Hetzelfde als enkele jaren geleden en om de zoveel jaar . er is niet zoveel anders dan een paar jaar geleden tpen stonden dezelfde krantenkoppen al werd er toenveel minder aandacht aan besteed:quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:57 schreef wpor het volgende:
[..]
Normaal niveau, ja, dankzij de maatregelen. We konden het NET aan met de ICs. Wat denk je wat er anders gebeurt was?
Leef je onder een steen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:00 schreef PzKpfw het volgende:
Je hoort alleen maar dat het aantal besmettingen oploopt, maar hoe zit het met de ziekenhuisopnames?
Waar je in maart veel meer moeite had om opgenomen te worden in het ziekenhuis , is dat nu veel sneller en dat is ook een behoorlijke nuancequote:Op zaterdag 26 september 2020 09:00 schreef PzKpfw het volgende:
Je hoort alleen maar dat het aantal besmettingen oploopt, maar hoe zit het met de ziekenhuisopnames?
tieners hebben een andere visie dan volwassenen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:50 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Als ik daardoor gewoon naar de bioscoop kan gaan, game arcade, lekker uit eten, vrienden op bezoek etc zal het me worst zijn wat het buitenland daarvan vind lol 😂
Nee hoor maar ik hoor in het nieuws alleen maar over het aantal besmettingen en vrijwel niets over het aantal ziekenhuisopnames. En dat laatste is toch uiteindelijk de belangrijkste factor qua maatregelen e.d.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:04 schreef wpor het volgende:
[..]
Leef je onder een steen?
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als we de blauwe lijn ook geheel doortrekken naar links. Maar dan lijkt de rechterkant natuurlijk weer minder erg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:04 schreef wpor het volgende:
[..]
Leef je onder een steen?
[ afbeelding ]
Wat zeg jij nou? Jij denkt dat de situatie te vergelijken is? Denk nou eens goed na man.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:04 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Hetzelfde als enkele jaren geleden en om de zoveel jaar . er is niet zoveel anders dan een paar jaar geleden tpen stonden dezelfde krantenkoppen al werd er toenveel minder aandacht aan besteed:
Ok.quote:Dat wil niet zeggen dat het virus niet erg is of dat er niets aan de hand is, we pakken het alleen verkeerd aan .
We proberen mensen beter te krijgen dmv medicijnen en te isoleren om niet iets op te lopen terwijl dat onmogelijk is (al eens geprobeerd met leger bases wat dus een slechter eindresultaat had dan waar men niets deed)
Men moet juist mensen beter voorbereiden en proberen de vittamines op peil te krijgen en dan voornamelijk vitamine Dhttps://www.primarydoctor.org/covid-19-is-a-lack-of-nutrients
Onderbuik gelul in de ruimte weer zonder onderbouwing.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:56 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Er zjjn er genoeg die er problemen mee hebben en vergeet niet dat die het allemaal dragen in een optimale ruimte en waar ook nog eens telkens een nieuwe of schone op kunnen zetten.
Hier zijn een aantal onderzoeken over te vinden mbt het helpen van influenza virussen en die onderzoeken geven dat aan.
je kan dat gewoon opzoeken als je de moeite doet
Ja de situatie is te vergelijken omdat alle grafieken ongeveer hetzelfde aangeven:quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:08 schreef wpor het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Jij denkt dat de situatie te vergelijken is? Denk nou eens goed na man.
[..]
Ik geef een aantal links en als je die niet kijkt, dan is het toch jezelf dom houden of niet?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Onderbuik gelul in de ruimte weer zonder onderbouwing.
Jij beweert iets over onderzoeken en anderen mogen gaan zoeken, zo werkt het niet.
De psychequote:Op zaterdag 26 september 2020 08:37 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg onderzoeken dat mondkapjes amper helpen m laatst nog een duits onderzoek op dat gebied. en als je het mondkapje niet goed gebruikt dan heeft het weer nadelige effecten buiten de psyche problemen.
Hier in spanje moeten we ook buiten op een verlaten weg met boven de 35 graden het masker dragen en ik kan je vertellen dat is bijna ondoenlijk , zeker aangezien de vochtigheidsgraad enorm is, maar ja je doet het in feite alleen maar om geen boete te krijgen.
In een kleine of slechte geventileerde ruimte ben ik het wel eens dat een korte tijd een mondkapje op geen kwaad kan, maar als je het langer op houd dan adem je een te lange periode gewoon je eigen rotzooi in, wat gewoon niet gezond is.
Maar goed ik hou dan ook niet zo van onnodige zaken die gewoon in feite amper helpen tot zelfs erg nadelig zijn.
Ik bedoel dat de lijnen hetzelfde zijn doordat er strenge maatregelen zijn genomen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:11 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Ja de situatie is te vergelijken omdat alle grafieken ongeveer hetzelfde aangeven:
Kijk deze maar dan snap je mischien wat ik bedoel en imo geeft het een goed beeld ivm landen en jaren en influenza en tevens heeft hij het ook over het nut van maskers etc.
En mocht het in je ogen fout zijn , dan hoor ik dat graan aangezien ik graag meer wil weten en als ik fout zit dan dat ook kan aanpassen in mijn mening.
Overleden aan coronaquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:29 schreef vosss het volgende:
Waar is @:pumpalov die heb ik al heel lang niet meer gezien?!?!?!
Good riddance. Wat een lul was datquote:
Chirurgen werken in een situatie waar de kamer schoon is en met een bepaalde luchtdruk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
De psycheLange tijd je eigen rotzooi in ademen
kom zeg, moet hier nog serieus op worden ingegaan? Doe even de groetjes aan alle chirurgen die soms wel 10 uur met een masker rondlopen. Doe normaal joh.
Dat mondkapjes weinig relevant zijn wanneer je buiten rondloopt is ook duidelijk en een kwestie van willen overpresteren van bepaalde overheden maar daardoor mag je het effect ervan in de nodige situaties niet negeren.
Bon, inmiddels begint zelfs de voor vele fokkers heilstaat Zweden er het nut van in te zien dus Nederland volgt nog wel joh. Alleen loopt het zoals tegenwoordig bijna altijd gebeurt achteraan in plaats van voorop. Iets om trots op te zijn.
1 YouTube video waarin gezegd wordt wat jij graag wilt horen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:12 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Ik geef een aantal links en als je die niet kijkt, dan is het toch jezelf dom houden of niet?
Dat komt allemaal netjes in delinks naar voren:
Maar voor jou een extra linkje dan en daar wordt ook gesproken over het mondkapje en de onderzoeken die er naar zijn gedaan.
Je bedoeld zoals in 2018?https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-nederland-lanceertquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:30 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de lijnen hetzelfde zijn doordat er strenge maatregelen zijn genomen.
De ICs waren overstroomd, maar het kon NOG NET, reguliere zorg kwam stil te liggen en er vielen doden. Zorgpersoneel werd overbelast.
Stel dat er geen maatregelen werden genomen, dan zouden bovenstaande problemen VEEL groter zijn geworden. En dan waren die lijnen dit jaar echt heel anders geweest.
En in alle jaren hiervoor zijn al die strenge maatregelen niet nodig geweest om tot die lijnen te komen, dat is het verschil.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:05 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Waar je in maart veel meer moeite had om opgenomen te worden in het ziekenhuis , is dat nu veel sneller en dat is ook een behoorlijke nuance
Je ziet het verschil met de huidige situatie niet?quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:35 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals in 2018?https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-nederland-lanceert
Hoezo doet je kloon niet meer mee? Vond je dven toch beter?quote:
Nee in maart was het veel erger dan in 2018. Daarom hebben we patiënten overgeplaatst naar Duitsland.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:35 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals in 2018?https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-nederland-lanceert
quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:35 schreef Dven het volgende:
Een ezel stoot zich over het algemeen niet tweemaal aan dezelfde steen maar dat gaat in het geval van Nederland niet op. Labbekakkig doorpolderen en vooral doorzetten als een slecht presterend en geleid land en jezelf voor het oog van de wereld volledig te kakken zetten.
Vechten tegen de bierkaai joh. Speciale luchtdruk in operatiekamers en meer blabla. De hoge luchtdruk waardoor "de bagger van je eigen lichaam" in feite nog minder gemakkelijk geloosd wordt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
1 YouTube video waarin gezegd wordt wat jij graag wilt horen.![]()
Kom maar met de links naar de gepeerreviewde papieren onderzoeken die inderdaad mondkapjes dragen gevaarlijk verklaren omdat mensen hun eigen co2 inademen en te weinig zuurstof krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |