abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:09:05 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195384970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

_O-
Ja lach maar, kán toch gewoon niet? :|W

Het is- en blijft een plausibel scenario dat Max via die zuurstokkenclub (en dus de MB achterdeur) binnenkomt omdat ze de ballen niet hebben om hem Bottas zijn auto te geven, in dat ding Hamilton zijn pantalones in de fik steekt die dan wijselijk de handdoek gaat gooien voor hij in mootjes gehakt wordt, en dat Max vervolgens dat stoeltje inpikt bij MB.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195384975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat er een oplossing komt. Het veld is nu eigenlijk al te klein met 10 teams. De hele F1 kan het zich niet veroorloven om nog 2 teams te zien vertrekken. Dan is het gedaan met de sport.
Zelfs als Red Bull niet verder wilt dan zullen die twee teams waarschijnlijk niet verdwijnen. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn. De teams worden dan verkocht.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:11:50 #227
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195385034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jos Verstappen zal wel flashbacks krijgen naar 1999 toen Honda de stekker uit hun fabrieksteam project trok.
Die was ik alweer vergeten. Dat was ook een heel bedrijfspolitiek verhaal waarbij het management vrij plotseling het eigen team in de stront liet zakken om te kiezen voor een motordeal met BAR. :{
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:12:53 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195385058
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat er een oplossing komt. Het veld is nu eigenlijk al te klein met 10 teams. De hele F1 kan het zich niet veroorloven om nog 2 teams te zien vertrekken. Dan is het gedaan met de sport.
True, als het straks neerkomt op een MB vs Ferrari verhaal is het wel klaar met de F1.

Offfff... er moeten in 2022 ineens een paar SERIEUZE fabrikanten gaan instappen à la Audi en Porsche, of Lambo ofzo... Op zich mogelijk, maar dan nog steeds is het middenveldvulling, en geen potentiële kanshebbers voor een titel, sowieso niet in hun rookie jaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:14:43 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195385097
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zelfs als Red Bull niet verder wilt dan zullen die twee teams waarschijnlijk niet verdwijnen. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn. De teams worden dan verkocht.
Dan moet er nog steeds een kooitje vet hard rennende hamstertjes achterin.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195385148
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan moet er nog steeds een kooitje vet hard rennende hamstertjes achterin.
Dat begrijp ik, er zijn ook motoren beschikbaar.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:19:59 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195385230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, er zijn ook motoren beschikbaar.
Niks competitiefs.. RBR gaat echt niet middenveld racen, dan stappen ze eruit, 100%.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195385289
Verstappen kan beter gaan uitkijken naar een nieuw team. Dit komt niet goed.
zie email 27 oktober
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:25:00 #233
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195385353
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

True, als het straks neerkomt op een MB vs Ferrari verhaal is het wel klaar met de F1.

Offfff... er moeten in 2022 ineens een paar SERIEUZE fabrikanten gaan instappen à la Audi en Porsche, of Lambo ofzo... Op zich mogelijk, maar dan nog steeds is het middenveldvulling, en geen potentiële kanshebbers voor een titel, sowieso niet in hun rookie jaar.
Die hoop moet je laten varen met VAG die al hun focus voor e-motorsports bekend heeft gemaakt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195385387
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Die hoop moet je laten varen met VAG die al hun focus voor e-motorsports bekend heeft gemaakt.
Dat zit recentelijk toch wat anders:
https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
pi_195385431
Red Bull zal met hangende pootjes terug moeten naar Renault ben ik bang.

Als Abiteboul het veld zou ruimen dan kan het best wel weer tot een goede samenwerking komen. De motor lijkt inmiddels een stuk betrouwbaarder en qua vermogen zijn ze nooit minder geweest dan Honda.

En voor Renault is het natuurlijk ook reuze interessant. Die leveren straks alleen nog aan hun eigen team. Qua ontwikkelingskosten scheelt het natuurlijk ontzettend als Red Bull weer terugkomt als klant.

Neemt niet weg dat je wel weer opnieuw moet beginnen. 2021 is een verloren jaar. Honda gaat daar geen energie meer in steken.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:28:47 #236
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195385455
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, ging Aston niet instappen volgend jaar? Of bouwen die zelf de motor niet?

Die connectie heeft RB al natuurlijk..
Racing Point wordt volgend jaar Aston Martin (zelfde eigenaar, zijnde Stroll) en die rijden met Mercedes motoren.

Dan is ook de connectie met RBR weg, want dit jaar is het laatste jaar dat ze RBR sponsoren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:31:24 #237
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195385513
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Zelfs als Red Bull niet verder wilt dan zullen die twee teams waarschijnlijk niet verdwijnen. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn. De teams worden dan verkocht.
Mazepin is nog op zoek naar een team. Wilde Williams al overnemen en schijnt nu bezig te zijn met Haas. Maar dat is één team en dus is er nog een koper nodig.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195385525
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:11 schreef beantherio het volgende:

[..]

Die was ik alweer vergeten. Dat was ook een heel bedrijfspolitiek verhaal waarbij het management vrij plotseling het eigen team in de stront liet zakken om te kiezen voor een motordeal met BAR. :{
Ja dat was ook opmerkelijk. Al had dat volgens mij ook te maken met de plotselinge dood van Harvey Postlethwaite.

Wat ik zelf wel grappig vond is dat de Benetton B200 een bijna exacte kopie van de Honda RA099 lijkt te zijn. Tim Densham lijkt dat design gewoon 1 op 1 meegenomen te hebben naar Benetton. Ik heb daar nooit een journalist over gehoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 02-10-2020 13:39:36 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195385547
Verstappen moet gewoon DTM gaan rijden. Gelijkwaardige bolides en de DRS-haters zijn meteen verlost van hun grootste ergenis.


Al die treintjes zonder één inhaalpoging hebben ook hun charme
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:33:49 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195385563
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Die hoop moet je laten varen met VAG die al hun focus voor e-motorsports bekend heeft gemaakt.
It's all politics and smokescreens :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Red Bull zal met hangende pootjes terug moeten naar Renault ben ik bang.

Als Abiteboul het veld zou ruimen dan kan het best wel weer tot een goede samenwerking komen. De motor lijkt inmiddels een stuk betrouwbaarder en qua vermogen zijn ze nooit minder geweest dan Honda.

En voor Renault is het natuurlijk ook reuze interessant. Die leveren straks alleen nog aan hun eigen team. Qua ontwikkelingskosten scheelt het natuurlijk ontzettend als Red Bull weer terugkomt als klant.

Neemt niet weg dat je wel weer opnieuw moet beginnen. 2021 is een verloren jaar. Honda gaat daar geen energie meer in steken.
2021 is door dat opschuiven nu sowieso een speeljaartje geworden.. het laatste jaar voor de big change was al voorspeld als matig en een flauwe doorontwikkeling van de huidige auto's, en door dat doorschuiven nu is het helemaal futloze cola geworden.. Er is tijd en ruimte voor newbie-fabrikanten.. de tijd om erin te stappen is NU :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:37:46 #241
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195385670
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen moet gewoon DTM gaan rijden. Gelijkwaardige bolides en de DRS-haters zijn meteen verlost van hun grootste ergenis.


Al die treintjes zonder één inhaalpoging hebben ook hun charme
De DTM bestaat na dit jaar ook niet meer in de huidige vorm omdat alle fabrikanten vertrokken zijn.

Dat wordt volgend jaar een GT kampioenschap voor privé-teams.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:39:37 #242
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195385711
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

It's all politics and smokescreens :P
[..]

2021 is door dat opschuiven nu sowieso een speeljaartje geworden.. het laatste jaar voor de big change was al voorspeld als matig en een flauwe doorontwikkeling van de huidige auto's, en door dat doorschuiven nu is het helemaal futloze cola geworden.. Er is tijd en ruimte voor newbie-fabrikanten.. de tijd om erin te stappen is NU :Y
Ik zie voor 2026 echter geen nieuwe motorfabrikanten instappen. Tot die tijd blijven de huidige motorregels gehandhaafd met beperkte mogelijkheden tot upgraden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:43:18 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_195385804
Aston Martin gaat mogelijk toch gewoon in British Racing Green rijden, was dat niet een gerucht?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_195385844
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:39 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ik zie voor 2026 echter geen nieuwe motorfabrikanten instappen. Tot die tijd blijven de huidige motorregels gehandhaafd met beperkte mogelijkheden tot upgraden.
De vraag is of F1 dat vol kan houden, wil je nog 5 jaar met een dominante Merc motor verder of ga je voor een nieuw en eenvoudigere motorspec waardoor motorfabrikanten in kunnen stappen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:47:49 #245
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195385892
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:43 schreef shiz het volgende:
Aston Martin gaat mogelijk toch gewoon in British Racing Green rijden, was dat niet een gerucht?
Volgens mij zelfs al bevestigd. Met een tintje roze voor BWT.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195385947
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:47 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Volgens mij zelfs al bevestigd. Met een tintje roze voor BWT.
Kan mij geen enkele combinatie bedenken tussen het groen en roze.

Alpine gaat overigens rijden in Frans blauw
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:54:15 #247
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195385999
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:26 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat zit recentelijk toch wat anders:
https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
Een LinkedIn bericht is iets anders dan beleid.
FE is ook een kermisrondje dat klopt maar wel de toekomst.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:06:13 #248
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195386147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:54 schreef nils7 het volgende:

[..]

Een LinkedIn bericht is iets anders dan beleid.
FE is ook een kermisrondje dat klopt maar wel de toekomst.
Over 20 jaar misschien.

Op dit moment zijn zelfs de IndyCar en WEC betere alternatieven dan de Formule E.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:09:09 #249
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195386186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Kan mij geen enkele combinatie bedenken tussen het groen en roze.

Alpine gaat overigens rijden in Frans blauw
Iemand heeft al geprobeerd beide te combineren
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195386227
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:06 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Over 20 jaar misschien.

Op dit moment zijn zelfs de IndyCar en WEC betere alternatieven dan de Formule E.
Zou leuk zijn als IndyCar bijv. nog wat internationaler zou worden.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:20:39 #251
842 Zorro
Z
pi_195386348
Max en Hamilton samen bij Mercedes. Enige manier om de F1 weer interessant te maken op korte termijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:35:24 #252
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195386652
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:36:54 #253
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195386679
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Formule Ferrari here we go *O*
pi_195386792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Blijven ze wel in IndyCar vraag ik me af.
pi_195386808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Er valt nu ook gewoon ontzettend weinig te winnen / eer te behalen, en het afbreukrisico is wel groot.
Er is geen motor die ook maar een beetje kan tippen aan die van Mercedes en dat blijft naar alle waarschijnlijkheid nog wel een tijdje zo. Alle andere merken worden op dit moment afgezeken/uitgelachen vanwege 'slecht' presteren.
Bij nu instappen weet je eigenlijk dat het bakken met geld kost en je er zeker een paar jaar geen succes mee gaat hebben.

Max naar Mercedes zou leuk zijn voor de onderlinge strijd, maar werkelijk desastreus voor de rest van het veld. Het is ook maar zeer de vraag of het dan spannender en leuker gaat worden. Er moeten gewoon meer gelijkwaardige(re) teams komen met perspectief, anders zie ik het ook somber in.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:45:12 #256
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195386823
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:43 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Blijven ze wel in IndyCar vraag ik me af.
Die motoren zijn niet hybride en werken veel eenvoudiger dan wat ze in F1 doen, dus het lijkt me niet dat ze daar veel kosten voor maken. Dat zal het dan wel makkelijker te verantwoorden maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')