Nu zullen ze toch ook wel beginnen te denken bij Merc, toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zou volgens de geruchten voor nog eens drie jaar bijtekenen
Nee die MC die altijd door een set van een dj schreeuwtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe vrouwenteam van Claire?
Een goede optiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bottas heeft toch een contract voor een jaar?
Zou mooi zijn Verstappen en Hamilton in '22 een jaar in een team, daarna Hamilton met pensioen.
En toch moet die nog op een simpel straten baantje rijden omdat ze niet genoeg topsnelheid hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kom je bij een elektromotor terecht, die zijn veel simpeler.
Button riep pas dat 'Lewis kennende' hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, naast Russell. Maar toen bedacht ik me dat Hamilton nooit iets gaat doen om zichzelf te bewijzen, zo'n watje is het ook wel.
Nee, er zijn (onafhankelijke) fabrikanten zat die 'simpele' V8 motoren kunnen bouwen. Cosworth bijvoorbeeld. De huidige ruimtevaarttechniek waar ze mee rijden draait F1 de nek om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan moet ie na dit jaar ergens anders rijden en niet voor 3 jaar bijtekenen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Button riep pas dat 'Lewis kennende' hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.
Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
Oppassen dat ze niet weer gaan zitten sjoemelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dutchguy het volgende:
Dat het Volkswagen-concern dan maar instapt:
https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
Snelheid genoeg, de accu is het probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
En toch moet die nog op een simpel straten baantje rijden omdat ze niet genoeg topsnelheid hebben.
vind ik wel wat overdreven, het is aan Ferrari en Red Bull om die concurrentie te leveren, dat die daarin falen kan je Mercedes niet verwijtenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Button riep pas dat 'Lewis kennende' hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.
Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
Maar wat heeft een automerk aan het bouwen van een simpele V8-motor? Ze weten daar toch allang alle ins en outs van? Het idee is om innovatie in de autoindustrie te etaleren, niet om een beetje rondjes te rijden met technologie uit de jaren '60.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, er zijn (onafhankelijke) fabrikanten zat die 'simpele' V8 motoren kunnen bouwen. Cosworth bijvoorbeeld. De huidige ruimtevaarttechniek waar ze mee rijden draait F1 de nek om.
Nou de motoren zijn juist complex op de hybride delen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook omdraaien, feit is dat ze geen 300 plus kunnen rijden omdat de accu te snel leeg gaat. Dus linksom of rechtsom zijn ze niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Snelheid genoeg, de accu is het probleem.
Net zoals Ferrari?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oppassen dat ze niet weer gaan zitten sjoemelen.
Die Herbert Diess is wel een topper heb ik het idee. Onlangs met Musk ook ff elkaars auto's testen. Als hij F1 nastreeft kan dat wel positief zijn ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dutchguy het volgende:
Dat het Volkswagen-concern dan maar instapt:
https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
Wij van WC-eendquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Button riep pas dat 'Lewis kennende'
zeggen vooral dingen die PR technisch slim zijn en niks met de waarheid te maken hebben.quote:hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
Wat hadden Renault, Peugeot, Toyota en Honda aan het bouwen van V10 motoren? Het idee is helemaal niet om "innovatie in de autoindrustrie te etaleren" dan moet je in de Formule E zijn. F1 zou gewoon de snelste, meest spectaculaire raceklasse moeten zijn. Terug naar de basis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar wat heeft een automerk aan het bouwen van een simpele V8-motor? Ze weten daar toch allang alle ins en outs van? Het idee is om innovatie in de autoindustrie te etaleren, niet om een beetje rondjes te rijden met technologie uit de jaren '60.
... omdat Audi niet meer mee doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En een Toyota? Die domineren Le Mans.
Ferrari gaat toch zeker niet met een Red Bull voor het kampioenschap.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:27 schreef raptorix het volgende:
Wordt wel heel vervelend, wellicht dat Ferrari open staat om samen Mercedes te bestrijden.
Ik denk dat je niet hoeft te rekenen op de Italianen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:27 schreef raptorix het volgende:
Wordt wel heel vervelend, wellicht dat Ferrari open staat om samen Mercedes te bestrijden.
Nou dan is het duidelijk.quote:
En BMW heeft ook al aangegeven in 2021 niet mee te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
Volkswagen zet nu vol op de ID3 en ID4, die gaan echt niet in de F1 stappen.
En in 2022?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
En BMW heeft ook al aangegeven in 2021 niet mee te doen.
Wellicht onder de Porsche naam dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
Volkswagen zet nu vol op de ID3 en ID4, die gaan echt niet in de F1 stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |