En dat terwijl de kroegen een uur eerder dicht gaan! Zijn zelfs dat soort draconische maatregelen nog niet genoeg?quote:Op donderdag 24 september 2020 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Het zakt gewoon maar niet....
Dit was gisteren nog op at5, beter nu alvast verplaatsen en plek houden voor je kritische zorg, dan straks 0-1 achterstaan als je ziekenhuis vol loopt en je kritische zorg weer moet uitstellen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Het zakt gewoon maar niet.... en er was net al een nieuwsbericht dat de ziekenhuizen in regio A'dam het niet meer trekken en patienten naar het noorden aan het moven zijn. En dan gaan die opnames denk ik alleen nog maar heviger stijgen, want de cijfers van vandaag lopen alsnog anderhalf/twee weken achter op besmettingen van vandaag.
Dus ja. Ik denk dat we inmiddels aardig hard de lul zijn.....
Tja, heel erg he.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Het zakt gewoon maar niet.... en er was net al een nieuwsbericht dat de ziekenhuizen in regio A'dam het niet meer trekken en patienten naar het noorden aan het moven zijn. En dan gaan die opnames denk ik alleen nog maar heviger stijgen, want de cijfers van vandaag lopen alsnog anderhalf/twee weken achter op besmettingen van vandaag.
Dus ja. Ik denk dat we inmiddels aardig hard de lul zijn.....
Dat laatste snap ik, dat eerste niet, meer materiaal gevuld met meer betalende reizigers toch?? 🤔quote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Minder bezetting in dezelfde hoeveelheid m2, dus meer materieel nodig om evenveel mensen te vervoeren. Daarnaast die periode dat bijna niemand reisde moest het OV zelf nog wel door, dus die heeft ze veel geld gekost.
Oldenzaal + 15, wat is er aan de handquote:
Naah, de IC's liggen nog niet vol. Je wil immers Enge Willem niet te boos maken.quote:
Waarom zou het ook zakken? Er is nauwelijks iets veranderd t.o.v. de afgelopen weken.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
Het zakt gewoon maar niet....
Betalen ze dan in Amsterdam?quote:Op donderdag 24 september 2020 14:24 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, dat eerste niet, meer materiaal gevuld met meer betalende reizigers toch?? 🤔
Stiekem carnaval gevierd? Dat was in maart de reden dat jullie een hotzone waren.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oldenzaal + 15, wat is er aan de hand
Ik hoor juist de laatste week helemaal niets meer van nieuwe besmettingen...
Rip aan de nabestaanden. Ohnee die zijn ook doodquote:Op donderdag 24 september 2020 14:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nou, rip 17 miljoen mensen dan maar. Allemaal dood
Wel 14!quote:
Was dat niet het verzorgingshuis?quote:Op donderdag 24 september 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oldenzaal + 15, wat is er aan de hand
Ik hoor juist de laatste week helemaal niets meer van nieuwe besmettingen...
Morgen toch?quote:
Tja, ik ben er wel bang voor en denk ook dat het gigantische bullshit is. Dit is mijn gok: Vaccin is er in Q1 2021. In Q1 zijn ook de verkiezingen van de tweede kamer, eind Q1. Dan gaan ze paar weken formeren, en worden alle beslissingen controversieel verklaard.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Dit zou echt de grootste bullshit zijn. Zodra de grootste dreiging weg is, is er geen enkele rechtvaardiging voor maatregelen, zelfs al gaat het virus nog rond.
Mooie genadeklap ook voor alle sectoren die zwaar lijden en dan nog even mooi een halfjaartje mislopen.
Maar de horeca moet een uurtje eerder dicht!!quote:Op donderdag 24 september 2020 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het ook zakken? Er is nauwelijks iets veranderd t.o.v. de afgelopen weken.
Inderdaad, het enig wat ik me kan bedenken is dat vanaf vorige week hopelijk wat meer bewust zijn van de stijging, meer afstand houden en hygiëne maatregelen toepassen. Maar dan nog.. het gewone leven is weer in volle gang met scholen, werk, verkeer, OV.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou het ook zakken? Er is nauwelijks iets veranderd t.o.v. de afgelopen weken.
Relatief gezien veel want tot nu toe hebben wij hier nauwelijks wat gemerkt wat betreft uitbraken.quote:
Dat is nog steeds niet zeker..quote:Op donderdag 24 september 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen toch?
Om aankondigen dat er nog eens 8 regio's toegevoegd aan de lijst waar de kroegen een uurtje eerder dicht moeten.
Ik zou 5 oktober een weekje Duitsland doen, maar we zijn intussen al in overleg over annulering en een voucher oid. Tegen die tijd laten ze toch geen Nederlanders meer toequote:Op donderdag 24 september 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen toch?
Om aankondigen dat er nog eens 8 regio's toegevoegd aan de lijst waar de kroegen een uurtje eerder dicht moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |