Wat was het gister ookal weer?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:40 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gister deed je een gokje van 2100/2200 toch ?
Que?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dit is maar 1 student die het heeft over feesten en zuipen de HELE week he
Ja dat deden mijn collega's met kleine kinderen ook. Dus na een dag die rond 6:00 begon rond 19:00 nog eens achter de laptop. Konden ze nog net 4 uurtjes werken. Behalve dat ze in slaap vielen achter dat ding wegens een paar maanden niet kunnen bijtanken.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Savonds werken als de kids slapen.
ligt eraan hoe het inmiddels met het testen gaat of ze eindelijk ook de bulklabs kunnen gebruiken eigenlijk.quote:
Kinderen hebben dan ook aanzienlijk nabijer contact met elkaar en met hun ouders dan met leraren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn mij geen meldingen bekend van grote hoeveelheden besmette leraren.
het kwartje valt echt niet he....laat maarquote:
leuk joh kinderenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja dat deden mijn collega's met kleine kinderen ook. Dus na een dag die rond 6:00 begon rond 19:00 nog eens achter de laptop. Konden ze nog net 4 uurtjes werken. Behalve dat ze in slaap vielen achter dat ding wegens een paar maanden niet kunnen bijtanken.
Over mondkapjes is geen consensus, dat is duidelijk. Kuipers stelde dat we op dit moment weer zo hoog in de besmettingen zitten, en zo dicht bij het vollopen van ziekenhuizen en derhalve afschalen van reguliere zorg (met alle gevoglen van dien) dat we op het punt zitten dat iedere besmetting die je voorkomt er één is. En dat dus het dragen van mondkapjes in die zin te rechtvaardigen is, omdat het allicht iets doet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Eerste twee is wel te onderbouwen vermoed ik. De laatste twee lijkt mij meer onderbuik maar goed. Ik vind dat je alle (voorgestelde) maatregelen moet kunnen onderbouwen met data die een aantoonbaar effect laten zien op reductie van besmettingsverspreiding.
Denk ik het ook, 3000 tussen 3500 besmettingen vandaag, vermoedelijk wel 40 of 50 opnames in het ziekenhuis en nog laag overlijdensgetallen.quote:
Op kantoor zit niemand de gehele dag als een robot aan zijn/haar bureau. Er is overleg, koffiepauzes, grappen en grollen etc.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
Vind ergens wel dat men heel erg spastisch doet over dat thuiswerken, als je je werkplekken zo inricht dat je (ruim) voldoende afstand kan houden is er toch nog niet zoveel aan de hand?
Jammer, ik stop die van mij na 11 jaar wel weer terug dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
leuk joh kinderen![]()
er is echt geen reden om nu nieuwe kinderen in deze zieke overbevolkte wereld te zetten maargoed dat is een andere discussie
Nee sorry, ik kan even echt niets van je gebrabbel maken. Wat bedoel je nou precies? Een nutteloze manager die met een student de HELE week aan het feesten is geweest?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het kwartje valt echt niet he....laat maar
de 1.5m is echt niet heilig binnen he, vooral zonder ventilatie nietquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
Vind ergens wel dat men heel erg spastisch doet over dat thuiswerken, als je je werkplekken zo inricht dat je (ruim) voldoende afstand kan houden is er toch nog niet zoveel aan de hand?
Gaat ook om de weg ernaar toe.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
En veel mensen die met OV naar het werk gaanquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op kantoor zit niemand de gehele dag als een robot aan zijn/haar bureau. Er is overleg, koffiepauzes, grappen en grollen etc.
Niet zoveel is nog altijd meer risico dan wanneer je vanuit huis werkt. Je komt elkaar namelijk tegen via deurknoppen, de knopjes van het kopieerapparaat, de koffie, het toilet maar vooral doordat er ventilatie echt niet op orde is vaak. Bij ons kwamen ze met een tang tegen het roostertje slaan, ging er een doekje over en toen was het "coronaproof". Ja, daaaaaag.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
8 uur lang op kantoor aerosolen die lekker rond blijven hangen en een dichte ruimte, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:46 schreef Elan het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die 'iedereen moet weer in het OV' campagne die de NS en consorten vorige week hadden opgestart? Heb daar geloof ik 2x een reclame van gezien en nu is het weer doodstil, zijn ze toch teruggefloten?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:48 schreef Momo het volgende:
[..]
En veel mensen die met OV naar het werk gaan
Herken dat niet echt maar goed je hebt wel een punt, er zullen genoeg zaken zijn die zo opereren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op kantoor zit niemand de gehele dag als een robot aan zijn/haar bureau. Er is overleg, koffiepauzes, grappen en grollen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |