lekker makkelijk afschuiven natuurlijk, natuurlijk is ons gedrag het grootste probleem maar het huidige testbeleid helpt niet echt mee.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Japio.
‘Het testbeleid is niet het probleem, ons gedrag is het probleem’
https://www.trouw.nl/binn(...)t-probleem~bd682948/
Wanneer je supersterretjes internationaal bekend staan om het beleid te ondermijnen en Nederland in het begin van de crisis al voor veel landen het pispaaltje was en men nu eigenlijk nog steeds helemaal geen idee heeft wat nu te doen, ja, dan sta je voor lul. Zeker als land waarvan je mag verwachten of op z'n minst hopen dat het een gidsland is.quote:
je bedoeld gewoon de realiteit ?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:06 schreef Red_85 het volgende:
Het afgesproken inpraten is weer begonnen hoor.
Geen enkele media site zonder 2de lockdown angst in ram artikel
Ik zeg nergens dat dat niet klopt en tevens zeg ik nergens dat het niet ernstig is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee in maart was het veel erger dan in 2018. Daarom hebben we patiënten overgeplaatst naar Duitsland.
Beetje als een slecht huwelijk die twee. Gebrekkig gedrag + gebrekkig testbeleid = catastrofe in de maakquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lekker makkelijk afschuiven natuurlijk, natuurlijk is ons gedrag het grootste probleem maar het huidige testbeleid helpt niet echt mee.
Niks lekker makkelijk afschuiven, het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lekker makkelijk afschuiven natuurlijk, natuurlijk is ons gedrag het grootste probleem maar het huidige testbeleid helpt niet echt mee.
wat een onzin man, niet dat ik vind dat ze het goed doen en zeker niet uitblinken is het nog ver weg van voor lul staan, daar zijn wat andere landen nog beter in.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je supersterretjes internationaal bekend staan om het beleid te ondermijnen en Nederland in het begin van de crisis al voor veel landen het pispaaltje was en men nu eigenlijk nog steeds helemaal geen idee heeft wat nu te doen, ja, dan sta je voor lul. Zeker als land waarvan je mag verwachten of op z'n minst hopen dat het een gidsland is.
Dan zijn we toch het pispaaltje, lekker belangrijk wat andere landen van je denken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je supersterretjes internationaal bekend staan om het beleid te ondermijnen en Nederland in het begin van de crisis al voor veel landen het pispaaltje was en men nu eigenlijk nog steeds helemaal geen idee heeft wat nu te doen, ja, dan sta je voor lul. Zeker als land waarvan je mag verwachten of op z'n minst hopen dat het een gidsland is.
ja alles wat het RIVM zegt is gewoon zo....ook al hebben ze het foutquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:45 schreef wpor het volgende:
[..]
Niks lekker makkelijk afschuiven, het is gewoon zo.
Hier wilde ik nog even op reageren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 02:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een conducteur kunnen verwachten?Ik reis met de trein naar mijn werk. Sinds het begin van alle maatregelen in maart is dat niet anders geweest. We zijn nu 7 maanden later en heel wat werkdagen later. Ik weet zeker dat het aantal keer dat ik een conducteur in die periode heb gezien op 2 handen te tellen is. Je ziet ze nauwelijks. Er is geen angst een conducteur te zien!
En dat is duidelijk hoe sommige mensen hun masker gewoon onder hun kin hebben hangen. Want dat zie je wel regelmatig.
Ja goh dat is een beetje hetzelfde als alles wat het RIVM doet is kut he?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja alles wat het RIVM zegt is gewoon zo....ook al hebben ze het fout
Als iedereen zich aan een maximale groepsgrootte en 1,5 meter afstand houdt dan zou er nu geen probleem ontstaan. De neiging van sommige mensen om het testprobleem de grote oorzaak van deze situatie te maken is gewoon foutief. Gedrag is by far de grootste oorzaak. Of vind jij van niet?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja alles wat het RIVM zegt is gewoon zo....ook al hebben ze het fout
Gevaarlijk is weer iets anders als ongezond.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 YouTube video waarin gezegd wordt wat jij graag wilt horen.![]()
Kom maar met de links naar de gepeerreviewde papieren onderzoeken die inderdaad mondkapjes dragen gevaarlijk verklaren omdat mensen hun eigen co2 inademen en te weinig zuurstof krijgen.
eens al blijft het een jammerlijke faal dat het testbeleid niet op orde isquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:53 schreef wpor het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan een maximale groepsgrootte en 1,5 meter afstand houdt dan zou er nu geen probleem ontstaan. De neiging van sommige mensen om het testprobleem de grote oorzaak van deze situatie te maken is gewoon foutief. Gedrag is nu far de grootste oorzaak. Of vind jij van niet?
niet alles, maar ze hebben zeker een hoop fouten gemaakt en zelfs gelogen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja goh dat is een beetje hetzelfde als alles wat het RIVM doet is kut he?
die 1.5m is niet heilig, vooral niet binnen en de maximale groepsgrootte is al veel te grootquote:Op zaterdag 26 september 2020
09:53 schreef wpor het volgende:
[..]
Als iedereen zich aan een maximale groepsgrootte en 1,5 meter afstand houdt dan zou er nu geen probleem ontstaan. De neiging van sommige mensen om het testprobleem de grote oorzaak van deze situatie te maken is gewoon foutief. Gedrag is by far de grootste oorzaak. Of vind jij van niet?
Echt? Nog nooit iemand over gehoord verder.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niet alles, maar ze hebben zeker een hoop fouten gemaakt en zelfs gelogen.
en nu nog steeds
Leef jij onder een steen of watquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik hoor in het nieuws alleen maar over het aantal besmettingen en vrijwel niets over het aantal ziekenhuisopnames. En dat laatste is toch uiteindelijk de belangrijkste factor qua maatregelen e.d.
BCO is ook niet op orde. Er is wel meer niet op orde. En dat is jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens al blijft het een jammerlijke faal dat het testbeleid niet op orde is
Met 3000 besmettingen kun je de BCO-tent wel sluiten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
BCO is ook niet op orde. Er is wel meer niet op orde. En dat is jammer inderdaad.
https://www.hitma-instrum(...)amers?serverid=hiwnlquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai joh. Speciale luchtdruk in operatiekamers en meer blabla. De hoge luchtdruk waardoor "de bagger van je eigen lichaam" in feite nog minder gemakkelijk geloosd wordt.
Het zal allemaal wel joh, ik ga genieten van m'n treinritje door de bergen en hoor vanmiddag wel of de 3000 reeds aangetikt is of niet. Medelijden met de mensen die wél het beste voor hebben met Nederland. Hier is geen beginnen aan.
Vind je dat oprecht? Wat moet er nog verder verslechteren qua crisismanagement en testbeleid om je mening te herzien?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin man, niet dat ik vind dat ze het goed doen en zeker niet uitblinken is het nog ver weg van voor lul staan, daar zijn wat andere landen nog beter in.
"kinderen zijn niet besmettelijk"quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
BCO is ook niet op orde. Er is wel meer niet op orde. En dat is jammer inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |