Nee hoor. Dat staat er niet. Er staat wel dat de leden het geld dan niet terug krijgen.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Noot: als de omroep er niet komt krijgt er maar 1 iemand geld en dat is Aquarium. Die ontvangt namelijk al het geld wat er binnen komt en geeft dat ook niet meer af.
dit staat letterlijk in de voorwaarden.
yup. en verder herhalingen vanquote:Op woensdag 18 november 2020 19:46 schreef Hathor het volgende:
Leuk man, de hele dag reruns van Sanford and son, Fresh prince of Bell-Air, en de Cosby show.
Hmm ik kan het niet checken nu want de website is op zwart gegaanquote:Op woensdag 18 november 2020 19:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat staat er niet. Er staat wel dat de leden het geld dan niet terug krijgen.
quote:Is omroepzwart.nl down right now?
It's not just you! omroepzwart.nl is down.
Ik denk ook niet dat het veel toevoegt, de NPO is al doordrenkt van diversiteitsdenken.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:54 schreef Bottendaal het volgende:
De vraag is er of omroep Zwart er komt, het moet wel wat toevoegen zials het zich nu presenteert lijkt het erg veel op NTR
Ik heb een afstandbediening en zal geen minuut naar deze onzin kijken
"De Zwarte Bladzijde."quote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Segregatie gaat het helemaal worden in 2021.
Een aparte omroep,
aparte politie partij,
helemaal los van de rest van Nederland.
Geweldig zeg.
Alleen nog een eigen krant, dat ontbreekt nog.
ja dat laatste zal vast gebeuren.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:03 schreef Sebbeszweet het volgende:
Zou lachen zijn als ze niet worden toegelaten. Dat is namelijk de enige juiste reactie, want op de NPO is er bij uitstek ruimte voor Amsterdamse / grachtengordel problematiek.
Maar de realiteit is dat ze met open armen ontvangen worden door de deugmensen
Hoezo? Er worden niet alleen programma’s gemaakt voor en door zwarte mensen, toch? Voor zover ik begreep willen ze dat iedereen zich gehoord voelt en een podium heeft ongeacht afkomst, geslacht, seksuele voorkeur etc.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
52.146 racisten in ons land dus.
Jaja, voor iedereen. Behalve voor Zwarte Piet, die kan een schop op z'n kop krijgen omdat ie de verkeerde kleur heeft.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Hoezo? Er worden niet alleen programma’s gemaakt voor en door zwarte mensen, toch? Voor zover ik begreep willen ze dat iedereen zich gehoord voelt en een podium heeft ongeacht afkomst, geslacht, seksuele voorkeur etc.
Ze hebben de afgelopen week/weken gesproken over “verdubbelweken” en mensen gepusht om een ‘+1’ aan te laten melden. Ook hebben ze gesproken met veel BN’ers, dus ik denk dat dat ook meegeholpen heeft.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
apart. de teller bleef wekenlang op 25 duizend steken en sinds een week ineens boven de 50 duizend. dus na anderhalve maand 25 duizend leden en een week daarna opeens 50 duizend.
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Hoezo? Er worden niet alleen programma’s gemaakt voor en door zwarte mensen, toch? Voor zover ik begreep willen ze dat iedereen zich gehoord voelt en een podium heeft ongeacht afkomst, geslacht, seksuele voorkeur etc.
de site had even een black-out. is nu weer bereikbaar.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat staat er niet. Er staat wel dat de leden het geld dan niet terug krijgen.
Goed, het bedrag gaat niet rechtstreeks naar zijn prive-rekening maar voor die 'doelstellingen' kan hij zichzelf inhuren. kijken we bij de inschrijving van Vereniging Omroep Zwart dan is daar 1 werknemer.quote:Als Omroep Zwart niet in 2021 een voorlopige erkenning als omroepvereniging verkrijgt, zal zij gerechtigd zijn om de ontvangen contributie te gebruiken voor de daarvoor in de plaats komende doelstellingen van Omroep Zwart zonder dat daardoor een restitutierecht ontstaat. Die in de plaats komende doelstellingen zullen niet wezenlijk afwijken van haar huidige doel content te verzorgen waarin de maatschappelijke en (inter-)culturele stromingen van haar leden worden vertegenwoordigd.
Het zou me niet verbazen als later blijkt dat Akwasi de boel opgelicht heeft, ondertussen als een bling bling koning in Ghana zijn zegeningen telt en die goedgelovige mafklappers in Nederland vet uitlacht. Dikke neus!quote:Op woensdag 18 november 2020 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de site had even een black-out. is nu weer bereikbaar.
er staat:
[..]
Goed, het bedrag gaat niet rechtstreeks naar zijn prive-rekening maar voor die 'doelstellingen' kan hij zichzelf inhuren. kijken we bij de inschrijving van Vereniging Omroep Zwart dan is daar 1 werknemer.
Een hoop poeha. Veel vorm, weinig inhoud. En veel mensen trappen daar toch in, de jeugd dan toch. Heb jij zijn raps weleens gehoord. 13 in dozijn. Daarbij mist hij de gun factor alhoewel...Hoeveel BN-ers bij de NPO hebben de gun factor bij de massa? Ook niet zo veel he. Eerder de irritatie factor.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:36 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel benieuwd eigenlijk
het is een vervelende man maar hij lijkt niet dom en met zijn speeches alleen ga je niemand lang vermaken dus laat maar komen ... als het leuk is kijk ik wel
maar ik verwacht er weinig v an
nee man daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan johquote:Op woensdag 18 november 2020 20:44 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Een hoop poeha. Veel vorm, weinig inhoud. En veel mensen trappen daar toch in, de jeugd dan toch. Heb jij zijn raps weleens gehoord. Het raakt of verrast niet. 13 in dozijn. Daarbij mist hij de gun factor alhoewel...Hoeveel BN-ers bij de NPO hebben de gun factor bij de massa? Ook niet zo veel he. Eerder de irritatie factor.
Scheelt je een hoop irritatie. Sinds de omroepen overspoeld worden met talkshows kijk ik niet meer. Alles is politiek geworden en islam wat de klok slaat. Mis de oppervlakkige jaren 90 weleens. Villa Felderhof bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan joh
moet eerlijk zeggen dat ik de tv ook alleen nog aan heb staan voor studio sport ofzo ... ik kan haast geen BN'er opnoemen
en die serie met Fokker maar daar ken ik ook niemand
Of eigen land natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Segregatie gaat het helemaal worden in 2021.
Een aparte omroep,
aparte politie partij,
helemaal los van de rest van Nederland.
Geweldig zeg.
Alleen nog een eigen krant, dat ontbreekt nog.
Heb die druktemaker gezien bij Beau en daar had ik al genoeg van 'm. wat een ADHD en vervelende toon. Er was een gast in de studio, een Nederlandse zanger geloof ik en toen deze man op Akwasi reageerde schoot 'ie helemaal door. "wie is deze gast". terwijl John de Bever rustig en kalm probeerde te discussiëren. bleek onmogelijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:36 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel benieuwd eigenlijk
het is een vervelende man maar hij lijkt niet dom en met zijn speeches alleen ga je niemand lang vermaken dus laat maar komen ... als het leuk is kijk ik wel
maar ik verwacht er weinig v an
Dat is op zich natuurlijk al vrij shady.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee hoor, niet echt. Het is juist vrij netjes dat het er zo expliciet bij staat. Bij Ongehoord Nederland ben je bijv. ook meteen een jaar lid, of het nou doorgaat of niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is op zich natuurlijk al vrij shady.
Geef om deze Arnold Karskens.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:45 schreef Sodemieters het volgende:
Bij Ongehoord Nederland ben je bijv. ook meteen een jaar lid, of het nou doorgaat of niet.
Ja, de naam is ongelukkig gekozen en ik ben ook niet bepaald fan van Akwasi, maar in de promo's zie ik allerlei mensen. Ook blanke mensen. Ik zie in ieder geval Adriaan van Dis, Hadewych Minis, Faberyayo en Tanja Jess in die promoclip. Plus nog diverse mensen die ik niet herken.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:19 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |