VVD WEG ERMEEquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De burgemeester van Tilburg is van de VVD. Goh.
@:maxi-mus
Even voor de duidelijkheid. Ik heb NIET op de VVD gestemd.quote:
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Derksen de Boer vanavond afbrandt
Die kerel van de LPF?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Ik heb NIET op de VVD gestemd.
SmoldersGOAT (dit zal geen verrassing voor je zijn).
De snor was nooit zo positief over de Boer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Die heeft ongelofelijk veel politieke knowhow, allemaal omdat hij de chauffeur van Pim Fortuin is geweest.quote:
Hij kon ook heel goed ijshockeyen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft ongelofelijk veel politieke knowhow, allemaal omdat hij de chauffeur van Pim Fortuin is geweest.
Ok, ik ben om. Als hij de landelijke politiek ingaat, heeft hij mijn stem te pakken!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kon ook heel goed ijshockeyen.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Derksen de Boer vanavond afbrandt
Waarom schrijf jij tussenvoegsels van achternamen nooit met een hoofdletter? Wat is dit voor rare afwijking?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De snor was nooit zo positief over de Boer.
Ik reken op een flinke burn
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waar zijn jullie boos, kwaad, ziedend, laaiend, verbijsterd over? Wat zien jullie als een klap in het gezicht van...?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waar zijn jullie boos, kwaad, ziedend, laaiend, verbijsterd over? Wat zien jullie als een klap in het gezicht van...?
Op dit moment ben ik nergens boos over, maar dat kan over 10 seconden al weer heel anders zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Derks floot tussen 1956 en 1978 honderden wedstrijden in het betaald voetbal. Een neef van Derks laat aan Omroep Brabant weten dat de Brabander na een kort ziekbed het leven heeft gelaten. „Hij heeft een mooi leven gehad.”
Nederland leerde Derks kennen als een flamboyante persoonlijkheid, met zijn korte en krappe scheidsrechterbroekjes. Als scheidsrechter dwong de Bredanaar respect af bij voetballers door ze vooral mondeling op hun nummer te zetten. Gele en rode kaarten had hij daar niet voor nodig. Derks floot nog steeds elk jaar één wedstrijd, het vriendschappelijke duel tussen Oud-NAC en hockeyclub Zwart-Wit op nieuwjaarsdag.
Derks was tijdens zijn actieve carrière een van de bekendste arbiters van Nederland en niets was te gek. Zo nam hij bijvoorbeeld in 1973 twee singeltjes op: ’De gele kaart’ en ’We gaan naar München’. Een jaar later zong hij met Willem van Hanegem het lied ’Ik ben ik, jij bent jij’.
In 2009 werd hij Officier in de Orde van Oranje-Nassau wegens zijn bijzondere verdiensten voor het voetbal en zijn grote maatschappelijke inzet.
Wegwezen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:21 schreef maily het volgende:
Voormalig scheidsrechter Frans Derks (89) overleden
[..]
Hoi!quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik nergens boos over, maar dat kan over 10 seconden al weer heel anders zijn!
Nou als die tekst alles is..quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-de-kant~abb337c3/
Erg mooi.
En die woordkunstenaar is woedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |