Die heb ik moeten verwijderen van de aivdquote:Op woensdag 23 september 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar had jij een parodie foto op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke serie?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:39 schreef Coco. het volgende:
Wat een rare OP.
[..]
Ik ga ook een serie kijken!
Dat is inmiddels 7 jaar geleden. Dus over one trick pony’s gesproken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een onetrickpony maat. Heeft @:cachie je daarom gedumpt?
Typisch vrouwen dit, 2 maanden later nog even op een bericht terugkomen.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dat is inmiddels 7 jaar geleden. Dus over one trick pony’s gesproken.
Geniet van je vakantie makker.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer vandoor.
Mocht ik een uurtje niet online komen: alles gaat goed met met er is niks om je zorgen over te maken! @:scrummie2.1
Amazon Prime jaquote:Op woensdag 23 september 2020 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ik wel wat over gelezen, waar is dat op Amazone?
Zit niet zoveel op Fok! en word bijna bang van Elan zijn obsessie met mij.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Typisch vrouwen dit, 2 maanden later nog even op een bericht terugkomen.
Ga gewoon weer weg dan.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:43 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zit niet zoveel op Fok! en word bijna bang van Elan zijn obsessie met mij.
Er speelt verder gewoon niet zoveel in Elan zijn leven dus gun hem dat pleziertje maar.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:43 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zit niet zoveel op Fok! en word bijna bang van Elan zijn obsessie met mij.
Die post is ook bijna 7 jaar oud inmiddels.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dat is inmiddels 7 jaar geleden. Dus over one trick pony’s gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |