abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195221751
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195221766
Ben weer bezig met de nieuwe CAL O+
pi_195222205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 18:59 schreef Sarabi het volgende:
Ben weer bezig met de nieuwe CAL O+
Hier op de bank.. niet gegeten en ook niet echt trek.
Wel bij de lunch van collega een groot stuk pizza gehad. Dus denk dat ik zo maar een broodje smeer ipv uitgebreid koken.
pi_195222368
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier op de bank.. niet gegeten en ook niet echt trek.
Wel bij de lunch van collega een groot stuk pizza gehad. Dus denk dat ik zo maar een broodje smeer ipv uitgebreid koken.
Ook lekker soms :9

Nu de corona docu Veerkracht kijken
pi_195222478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook lekker soms :9

Nu de corona docu Veerkracht kijken
Heb ook nog kaas en worst en borrelnootjes van afgelopen weekend.

Dus als ik straks nog trek krijg... is dat wel oplosbaar :)
pi_195222716
Waar gaat de docu over?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195222905
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:47 schreef Sumppi het volgende:
Waar gaat de docu over?
Het ziekenhuis hier (Bernhoven) wat het hardst getroffen is.
Ze volgen artsen en verpleegkundigen in maart/april.
Wel echt heel heftig.
pi_195222968
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het ziekenhuis hier (Bernhoven) wat het hardst getroffen is.
Ze volgen artsen en verpleegkundigen in maart/april.
Wel echt heel heftig.
Dat is die eerste docu toch?
Waarvan ze vonden dat mensen die eens moesten kijken als realitycheck
pi_195223121
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is die eerste docu toch?
Waarvan ze vonden dat mensen die eens moesten kijken als realitycheck
Ja, is van een paar weken geleden volgens mij.
3 delig op Videoland te zien.
pi_195225196
Mij te heftig, denk ik. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195228736
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 21:46 schreef Sumppi het volgende:
Mij te heftig, denk ik. ;(
Zou goed kunnen.
Ik heb wel een paar keer zitten janken terwijl ik dat normaal niet doe.
pi_195231540
Mijn nieuwe schilderclubje is echt geweldig :) Ben zo blij dat ik mezelf even geschopt heb om erheen te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195235723
Fijn CotS 😊

Ik heb net een middagje met mijn moeder kerstkaarten gemaakt.
pi_195236459
Hier druk met allerhande moetjes...
Nu met boek in de ene hand... telefoon in de andere hand.. even fok bijlezen.

Zo verder in mn boek.
pi_195237392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Fijn CotS 😊

Ik heb net een middagje met mijn moeder kerstkaarten gemaakt.
Lekker op tijd! ^O^ Ik bedacht me dat ik het best kan handwerken voor het komend seizoen en niet voor het seizoen waar we in leven. Loopt altijd mis, waardoor ik nooit op tijd klaar ben met borduren, haken of breien voor een feestdag.

Ha, mooi dat de chillplek in gebruik is genomen. :D

Fijn van de schilderclub CotS! Waar schilder je mee?

Welk boek lees je, Uhmmpie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195237617
Ja ik ben ook altijd te laat. Dus nu maar ruim op tijd :) ookal zijn ze dit jaar wel heel simpel en snel klaar.
pi_195237730
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

Goedgekeurd *O*
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195239259
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:24 schreef Sarabi het volgende:
Ja ik ben ook altijd te laat. Dus nu maar ruim op tijd :) ookal zijn ze dit jaar wel heel simpel en snel klaar.
Hoe heb je ze gemaakt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195239371
Ik haak een egeltje voor bij de kastanjes, eikels, dennenappels en bladeren van peuter.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195239461
Oh wat gezellig weer hier O+

Kerstkaartjes maken! leuk :) Lekker op tijd, maar dan kan het ook zonder stress
En poezebeest die een luxere stoel heeft dan ik ;)

Egeltje haken O+ Heb je een foto? Klinkt erg leuk :)

Lezen is altijd lekker, doe ik ook erg veel

En ik schilder het liefst met waterverf. Maar die club is echt gezelligheid. Iedereen doet wat en het is een heel positieve sfeer. Ik mag die club wel. Super leuk.
Ik had net genoeg garen voor mijn dino 8-) Er was 20cm over. Nu serie kijken en over een uur naar boven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195239518
Ik wil zo graahaahaag dit boek hebben, maar ik vraag hem voor kerst en dat kost heel veel discipline ;)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195239725
Doet me denken aan het boek 'Bedtijd voor rebelse meisjes'. Bij elk verhaal kun je dan de vrouw haken.

Dit is het egeltje (gratis patroon, zo af)

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195239763
Ik herken heel veel vrouwen niet. Jane Goodall en Amelia Earhart vind ik heel leuk gedaan!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195239781
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil zo graahaahaag dit boek hebben, maar ik vraag hem voor kerst en dat kost heel veel discipline ;)

[ afbeelding ]
Jeetje wat een leuk boek!
pi_195239800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:13 schreef Sumppi het volgende:
Doet me denken aan het boek 'Bedtijd voor rebelse meisjes'. Bij elk verhaal kun je dan de vrouw haken.

Dit is het egeltje (gratis patroon, zo af)

[ afbeelding ]
Oooooooh die zijn gaaf O+ !

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:15 schreef Sumppi het volgende:
Ik herken heel veel vrouwen niet. Jane Goodall en Amelia Earhart vind ik heel leuk gedaan!
Ik ken er meer en anders zoek ik ze op... gezien mijn vrienden mij een faminazi noemen, past het wel bij me ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195239803
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:16 schreef Donna het volgende:

[..]

Jeetje wat een leuk boek!
Ja nogal O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195239834
Ik herken er wel meer (10 van de 15. *O*), maar ik vind die twee bijzonder leuk gedaan. :Y Ginsburg is een paar dagen geleden overleden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sumppi op 24-09-2020 23:02:29 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195243708
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:50 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe heb je ze gemaakt?
Diamond painting, maar een heel klein gedeelte :)

Die egels zijn echt cute O+
pi_195245026
Goedemorgen lieve mensen!

Vandaag gaat een heel fijne dag worden. Lekker met een vriendin eerst naar de Action en dan naar de IKEA. Lekker shoppen voor het nieuwe huisje (heb dingen als prullenbakje voor de hobbykamer en dat soort dingen kopen). Naast dat het twee hele leuke winkels zijn hebben ik fantastisch gezelschap. En zij komt me halen met de auto, dus ik hoef geen rekening te houden met mijn fietstassen.

Verder lekker knutselen. Ontspannen... en boodschappen doen. Er komen zaterdag mensen lunchen en zo, dus dan wil ik ze wat anders dan een boterham smeerkaas voorzetten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195246531
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 23:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Diamond painting, maar een heel klein gedeelte :)

Die egels zijn echt cute O+
Leuk om er kerstkaarten mee te maken. :Y

CotS, heel veel plezier vandaag met je vriendin en het winkelen! Ik mis hier een IKEA , maar vooral een Dille en Kamille en een goede boekhandel. In Drenthe zit wel een van mijn lievelings wolwinkeltjes! Hoef ik daar niet meer voor naar de beurzen.



Wazige foto, maar egel heeft een plek gekregen van peuter. Vanmorgen had ik wat vulling op tafel laten liggen. Peuter: 'mama! Er ligt een wolkje op tafel! Ohhh, zo'n zacht wolkje! Heb jij dat van een wolk afgepakt?'. O+ :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195246577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil zo graahaahaag dit boek hebben, maar ik vraag hem voor kerst en dat kost heel veel discipline ;)

[ afbeelding ]
Hij is wel echt superleuk! Valt me nog mee van mezelf hoeveel ik er herken trouwens. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Leuk om er kerstkaarten mee te maken. :Y

CotS, heel veel plezier vandaag met je vriendin en het winkelen! Ik mis hier een IKEA , maar vooral een Dille en Kamille en een goede boekhandel. In Drenthe zit wel een van mijn lievelings wolwinkeltjes! Hoef ik daar niet meer voor naar de beurzen.

[ afbeelding ]

Wazige foto, maar egel heeft een plek gekregen van peuter. Vanmorgen had ik wat vulling op tafel laten liggen. Peuter: 'mama! Er ligt een wolkje op tafel! Ohhh, zo'n zacht wolkje! Heb jij dat van een wolk afgepakt?'. O+ :D
:D O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195246678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Leuk om er kerstkaarten mee te maken. :Y

CotS, heel veel plezier vandaag met je vriendin en het winkelen! Ik mis hier een IKEA , maar vooral een Dille en Kamille en een goede boekhandel. In Drenthe zit wel een van mijn lievelings wolwinkeltjes! Hoef ik daar niet meer voor naar de beurzen.

[ afbeelding ]

Wazige foto, maar egel heeft een plek gekregen van peuter. Vanmorgen had ik wat vulling op tafel laten liggen. Peuter: 'mama! Er ligt een wolkje op tafel! Ohhh, zo'n zacht wolkje! Heb jij dat van een wolk afgepakt?'. O+ :D
Dank je wel! Gaat lukken :)
Ah ja, al die dingen heb je wel hier in Stad.
:P Beurzen zijn toch sowieso leuk ;)

Ach wat een gezelligheid op je foto! Echt heel erg leuk :) Mama de wolkenvanger O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hij is wel echt superleuk! Valt me nog mee van mezelf hoeveel ik er herken trouwens. :D
[..]

:D O+
Ja ze hebben een goede selectie gemaakt :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195247580
Geniet van de leuke dag CotS.

Bedenkt me door Sumppi dat ik ook op zoek moet naar herfsthaaksels.
pi_195248210
Gehaakte pompoenen gevonden. Wist dat er iets moest liggen.

Ik heb een lantaarn waar ik altijd wel iets van een thema in heb.
pi_195249451
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:42 schreef Sumppi het volgende:
Wazige foto, maar egel heeft een plek gekregen van peuter. Vanmorgen had ik wat vulling op tafel laten liggen. Peuter: 'mama! Er ligt een wolkje op tafel! Ohhh, zo'n zacht wolkje! Heb jij dat van een wolk afgepakt?'. O+ :D
Ach gosh! O+ O+

Ik had vandaag een hoop te stellen met m'n oudste. Die had plotselinge hoofdpijn net na het ontbijt, maar is met pcm toch naar school gegaan. Eenmaal op school werd hij heel warrig, kon niet meer op z'n woorden komen. Heb hem opgehaald, en het was echt allemaal heel gek... hij kon wel praten, maar had gewoon echt geen woordenschat meer. Huisarts gebeld, mochten meteen langskomen, maar ook zij vertrouwde het niet, dus voor ik het doorhad zaten we bij de Spoedeisende Hulp. :@
Waarschijnlijk heeft hij een migraine aanval gehad, waarbij dus z'n brein even niet deed wat ie wilde. Inmiddels zijn we weer thuis, en lijkt er weinig meer aan de hand te zijn met hem, behalve erg moe. Maar goed.. /boks! :z

ik krijg mezelf nu niet meer gefocussed op m'n werk... :X
pi_195249647
Jemig Shandaly, dat is best angstig. Kan hij nu vertellen hoe dat voor hem was? Wist hij bijvoorbeeld de woorden in zijn hoofd wel, maar kwamen er andere woorden uit? Sterkte! Dat is best schrikken.

Zou het iets te maken hebben met het gebied van Wernicke in de hersenen? Hebben ze vast niks over gezegd, maar vraag het me af.

Mijn zoon heeft ooit een koortsstuip gehad (na uitwerking pcm kwam hoge koorts op), waardoor de hersenen ook niet goed functioneerden. Daarna ook doodop.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195249662
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:47 schreef Sarabi het volgende:
Gehaakte pompoenen gevonden. Wist dat er iets moest liggen.

Ik heb een lantaarn waar ik altijd wel iets van een thema in heb.
Dat is ook een leuk idee! Die ga ik onthouden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195250406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:19 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ach gosh! O+ O+

Ik had vandaag een hoop te stellen met m'n oudste. Die had plotselinge hoofdpijn net na het ontbijt, maar is met pcm toch naar school gegaan. Eenmaal op school werd hij heel warrig, kon niet meer op z'n woorden komen. Heb hem opgehaald, en het was echt allemaal heel gek... hij kon wel praten, maar had gewoon echt geen woordenschat meer. Huisarts gebeld, mochten meteen langskomen, maar ook zij vertrouwde het niet, dus voor ik het doorhad zaten we bij de Spoedeisende Hulp. :@
Waarschijnlijk heeft hij een migraine aanval gehad, waarbij dus z'n brein even niet deed wat ie wilde. Inmiddels zijn we weer thuis, en lijkt er weinig meer aan de hand te zijn met hem, behalve erg moe. Maar goed.. /boks! :z

ik krijg mezelf nu niet meer gefocussed op m'n werk... :X
Oh nee, wat ontzettend naar... Gelukkig is het goed gekomen. Logisch dat je je niet meer op werk kan concentreren. Wat eng. Dikke knuffel voor beiden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195250639
Hier is iemand gesloopt. Heel leuk gehad. Ook nog samen lekker thee gedronken en een gebakje gegeten.
En ik ben geslaagd in alles dat ik wilde hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195251749
Wat eng Shandaly, migraine klinkt wel als een logische uitleg maar toch spannend.
pi_195255593
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195255676
Laat het even rustig binnen komen :*
Wie weet kunnen ze je nu nog beter helpen.
pi_195258879
Gelukkig een goed gesprek gehad met m'n beste vriendin. Even nadenken over dit alles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195263810
Nieuwe lp in de post gister.

Aan het luisteren via deezer.. want dat kan door het hele huis _O-

Wel schitterende lp weer.
Lp zelf is rood, Gave cover art en een comicbook erbij.

Tof :)
pi_195263841
Lps zijn wel gaaf.
Wij hebben er pas een gewonnen, maar hebben geen speler :')
pi_195263978
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Lps zijn wel gaaf.
Wij hebben er pas een gewonnen, maar hebben geen speler :')
Ik wel.. maar geen hele fijne.

Zoek nog ergens een oude die mij blij gaat maken..
inmiddels wel stapeltje lp’s weer.

Deels oud en uit de kringloop... deel gewoon hip en nieuw. Dit is een album dat gister uitkwam en ik had gepre-orderd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195264339
CotS :* met wat Sarabi zegt, laat het even bezinken. Eigenlijk is er niet echt wat veranderd. En wie weet geeft het je later meer grip.

Welke muzikant, Uhmmpie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195264390
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:17 schreef Sumppi het volgende:
CotS :* met wat Sarabi zegt, laat het even bezinken. Eigenlijk is er niet echt wat veranderd. En wie weet geeft het je later meer grip.

Welke muzikant, Uhmmpie?
Ayreon :)
pi_195264408
Gister hoorde ik een zangeres op radio vier, zo mooi! Nora Fischer. Ik ben zelfs gestopt om het op te slaan.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195264415
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ayreon :)
Nooit van gehoord. Ik ga het opzoeken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195264485
Ugh, man heeft echt zo'n oubollige smaak wat inrichting betreft. Hij is bij de kringloop, omdat hij het leuk vindt om er rond te neuzen. Moet opletten anders koopt hij straks nog zo'n landschap a la Bob Ross in een dik bruine lijst. :X :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195264661
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ayreon :)
Wel wat anders dan Nora Fischer. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195264662
Ben
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Ik ga het opzoeken.
benieuwd :)
pi_195264676
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:36 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wel wat anders dan Nora Fischer. :D
Haha ja wel ietsje

Alhoewel dit album nu... veel gematigder is.
Meer verhaal, minder gitaar.

Niet mijn favoriet maar evengoed wel mooi.
Wel anders dan eh.. verwacht :)
pi_195268440
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Nieuwe lp in de post gister.

Aan het luisteren via deezer.. want dat kan door het hele huis _O-

Wel schitterende lp weer.
Lp zelf is rood, Gave cover art en een comicbook erbij.

Tof :)
Transitus!!! *;
pi_195268625
Ow, te snel gereageerd, er kwamen nog posts na 😊
Ben al een jaar of 23 fan van Ayreon, die man kan weinig fout doen bij mij. ❤Heb deze nu nog maar 1 keer kunnen luisteren, want het was zo'n gekke dag gister. Eerste gevoel bij deze is teveel narrative in verhouding tot muziek, maar er zitten wel erg toffe nummers weer tussen.

Met mijn zoon gaat het inmiddels weer helemaal goed, alsof er nooit iets gebeurd is. Volgens de kinderarts was het wel ongewoon dat de hoofdpijn eerst kwam en daarna het spraakgebrek (normaal bij migraine is dat andersom), maar bij kinderen verlopen dit soort dingen wel vaker a-typisch, zei ze.

Helaas heb ik momenteel zelf hoofdpijn 😕 zelfs borduren lukt me nu niet, dus misschien moet ik maar even mijn bed opzoeken ofzo...
pi_195269388
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Transitus!!! *;
Yesss :)
pi_195269444
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:00 schreef Shandaly het volgende:
Ow, te snel gereageerd, er kwamen nog posts na 😊
Ben al een jaar of 23 fan van Ayreon, die man kan weinig fout doen bij mij. ❤Heb deze nu nog maar 1 keer kunnen luisteren, want het was zo'n gekke dag gister. Eerste gevoel bij deze is teveel narrative in verhouding tot muziek, maar er zitten wel erg toffe nummers weer tussen.

Met mijn zoon gaat het inmiddels weer helemaal goed, alsof er nooit iets gebeurd is. Volgens de kinderarts was het wel ongewoon dat de hoofdpijn eerst kwam en daarna het spraakgebrek (normaal bij migraine is dat andersom), maar bij kinderen verlopen dit soort dingen wel vaker a-typisch, zei ze.

Helaas heb ik momenteel zelf hoofdpijn 😕 zelfs borduren lukt me nu niet, dus misschien moet ik maar even mijn bed opzoeken ofzo...
Beetje anti climax van gisteren misschien..
want je schrikt toch behoorlijk uiteindelijk

Lekker cocoonen dit weekend :)

Kun je morgen meteen weer even nog een keer luisteren :)
Maar vind hem wel een stuk softer dan ik gewend ben. Wel goed.. maar ook heel anders.
Denk dat ik ook wel Tot iets over de 20 jaar haal inderdaad...

Ooit zo’n 22 jaar geleden een vriendje dat Into the Electric Castle thuis liggen :)
pi_195269471
Zakelijke rekening aangevraagd.
Toch stiekem veel (kleine) dingen die geregeld moeten worden.
pi_195272448
Gelukkig alles weer goed met je oudste, Shandaly. Nu jij nog opknappen. En ik dacht al dat je wel dezelfde muzieksmaak zou hebben als Uhmmpie. :D

Vanmiddag was ik zo rusteloos dat ik aan het eind van een lange knutselmiddag met de kinderen besloot de stad in te gaan. Er was geen kip in de boekhandel en de borduurwinkel. *O* Mooie herfstkleuren voor een borduurwerk uitgezocht, een cadeau voor een vriendin gekocht en een stapel kinderboeken uitgezocht. Bedacht me later dat de kinderboekenweek bijna begint, dus dan mag ik weer. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195272490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Zakelijke rekening aangevraagd.
Toch stiekem veel (kleine) dingen die geregeld moeten worden.
Goed bezig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195274837
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 20:01 schreef Sumppi het volgende:
Gelukkig alles weer goed met je oudste, Shandaly. Nu jij nog opknappen. En ik dacht al dat je wel dezelfde muzieksmaak zou hebben als Uhmmpie. :D

Vanmiddag was ik zo rusteloos dat ik aan het eind van een lange knutselmiddag met de kinderen besloot de stad in te gaan. Er was geen kip in de boekhandel en de borduurwinkel. *O* Mooie herfstkleuren voor een borduurwerk uitgezocht, een cadeau voor een vriendin gekocht en een stapel kinderboeken uitgezocht. Bedacht me later dat de kinderboekenweek bijna begint, dus dan mag ik weer. :+
Dat klinkt als een hele fijne middag eigenlijk 😍 wat ga je borduren?

Ik ben inmiddels hoofdpijnloos van widm aan het genieten, zo nog even een paar steekjes zetten ❤🦋
pi_195280364
Hoi hoi

Gisteren babybezoek gehad (heerlijk). En niet crea geweest ivm vermoeidheid. Nu mezelf opgesloten in mijn hobbykamer en haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195282283
Moet even een foto bij, ben zo blij

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195283495
Leuk, leuk. Die kleurtjes zo mooi gesorteerd. O+ Ik had gister het Harry Potter breiboek in m'n handen en toen moest ik aan je denken. Wat ben je aan het maken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195283566
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:57 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat klinkt als een hele fijne middag eigenlijk 😍 wat ga je borduren?

Ik ben inmiddels hoofdpijnloos van widm aan het genieten, zo nog even een paar steekjes zetten ❤🦋
Ik ga een eekhoorn borduren en de maand oktober van mijn mini kalender. Na deze post ga ik beginnen.

Het is zo'n heerlijke dag. We rommelen allemaal wat aan hier. De oudste helpt de jongste met Duplo en de middelste heeft Spirograph ontdekt. M'n man maakt zelf een mini boekenkastje voor op de slaapkamer voor me, zodat ik in elk geval wat boekendozen uit kan pakken. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 27 september 2020 @ 17:29:17 #68
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_195289898
Gister en vandaag lekker in joggingbroek op de bank met een borduurwerk. En manlief lag languit met de kittens die op hem lagen te slapen te gamen.

Zelden zo'n lui weekend gehad O+
pi_195290499
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:05 schreef Sumppi het volgende:
Leuk, leuk. Die kleurtjes zo mooi gesorteerd. O+ Ik had gister het Harry Potter breiboek in m'n handen en toen moest ik aan je denken. Wat ben je aan het maken?
Ik voel me vereerd O+
Gaaf boek is het he!

Uit dat boekje ben ik met de koning bezig :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195290508
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik ga een eekhoorn borduren en de maand oktober van mijn mini kalender. Na deze post ga ik beginnen.

Het is zo'n heerlijke dag. We rommelen allemaal wat aan hier. De oudste helpt de jongste met Duplo en de middelste heeft Spirograph ontdekt. M'n man maakt zelf een mini boekenkastje voor op de slaapkamer voor me, zodat ik in elk geval wat boekendozen uit kan pakken. O+
Ooooh dat klinkt als een perfecte dag!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195290513
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 17:29 schreef Patapon het volgende:
Gister en vandaag lekker in joggingbroek op de bank met een borduurwerk. En manlief lag languit met de kittens die op hem lagen te slapen te gamen.

Zelden zo'n lui weekend gehad O+
Heerlijk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195298962
Goedemorgen allemaal :)

Slapen gaat weer helemaal goed. Vandaag komt er een vracht swifferdoekjes aan, even wachten op de postbode, ze waren in de reclame en ik ben er heel erg blij mee (ulch wat volwassen van me).

Verder even heel rustig aan doen. Zaterdag was een drukke (maar echt de tofste in tijden) dag. Dus ik voer gewoon niks uit. Nu lekker op NPO Start Flikken Maastricht bingen. Als de doekjes er zijn ga ik boven lekker knutselen. Koken hoeft zelfs niet (lekker hutspot).

Ja, dit wordt een topdag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195299285
Doos omgekeerd... anders durf ik ze niet te gebruiken

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195299330
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doos omgekeerd... anders durf ik ze niet te gebruiken

[ afbeelding ]
:D

En goeie actie! De doos was mooi, maar ze daadwerkelijk gebruiken is beter. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195299356
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

En goeie actie! De doos was mooi, maar ze daadwerkelijk gebruiken is beter. :9
Ja doodzonde anders! Die doos ga ik gebruiken om projecten die nog niet af zijn in op te bergen. Zo wordt beiden nuttig gebruikt

(mijn ziel is wel een stukje gestorven hierdoor)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195299473
Goedemorgen :W

Man is voor het eerst in tijden weg voor een training, ben een beetje mijn ritme kwijt.
pi_195299493
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Man is voor het eerst in tijden weg voor een training, ben een beetje mijn ritme kwijt.
Kan ik me voorstellen, met al die coronatoestanden
Gewoon even volgen waar je zin in hebt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195299503
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, met al die coronatoestanden
Gewoon even volgen waar je zin in hebt?
Ja :)

Wel wat huishoudlinnen doen, want het aanrecht staat vol :') maar komt goed
pi_195299732
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja :)

Wel wat huishoudlinnen doen, want het aanrecht staat vol :') maar komt goed
Goeie autocorrect. :D

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja doodzonde anders! Die doos ga ik gebruiken om projecten die nog niet af zijn in op te bergen. Zo wordt beiden nuttig gebruikt

(mijn ziel is wel een stukje gestorven hierdoor)
Ik herken het, teveel dingen die lang "heel" blijven omdat ik het niet uit elkaar wil trekken, want mooi setje. En m'n hoofd weet heus wel dat het gebruiksvoorwerpen zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195299925
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 09:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja :)

Wel wat huishoudlinnen doen, want het aanrecht staat vol :') maar komt goed
Dat is wel dankbaar werk toch :) (ik ben wel zo'n typ die van huishouden doen houdt)

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goeie autocorrect. :D
[..]

Ik herken het, teveel dingen die lang "heel" blijven omdat ik het niet uit elkaar wil trekken, want mooi setje. En m'n hoofd weet heus wel dat het gebruiksvoorwerpen zijn. :+
Dat was ook mijn reden... Gewoon uit die doos, dan gebruik ik het wel. Dus zodoende
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195300207
Wat haat ik autocorrect :D

Ik hou niet rcht van het huishouden maar nu was het zo'n rommel dat het wel dankbaar werk is :D
pi_195320172
Goedemorgen ☕
pi_195320439
morning

weer een mooie werkdag op de planning vandaag.
pi_195320455
Mogguh.

Baas vindt me irritant dat ik hamer op afstand. Ja, eh, het is afstand of ik ga thuis werken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195320456
Goedemorgen!

Vandaag lekker naar de knutselclub. En verder eigenlijk geen plannen, ja straks komt de behandelaar eventjes langs. Dus dit wordt een prima dagje :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195320465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.

Baas vindt me irritant dat ik hamer op afstand. Ja, eh, het is afstand of ik ga thuis werken. :')
Ik dacht eventjes dat je het slaan met een hamer bedoelde, snapte het niet.

Maar nu wel

Verstandig van je! Voet bij stuk houden hoor!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195320471
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.

Baas vindt me irritant dat ik hamer op afstand. Ja, eh, het is afstand of ik ga thuis werken. :')
Baas heeft gisteren geen persconferentie gekeken?
pi_195320480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Baas heeft gisteren geen persconferentie gekeken?
Hem kennende niet. Wacht, ik DM het verhaal er achter even, het is geen geheim, maar hoeft ook niet open en bloot. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195320490
(ik ben wel helemaal bang weer voor corona... ik deed nog mondkapje op in de winkel en zo. Maar ik heb nu echt continu een knoop in mijn maag. Liever wil ik ook niet naar clubjes. Alleen sociaal leven is ook belangrijk... moeilijk)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195320562
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ik ben wel helemaal bang weer voor corona... ik deed nog mondkapje op in de winkel en zo. Maar ik heb nu echt continu een knoop in mijn maag. Liever wil ik ook niet naar clubjes. Alleen sociaal leven is ook belangrijk... moeilijk)
Ja ik snap dat voor jou ook belangrijk is om mensen te blijven zien.

Ik heb natuurlijk altijd mijn man om mij heen en eens in de week mijn moeder/ouders.
Verder zie ik al een half jaar niemand IRL.
pi_195320598
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.

Baas vindt me irritant dat ik hamer op afstand. Ja, eh, het is afstand of ik ga thuis werken. :')
8)7
Ik had me ontzettend verheugd om vandaag weer naar kantoor te gaan, maar na die persco van gister voelt dat vrij illegaal eigenlijk. Dus ik zit weer op m'n zolderkantoortje, hoe kut ik dat ook vind :'(

Hier in Eindhoven hebben we nu ook dat mondkapjesadvies in winkels enzo -O- Laten we hopen dat het net zo goed effect heeft als een half jaar geleden en dat het snel weer terug kan naar iets vrijer. En dat in hemelsnaam de scholen open mogen blijven :@

Ach... één voordeel... nu kan ik wel Ayreon op een fijn volume meebleren O-) ^O^ ...Nice!!
pi_195320660
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:29 schreef Shandaly het volgende:

[..]


Ach... één voordeel... nu kan ik wel Ayreon op een fijn volume meebleren O-) ^O^ ...Nice!!
Elk nadeel heeft zijn voordeel :)

Ik hoop dat je nu meer mensen met mondkapjes gaat zien, ookal is het vrijwillig. Snap niet waarom wij als enige land zo anti zijn.
In Azië is het überhaupt normaal.
pi_195320748
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja ik snap dat voor jou ook belangrijk is om mensen te blijven zien.

Ik heb natuurlijk altijd mijn man om mij heen en eens in de week mijn moeder/ouders.
Verder zie ik al een half jaar niemand IRL.
Ja :) naja... als het erger blijft worden, ga ik niet meer heen. Alleen het is elke week wel wikken en wegen. Ik voel wel een beetje een sukkel, heb wel weer mensen gezien. Maar behalve de clubjes weten mijn vrienden dat het weer videobellen is. Therapie blijf ik irl doen zolang het kan. En een beetje op hoop van zegen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195320810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:29 schreef Shandaly het volgende:

[..]

8)7
Ik had me ontzettend verheugd om vandaag weer naar kantoor te gaan, maar na die persco van gister voelt dat vrij illegaal eigenlijk. Dus ik zit weer op m'n zolderkantoortje, hoe kut ik dat ook vind :'(

Hier in Eindhoven hebben we nu ook dat mondkapjesadvies in winkels enzo -O- Laten we hopen dat het net zo goed effect heeft als een half jaar geleden en dat het snel weer terug kan naar iets vrijer. En dat in hemelsnaam de scholen open mogen blijven :@

Ach... één voordeel... nu kan ik wel Ayreon op een fijn volume meebleren O-) ^O^ ...Nice!!
Er spelen een paar dingen mee, ik ben zelf enorm van het gezond verstand blijven gebruiken, dus voorlopig hou ik het bij het roepen dat afstand houden wel echt belangrijk is.

En ik ga maar gewoon m'n mondkapjes gebruiken in de winkel. Zoals ik zei, ik ga nog steeds uit van gezond verstand en zolang ik symptoomloos ben, maak ik me weinig zorgen, maar wellicht help ik een paar twijfelaars over de dam (als in mondkapjes normaliseren).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195320929
Oh, ik heb indruk gemaakt, straks zit ik alleen. Ook prima. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195320977
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik heb indruk gemaakt, straks zit ik alleen. Ook prima. :D
:D

En ja dat normaliseren is ook wel een goed is.
pi_195320999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

En ja dat normaliseren is ook wel een goed is.
Ja, het maakt me echt geen drol uit wáár ik zit, alleen dat bij elkaar zitten als het niet echt nodig is, vind ik wel onzin. Maar zo is het ook prima. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195321056
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja :) naja... als het erger blijft worden, ga ik niet meer heen. Alleen het is elke week wel wikken en wegen. Ik voel wel een beetje een sukkel, heb wel weer mensen gezien. Maar behalve de clubjes weten mijn vrienden dat het weer videobellen is. Therapie blijf ik irl doen zolang het kan. En een beetje op hoop van zegen
therapie valt ook wel onder noodzakelijk denk ik?

sprak de buuv van mijn lief.. die doet ook iets met consults en checkups mbt hoe het gaat... via videobellen.
psychische zorg ook dus.
maar die geeft aan dat het absoluut niet werkt.. want ze kan nu niet zien of iemand meent dat het goed gaat of dat vooral heel graag wil.
terwijl ze als ze bij mensen thuis komt.. ze een veel beter beeld heeft of het echt goed gaat of dat ze nog net drijven.
pi_195321126
hier hamerde baasch er nog even op dat met milde verkoudheidsklachten je niet welkom bent op kantoor.

nahja.. dat impliceert dat ik een groot deel van de winter niet welkom ben.
met dank aan astma duurt een gemiddelde verkoudheid hier al gauw 6-8 weken ipv een weekje.
dus maar even zien wat het wordt komende tijd.

ook niet de neiging om dan bij mensen in de buurt te komen ondanks dat ik zelf redelijk voel of het hetzelfde is andere jaren of iets anders volgens mij.
(want hoest vooral snachts/sochtends of met irriterende luchtjes.. met veel slijm. En corona is droge hoest.. heel de dag door)
maar voor mn omgeving zal het ook niet enorm rustgevend zijn als ik zo loop te hoesten dus blijf wel gewoon bij mensen uit de buurt.
pi_195321258
Ha, top. Minimaal contact en we kijken per dag even wie waar gaat zitten. Het beetje duwen heeft effect. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195321710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, top. Minimaal contact en we kijken per dag even wie waar gaat zitten. Het beetje duwen heeft effect. :7
Beter :)

In dit topic zitten wel slimme mensen O+ Uhmmpie ook goed bezig
pi_195321791
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beter :)

In dit topic zitten wel slimme mensen O+ Uhmmpie ook goed bezig
nou met hooikoorts af en toe geniest in een winkel...
die blikken :X

dus hoesten zal weinig vriendelijkere reacties opleveren vrees ik.
pi_195321823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou met hooikoorts af en toe geniest in een winkel...
die blikken :X

dus hoesten zal weinig vriendelijkere reacties opleveren vrees ik.
Je werd nog niet niet op de brandstapel gegooid inderdaad. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195322012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou met hooikoorts af en toe geniest in een winkel...
die blikken :X

dus hoesten zal weinig vriendelijkere reacties opleveren vrees ik.
Je bent je er ook opeens zo bewust van
pi_195322138
Het is idd lastig om vooral telefonisch contact te hebben met behandelaren. De huisbezoeken zijn erg belangrijk en ook dat ik daarheen ga... naja... eens zien hoelang dat nog kan.

Hooikoorts is inderdaad irritant... maar ja... je doet er weinig tegen.
Door de medicijnen heb ik altijd een erg droge keel en mond, waardoor ik soms wat schor/hees klink. Moet ik ook continu uitleggen. Nee niet ziek, komt van de pillen.
En ondertussen ga ik ook twijfelen aan mezelf, maar het is altijd zo, ook voor corona.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195326933
In de winkel hier was iedereen heel voorzichtig, gelukkig.

Voor ons verandert er nu niks. We zijn er van de week achter gekomen dat boodschappen hier niet bezorgd worden. Later deze week maar wat meer op voorraad halen voor het geval dat we aangestoken worden via de kinderen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195327007
Lekker aan de stoofpeertjes dit weekend, op de knutselclub had iemand voor iedereen een grote zak mee :9

Ik heb al mijn vrienden afgezegd voor de komende tijd. De clubjes wacht ik nog eventjes af... Morgen en donderdag tekenles/clubjes. Maar als corona erger blijft worden, ga ik niet meer heen. Ik bekijk het per week wat ik aandurf.

Ben nu echt helemaal leeg, was leuk, maar het lampje is even uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195327391
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef Sumppi het volgende:
In de winkel hier was iedereen heel voorzichtig, gelukkig.

Voor ons verandert er nu niks. We zijn er van de week achter gekomen dat boodschappen hier niet bezorgd worden. Later deze week maar wat meer op voorraad halen voor het geval dat we aangestoken worden via de kinderen.
Oe hoe komt het dat ze niet komen bezorgen?

Ik heb de ah bezorgbundel voor een jaar verlengd dus ben verzekerd van een plekje elke week op dezelfde tijd. Echt heel fijn.
pi_195331059
Dat is zeker fijn, Sarabi. Helemaal nu die besmettingen weer oplopen.

We wonen te afgelegen, daarom bezorgen ze hier niet (verschillende supermarkten geprobeerd).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195333222
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:00 schreef Sumppi het volgende:
Dat is zeker fijn, Sarabi. Helemaal nu die besmettingen weer oplopen.

We wonen te afgelegen, daarom bezorgen ze hier niet (verschillende supermarkten geprobeerd).
Je zou denken dat ze tegenwoordig toch overal komen. Tenminste een van de zoveel.
Picnic komt hier ook niet maar Jumbo en AH wel.
Jammer!
pi_195336976
Goedemorgen :O

Beetje kort geslapen, wakker worden lukt niet helemaal, maar slapen lukt helemaal niet.

Straks lekker naar tekenen en even boodschappen doen. De rest moet ik nog even zien.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195337248
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:00 schreef Sumppi het volgende:
Dat is zeker fijn, Sarabi. Helemaal nu die besmettingen weer oplopen.

We wonen te afgelegen, daarom bezorgen ze hier niet (verschillende supermarkten geprobeerd).
Is er geen Pick-up Point waar jullie de boodschappen makkelijk af zouden kunnen halen? Dan hoef je iig niet de winkel in, en ben je ook zo weer onderweg...
pi_195337252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 05:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O

Beetje kort geslapen, wakker worden lukt niet helemaal, maar slapen lukt helemaal niet.

Straks lekker naar tekenen en even boodschappen doen. De rest moet ik nog even zien.
Is er eigenlijk iets creatiefs dat jij niet kunt? :)
pi_195337280
Meh, ik heb 'ruzie' met mijn poets. Ik wilde haar afzeggen voor de komende 3 weken, want we moeten nu weer allebei thuiswerken, en dan lopen we elkaar alleen maar in de weg. Reageert ze weer heel moeilijk en ik ben het zat. :( Met een poetshulp in huis was het het idee dat ik ermee ontzorgd werd, dat het fijn zou zijn, maar momenteel is het alleen maar gedoe en ellende, aanvallen op mijn schuldgevoel etc
Maar hoe 'ontsla' ik haar nou en krijg ik mijn sleutel terug?
pi_195337298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:34 schreef Shandaly het volgende:
Meh, ik heb 'ruzie' met mijn poets. Ik wilde haar afzeggen voor de komende 3 weken, want we moeten nu weer allebei thuiswerken, en dan lopen we elkaar alleen maar in de weg. Reageert ze weer heel moeilijk en ik ben het zat. :( Met een poetshulp in huis was het het idee dat ik ermee ontzorgd werd, dat het fijn zou zijn, maar momenteel is het alleen maar gedoe en ellende, aanvallen op mijn schuldgevoel etc
Maar hoe 'ontsla' ik haar nou en krijg ik mijn sleutel terug?
Mja die baalt vast van het geld dat ze dan niet krijgt.
Maar gaan lopen klagen helpt dan ook niet.

Denk vooral dat je daar gewoon eerlijk in moet zijn. Al dan niet bij je thuis zodat ze meteen dr sleutel kan inleveren.
pi_195337765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Is er eigenlijk iets creatiefs dat jij niet kunt? :)
O+
Genoeg hoor... en tekenen/schilderen valt daar zeker onder. Alleen het is zo leuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195337784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:34 schreef Shandaly het volgende:
Meh, ik heb 'ruzie' met mijn poets. Ik wilde haar afzeggen voor de komende 3 weken, want we moeten nu weer allebei thuiswerken, en dan lopen we elkaar alleen maar in de weg. Reageert ze weer heel moeilijk en ik ben het zat. :( Met een poetshulp in huis was het het idee dat ik ermee ontzorgd werd, dat het fijn zou zijn, maar momenteel is het alleen maar gedoe en ellende, aanvallen op mijn schuldgevoel etc
Maar hoe 'ontsla' ik haar nou en krijg ik mijn sleutel terug?
Lastige situatie. En wat Uhmmpie zegt eigenlijk.
Succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195337972
Er is geen opzegtermijn?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195338112
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:28 schreef Sumppi het volgende:
Er is geen opzegtermijn?
Er is geen contract :@
pi_195338291
Voor mijn eigen gemoedsrust zou ik een opzegtermijn aanhouden. En alleen dat laten schoonmaken waarbij ze niet in de weg loopt. Snap wel dat het ongemakkelijk is als er nog een hulp in huis rondloopt, terwijl je aan het werk bent.

Anders, wat Uhmmpie zegt. Makkelijker gezegd dan gedaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195338326
Denk dat die drie weken verlengd gaan worden en we de herfst en winter voornamelijk thuis werken als dat kan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195338365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 06:26 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Is er geen Pick-up Point waar jullie de boodschappen makkelijk af zouden kunnen halen? Dan hoef je iig niet de winkel in, en ben je ook zo weer onderweg...
Ga ik naar kijken. Het ging me er vooral om dat ik hier de buren niet wil vragen boodschappen te doen als wij in quarantaine zouden moeten. Maar die manier lijkt me sowieso wel handig. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195338379
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 09:03 schreef Sumppi het volgende:
Denk dat die drie weken verlengd gaan worden en we de herfst en winter voornamelijk thuis werken als dat kan.
Ja, dit gaat niet opeens beter. En mensen luisteren een stuk minder dan in maart.

Wel vervelende situatie Shandaly.
pi_195338401
ik heb gisteren eindelijk een eierboer gevonden waar je met briefgeld kan betalen *O*
Sinds corona heb ik geen cash meer dus bestelde mijn eieren sindsdien weer bij AH.
Maar dit is goedkoper en verser.

Waar wandelen al niet goed voor is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 30-09-2020 10:12:34 ]
pi_195339367
eierkoek?
pi_195340274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

O+
Genoeg hoor... en tekenen/schilderen valt daar zeker onder. Alleen het is zo leuk
nou ik ben er zo slecht in dat de lol er wel af is inmiddels
doodlen.. of hoe je dat noemt.. kan ik wel heel goed
inkleuren ook... mandala's doe ik graag.

maar zelf iets tekenen of schilderen?
dat doet de gemiddelde 6jarige beter dan ik vrees ik :)
pi_195340302
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:12 schreef Sarabi het volgende:
boer sorry :D
Ik ben fan van je autocorrect. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195340324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou ik ben er zo slecht in dat de lol er wel af is inmiddels
doodlen.. of hoe je dat noemt.. kan ik wel heel goed
inkleuren ook... mandala's doe ik graag.

maar zelf iets tekenen of schilderen?
dat doet de gemiddelde 6jarige beter dan ik vrees ik :)
Boks, ik ben vooral goed in aardappels tekenen. :D

Nu zal er wel iets meer in zitten dan alleen dat, maar dat kost oefening en zo hoog staat tekenen niet op m'n lijstje ook. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195340365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Boks, ik ben vooral goed in aardappels tekenen. :D

Nu zal er wel iets meer in zitten dan alleen dat, maar dat kost oefening en zo hoog staat tekenen niet op m'n lijstje ook. :P
_O-

ik tekende vroeger altijd hetzelfde.. De familie Patat en hun paddenstoelenhuis.
aangeklede patatjes met een heel menselijk leven.
pi_195340674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben fan van je autocorrect. _O-
Ik haat het. Zeker in de ochtend let ik er niet zo op.
pi_195341487
We moesten stil levens maken... Houd ik niet van... Dus iets abstracts met heel veel kleur gedaan en iedereen vond die het mooist _O- zelfs de docent prees me de hemel in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195341723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
We moesten stil levens maken... Houd ik niet van... Dus iets abstracts met heel veel kleur gedaan en iedereen vond die het mooist _O- zelfs de docent prees me de hemel in
Tof. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195341887
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Tof. :D
Ik moest ook heel erg hard lachen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195342129
Was nog wel een gedoe die eiren halen :')

Eerst doet de pas van mijn man het niet. Ik heb de mijne niet bij dus weer terug naar huis.
Vervolgens gaat er geen 20euro biljet in de eierautomaat.
Dus manlief even snel de kruidvat in en iets kleins kopen.
Weer naar de eierautomaat.

Half uur verder maar ik heb eieren *O*
pi_195342149
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Was nog wel een gedoe die eiren halen :')

Eerst doet de pas van mijn man het niet. Ik heb de mijne niet bij dus weer terug naar huis.
Vervolgens gaat er geen 20euro biljet in de eierautomaat.
Dus manlief even snel de kruidvat in en iets kleins kopen.
Weer naar de eierautomaat.

Half uur verder maar ik heb eieren *O*
Wel een grappig avontuurtje zo. :D _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195342438
Ja :') ach voor de volgende keer weet ik het.

Alleen nog even uitzoeken waarom zijn bankpas niet werkt.
pi_195343025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 12:43 schreef Sarabi het volgende:
Was nog wel een gedoe die eiren halen :')

Eerst doet de pas van mijn man het niet. Ik heb de mijne niet bij dus weer terug naar huis.
Vervolgens gaat er geen 20euro biljet in de eierautomaat.
Dus manlief even snel de kruidvat in en iets kleins kopen.
Weer naar de eierautomaat.

Half uur verder maar ik heb eieren *O*
:D!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195343494
_O- naja... doel behaalt toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195344527
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Ja :') ach voor de volgende keer weet ik het.

Alleen nog even uitzoeken waarom zijn bankpas niet werkt.
mission accomplished... en weer iets beleefd ook :)
pi_195344959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mission accomplished... en weer iets beleefd ook :)
Ja spannender wordt het niet :D
pi_195346848
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja spannender wordt het niet :D
Ik ben nog niet eens buiten geweest vandaag.. dus ik vind het al heel wat :)
pi_195349686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens buiten geweest vandaag.. dus ik vind het al heel wat :)
Zulke dagen heb ik ook genoeg :D

Ik wilde morgen eigenlijk de ramen gaan wassen, nu lijkt het de hele dag te gaan regenen -O-
pi_195350086
Ja, ik wilde morgen onkruid wieden, maar in de regen heb ik daar ook geen zin in. Zo jammer. O-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195350837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zulke dagen heb ik ook genoeg :D

Ik wilde morgen eigenlijk de ramen gaan wassen, nu lijkt het de hele dag te gaan regenen -O-
Ik was toch nog buiten!

En kwam 3x de postbode tegen...
Waarvan hij de eerste keer zo ongeveer mn schoenen kuste.

Al was dat niet geheel uit aanbidding maar gewoon omdat het een kluns bleek en hij struikelde over het afstapje.

Maar goed.. zo vaak heb ik geen man aan mn voeten dus ik geniet er maar even van _O-
pi_195350988
Ik houd helemaal niet van naar buiten gaan, maar als ik de deur uit ben vind ik het altijd wel erg lekker...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195351110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was toch nog buiten!

En kwam 3x de postbode tegen...
Waarvan hij de eerste keer zo ongeveer mn schoenen kuste.

Al was dat niet geheel uit aanbidding maar gewoon omdat het een kluns bleek en hij struikelde over het afstapje.

Maar goed.. zo vaak heb ik geen man aan mn voeten dus ik geniet er maar even van _O-
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195351140
Ik heb maandag besloten dat ik mijn trainingsgroepje even laat voor wat het is voorlopig (gewichten direct na elkaar gebruiken met niet echt de tijd om het goed schoon te maken), niet echt spijt van, want was op donderdag. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195352318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd helemaal niet van naar buiten gaan, maar als ik de deur uit ben vind ik het altijd wel erg lekker...
Mja ook nog weleens last van..
maar moest fruit kopen voor school voor morgen.
Dus dan moet je wel :)
pi_195354277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ook nog weleens last van..
maar moest fruit kopen voor school voor morgen.
Dus dan moet je wel :)
Dat inderdaad... Ach... Ik heb elke dag (behalve weekend) wel een reden waarom ik even eruit ga
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195358408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat inderdaad... Ach... Ik heb elke dag (behalve weekend) wel een reden waarom ik even eruit ga
Sinds ik thuis werk is dat wel minder :)

Loop vaak met dochterlief mee naar de bushalte.
Die vindt dat gezellig. En heb ik meteen een frisse neus voor de dag begint.

Maar vandaag vrij O+

Althans.. ik dan. Dochterlief mag zo naar school.
Dus maar eens ontbijten :)
pi_195358560
Dat samen naar de bus gaan is ook gezellig toch O+

Eetsmakelijk :*

Hier straks naar schilderclub nummer twee.
Lamp in de badkamer is ineen stuk. Iets met een draadje gok ik. Dus een handige vriend geappt of hij dat kan doen.

Verder nog even een behandelaar over de vloer.

En dan weeeeeeeekend (naja, bijna)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 1 oktober 2020 @ 08:15:23 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195358865
Na al het opruimen komt er hier ook weer wat ruimte om achter de naaimachine te kruipen. Grappig hoe je soms al maanden een projectje in je achterhoofd hebt en dan ineens: spullen uit de kast, stof snijden en gaan!

Het vordert gelukkig, met het huis. Wat een mammoetklus. Zal gek zijn als het straks zover is dat de makelaar aan de gang kan. En ben ook blij dat ik dan in principe bijna niet meer met bus en trein hoef.

Wel leuk dat er voor het najaar waarschijnlijk ook een onverwacht familiebezoek uitrolt aan een nicht uit een tak van de familie waar ik nooit zo close mee was. Bij bepaalde spullen dacht ik echt aan haar en ze schreef me dat we welkom zijn.

Met een andere nicht (andere kant van de familie) voor zaterdag afgesproken, ook dan wat spullenoverdracht. Ik stuitte in een verre hoek van het huis nog op spullen van onze oma.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195359044
Goedemorgen :W

Bezig met een wandeltraining dus kom wel een paar keer per week buiten. Maar verder eigenlijk weinig, want ga ook niet ergens heen.

En zaterdagavond zit ik de hele tijd buiten :D hopen op een beetje goed weer.
pi_195359098
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Na al het opruimen komt er hier ook weer wat ruimte om achter de naaimachine te kruipen. Grappig hoe je soms al maanden een projectje in je achterhoofd hebt en dan ineens: spullen uit de kast, stof snijden en gaan!

Het vordert gelukkig, met het huis. Wat een mammoetklus. Zal gek zijn als het straks zover is dat de makelaar aan de gang kan. En ben ook blij dat ik dan in principe bijna niet meer met bus en trein hoef.

Wel leuk dat er voor het najaar waarschijnlijk ook een onverwacht familiebezoek uitrolt aan een nicht uit een tak van de familie waar ik nooit zo close mee was. Bij bepaalde spullen dacht ik echt aan haar en ze schreef me dat we welkom zijn.

Met een andere nicht (andere kant van de familie) voor zaterdag afgesproken, ook dan wat spullenoverdracht. Ik stuitte in een verre hoek van het huis nog op spullen van onze oma.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat het een beetje vordert :* Fijn van het contact met je nichten

(ik moest wel lachen om dat kunstgebit

Knuffel!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195359115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Bezig met een wandeltraining dus kom wel een paar keer per week buiten. Maar verder eigenlijk weinig, want ga ook niet ergens heen.

En zaterdagavond zit ik de hele tijd buiten :D hopen op een beetje goed weer.
Naja, waarschijnlijk zijn we even intensief buiten, alleen op verschillende manieren ;) ik meer verspreid

Ik hoop met je mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195359254
Gelukkig is het geen wedstrijdje.

Straks even aan de wandel hier.
Geen wandeltraining maar frisse neus.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:21:34 #158
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195359600
Ik ga vandaag zo min mogelijk naar buiten, mij te nat vandaag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195359718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Gelukkig is het geen wedstrijdje.


Dat sowieso.

Hier is het nu nog even droog maar niet lang meer.

Alvast aan het koken voor vanavond :9
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:30:08 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195359731
Het blijft hier nog wel een paar uur droog, als ik buienradar zo bekijk.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:50:05 #161
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195361095
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Het blijft hier nog wel een paar uur droog, als ik buienradar zo bekijk.
Kop van NH, ik geef het weer op voor vandaag. :')

Kreeg ook (in verband met auto's wisselen) al de vraag of ik op de fiets ben. Uhhhhm, nope. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195362002
Zo tekenles was weer heel erg leuk :) Geen talent, veel plezier, wat wil een mens nog meer.

Afspraak met de behandelaar gaat niet door. Morgen hoor ik meer :) Dus eventjes rust. Morgen komt er voor het laatst in deze coronagolf een vriendin langs. Dus dan ben ik ruim uitgerust als zij komt.

Nu even serie kijken en na de lunch lekker boven haken. Dat kan ik wel fatsoenlijk ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195362011
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:30 schreef Lienekien het volgende:
Het blijft hier nog wel een paar uur droog, als ik buienradar zo bekijk.
Het ziet er ook niet naar uit dat het hier nat gaat worden (helaas, wel zin in donkere luchten en regen en dat soort ellende)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:13:46 #164
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195363968
Hier regent het pijpenstelen!
Ik ben bijna blij dat ik druk aan het werk ben :'(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:37:34 #165
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195364382
quote:
12s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:13 schreef Muck het volgende:
Hier regent het pijpenstelen!
Ik ben bijna blij dat ik druk aan het werk ben :'(
Muckje *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:17:59 #166
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195366022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Muckje *O*
Hey *O*
Hoe is het nou met jou?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_195366356
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat sowieso.

Hier is het nu nog even droog maar niet lang meer.

Alvast aan het koken voor vanavond :9
Gewoon zo goed als droog gewandeld.
Helemaal fijn :)
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:56:23 #168
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195367872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:17 schreef Muck het volgende:

[..]

Hey *O*
Hoe is het nou met jou?
Eigenlijk best ok! Met jou? Veel drukte op 't werk?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195373843
Carcasonne de burcht met dochterlief gespeeld.

Het is weer spelletjesweer.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 21:31:36 #170
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_195374128
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Hallo. :W
Hallo :W
  donderdag 1 oktober 2020 @ 21:46:03 #172
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_195374245
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hallo :W
Ik had weer even zin om hier weer een kijkje te nemen. Doe ik eigenlijk te weinig. :@
pi_195374316
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik had weer even zin om hier weer een kijkje te nemen. Doe ik eigenlijk te weinig. :@
Welkom hoor :)

Vertel eenz wat leuks als je er toch bent :)

Waar was je zo druk mee?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 21:53:35 #174
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_195374387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Welkom hoor :)

Vertel eenz wat leuks als je er toch bent :)

Waar was je zo druk mee?
Dat weet ik, ik ben hier ook niet helemaal nieuw hier.
pi_195376406
quote:
12s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:13 schreef Muck het volgende:
Hier regent het pijpenstelen!
Ik ben bijna blij dat ik druk aan het werk ben :'(
Muck *O* :W
pi_195378193
Goedemorgen :)

Vandaag wordt een beetje een enorm drukke dag. Eerst boodschappen doen en het huishouden, daarna komt een vriendin en daarna mijn behandelaar... Allemaal dingen die ik niet kan afzeggen (vriendin ook niet, zij zit midden in een verhuizing en moet een paar uur overbruggen). Als alles loopt is het prima, maar ik moet er nog niet aan denken.

Als er ergens een vergeten uurtje is, ga ik nog even liggen lezen.
En nu rustig wakker worden. Kopje thee en een boterhammetje.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195379993
En na je kop thee en de boterham een ding tegelijk, CotS. :*

Goedemorgen c_/

De kinderen zijn al bezig met verlanglijstjes en aftellen naar 5 december (en wat later de verjaardagen). Horen ze in de auto een reclame van EasyToys (seksspeeltjes). Dochter tegen zoon: 'HOOR JE DAT! :o Daaaar moeten we kijken voor onze verlanglijstjes. Ze verkopen daar spannend speelgoed!'

B-)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195380040
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:36 schreef Sumppi het volgende:
En na je kop thee en de boterham een ding tegelijk, CotS. :*

Goedemorgen c_/

De kinderen zijn al bezig met verlanglijstjes en aftellen naar 5 december (en wat later de verjaardagen). Horen ze in de auto een reclame van EasyToys (seksspeeltjes). Dochter tegen zoon: 'HOOR JE DAT! :o Daaaar moeten we kijken voor onze verlanglijstjes. Ze verkopen daar spannend speelgoed!'

B-)
:D

En ik ben ook al weer met kerst bezig (niet cadeaus, maar wel wat we gaan eten en de kerstkaarteb maken).
pi_195380075
Wat heb je al bedacht voor het menu?

Ik ga met dochter bakken voor 5 december en Kerst. M'n man maakt de rest van het eten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sumppi op 02-10-2020 08:49:56 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195380135
Trump heeft Corona.

Ik zou bijna een complotdenker worden.

[ Bericht 56% gewijzigd door Sumppi op 02-10-2020 09:06:06 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:17:02 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195380585
Ik ga me maar eens opnieuw aan de mondmaskers zetten. Ik had een paar mooie proefmodellen met drie lagen en ruimte voor een los filter. Nou, dat was geen succes want ademhalen ging zwaar. :o

Twee lagen stof dus maar. Om te beginnen een voor mijn echtgenoot die wekelijks onze grote boodschappeninkoop doet op een rustig uur.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195380636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:36 schreef Sumppi het volgende:
En na je kop thee en de boterham een ding tegelijk, CotS. :*

Goedemorgen c_/

De kinderen zijn al bezig met verlanglijstjes en aftellen naar 5 december (en wat later de verjaardagen). Horen ze in de auto een reclame van EasyToys (seksspeeltjes). Dochter tegen zoon: 'HOOR JE DAT! :o Daaaar moeten we kijken voor onze verlanglijstjes. Ze verkopen daar spannend speelgoed!'

B-)
WAHAHAHAHAHA _O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195380647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

En ik ben ook al weer met kerst bezig (niet cadeaus, maar wel wat we gaan eten en de kerstkaarteb maken).
Ooooooh leuk O+

Hier zit iemand te twijfelen over een grotere nep kerstboom
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195380652
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:42 schreef Sumppi het volgende:
Wat heb je al bedacht voor het menu?

Ik ga met dochter bakken voor 5 december en Kerst. M'n man maakt de rest van het eten.
Oooooh leuk en gezellig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195380664
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:46 schreef Sumppi het volgende:
Trump heeft Corona.

Ik zou bijna een complotdenker worden.
Boontje komt om zijn loontje? Het zo niet serieus nemen en een slecht voorbeeld geven...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195380671
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga me maar eens opnieuw aan de mondmaskers zetten. Ik had een paar mooie proefmodellen met drie lagen en ruimte voor een los filter. Nou, dat was geen succes want ademhalen ging zwaar. :o

Twee lagen stof dus maar. Om te beginnen een voor mijn echtgenoot die wekelijks onze grote boodschappeninkoop doet op een rustig uur.
Drie is wel pittig ja, ik had ook een dubbelgevoerde op in de winkel. Voor mijn gevoel liep het zweet me over de rug van de warmte van dat ding. Maar ach... hoort erbij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195380738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:36 schreef Sumppi het volgende:
En na je kop thee en de boterham een ding tegelijk, CotS. :*

Goedemorgen c_/

De kinderen zijn al bezig met verlanglijstjes en aftellen naar 5 december (en wat later de verjaardagen). Horen ze in de auto een reclame van EasyToys (seksspeeltjes). Dochter tegen zoon: 'HOOR JE DAT! :o Daaaar moeten we kijken voor onze verlanglijstjes. Ze verkopen daar spannend speelgoed!'

B-)
Die valt in dezelfde categorie als die ene uitspraak over dat kindjes OB tampons willen hebben, immers volgens de reclame kan je er alles mee doen, zwemmen, paardrijden, sporten, noem maar op! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 04:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :)

Vandaag wordt een beetje een enorm drukke dag. Eerst boodschappen doen en het huishouden, daarna komt een vriendin en daarna mijn behandelaar... Allemaal dingen die ik niet kan afzeggen (vriendin ook niet, zij zit midden in een verhuizing en moet een paar uur overbruggen). Als alles loopt is het prima, maar ik moet er nog niet aan denken.

Als er ergens een vergeten uurtje is, ga ik nog even liggen lezen.
En nu rustig wakker worden. Kopje thee en een boterhammetje.
Goeiemorgen! Jij hebt er al een halve dag opzitten zeg, vroege vogel ;)

Ik las vandeweek dat ze bij Skyradio al kerstmuziek draaien... omdat mensen in deze tijd extra uitkijken naar de feestdagen enzo... :X Gelukkig bestaat er Spotify (weer een nieuw album uit vandaag, Amaranthe. Heb nog concertkaartjes voor hen liggen, zal mij benieuwd of en wanneer dat ooit weer kan)
pi_195380792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:42 schreef Sumppi het volgende:
Wat heb je al bedacht voor het menu?

Ik ga met dochter bakken voor 5 december en Kerst. M'n man maakt de rest van het eten.
Goede verdeling :)

1e of 2e kerstdag met mijn ouders zal een volledig menu van de bbq zijn. We hebben net het kookboek winter bbq binnen en over een week komt feast bbq nog. Eens kijken wat daar allemaal in staat.

Voor kerstavond 4 gangen maar nog geen echte ideeën. Nog niets tegen gekomen waarvan ik meteen dacht ja!
pi_195381235
Dat is wel origineel en het klinkt goed, Sarabi. Hoe staat jullie bbq? Wat voor een is het? Ik probeer me er een voorstelling van te maken, maar dat lukt niet goed. Kun je makkelijk van buiten naar binnen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195381345


Zoiets

En waar ie staat verschilt.
We gaan morgen een partytent 3 bij 6m op zetten.
Als je dan naar buiten loopt, stap je zo'n beetje meteen de tent in.
Dan 6m (oke zal wat verder zijn want staat niet onder de partytent natuurlijk) doorlopen en dan ben je bij de bbq die daar tegen de schutting staat.
pi_195381377
En als het dan regent maakt dat niet uit voor de bbq?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195381821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:01 schreef Sumppi het volgende:
En als het dan regent maakt dat niet uit voor de bbq?
Als je low en slow doet, dus 8+ uur bbqen. Dan heb je soms wel meer kolen nodig als het regent omdat het toch sneller afkoelt. Maar verder gaat het gewoon goed :)
pi_195381826
In de straat van mijn tweede studentenhuis (is echt een studentenstraat) ging iedereen BBQ-en als er sneeuw was... ging altijd goed, was altijd gezellig en niet te koud door het bier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:25:11 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195381841
Het zal weer een vreemde kerst worden, hoe dan ook. Mijn broer is dan net verhuisd. Ik verwacht dat zij de kring klein houden met de kinderen. Met mijn moeder gaan we er sowieso niet meer naartoe (deden we wel toen ze nog zelfstandig woonde, de afgelopen kerst was bij haar).

Dus dan blijven met zijn tweeën (prima) en op bezoek bij mijn moeder. Ik vind het wel prima. Overweeg om de Gordon Ramsay Beef Wellington nog eens te maken. Die was heerlijk, nadat ik was bekomen van de schrik bij het afrekenen van de ossenhaas.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195381868
Ja alcohol helpt wel :D
In een van de boeken stond ook een leuk drankjesrecept met rum.

Verder komt er hopelijk volgende week een heater :)

Dan hoop ik de komende maanden gewoon afentoe met mijn ouders in onze tuin te kunnen afspreken.
En ook met vrienden als ze het zien zitten.
pi_195381907
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Het zal weer een vreemde kerst worden, hoe dan ook. Mijn broer is dan net verhuisd. Ik verwacht dat zij de kring klein houden met de kinderen. Met mijn moeder gaan we er sowieso niet meer naartoe (deden we wel toen ze nog zelfstandig woonde, de afgelopen kerst was bij haar).

Dus dan blijven met zijn tweeën (prima) en op bezoek bij mijn moeder. Ik vind het wel prima. Overweeg om de Gordon Ramsay Beef Wellington nog eens te maken. Die was heerlijk, nadat ik was bekomen van de schrik bij het afrekenen van de ossenhaas.
Oe beef wellington :9
En ja ik denk ook maar even niet aan de kassabon. Ik wil eigenlijk ook sowieso een kilo zalm :@

Ik weet niet wat de verdere (schoon)familie doet.
Maarja ik ga bij niemand binnen zitten, zeker niet met grotere groepen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:32:14 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195381975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oe beef wellington :9
En ja ik denk ook maar even niet aan de kassabon. Ik wil eigenlijk ook sowieso een kilo zalm :@

Ik weet niet wat de verdere (schoon)familie doet.
Maarja ik ga bij niemand binnen zitten, zeker niet met grotere groepen.
Dat zal wel een goeie kassabon worden dan ja. _O-

Hier een simpele kerst dit jaar, gewoon nergens heen en "normaal" eten. Ik voorzie wel wat meer hapjes en gebak. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:32:57 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195381990
Even kijken of dit werkt.

The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:33:36 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195381998
Ja, dus.

Zo ziet de schouwburg er hier nu uit. Ik heb kaartjes voor iets in januari.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:34:16 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195382021
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Even kijken of dit werkt.

[ afbeelding ]
Oh, dat ziet er best goed uit zo!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:35:52 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195382052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, dat ziet er best goed uit zo!
Ja, vond ik ook. Twee voorstellingen op een avond, wij pakken de eerste. Ik stel me zo voor dat je een mondkapje draagt tot je zit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_195382053
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Het zal weer een vreemde kerst worden, hoe dan ook. Mijn broer is dan net verhuisd. Ik verwacht dat zij de kring klein houden met de kinderen. Met mijn moeder gaan we er sowieso niet meer naartoe (deden we wel toen ze nog zelfstandig woonde, de afgelopen kerst was bij haar).

Dus dan blijven met zijn tweeën (prima) en op bezoek bij mijn moeder. Ik vind het wel prima. Overweeg om de Gordon Ramsay Beef Wellington nog eens te maken. Die was heerlijk, nadat ik was bekomen van de schrik bij het afrekenen van de ossenhaas.
Opgezocht en dat ziet er heerlijk uit! :9~ Vast het geld wel waard.

Hier vieren we het ook niet met (schoon)familie, maar dat was afgelopen jaar ook al zo (heeft te maken met een scheiding en gedoe).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:38:08 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195382082
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook. Twee voorstellingen op een avond, wij pakken de eerste. Ik stel me zo voor dat je een mondkapje draagt tot je zit.
Da's wat ik van "mijn" regio begreep inderdaad de bedoeling. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195382091
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dus.

Zo ziet de schouwburg er hier nu uit. Ik heb kaartjes voor iets in januari.
Hebben ze wel netjes gedaan
pi_195382096
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dus.

Zo ziet de schouwburg er hier nu uit. Ik heb kaartjes voor iets in januari.
Dat ziet er wel goed uit. Nu heb ik ook zin in theaterbezoek. Ik heb heel wat voorstellingen bezocht daar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195382243
En regelmatig heb ik achter zo'n pilaar gezeten. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:06:43 #208
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_195382639
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eigenlijk best ok! Met jou? Veel drukte op 't werk?
Ook dikke prima :Y

Ja joh, het werk is een gekkenhuis :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Muck *O* :W
Heuj *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:36 schreef Sumppi het volgende:
En na je kop thee en de boterham een ding tegelijk, CotS. :*

Goedemorgen c_/

De kinderen zijn al bezig met verlanglijstjes en aftellen naar 5 december (en wat later de verjaardagen). Horen ze in de auto een reclame van EasyToys (seksspeeltjes). Dochter tegen zoon: 'HOOR JE DAT! :o Daaaar moeten we kijken voor onze verlanglijstjes. Ze verkopen daar spannend speelgoed!'

B-)
_O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga me maar eens opnieuw aan de mondmaskers zetten. Ik had een paar mooie proefmodellen met drie lagen en ruimte voor een los filter. Nou, dat was geen succes want ademhalen ging zwaar. :o

Twee lagen stof dus maar. Om te beginnen een voor mijn echtgenoot die wekelijks onze grote boodschappeninkoop doet op een rustig uur.
Ik heb er een hele berg al geknipt klaarliggen, maar ik kom er gewoon niet aan toe om ze in elkaar te naaien :N
Ik heb er 4 die ik afwisselend gebruik, maar een paar extra zou zeker niet weg zijn. Op het werk moeten we ze nu ook dragen in publieke ruimtes, maar daar krijgen we ze gewoon netjes uitgereikt bij de tussendeuren.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_195382647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef Sumppi het volgende:
En regelmatig heb ik achter zo'n pilaar gezeten. :')
Oops, hopelijk wel goedkopere plaatsen dan?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:21:24 #210
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195382948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Ook dikke prima :Y

Ja joh, het werk is een gekkenhuis :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Heuj *O*
[..]

_O-
[..]

Ik heb er een hele berg al geknipt klaarliggen, maar ik kom er gewoon niet aan toe om ze in elkaar te naaien :N
Ik heb er 4 die ik afwisselend gebruik, maar een paar extra zou zeker niet weg zijn. Op het werk moeten we ze nu ook dragen in publieke ruimtes, maar daar krijgen we ze gewoon netjes uitgereikt bij de tussendeuren.
:o

Ik had wel meer drukte verwacht bij je, maar zķ druk. :o

En lol, ik lees nu die Easytoys pas. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195385564
Volgens mij ben ik een beetje ziek -O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195385628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje ziek -O-
-O-

Het is herfst...

Hier inmiddels weekend.
Zo maar eens uitgebreid opruimen hier...
weekend van werk betekent helaas niet dat er thuis niks gedaan hoeft te worden.
pi_195385666
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

-O-

Het is herfst...

Hier inmiddels weekend.
Zo maar eens uitgebreid opruimen hier...
weekend van werk betekent helaas niet dat er thuis niks gedaan hoeft te worden.
Ja en ik geniet van de herst, alleen vandaag toch even wat rustiger aan gepland. Net videogebeld met een vriendin. Ze zou langskomen maar dat is echt niet slim en het gesprek met de behandelaar is nu telefonisch straks

Uitgebreid opruimen is lekker! Oh... en nu lees ik de zin eronder... nee idd... succes met je huis :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195385766
Herfst is heerlijk.

Alleen hou ik niet zi van regen.. maar die hoort er ook bij vrees ik :)
Niet te warm.. maar ook niet koud.
Wel een jas aan.. maar lekker genoeg om te kunnen wandelen.
Not to mention dat ik gewoon hou van de herfstkleuren en paddenstoelen O+

Mijn favoriete jaargetijde :)

Alleen altijd snotverkouden en daar zit ik dit jaar niet zo op te wachten.
Gelukkig valt het tot nu toe heel erg mee.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:48:56 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195385914
De ene helft van het jaar hooikoorts, de andere helft verkouden. *O*

Oh well.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195385970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
De ene helft van het jaar hooikoorts, de andere helft verkouden. *O*

Oh well.
That’s me :)

Maar niet op kantoor komen helpt wel in mijn geval merk ik :)
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:00:23 #217
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195386083
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

That’s me :)

Maar niet op kantoor komen helpt wel in mijn geval merk ik :)
Heeft toch z'n voordelen zo. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195386192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Heeft toch z'n voordelen zo. :D
Toch vraag ik me we af wat al die social distancing doet voor je weerstand.

Nergens mee in aanraking komen is meestal op de lange termijn... minder weerstand.
En dus alsnog sneller ziek.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:14:16 #219
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195386250
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch vraag ik me we af wat al die social distancing doet voor je weerstand.

Nergens mee in aanraking komen is meestal op de lange termijn... minder weerstand.
En dus alsnog sneller ziek.
Ook weer zo ja. Anderzijds, ouders met jonge, net school(of opvang)gaande kinderen zijn ook om de haverklap aan het snotteren. Dus ik vermoed iets soortgelijks, maar dan voor iedereen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195386356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook weer zo ja. Anderzijds, ouders met jonge, net school(of opvang)gaande kinderen zijn ook om de haverklap aan het snotteren. Dus ik vermoed iets soortgelijks, maar dan voor iedereen. :+
Ik bedoelde ook meer in het algemeen ja :)

Kinderen gaan gelukkig voorlopig nog naar school.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:26:00 #221
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195386456
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook meer in het algemeen ja :)

Kinderen gaan gelukkig voorlopig nog naar school.
Ja, dat we dat allemaal hebben dan, wat die ouders nu hebben. :P

Maar ik neem aan dat, in ieder geval van de huidige pubers/volwassenen met een redelijk normaal immuunsysteem, die immuunsystemen redelijk snel de antistoffen aangepast hebben. Doet het nu ook jaarlijks natuurlijk en de voorgaande antistoffen zijn niet ineens vergeten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195386490
Mja ben allang blij dat ondanks stug merendeel van het jaar verkouden of snotterig..

Eigenlijk zelden tot nooit ziek ben.
Ook echt al jaren me niet ziek gemeld op werk volgens mij.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:29:29 #223
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195386530
M'n laatste ziekmelding was vanwege migraine, die daarvoor was eind december met flinke koorts en andere wazige klachten. Ben nog steeds benieuwd of het stiekem al corona was. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195386604
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n laatste ziekmelding was vanwege migraine, die daarvoor was eind december met flinke koorts en andere wazige klachten. Ben nog steeds benieuwd of het stiekem al corona was. :')
Zou natuurlijk best kunnen :)

Of een random ander virusje... net als dat dat nu ook kan. Ik vind er wat van :)
Maar dat thuiswerken bevalt stiekem wel
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:38:59 #225
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195386712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zou natuurlijk best kunnen :)

Of een random ander virusje... net als dat dat nu ook kan. Ik vind er wat van :)
Maar dat thuiswerken bevalt stiekem wel
Kan ook heel goed iets anders zijn geweest hoor. :Y Mijn gedachtetrigger is vooral de koorts, dat was letterlijk de eerste keer in m'n leven dat ik koorts had. :P Is verder ook niet echt interessant, maar soms gaan de gedachten een kant op. :)

En ik denk wel dat fulltime op kantoor voor een flinke groep toch minder gaat worden nu gebleken is dat er enorm veel ook gewoon thuis kan. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195386922
Ja, zou stiekem ook wel willen weten hoe lang het al in het land was.
Rondom Uden had je eind vorig jaar ook opvallend veel mensen met koorts en longklachten.
Vraag het af of we het ooit gaan weten.
pi_195387490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:51 schreef Sarabi het volgende:
Ja, zou stiekem ook wel willen weten hoe lang het al in het land was.
Rondom Uden had je eind vorig jaar ook opvallend veel mensen met koorts en longklachten.
Vraag het af of we het ooit gaan weten.
Denk het niet.. te veel grote belangen.
pi_195392716
Volgens de buurman hier heeft een voetbalclub een feest gehouden waardoor er ook mensen hier in het dorp besmet zijn. :|W Ik vroeg me al af waar de hoge aantallen vandaan kwamen en dit verklaart het deels. Het was lastig om informatie te vinden over besmettingen hier in het dorp, omdat ik alleen informatie kon vinden over de hele gemeente. Maar zo via via toch wat meer te weten gekomen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195392946
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:06 schreef Sumppi het volgende:
Volgens de buurman hier heeft een voetbalclub een feest gehouden waardoor er ook mensen hier in het dorp besmet zijn. :|W Ik vroeg me al af waar de hoge aantallen vandaan kwamen en dit verklaart het deels. Het was lastig om informatie te vinden over besmettingen hier in het dorp, omdat ik alleen informatie kon vinden over de hele gemeente. Maar zo via via toch wat meer te weten gekomen.
Ai dat is niet zo mooi
En ja van het dorp is hier ook lastig iets te vinden, alleen van de gemeente. Maar goed dat is nog steeds heel klein dus goed genoeg om te weten hoe erg het is.
pi_195393151
Het voelt sowieso wat vervelend dat de kinderen naar school gaan (in de stad, meer besmettingen), terwijl kinderen met een loopneus ook mogen komen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195393221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ai dat is niet zo mooi
En ja van het dorp is hier ook lastig iets te vinden, alleen van de gemeente. Maar goed dat is nog steeds heel klein dus goed genoeg om te weten hoe erg het is.
Hoe erg is het bij jullie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195400474
Goedemorgen

Nog steeds ziek, maar dat overleef ik wel :) Even heel rustig aan doen.
Ik heb besloten om te gaan kerstknutselen vandaag. Veel lezen en ontspannen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195400573
Wat ga je maken voor kerst?

Ik ben moed aan het verzamelen om zo met zoon te gaan mountainbiken in het bos. Al betrekt het hier nu helemaal, dus misschien verplaats ik het naar morgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195400598
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:53 schreef Sumppi het volgende:
Wat ga je maken voor kerst?

Ik ben moed aan het verzamelen om zo met zoon te gaan mountainbiken in het bos. Al betrekt het hier nu helemaal, dus misschien verplaats ik het naar morgen.
Kerstballen breien, engeltjes haken, misschien een collage... gewoon lekker frummelen

Ik hoop voor je dat het droog blijft meid, wel leuk dat je zulke dingen onderneemt!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195400885
Heel leuk! Wat voor patroon gebruik je voor de kerstballen? Ik heb trouwens dat boek over het vogeltjes breien van Arne en Carlos uit de bibliotheek gehaald. Ik denk dat ik er wat ga breien voor in de kerstboom.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195400966
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 20:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe erg is het bij jullie?
Van de week hadden we 20 besmettingen per 100.000 inwoners

En ja lijkt me lastig hoe het nu gaat op de scholen
pi_195400971
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:53 schreef Sumppi het volgende:
Wat ga je maken voor kerst?

Ik ben moed aan het verzamelen om zo met zoon te gaan mountainbiken in het bos. Al betrekt het hier nu helemaal, dus misschien verplaats ik het naar morgen.
Hm maar je mag wel een beetje vies worden van mountainbiken toch? :)

Hier rustig dagje.. straks weer naar huis van mijn lief.
Spelletje mee denk ik maar... daar is het wel weer voor :)
pi_195400983
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:53 schreef Sumppi het volgende:
Wat ga je maken voor kerst?

Ik ben moed aan het verzamelen om zo met zoon te gaan mountainbiken in het bos. Al betrekt het hier nu helemaal, dus misschien verplaats ik het naar morgen.
Hier moet het over een uur eindelijk even droog zijn, dan maar snel de partytent proberen op te zetten.

Succes met mountainbiken.
pi_195402014
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 09:22 schreef Sumppi het volgende:
Heel leuk! Wat voor patroon gebruik je voor de kerstballen? Ik heb trouwens dat boek over het vogeltjes breien van Arne en Carlos uit de bibliotheek gehaald. Ik denk dat ik er wat ga breien voor in de kerstboom.
Ik heb het boek voor kerstballen van Arne en Carlos (ahem en nog drie boeken van hen). En nog twee boekje ooit bij de Kruitvat gekocht. Een met haken en een met breien

Dat vogeltjes boek heb ik ook! Zo leuk om te maken en te versieren. Gaaf ook voor de kerstboom. Succes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195402056
Ik zie nu pas dat boekje van die vogeltjes trouwens.
Wat is die leuk... ik zou spontaan toch eens proberen te gaan breien...

Ben er eh.. niet zo’n held in.
Faantiek geprobeerd sokken te breien ooit maar het wil echt niet.
pi_195403280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm maar je mag wel een beetje vies worden van mountainbiken toch? :)

Hier rustig dagje.. straks weer naar huis van mijn lief.
Spelletje mee denk ik maar... daar is het wel weer voor :)
Ja, bordspellenweer!

Mountainbiken was zo gaaf om samen te doen! Heel leuke routes, doodeng op sommige stukken. En wat is het bos toch mooi in de herfst. O+





Met m'n aardappel van een telefoon ( ;( ) gemaakt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195403438
Wow O+ mooi

Mijn man wil ool gaan mountainbiken, vind het maar een beetje eng

Partytent staat *O*
pi_195403827
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:15 schreef Sarabi het volgende:
Wow O+ mooi

Mijn man wil ool gaan mountainbiken, vind het maar een beetje eng

Partytent staat *O*
Jij of hij?
Het voornemen is hier om elk weekend een keer te gaan fietsen/ mountainbiken samen.

En *O* voor de tent.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195403858
Ik vind het eng :D maar hij moet lekker gaan als ie dat wil.
Eerst op zoek naar een goede fiets.
pi_195406426
Mountainbiken heb ik jaren geleden gedaan. Toen vond ik het wel tof. Alleen ik ben een stuk banger geworden in de loop der jaren :')

Zo de stoofperen staan op, lekker in de port, heel het huis ruikt ernaar O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195406731
Er waren twee stukken naar beneden bij waar ik mijn best moest doen niet te gillen. :@

Lekker, CotS! Past goed bij dit weer.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195407273
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:42 schreef Sumppi het volgende:
Er waren twee stukken naar beneden bij waar ik mijn best moest doen niet te gillen. :@

Lekker, CotS! Past goed bij dit weer.
Ah gooi het er gewoon lekker uit joh! ;)

Ja, heel mijn huis ruikt nu naar peertjes, kruiden en port. Stiekem een heel iniminiglaasje port gepakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195407583
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mountainbiken heb ik jaren geleden gedaan. Toen vond ik het wel tof. Alleen ik ben een stuk banger geworden in de loop der jaren :')

Zo de stoofperen staan op, lekker in de port, heel het huis ruikt ernaar O+
Yum!

Bedacht me net dat ik eigenlijk al maanden niet meer uitgebreid in de keuken heb gestaan ook.
Met al dat geheen en weer tussen 2 huizen komt dat er eigenlijk nauwelijks nog van.

Begin het wel een beetje te missen eigenlijk.
pi_195407900
Hier ook iemand die tijden niet meer echt goed voor zichzelf gekookt heeft. Iemand op de knutselclub heeft een boom met stoofpeertjes. En die had iedereen een grote zak gegeven :9 morgen deel 2
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195408141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier ook iemand die tijden niet meer echt goed voor zichzelf gekookt heeft. Iemand op de knutselclub heeft een boom met stoofpeertjes. En die had iedereen een grote zak gegeven :9 morgen deel 2
Wel een heel goed excuus.

Ik zat al de halve ochtend op pinterest te kwijlen..
Allerhande lekkere dingen.. moet toch weer een keertje hoor :)
pi_195411052
Zadelpijn. :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195417054
Goed...ik ga al de hele avond over mijn nek... kan niet slapen van de honger en dorst, maar zelfs een beschuitje en een slokje kamillethee trek ik niet :{ dus het is nu hapje/slokje wachten tot de misselijkheid weg is en dan weer...

gaat lekker hier de laatste twee dagen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195418423
Beterschap en hopelijk heb je toch wat kunnen binnenhouden en wat geslapen. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 04-10-2020 06:56:16 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 4 oktober 2020 @ 06:52:22 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_195418466
Beterschap, CotS!
The love you take is equal to the love you make.
pi_195418472
Ik wilde de afkorting CotS nu niet gebruiken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195418671
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2020 06:55 schreef Sumppi het volgende:
Ik wilde de afkorting CotS nu niet gebruiken.
_O-
Sorry.. te slecht.

Schrale troost.. ik had dat vrijdag.
En zaterdags was het weer over.
pi_195419054
Weer een uurtje op de parkeerplaats bij zwemles. In de winter neem ik denk ik dekens en een kruik mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195419512
Thnx! En cots is nu wel extra toepasselijk _O-
Om half vijf was mijn maag rustig genoeg om te gaan slapen. Nu hopen dat mijn medicijnen erin blijven. Ging niet goed gisteravond

En vandaag maar lekker rustig aan doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195419522
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:02 schreef Sumppi het volgende:
Weer een uurtje op de parkeerplaats bij zwemles. In de winter neem ik denk ik dekens en een kruik mee.
Is er geen kantine? Uur in de auto zitten lijkt me inderdaad fris :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195420270
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is er geen kantine? Uur in de auto zitten lijkt me inderdaad fris :*
De kantines bij sportclubs zijn gesloten. Bij zwemles is dat al langer zo.

:* Hoop dat je vandaag flink opknapt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195420310
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 10:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]

De kantines bij sportclubs zijn gesloten. Bij zwemles is dat al langer zo.

:* Hoop dat je vandaag flink opknapt.
Oh dat was dom van me... sorry... Dan idd dekentjes en kruikjes en boekjes...

Ik voel me een stuk beter, heb zelfs een tosti op. Nu een kop thee. Komt goed. Snotneus en keelpijn is voorbij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195421414
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:54 schreef Sarabi het volgende:
:W
A'moi!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195421627
Partytent vloog gistermiddag weg dus sindsdien beetje gestresst bezig geweest.

De avond was verder wel fijn :)
pi_195421804
Wij wilden gaan wandelen..
Of ik eigenlijk

Maar al met al zag het er niet heel uitnodigend.
Dus nu in relaxt zondags hummetje.

Zo maar eens van huis wisselen weer.
En misschien we gewoon even naar het park bij mijn huis. Toch buiten... en sneller thuis in geval van onverwachts veel water.
pi_195421874
Het is wel echt herfst nu O+ voor mijn gevoel ook best plots

Hier blijft iemand lekker binnen ;)
(al kruip ik zo achter de laptop vandaag en ga boven even haken)

:O moe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:53:19 #268
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195422266
Ik zit ook binnen.

Morgen Halloweenknutselen.

Voor de veiligheid (grijpgrage handjes) zal het binnen staan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195425842
Wat een harde woei opeens

En we hebben eindelijk het zwembadje opgeruimd :@
pi_195428416
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zit ook binnen.

Morgen Halloweenknutselen.

Voor de veiligheid (grijpgrage handjes) zal het binnen staan.
Jammer dat zulke dingen idd niet kunnen buiten... maar in huis is het toch ook leuk? Wat ga je maken?

quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Wat een harde woei opeens

En we hebben eindelijk het zwembadje opgeruimd :@
Beter laat dan nooit ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195428430
Hier is iemand opgeknapt *O* Even voorzichtig wat eten en daarna lekker boven knutselen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:39:44 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195429242
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jammer dat zulke dingen idd niet kunnen buiten... maar in huis is het toch ook leuk? Wat ga je maken?
Gevonden op pinterest

Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195429582
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Gevonden op pinterest

[ afbeelding ]
Oooooh die is leuk en stoer!
en idd... buiten laten staan is misschien niet handig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195429652
Hier eet geen dier dag op verzoek va dochterlief

Maar de kater eet ook mee O+

pi_195429667
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:39 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Gevonden op pinterest

[ afbeelding ]
Erg leuk!

Misschien in een nieuw huis voor ons wel een optie O+
pi_195429675
Fuck ik mag van mezelf minimaal tot maart geen patronen meer kopen (geloof me, heel goede reden), kom deze online tegen... en nee... ik doe het niet. I can do it!

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195429679
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier eet geen dier dag op verzoek va dochterlief

Maar de kater eet ook mee O+

[ afbeelding ]
Het enthousiasme spat er vanaf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195429708
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het enthousiasme spat er vanaf
Mja devorige hap jatte hij zelf uit mn bord... maf ding _O-
pi_195429736
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja devorige hap jatte hij zelf uit mn bord... maf ding _O-
Hahahaha geniaal beest dus O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195429901
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha geniaal beest dus O+
En nu dochters restje vla gewoon van de lepel.

Mazzelaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195430029
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En nu dochters restje vla gewoon van de lepel.

Mazzelaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef je toch niet te verantwoorden :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195430222
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoef je toch niet te verantwoorden :*
Ook voor mezelf :)
pi_195430223
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fuck ik mag van mezelf minimaal tot maart geen patronen meer kopen (geloof me, heel goede reden), kom deze online tegen... en nee... ik doe het niet. I can do it!

[ afbeelding ]
Maar die is wel echt heel gaaf!

Heb je een linkje?
pi_195430261
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar die is wel echt heel gaaf!

Heb je een linkje?
Die heb ik. Van amiguruminet alleen ik zit nu niet achter de laptop. Als ik straks beneden ben een DM, oké?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195430264
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ook voor mezelf :)
Dan is het goed ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195430267
Tuurlijk :) geen haast
pi_195431657
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Tuurlijk :) geen haast
Je hebt een DM
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195432608
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt een DM
Dankjewel O+
  maandag 5 oktober 2020 @ 07:40:35 #289
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195438253
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oooooh die is leuk en stoer!
en idd... buiten laten staan is misschien niet handig
Ik ga de letters glow in the dark spuiten voor n spooky effect.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_195438721
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Ik ga de letters glow in the dark spuiten voor n spooky effect.
Dat is helemaal cool!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195438804
Goedemorgen :)

Vandaag even heel rustig aan doen, want het is weer eens een drukke week die eraan komt. De herfstvakantie houd ik lekker zo rustig mogelijk. Mijn moeder komt gourmetten en dat is het. De rest lekker thuis rondlummelen.

Als de apotheek is geweest sluit ik mezelf lekker boven op met een borduurwerkje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195439989
Goedemorgen.

Vanmiddag heb ik ouder-kind-leerkracht gesprekken op school. Met verplicht mondkapje.
Gister probeerde ik een gesprek te voeren met mondkapje op en dat vond ik erg lastig. Ik ben slechthorend en versta er geen klap van als ik een mond niet zie meebewegen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195440021
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:20 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.

Vanmiddag heb ik ouder-kind-leerkracht gesprekken op school. Met verplicht mondkapje.
Gister probeerde ik een gesprek te voeren met mondkapje op en dat vond ik erg lastig. Ik ben slechthorend en versta er geen klap van als ik een mond niet zie meebewegen. :')
Ja dat is wel echt een probleem -O-

Kan je niet voorstellen om het via Teams te doen?
pi_195440045
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:20 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen.

Vanmiddag heb ik ouder-kind-leerkracht gesprekken op school. Met verplicht mondkapje.
Gister probeerde ik een gesprek te voeren met mondkapje op en dat vond ik erg lastig. Ik ben slechthorend en versta er geen klap van als ik een mond niet zie meebewegen. :')
Oh wat irritant! Helemaal niet aan gedacht dat dit probleem zou kunnen ontstaan :@
Knuff :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195440056
Ik hoop dat ze vooral de kinderen laten praten en dat ik er gewoon bij zit. Kinderen hoeven geen mondkapje, dat scheelt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195440100
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:24 schreef Sumppi het volgende:
Ik hoop dat ze vooral de kinderen laten praten en dat ik er gewoon bij zit. Kinderen hoeven geen mondkapje, dat scheelt.
Komt vast goed dan :)


Even een domme vraag. Ik heb zo'n brievenbusdoos die ik wil versturen. Ik koop altijd van die postzegelcodes in de app. Maar is dit nou een brief of pakket?
  maandag 5 oktober 2020 @ 10:32:23 #298
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195440181
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komt vast goed dan :)


Even een domme vraag. Ik heb zo'n brievenbusdoos die ik wil versturen. Ik koop altijd van die postzegelcodes in de app. Maar is dit nou een brief of pakket?
Brievenbuspakket. :D

Heeft ook zijn eigen categorie als je een pakket verzendt. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195440554
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Brievenbuspakket. :D

Heeft ook zijn eigen categorie als je een pakket verzendt. :Y
Ah stom ik had moeten doorklikken.
Thanks!
  maandag 5 oktober 2020 @ 12:19:40 #300
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_195442188
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is helemaal cool!
foto's volgen als ik ermee bezig ben, VANDAAG NOG hihi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')