SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedicht winnaar vorige maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ![]()
Slaap is gewoon een middel van de overheid, grote bedrijven en aliens om je kennis en dromen te jatten en je te voorzien van gedachten om je onderdruk te houden. Geloof er niet in. Niet slapen en drugsgebruik is de enige manier om te ontkomen aan deze acties.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Soort van schoolpleinwacht?quote:MODROOSTER
Zaterdag:
8-20 uur Paul
20-00 SWJ
Zondag
00.00 - 0800 Flippiee
08.00 - 2000 Paul
20.00 - 00.00 SWJ![]()
Ja eensquote:Zie dat nummer nu pas. Nice!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Waar staan wij?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had meer moeten feesten toen ik student wasTrotste mama van Ambar
Ik minderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou nu wel willen feesten, maar dat kan ook corona zijn die tot u spreekt.Trotste mama van Ambar
Oeh lekker zoen en elkaar aanraken op plekken die toch wel niet zo heel netjes zijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Achter het fietsenhok met een paar blikjes bier
Trotste mama van Ambar
Gisteren gingen we nog mod worden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Achter het fietsenhok met een paar blikjes bierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uhm vozen in het fietsenhok gaat duidelijk boven mod worden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren gingen we nog mod worden.Trotste mama van Ambar
Wijn is op.
Dieptepunt.
Gelukkig denk ik dat ik over 12 uur weer aan de wijn zit.Trotste mama van Ambar
Dat is waar:quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm vozen in het fietsenhok gaat duidelijk boven mod worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was toch een voorwaarde om mod te worden? Voordat @Paul mod werd danquote:Op zaterdag 26 september 2020 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren gingen we nog mod worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |