Aanvallend dan.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Max is wel een goede aanwinst.
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV heeft geluk dat er geen var is.
Nee maar kom op, dit moet Psv echt gewoon winnen. Ik zie soms wel eens wat van Mura, en is best een aardige ploeg. Maar kom op, PSV zou van een andere orde moeten zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
Volgens PSVCL mochten PSVers zich niet indekken voor deze wedstrijd.
Mura domineert.
Serieus? Jij kijkt ooit naar Mura?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee maar kom op, dit moet Psv echt gewoon winnen. Ik zie soms wel eens wat van Mura, en is best een aardige ploeg. Maar kom op, PSV zou van een andere orde moeten zijn.
Omdat belchineesquote:Op donderdag 24 september 2020 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Jij kijkt ooit naar Mura?
Waarom?
Jawel ,jij hopelijk ookquote:Op donderdag 24 september 2020 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, daar ben je. Leuke dag gehad?
https://lmgtfy.app/?q=Roger+Schmidtquote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom heeft die Max voor PSV/Eredivisie gekozen? Geweldige aankoop
Vanwege Mvogo.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zat in packagedeal met Mvogo.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die eerste assist bij PSV toen ie kwam moest ik wel om lachenquote:Op donderdag 24 september 2020 19:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
GwaiLow schijnt tien schermen te hebben thuis waarmee hij alles kijktquote:Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
GwaiLow met zijn act dat hij elke obscure competitie kijkt
https://www.foxsports.nl/(...)direct-zien-bij-psv/quote:Op donderdag 24 september 2020 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die eerste assist bij PSV toen ie kwam moest ik wel om lachenIemand daar een gifje van?
En overal serieus op ingaat. GwaiLowGod.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
GwaiLow met zijn act dat hij elke obscure competitie kijkt
quote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/(...)direct-zien-bij-psv/
Deze bedoelde ik
Diabetes incomingquote:Op donderdag 24 september 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink een blikje Fanta, nu.
De vrouw van van Geel zal wel een merchandise pakket krijgen.quote:
Dus als partij A iets wil en partij B zegt "mag niet", en later zegt partij B "Ok mag wel" dan is dat een compromis?quote:
Dan kunnen ze nu gaan met die banaanquote:Op donderdag 24 september 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:Caland
@:De_Kraam
@:Scrummie2.1
@:onlogisch
@:Elan
@:Zipportal
@:fetX
@:3rr0r
Lord Nelom toch basis. Tov de vermoedelijke opstelling speelt Nelom ipv vd Bogert.
Rechtsom of linksom, het blijft gewoon Nelomquote:Op donderdag 24 september 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lord Nelom toch basis. Tov de vermoedelijke opstelling speelt Nelom ipv vd Bogert.
Het leven van GwaiLow is als een goocheltruc van Hans Klok.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En overal serieus op ingaat. GwaiLowGod.
Wat leuk bedacht.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Rechtsom of linksom, het blijft gewoon Nelom
"Wat is de website" en "Hoe werkt het bestelproces" en zo?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Binnenkort Kamervragen van de SGP.
Thuis zijn dat gewoon de grootste viezerikken hoorquote:Op donderdag 24 september 2020 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Binnenkort Kamervragen van de SGP.
Ryan Kent gaat Willem II slopen.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 24 september 2020 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Thuis zijn dat gewoon de grootste viezerikken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |