abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195229825
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:58 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, dag 2 van het wachten. Vrijdagavond gebeld, dinsdagochtend getest (op drie kwartier rijden) en sindsdien wachtend op de uitslag.
3 kwartier rijden ook gewoon, WTF 8)7
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195229839
quote:

[..]

Nee, dag 2 van het wachten. Vrijdagavond gebeld, dinsdagochtend getest (op drie kwartier rijden) en sindsdien wachtend op de uitslag.
Ben je potdomme bijna een week verder.. :')

Wij hadden het er net over met collega's: iedereen begint nu een beetje te snotteren, maar moet je je dan gaan testen met dit als gevolg? Wij hebben hier onze drukste periode (standaard in het najaar) en niemand kan het zich eigenlijk veroorloven zo lang thuis te gaan zitten.

8)7 schiet mij maar lek hoor..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195229861
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:57 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik denk echt dat ze nu die richting uit moeten gaan om het te kunnen indammen.
Heeft praktisch gezien nog wel haken en ogen denk ik. Net zo goed als dat je met handhaving moet controleren of iemand in overtreding is, zul je hiermee moeten controleren of iemand zich goed gedraagt.
I'll give you something to do
  donderdag 24 september 2020 @ 10:01:52 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195229865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wij hadden het er net over met collega's: iedereen begint nu een beetje te snotteren, maar moet je je dan gaan testen met dit als gevolg? Wij hebben hier onze drukste periode (standaard in het najaar) en niemand kan het zich eigenlijk veroorloven zo lang thuis te gaan zitten.

Zou ook wel leuk zijn om te weten welk percentage mensen dat dit soort lichte klachten heeft (snotneus, zere keel) ook ongeveer daadwerkelijk positief test.
pi_195229869
quote:

[..]

is een commerciële test geen optie ? dezelfde dag nog testen, binnen 24 uur de uitslag.
kost de baas minder dan een "paar" dagen personeel wat thuis "moet" blijven.
  donderdag 24 september 2020 @ 10:03:58 #181
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195229896
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

die testen zitten straks 10 uur in het vliegtuig naar Abi Dhabi _O-

KNETTERGEK!
pi_195229902
quote:

[..]

Wat een tijd. Ja, daar valt nog echt wel wat winst te behalen.

Ik maakte op maandagochtend een afspraak (digitaal), kon dinsdagochtend testen en had dinsdagavond (digitaal) de uitslag. Drie weken geleden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 september 2020 @ 10:04:32 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195229903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

is een commerciële test geen optie ? dezelfde dag nog testen, binnen 24 uur de uitslag.
kost de baas minder dan een "paar" dagen personeel wat thuis "moet" blijven.
Zijn ook al genoeg bedrijven die dit doen denk ik.
  donderdag 24 september 2020 @ 10:04:38 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195229905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Had nog geluk ook, want anders werd het nog een dag later. Tevens was kind genoeg opgeknapt om die rit aan te kunnen anders had hij zittend op een emmer met een vuilniszak voor zijn snuf al ijlend vervoerd mogen worden. De teststraat zit in onze eigen stad trouwens bijna op loopafstand. Vreselijk slecht dit.
pi_195229919
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja ja laat maar joh - als je het verband niet kunt zien tussen de aanzwellende drukte NU en de mogelijke gevolgen post corona, dan stel ik voor dat je nog een bak koffie pakt en dit punt verder laat voor wat het is..
Wat begrijp je er nou niet aan dat ik alleen hoop dat er goed gekeken gaat worden naar hoe het kan dat met 5% minder verkeer er 60% minder vertraging is? Dat moet je gaan onderzoeken en hopelijk kun je daar hele toffe lessen uit leren. Als alles post-corona weer 100% draait en je dus weer terug bent op het vertragingsniveau van voor de crisis, kun je dan hopelijk met die lessen proberen naar -5% te gaan en zo een heleboel vertragingsellende oplossen. Daar heeft of het nu drukker wordt geen reet mee te maken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195229926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:03 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

die testen zitten straks 10 uur in het vliegtuig naar Abi Dhabi _O-

KNETTERGEK!
6,5 uur
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195229927
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

klopt, steeds meer !
pi_195229928
quote:

[..]

Nou, respect dat je überhaupt nog de tijd vrijmaakt. Hoeveel zouden zeggen dikke lul drie bier en lekker de hort op gaan?
blablablabla
pi_195229935
quote:
Ach sneu, zo je gelijk moeten willen halen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195229945
Vanmiddag bijeenkomst van de afdeling om wat ontwikkelingen te horen over de afdeling en 'elkaar weer eens te zien'. In Amsterdam. Gevolgd door een borrel (geen idee hoelang die duurt). Ze hebben wel een locatie gehuurd die zo is ingericht om te voldoen aan alle maatregelen, maar zitten dan toch met mannetje of 25 a 30 denk ik. Sommigen hebben zich afgemeld, zijn er ook enkele die inmiddels ook wat snotteren, niezen of hoesten en wel heen gaan. Hier nog in dubio. Zal sowieso de auto pakken, geen zin in het OV met een mondkapje.

Timing is ook niet echt top, het stopt half 5 dus kan iedereen terug tijdens spitstijd (in het OV als je geen auto hebt).
  donderdag 24 september 2020 @ 10:07:24 #191
62913 Blik
The one and Only!
pi_195229946
quote:

[..]

Ik vind het ook gekkenwerk, we moeten sowieso wel thuiswerken maar ik wil ook wel 1x in de week naar kantoor toe. Maar sinds vorige week verkouden en dus moet ik thuisblijven. Ik woon in Utrecht en de dichtstbijzijnde testlocatie was (na 4 dagen onaangebroken proberen) f*cking Wageningen...

Ik wacht nu het weekend even af en ga kijken of ik nog iets kan regelen in de buurt.
pi_195229947
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ben bang dat er weinig gaat veranderen, hoor veel collega's alweer klagen over toenemende drukte.
Mensen zijn slecht in inschattingen maken. Dat lijkt me inmiddels toch wel duidelijk? Al in juni werd geroepen dat het 'ouderwets druk' was terwijl het winkelgebied nog steeds niet boven de 50% van een normale week uitkwam.
pi_195229949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wij hebben sinds twee weken ook een eigen teststraat dat kost letterlijk een halve dag.
blablablabla
  donderdag 24 september 2020 @ 10:07:57 #194
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195229952
quote:

[..]

Ik hoor nu al links en rechts dat het niet meer gaat. Met name mensen met kleine kinderen op de opvang zitten in een onmogelijke situatie. Elke week minstens een kind ziek, dus geen opvang, dus je verlof weg. Vervolgens loop je zelf tegen de zoveelste snotneus/keelpijn/hoest aan die je kind meebrengt, zit je bijna een week op je duim want je mag niet naar je werkplek, komt er niet door bij de GGD voor de derde test en als je er doorkomt weet je dus pas na veel langer dan die 48 uur die er voor zou staan of je echt Corona hebt.

Na de derde keer laten mensen zich niet meer testen joh, die moeten hun brood binnenharken.
pi_195229972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik vind het ook gekkenwerk, we moeten sowieso wel thuiswerken maar ik wil ook wel 1x in de week naar kantoor toe. Maar sinds vorige week verkouden en dus moet ik thuisblijven. Ik woon in Utrecht en de dichtstbijzijnde testlocatie was (na 4 dagen onaangebroken proberen) f*cking Wageningen...

Ik wacht nu het weekend even af en ga kijken of ik nog iets kan regelen in de buurt.
en dan woon je on zo'n grote stad, nog steeds geen testlocaties in de buurt ( die beschikbaar zijn )
in diverse landen hebben ze al maanden (extra) drive in klinieken, een stuk of 3 a 5 voor zo'n grote stad als utrecht.
  donderdag 24 september 2020 @ 10:10:41 #196
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195229979
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Nou, respect dat je überhaupt nog de tijd vrijmaakt. Hoeveel zouden zeggen dikke lul drie bier en lekker de hort op gaan?
Dit is voor ons nog maar de eerste ronde en ik heb een uitermate fijne werkgever dus thuiswerken is geen enkel probleem. Twee van mijn gezinsleden zijn risicogroep dus kan ik het me ook niet veroorloven om laconiek te doen over een kuchje.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn waarbij het water aan de lippen staat die bij de zoveelste snotneus zeggen fuck it, ik ben straks mijn baan kwijt...
pi_195229987
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik hoor nu al links en rechts dat het niet meer gaat. Met name mensen met kleine kinderen op de opvang zitten in een onmogelijke situatie. Elke week minstens een kind ziek, dus geen opvang, dus je verlof weg. Vervolgens loop je zelf tegen de zoveelste snotneus/keelpijn/hoest aan die je kind meebrengt, zit je bijna een week op je duim want je mag niet naar je werkplek, komt er niet door bij de GGD voor de derde test en als je er doorkomt weet je dus pas na veel langer dan die 48 uur die er voor zou staan of je echt Corona hebt.

Na de derde keer laten mensen zich niet meer testen joh, die moeten hun brood binnenharken.
dit was dus echt allemaal al voorspeld ergens in mei .....dat we zulke problemen zouden krijgen in de herfst,
er is dan ook echt helemaal niks aan voorbereidingen gedaan ?
pi_195229991
quote:
Wij hebben hier onze drukste periode (standaard in het najaar)
Blijkbaar niet druk genoeg, want je zit gewoon hier. :D
pi_195229997
quote:
4s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

wat een gek joh :')
Kunnen ze die gek niet beter even preventief oppakken.
  donderdag 24 september 2020 @ 10:12:07 #200
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195230005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:09 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en dan woon je on zo'n grote stad, nog steeds geen testlocaties in de buurt ( die beschikbaar zijn )
in diverse landen hebben ze al maanden (extra) drive in klinieken, een stuk of 3 a 5 voor zo'n grote stad als utrecht.
Dat vind ik nou ook raar. Mijn woonplaats is ook een middelgrote stad en een centrum voor de zorg in de regio maar alles zit bomvol nu al...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')