gaan staan als je dronken bent weet ik het ook niet. Maar zo groot als bij xtc heb ik nog niet meegemaakt. Dan lukt het ook niet meer om dit bericht te lezen namelijk
Moment, pb haha, vooral omdat ik benieuwd ben of je een antwoord weetquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig nuMaar ik geloof je wel hoor. Behalve vermoeidheid en dat je puppilen anders gaan staan als je dronken bent weet ik het ook niet. Maar zo groot als bij xtc heb ik nog niet meegemaakt. Dan lukt het ook niet meer om dit bericht te lezen namelijk
verstuurdIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Sow teringquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Moment, pb haha, vooral omdat ik benieuwd ben of je een antwoord weet
verstuurdogen staan niet als bij xtc maar puppillen wel inderdaad
![]()
Heb je misschien je scherm heel helder staan? Dat kan ook invloed hebben op de stand je puppillen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zat bij het maken op de telefoon. Slechts omdat ik me verveelde vandaar snapchat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:17 schreef engine het volgende:
[..]
Sow teringogen staan niet als bij xtc maar puppillen wel inderdaad
![]()
Heb je misschien je scherm heel helder staan? Dat kan ook invloed hebben op de stand je puppillen.
Maar als ik nuchter ben val ik zo in slaap, en bij bier ook.
Alleen bij sterke drank snap ik er echt de tering niet van
maar heb slechts whiskey en die wijn op![]()
Snap er echt de tering niet van ahahIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mix je die sterke drank met cola ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zat bij het maken op de telefoon. Slechts omdat ik me verveelde vandaar snapchat.
Maar als ik nuchter ben val ik zo in slaap, en bij bier ook.
Alleen bij sterke drank snap ik er echt de tering niet van
maar heb slechts whiskey en die wijn op![]()
Snap er echt de tering niet van ahah
Maar van alcohol kun je ook wel wakker worden. Al val ik altijd als een blok in slaap als ik gezopen heb. Maakt niet uit wat.
Al drink ik zelden iets anders dan bier.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
'quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:23 schreef engine het volgende:
[..]
Mix je die sterke drank met cola ofzo?
Maar van alcohol kun je ook wel wakker worden. Al val ik altijd als een blok in slaap als ik gezopen heb. Maakt niet uit wat.
Al drink ik zelden iets anders dan bier.
Ja wel met cola, maar enkel zero.
Normaal zal ik nooit een foto sturen maar ben echt benieuwd ahha. Want van Alcohol voel je je normaal lui terwijl ik me fit voel ahhaa.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Haha nouja fit voel ik me ook niet als ik gezopen hebquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
'
Ja wel met cola, maar enkel zero.
Normaal zal ik nooit een foto sturen maar ben echt benieuwd ahha. Want van Alcohol voel je je normaal lui terwijl ik me fit voel ahhaa.Maar wel wakker soms. Heb wel eens dat ik na 2 of 3 bier bijna in slaap val en een paar bier verder ben ik klaarwakker. Maar goed, als ik dan ga liggen ben ik wel meteen weg.
Misschien een combinatie van dingen of heb je dit altijd?
Ja heb dit altijd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:29 schreef engine het volgende:
[..]
Haha nouja fit voel ik me ook niet als ik gezopen hebMaar wel wakker soms. Heb wel eens dat ik na 2 of 3 bier bijna in slaap val en een paar bier verder ben ik klaarwakker. Maar goed, als ik dan ga liggen ben ik wel meteen weg.
Misschien een combinatie van dingen of heb je dit altijd?
alleen na bier snel in slaap.
Na sterke drank vaak fit lijkend
Maar als ik wil slapen alsnog snel slapem (Vaak. Niet altijd)
Maar alsnog snapik de ogen niet.
Elk onderzoek zegt: NA ALCOHOL SLAP.
Maar is niet mijn opinieIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
![]()
![]()
Nouja misschien reageert je lichaam anders op alcohol dan bij de gemiddelde persoon ofzoIk ben ondertussen maar wat aan het gokken he
Hahahhaha, ja dat probeer ik dus te achterhalen. VInd t best bojzonder lol.quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:36 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Nouja misschien reageert je lichaam anders op alcohol dan bij de gemiddelde persoon ofzoIk ben ondertussen maar wat aan het gokken he
Hoe uit te leggen dat ik geen junkie ben maar een alcoholistIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik dacht dat jij alles wistquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:36 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahahhaha, ja dat probeer ik dus te achterhalen. VInd t best bojzonder lol.
Hoe uit te leggen dat ik geen junkie ben maar een alcoholist![]()
Aan wie ben je verantwoording schuldig dan?
Wel veel inderdaadquote:
Mezelf, hahaha.quote:Op zaterdag 26 september 2020 03:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Aan wie ben je verantwoording schuldig dan?
Daarom vraag ik dit ook direcht nu, morgen vergetenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
WelterustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rond 4 denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe laat is DT vanavond? Dan kan ik nog snel even gaan afwassenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nuquote:Op zaterdag 26 september 2020 03:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe laat is DT vanavond? Dan kan ik nog snel even gaan afwassenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
te vroeg mensenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
R.I.P DTS.![]()
losssEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat is t nuquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
R.I.P DTS.![]()
jaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:![]()
Vond deze wel mooi getimed...op het juiste moment begonnen
Zat eigenlijk nog op de mention van @FreshFruit te wachten
Jawohl!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het mooie van zijn snelle voorsprong deze maand is dat opa fresh wat vroeger naar bed kan gaan tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vond deze wel mooi getimed...op het juiste moment begonnen
Zat eigenlijk nog op de mention van @:freshfruit te wachten![]()
Gaat je ook niet in de koude kleren zitten om DTS te winnen. Gun hem zijn nachtelijke rust welquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het mooie van zijn snelle voorsprong deze maand is dat opa fresh wat vroeger naar bed kan gaan tegenwoordig
Fake natuurlijk, @Flippiee wordt nog liever dood gevonden voor de deur van het leger des heils dan dat ze hier op ons kleuters moet oppassenquote:![]()
ONZ mods zonder internetverbindingquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Fake natuurlijk, @:flippiee wordt nog liever dood gevonden voor de deur van het leger des heils dan dat ze hier op ons kleuters moet oppassen
ondertussen bij @Paul thuisquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:21 schreef engine het volgende:
[..]
ONZ mods zonder internetverbinding![]()
![]()
@HeaN82 is hier jaloers op.quote:Op zaterdag 26 september 2020 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
ondertussen bij @:paul thuis
[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja geen ideequote:Op zaterdag 26 september 2020 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook @:faux kon er niet tegen op en heeft zijn modjasje opgehangen?maar valt wel op dat ONZ mods graag verdwijnen
Sorry Mario, ik heb ze deze keer harder nodig
![]()
Ja mam
dier dierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
om mij hoef je je niet druk te maken, mijn doel is #11 deze maand. Weet niet of dat nog gaat lukkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:36 schreef engine het volgende:
Sorry Mario, ik heb ze deze keer harder nodig![]()
Ik wil even de 500 halen voordat iedereen wakker wordtquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:44 schreef devzero het volgende:
[..]
om mij hoef je je niet druk te maken, mijn doel is #11 deze maand. Weet niet of dat nog gaat lukken
Ik snap de irritatie ook nog
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil even de 500 halen voordat iedereen wakker wordt![]()
Ja die wil ik nog wel even hebbenquote:![]()
Maar Mario mag ook best wat puntjes pakken. Vind het ook vervelend als iemand op de seconde gaat blokken
top 3 wordt het helaas niet meerquote:Op zaterdag 26 september 2020 04:53 schreef mario390 het volgende:
je kregt de 500, en ik
dafür de 600 okay?Ik let amper op de tijd, dus als ik dat nu doe is dat per ongelukquote:Op zaterdag 26 september 2020 05:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog wel even hebben![]()
Maar Mario mag ook best wat puntjes pakken. Vind het ook vervelend als iemand op de seconde gaat blokken![]()
Soms is het een SC, soms probeer ik ook gewoon wat punten te harkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
top 3 wordt het helaas niet meer
[..]
Ik let amper op de tijd, dus als ik dat nu doe is dat per ongeluk
En misschien ook nietEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
sowiesoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
bijnaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Klokje tikt door
Kom je morgen ook mee film kijken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 05:04 schreef engine het volgende:
[..]
Soms is het een SC, soms probeer ik ook gewoon wat punten te harken![]()
Nee ik werk tot 2 uur 's nachts morgenquote:Op zaterdag 26 september 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom je morgen ook mee film kijken?![]()
Vind het leuk om samen te kijken. Ook al is dat voice niet echt mijn ding
Truste dev...latersquote:Op zaterdag 26 september 2020 05:27 schreef devzero het volgende:
Anway, tijd om nog wat te gaan lezen![]()
![]()
Ja sorry nogmaalspaar puntjes en ik sta een plekje hoger
Niet mijn probleemEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Ja tnx mario, ik ga het rustig aan doen nu
6 geweestEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dansenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dotjeeequote:
Hey Engine. 😘 Je bent lekker gestegen lees ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey marioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DT gepakt van achtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes. Dat haal ik al weken nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
Hey Engine. 😘 Je bent lekker gestegen lees ik.
Was niet druk zeker vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Viel mee inderdaadquote:
Jammer was al om 3.30 uur op. Had ik toch moeten komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga slapen![]()
![]()
Maak er een mooie dag van!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Slaap lekker Engine
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 06:34 schreef engine het volgende:
Ik ga slapen![]()
![]()
Maak er een mooie dag van!![]()
![]()
Dan slaap jij ook veel te kort Mario.quote:Op zaterdag 26 september 2020 06:33 schreef mario390 het volgende:
heb ik ook gemist om 3 00
eingeslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik gaa wel nog maar het moest punten misschien
kann ik nog op 3
op mtv duitsland nu
ultimate dancefloor hits weekend![]()
Dat gaa je vandaag denk ik niet meer lukken Mario. Moet je er nog bijna 30Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat de k ik ook wel. Wil ook op drie blijven of 2 worden natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh
Mariobolk
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ach, hij mag toch ook voor punten spelen. Hij zit ook dicht op mij. Hij komt snel naar boven. Overdag valt er niet veel te halen dus komt hij snachts. Geef hem eens ongelijk. Jij wil toch ook omhoog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik ben thuis.quote:
Keiharde porno!![]()
Vanavond voetbal Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee. Bedoelde eigenlijk of jij nog naar een wedstrijd toe gaatquote:Op zaterdag 26 september 2020 06:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke ? ik werd tottenham kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens bedenken wat ik zo voor ontbijt ga nemen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
![]()
ja vanaf zondag bij ons in bleiburgquote:Op zaterdag 26 september 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Bedoelde eigenlijk of jij nog naar een wedstrijd toe gaat
volleyball champions league turnier
met russische meister dynamo moskau
en bulgarische meister![]()
Mag dat wel? Met de coronaquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vanaf zondag bij ons in bleiburg
en bulgarische meisterDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Gezellig, niet te veel drinken he 😛quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vanaf zondag bij ons in bleiburg
en bulgarische meisterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ellendige corona. Ben Benieuwd hoelang dingen nog mogen voor dat er een lockdown komtquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:02 schreef mario390 het volgende:
1200 gaat in onze arena
maar weg corona nur 300Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed zoquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:02 schreef mario390 het volgende:
1200 gaat in onze arena
maar weg corona nur 300Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Schuld van de mensen zelfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMO. Sterkte vandaag
Dank jequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En de herfst vakantie gaat er weer aankomen. Is het bij jullie weer toegestaan om op vakantie te gaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is slecht. Dan kunnen ze geen afstand houdenquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed dat ze überhaupt
spelen mogenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Morgen. Sterkte vandaag gewenstquote:
Keiharde porno!![]()
Zware dag vandaag DJMO. Gelukkig nog geen verscherpte maatregelen gekomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe laat is het djmo?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
:
Tien uur begint de dienstquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Begrafenis van een oom. Overleden aan longkanker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wat is,maar sterkteIk heb er één en ik ben er trots op
De oom van DJMO wordt vandaag gecremeerd of begraven.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet wat is,maar sterkteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
welke afstand?quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is slecht. Dan kunnen ze geen afstand houden![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Begrafenis van een oom. Overleden aan longkanker.![]()
![]()
Onderling afstand houden of hoeven jullie dat nietquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
O dat is al vroeg. Maar beter als eind van de dag. Dan loop je er de hele dag tegen op te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oma ? wat is oom?quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De oom van DJMO wordt vandaag gecremeerd of begraven.![]()
Een broer van haar vader of moederquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dann is het onkelquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een broer van haar vader of moeder![]()
Ja in Duits niet in het Nederlandsquote:
Keiharde porno!![]()
Ja klopt Mario.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Seks? 😮quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeerde een bruggetje te maken naar seks, maar dat lukte nietHow can I make this topic about me?![]()
E n juist die post pak je er uit GG. Ook een goede morgen 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 1307 / 6995
2. Dotteke / 682 / 6259
3. kree / 633 / 3135
4. mario390 / 613 / 2916
5. engine / 532 / 1010
6. Superbadeendje / 512 / 3809
7. Jacquelinehasselbaink / 497 / 6341
8. devzero / 432 / 1510
9. Ferrous / 372 / 1664
10. Rob / 338 / 1465
11. aloa / 324 / 4697
12. Oversight / 309 / 1149
13. DerRabbit / 294 / 1446
14. ToT / 277 / 4883
15. Maanvis / 268 / 1890
16. jerney / 266 / 3121
17. Mrsloveable / 247 / 2782
18. Dr.Mikey / 245 / 1377
19. dud0r / 225 / 2509
20. Jippie / 219 / 2919SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Klok kijken kan je wel MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In dit geval gaat het om de echtgenoot van de zus van mijn vader.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een broer van haar vader of moeder
Ik dacht leg het makkelijk uitmquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om de echtgenoot van de zus van mijn vader.
Bedankt monitofDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat is een stoppurquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:34 schreef mario390 het volgende:
ja maar ik gebruik hier
geen stoppurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die sprong eruit bij het even snel langslopen van het topic.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:28 schreef Dotteke het volgende:
E n juist die post pak je er uit GG. Ook een goede morgen 🤣
Goedemorgen.
DJMO, sterkte vandaag!
How can I make this topic about me?![]()
Zou @ieniminimuis nog seks gehad hebben vannacht?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat zullen we even moeten navragen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Zou @:ieniminiemuis nog seks gehad hebben vannacht?How can I make this topic about me?![]()
We zullen het wel horen straks.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zullen we even moeten navragen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Het sprak je aan 😛quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die sprong eruit bij het even snel langslopen van het topic.
Goedemorgen.
DJMO, sterkte vandaag!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
morguhhhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht leg het makkelijk uitm
Dank je @gebrokenglasIk heb er één en ik ben er trots op
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker geslapen?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
ja beetje kort jij ?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, het toch een soort oerinstinct waardoor dat soort dingen altijd direct je aandacht krijgt. 😏quote:How can I make this topic about me?![]()
zoals het hoort hoor Ggquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het toch een soort oerinstinct waardoor dat soort dingen altijd direct je aandacht krijgt. 😏Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja wel prima. Voor de verandering eens door geslapen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja beetje kort jij ?
Waarom was het bij jou en beetje kort? 😏😏😏😏?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
heb geen idee waarom ik nu zo vroeg wakker ben gewordenquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel prima. Voor de verandering eens door geslapen.
Waarom was het bij jou en beetje kort? 😏😏😏😏?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het toch een soort oerinstinct waardoor dat soort dingen altijd direct je aandacht krijgt. 😏
Koffie tijd thee met gember voor duudjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Same here.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb geen idee waarom ik nu zo vroeg wakker ben gewordenHow can I make this topic about me?![]()
Dan heb ik jou per ongeluk wakker gemaakt schat sorryquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Slecht geslapen. Of altijd vroeg wakker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo koffie met caramel lekker hoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo zwarte koffie. Ook lekker ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dacht dat je gisterenavond nog even kinky gedaan hadquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb geen idee waarom ik nu zo vroeg wakker ben gewordenLekker. Thanksquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Koffie tijd thee met gember voor duudje
Keiharde porno!![]()
ging er ook te laat in en was inderdaad niet hier op fuckquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat je gisterenavond nog even kinky gedaan had
[..]
Lekker. Thanks
Geeft niet hoor. 😘 Van jou kan ik het hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dan heb ik jou per ongeluk wakker gemaakt schat sorryHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. 😘 Van jou kan ik het hebben.![]()
![]()
samen nu koffie drinken
Ben altijd wel vroeg wakker. Maar het is gister wat later geworden en het was een pittige werkweek deze week.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht geslapen. Of altijd vroeg wakker.How can I make this topic about me?![]()
@mario390
Ben je slapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, hier nu aan het genieten van een lekker bakkie. ☕quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
samen nu koffie drinken
ben je mijn collega soms was echt pittige week hierquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben altijd wel vroeg wakker. Maar het is gister wat later geworden en het was een pittige werkweek deze week.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ging er ook te laat in en was inderdaad niet hier op fuck
Tijd om te douchen. Ga je mee? 😏😏😏
Vertellen we niks tegen vers fruitDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik weet wel zeker dat jij niet een van mijn collega's bent.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben je mijn collega soms was echt pittige week hier
Misschien daarom zo vroeg wakker. Te pittig?quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben altijd wel vroeg wakker. Maar het is gister wat later geworden en het was een pittige werkweek deze week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Vertellen we niks tegen vers fruit
Dat zou best eens kunnen. Dus dit weekend rustig aan doen, op tijd naar bed vanavond (als dat lukt), we zien wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien daarom zo vroeg wakker. Te pittig?How can I make this topic about me?![]()
Heb je zo'n mooie ruime douche waar je met 2 of meer onder kunt staan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Vertellen we niks tegen vers fruitHow can I make this topic about me?![]()
Proberen lekker te ontspannenquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen. Dus dit weekend rustig aan doen, op tijd naar bed vanavond (als dat lukt), we zien wel.
hij is al door putje gespoeld denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooie ruime douche waar je met 2 of meer onder kunt staan?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nog meer koffie nodig hier
Nee maar dat maakt het lekker knusquote:Op zaterdag 26 september 2020 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je zo'n mooie ruime douche waar je met 2 of meer onder kunt staan?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Of ruimte aan het maken. De wasmand naar buiten slepen, nog even de zwabber erdoor...quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij is al door putje gespoeld denk ikHow can I make this topic about me?![]()
dan niet de zeep laten vallen als je niet kan bukkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt het lekker knus
Ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt het lekker knusHow can I make this topic about me?![]()
schattig dan toch en dan wordt ik mee gesleurd tegen de muur gedrukt en en....quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ruimte aan het maken. De wasmand naar buien slepen, nog even de zwabber erdoor...
wast hij lief mijn rugFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En dan ineens.... houdt de ketel ermee op en komt er alleen nog maar koud water uit de douche.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schattig dan toch en dan wordt ik mee gesleurd tegen de muur gedrukt en en....
wast hij lief mijn rug
Dan ben je wel direct wakker...
ja zijn de handdoeken op .. en is het koud in huis en enquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan ineens.... houdt de ketel ermee op en komt er alleen nog maar koud water uit de douche.
Dan ben je wel direct wakker...
Gelukkig heb ik vloeibare zeepquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan niet de zeep laten vallen als je niet kan bukkenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Het is dan wel een ochtend om niet snel te vergeten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zijn de handdoeken op .. en is het koud in huis en enHow can I make this topic about me?![]()
Zucht.
Wachten tot het tijd is om te gaan rijden. Niet mijn ding.Ik heb er één en ik ben er trots op
daar ben ik blij meequote:
veel sterkte vandaagquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:13 schreef DJMO het volgende:
Zucht.
Wachten tot het tijd is om te gaan rijden. Niet mijn ding.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee en al helemaal niet in deze situatiequote:Op zaterdag 26 september 2020 08:13 schreef DJMO het volgende:
Zucht.
Wachten tot het tijd is om te gaan rijden. Niet mijn ding.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:13 schreef DJMO het volgende:
Zucht.
Wachten tot het tijd is om te gaan rijden. Niet mijn ding.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar ben ik blij mee
Keiharde porno!![]()
Ik neem aan wel echte kwaliteitszeep, van Rituals? Geen supermarkt huismerk toch?quote:How can I make this topic about me?![]()
Inderdaad Rituals hier staan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan wel echte kwaliteitszeep, van Rituals? Geen supermarkt huismerk toch?
Keiharde porno!![]()
hier doe ik het voorquote:
![]()
lekker met caramel graagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Paulquote:
kerelquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Toch nog iets positiefs vandaag. Als ik thuiskom ligt de medaille van de pink ribbon wandeltocht op me te wachten.
Oh en ik krijg een blauw polsbandje met #respect van de politie opgestuurd, omdat ik drie oktober 60 km voor de hartstichting ga lopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ach, gooi dat rooster maar weg. Wij hebben geen moderatie nodig hier...quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:24 schreef Paul het volgende:
MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ
dat verdien je ookquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:25 schreef DJMO het volgende:
Toch nog iets positiefs vandaag. Als ik thuiskom ligt de medaille van de pink ribbon wandeltocht op me te wachten.
Oh en ik krijg een blauw polsbandje met #respect van de politie opgestuurd, omdat ik drie oktober 60 km voor de hartstichting ga lopen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vind je dat niet lastig, het is hier best gezellig en er wordt voortdurend gegrapt, en jij hebt dan zo'n trieste dag voor de boeg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:25 schreef DJMO het volgende:
Oh en ik krijg een blauw polsbandje met #respect van de politie opgestuurd, omdat ik drie oktober 60 km voor de hartstichting ga lopen.How can I make this topic about me?![]()
Dat sleept me er juist doorheenquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vind je dat niet lastig, het is hier best gezellig en er wordt voortdurend gegrapt, en jij hebt dan zo'n trieste dag voor de boeg.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:24 schreef Paul het volgende:
MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ
![]()
We weten allemaal dat flippiee hier niet komt
Keiharde porno!![]()
juist verzonnen lijst dit weerrquote:Op zaterdag 26 september 2020 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
We weten allemaal dat flippiee hier niet komtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jullie spreek ik vrijwel elke dag, m'n familie sporadisch en zien doe ik ze tegenwoordig alleen nog op het kerkhof
![]()
![]()
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: