SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
En als het goed is waarschuwt de dokter dan dat die pillen leverschade kunnen geven.quote:
hoi karenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als het goed is waarschuwt de dokter dan dat die pillen leverschade kunnen geven.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef Lienekien het volgende:
Vicks vaporub.
Lees hier: LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!
Mijn man heeft het geprobeerd. En het werkt.
Hoi.quote:
https://www.thuisarts.nl/schimmelnagels/ik-heb-schimmelnagelsquote:Antischimmelpillen kunnen helpen, maar helpen helaas niet altijd. Daarnaast kunnen ze veel bijwerkingen geven. Voor de beslissing om wel of geen antischimmelpillen in te nemen moet u een aantal dingen weten:
- Bij 25-30% van de schimmelnagels werken antischimmelpillen niet.
- Ook als de schimmelnagel wel geneest, is de kans groot dat deze weer terugkomt.
- Neem geen antischimmelpillen als u zwanger bent of zwanger wilt worden, of als u borstvoeding geeft.
- Antischimmelpillen kunnen de werking van sommige medicijnen versterken (bijvoorbeeld van antidepressiva, bloedverdunners, bepaalde hartmedicijnen).
- Bij antischimmelpillen mag u sommige cholesterolverlagende pillen niet slikken.
- Met antischimmelpillen heeft u een kleine kans op leverproblemen, zoals geelzucht.
- Er is een kleine kans dat u uw smaak verliest tijdens het gebruik van antischimmelpillen. Het smaakverlies is heel hinderlijk, maar herstelt meestal na het stoppen van de kuur binnen enkele weken of maanden.
Klopt, en daarom moet je iedere 2-3 weken even bloedprikkenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als het goed is waarschuwt de dokter dan dat die pillen leverschade kunnen geven.
Serieus?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef Lienekien het volgende:
Vicks vaporub.
Werkt echt, of nou ja leek bij mij in ieder geval te helpen. Zelf niks anders ook geprobeerd maar het is heel langzaam weggegaan na het insmeren met Vicksquote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dit moet ik dan eens proberen.
Had al lang de hoop opgegeven om een werkend middel te vinden.
Hoe lang was je aan het smeren?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:21 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Werkt echt, of nou ja leek bij mij in ieder geval te helpen. Zelf niks anders ook geprobeerd maar het is heel langzaam weggegaan na het insmeren met Vicks
Tja, dat is blijkbaar ook weer zo. Vraag is of zoiets als dit dan helpt.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:14 schreef qajariaq het volgende:
De schimmel zit onder de nagel dus iets op de nagel smeren helpt niet veel.
Deze bewaar ik voor een laatste redmiddel.quote:
Bij mij heeft dat niet gewerkt. Totaal geen verschil. Of moet je dat een halfjaar proberen ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:21 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Werkt echt, of nou ja leek bij mij in ieder geval te helpen. Zelf niks anders ook geprobeerd maar het is heel langzaam weggegaan na het insmeren met Vicks
Zeker wel zo'n twee maanden af en toe gesmeerd en het trok daarna echt heel langzaam weg. Het leek te helpen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat niet gewerkt. Totaal geen verschil. Of moet je dat een halfjaar proberen ofzo?
Een schimmel en eczeem zijn echt niet vergelijkbaar hoor.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:38 schreef Salina het volgende:
Aan de andere kant, ik gebruik soms ook wel een zalf (corticosteroid geloof ik) voor eczeem en dat werkt wel uitstekend (voor een tijdje; eczeem komt wel altijd terug dus je pakt alleen het gevolg en niet de oorzaak aan). Of dat een beetje hetzelfde principe is weet ik echter niet. Biologie (schimmels, gisten, bacteriën e.d.) is nooit mijn sterke punt geweest.
Thanks voor de info.quote:Op donderdag 24 september 2020 05:37 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Een schimmel en eczeem zijn echt niet vergelijkbaar hoor.
Eczeem is een aandoening van de huid. Een schimmel is een levend iets wat je met heel veel stoffen kunt doden en dan ben je er ook echt af. Ik heb gekozen voor schoonmaakazijn maar dat Vicks zal ook wel werken. Azijn is voor je zelf in ieder geval onschuldig ten opzichte van andere chemicaliën/medicijnen. Het probleem blijft dat je er bij moet kunnen. Als je niet de hele plek in een keer behandeld dan zal het zo weer terug groeien.
De oplossing van nagel weg vijlen en dan azijn gebruiken kwam van mijn huisarts. Een bevriende pedicure heeft me uitgelegd hoe een nagel weg te vijlen, dat leek me heel eng maar ook dat viel mee. Half uurtje werk dacht ik voor twee of drie nagels.
Voor mij werkte dit en ik was er met relatief weinig moeite in een keer van af. Nooit meer terug gekomen. Afhankelijk van hoe diep het zit ben je een paar weken tot maanden verder voor je nagel helemaal is terug gegroeid. Met andere behandelingen zonder de nagel te verwijderen zal je nagel ook lelijk blijven tot het er uit is gegroeid.
Misschien kan je iets met de tip van Lienekarenkien of oorspronkelijk eigenlijk Greys. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb al meer dan 15 jaar één kalknagel. Voor de helft. En wat verkleurd maar gelukkig niet zwart ofzo.
Enige keer dat het (bijna) weg was, was met pillen.
Helaas toen een baantje gehad waar ik veel met mijn voeten in doorweekt schoeisel zat. Teruggekomen en sindsdien kan ik het nooit meer wegkrijgen (geen pillen voor een tweede maal genomen).
Tweemaal daags azijn erop hielp mij niet.
Misschien vaker langs de pedicure om hem dunner te vijlen.
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef Lienekien het volgende:
Vicks vaporub.
Ik zal kijken of Vicks helpt. Eerst maar weer een afspraak bij de pedi maken om die nagel weer dunner te maken voor ik begin.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan je iets met de tip van Lienekarenkien of oorspronkelijk eigenlijk Greys. Baat het niet dan schaadt het niet.
[..]
Ja, credits aan @Greys. Hoort, zegt het voort!quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien kan je iets met de tip van Lienekarenkien of oorspronkelijk eigenlijk Greys. Baat het niet dan schaadt het niet.
[..]
Nice. Zo ga ik dat nu ook doen. Alleen ben ik nu mijn eigen pedicure, want lockdown geneuzel.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:06 schreef Rock92 het volgende:
Had ik ook last van. Consequent aar de pedicure gaan heeft bij mij geholpen. Ze slijpt dan steeds een deel er van af tot dat het uiteindelijk verholpen is.
Gewoon een goedkope vijl die je na gebruik weg doet omdat ie vol schimmel zit. Als je bijna door de nagel heen bent dan hele korte slagen maken, twee millimeter heen en weer of zo. Op die manier vijl je alle harde delen weg en blijven de zachte delen (huid) gewoon onbeschadigd.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:37 schreef Rickocum het volgende:
Wel heb ik inmiddels een pedicureset met frees binnen. Hiermee heb ik mijn kalknagel (ik heb er gelukkig maar 1) flink mee weggefreesd. Bijna alleen nog maar het vlees over, maar ziet er nu stukken beter uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |