abonnement Unibet Coolblue
pi_195208928
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Weet zij veel wat ze zegt en wat dat betekent.
Domme papegaai, een marionet die gebruikt wordt door anderen...
Dit. Nul argumenten. Behalve dat ze gefrustreerd is.
Whatever...
pi_195208935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind het huidige beleid sowieso al veel te humaan.
Veel te veel gefocust op mensen die al schijndood zijn (50+'ers).

Heb er eigenlijk wel een paar duizend doden voor over om snel even groepsimmuniteit op te bouwen. (Of de zwakkeren eruit te filteren)
Precies, zoals egocentrische narcisten die tot nog niet het minste beetje empathie in staat zijn. Weg met die zwakke schakels uit het weefsel van onze samenleving. _O_
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:25:46 #53
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195208957
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die paar duizend doden heb je al lang gekregen en dank je namens deze 50+'er voor je stelling op het niveautje Famke L...
Mwuah, tot nu toe zijn het aantal doden matig op een bevolking van 17 miljoen inwoners.

Regel lockdowns onder 50+'ers en laat jongeren hun gang weer gaan. De 50+'ers willen immers niet besmet worden.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 23:26:16 #54
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195208964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nee hoor. Enkel dat het in een bepaalde appgroep in deze kring is bedacht.
Nee hoor, ik heb de link al eerder gegeven, dit is georganiseerd door Engel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:26:26 #55
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195208966
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:24 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Precies, zoals egocentrische narcisten die tot nog niet het minste beetje empathie in staat zijn. Weg met die zwakke schakels uit het weefsel van onze samenleving. _O_
Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat mensen met een zwak immuunsysteem eruit worden gefilterd.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:27:01 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195208972
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:21 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nee hoor. Enkel dat het in een bepaalde appgroep in deze kring is bedacht.
'Volgens Viruswaarheid-oprichter Willem Engel is deze groep een maand geleden ontstaan. "Ik kreeg contact met een aantal kritische BN'ers", vertelt hij dinsdag in gesprek met NRC. "Daarna hebben wij geprobeerd om meer BN'ers bij elkaar te brengen."...'
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:27:18 #57
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195208980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb de link al eerder gegeven, dit is georganiseerd door Engel.
Engel heeft zelf letterlijk toegegeven dat het idee niet van hem kwam.

“Ik zou mezelf niet de bedenker van het plan noemen, dat is te veel eer. Maar ik ben wel medebedenker”, aldus Engel.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195208991
Totale psychopaat. Anders kun je niet zonder blikken of blozen zulke domme teksten uitslaan. Aan het eind dacht ze echt dat ze haar boodschap goed had afgegeven.
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 23:28:01 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195208992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Engel heeft zelf letterlijk toegegeven dat het idee niet van hem kwam.

“Ik zou mezelf niet de bedenker van het plan noemen, dat is te veel eer. Maar ik ben wel medebedenker”, aldus Engel.
Dus het komt wel uit zijn groepje. Fijn dat je het zelf nu ook inziet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:31:16 #60
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195209061
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dus het komt wel uit zijn groepje. Fijn dat je het zelf nu ook inziet.
Nee, uit een appgroep in die kring. Niet iedereen in die appgroep denkt dat corona nep is.

Het zijn stuk voor stuk idioten, maar om ze allemaal bij dat virusgekheid clubje te zetten is gewoon incorrect
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:32:21 #61
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195209078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:27 schreef Confetti het volgende:
Totale psychopaat. Anders kun je niet zonder blikken of blozen zulke domme teksten uitslaan. Aan het eind dacht ze echt dat ze haar boodschap goed had afgegeven.
Was geen sterk optreden, maar vrijwel alle standpunten waren gebaseerd ok emotie.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 23:33:14 #62
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195209088
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:31 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Nee, uit een appgroep in die kring. Niet iedereen in die appgroep denkt dat corona nep is.

Het zijn stuk voor stuk idioten, maar om ze allemaal bij dat virusgekheid clubje te zetten is gewoon incorrect
Grappig, ik heb nergens gezegd dat ze zeggen dat corona nep is, alleen dat Willem Engel een van de bedenkers van dit lulverhaal is en dat uit zijn "viruswaarheid" groepje komt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 22 september 2020 @ 23:33:44 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195209100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Mwuah, tot nu toe zijn het aantal doden matig op een bevolking van 17 miljoen inwoners.

Regel lockdowns onder 50+'ers en laat jongeren hun gang weer gaan. De 50+'ers willen immers niet besmet worden.
Dat eerste ben ik met je eens, maar dat is niet het enige symptoom/gevolg van het virus.

Dat tweede is nergens op gebaseerd, ik en velen met mij willen ook weer eens 'normaal' naar voetbal, concerten (heb nog voor een ruime duizend euro aan kaarten liggen van gecancelde concerten...), café's etc. etc.
En nee, ik ben niet bang om besmet te raken, waar mogelijk ga ik naar ook nu gewoon naar restaurants, concerten en sportevenementen. Maar wel met een beetje meer rekening houden met een ander. Kan prima, als je er maar even over nadenkt...

Maar dream on, lekker yolo en doorfeesten gaat dit probleem niet oplossen...
pi_195209178
Hypocriete lui. Ze missen hun inkomsten en dus is afstand en Corona maar onzin. Egocentrische asocialen zijn het. Is dat ook weer duidelijk.
pi_195209203
- Nee -

[ Bericht 86% gewijzigd door Tijger_m op 22-09-2020 23:52:17 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_195209359
- Ook nee -

[ Bericht 96% gewijzigd door Tijger_m op 22-09-2020 23:52:32 ]
pi_195209552
Frie de piepel
pi_195209619
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:06 schreef quirina het volgende:
Frie de piepel
Piepol*
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 23 september 2020 @ 00:28:14 #69
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195209756
quote:
Terecht dat Famke zo reageert.

Als mensen zeggen geen interview te willen geven dien je dat te respecteren. Eigenlijk is ze nog erg mild geweest voor die mafkikker Dennis.

Famke. _O_ O+

Betekent trouwens 'meisje' in het Frysk. :P
pi_195209766
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Eigenlijk is ze nog erg mild geweest voor die mafkikker Dennis.

Wat had ze volgens jou moeten doen?
  woensdag 23 september 2020 @ 00:31:56 #71
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195209787
Wappie gespot bij Jinek :')

instagram
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 23 september 2020 @ 00:34:04 #72
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195209806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:29 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Wat had ze volgens jou moeten doen?
Meeeh ... ik wil niet verbannen worden van dit forum, dus dat antwoord krijg je niet van mij.
Laat is stellen dat ik me al heel lang kapot erger aan 'journalisten' die eerder paparazzi zijn. Dankzij paparazzi is Lady Die gestorven, vermoord dus eigenlijk door dit soort 'journalisten'. 'Journalisten' die eigenlijk helemaal deze titel niet waard zijn en enkel irriteren (en waarschijnlijk niet eens een fatsoenlijke opleiding hebben voltooid).
pi_195209816
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Terecht dat Famke zo reageert.

Als mensen zeggen geen interview te willen geven dien je dat te respecteren. Eigenlijk is ze nog erg mild geweest voor die mafkikker Dennis.

Famke. _O_ O+

Betekent trouwens 'meisje' in het Frysk. :P
Bullshit. Ze had daar haar papiertje niet bij zich en wist niet wat ze moest zeggen. Als je echt hier zo fel op tegen bent en dat verkondigd aan 1 miljoen volgers, dan kan je zo'n Dennis prima te woord staan.
pi_195209840
Vind het onbegrijpelijk dat een miljoen mensen haar interessant vinden. ik kan me niet voorstellen dat je haar als een voorbeeld ziet.
Zeker met uitspraken van ik doe niet meer mee.
Ze zeggen wel een dom blondje maar hier kun je zien dat de haarkleur er niet toe doet.
En het enigste waar ze voor bang is dat ze haar luxe leventje wat minder wordt.
Op haar manier in de bres springen voor mensen die het minder hebben door de crisis. ze heeft geen idee wat dat voor die mensen doet, ze heeft nog nooit echt gewerkt ( of is influencer ook een echte baan ?) hahahah zou zeggen zoek eens een echte baan.
We hebben hier met zijn allen last van en we zullen ook met zijn allen hier door heen moeten komen.

Deze groep die met deze hash tak mee heeft gedaan is een groep die hier ook financieel last van zal hebben maar deze groep heeft het financieel voor de uitbraak ook grof geld verdient.
Mijn mening hoef je niet te delen
  woensdag 23 september 2020 @ 00:39:59 #75
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195209845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:35 schreef EnterToets het volgende:

[..]

Bullshit. Ze had daar haar papiertje niet bij zich en wist niet wat ze moest zeggen. Als je echt hier zo fel op tegen ben, dan kan je zo'n Dennis prima te woord staan.
Ik erger me al heel lang dus aan 'journalisten' zoals Dennis, niet louter omwille van slechts dit interview. Dennis kan gewoon niet interviewen.
Inderdaad komt Famke ook niet erg goed uit haar woorden en is haar plotselinge ommekeer wel wat vreemd en met het clubje van 'viruswaanzin' heb ik ook niet veel.

Toch heb ik heel, heel, heel erg veel vragen bij het huidige covid-19-beleid en moet er veel beter een kosten-baten analyse worden gemaakt.
Ik heb nog altijd grote twijfels over het bestaan an sich van dit virus. Te stellen dat het niet bestaat gaat te ver, maar ik twijfel aan veel. Er klopt heel, heel erg veel niet.

Dus ja goed dat er een stel BN-ers ietwat tegengas geven.
pi_195209861
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik erger me al heel lang dus aan 'journalisten' zoals Dennis, niet louter omwille van slechts dit interview. Dennis kan gewoon niet interviewen.
Inderdaad komt Famke ook niet erg goed uit haar woorden en is haar plotselinge ommekeer wel wat vreemd en met het clubje van 'viruswaanzin' heb ik ook niet veel.

Toch heb ik heel, heel, heel erg veel vragen bij het huidige covid-19-beleid en moet er veel beter een kosten-baten analyse worden gemaakt.
Ik heb nog altijd grote twijfels over het bestaan an sich van dit virus. Te stellen dat het niet bestaat gaat te ver, maar ik twijfel aan veel. Er klopt heel, heel erg veel niet.

Dus ja goed dat er een stel BN-ers ietwat tegengas geven.
Ietswat tegengas? Die Famke heeft een miljoen volgers en verkondigd dat ze niet meer aan de corona maatregelen mee doet. Zeker met haar publiek beïnvloed je daar super veel jonge mensen mee. Dat is wat er niet oke aan is.

En dat jij twijfelt dat is prima. Zeg ik dat tegen mijn beste vriend en buurman die beiden een ouder eraan verloren zijn.
pi_195209965
Het zijn hier echt Fokkers die met de wind meewaaien, kankeren op de overheid, kankeren op Famke, kankeren op het RIVM en dan zijn het weer schoothondjes van Mark Rutte. Hebben jullie überhaupt nog een eigen mening of laten jullie je liever in de kont neuken door Mark Rutte.
  woensdag 23 september 2020 @ 01:02:00 #78
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195209966

Ik heb dus echt niets met Thierry en het FvD. Maar ik kan me wel helemaal vinden in zijn betoog hier. Dit zijn ook de vragen waar ik mee loop - en veel vrienden van me, overwegend links stemmend ook - en waar nog altijd geen goed antwoord op gegeven is.

Het WHO heeft inderdaad het virus verkeerd ingedeeld. Beter schorten we alle maatregelen op, want de maatregelen doen meer kwaad dan dat zij goed doen. Eenzaamheid, zelfmoorden, depressies, isolatie, internetverslaving, gameverslaving, alcoholmisbruik, malaise, werkloosheid, hele sectoren worden om zeep geholpen zoals toeristensector, horeca, huiselijk geweld neemt toe en een vrouw die hier slachtoffer van is kan moeilijker vluchten door allerlei maatregelen etc.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 23 september 2020 @ 01:12:32 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_195210023
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 01:01 schreef MakkieR het volgende:
Hebben jullie überhaupt nog een eigen mening of laten jullie je liever in de kont neuken door Mark Rutte.
Wat een simpel zieltje ben je dan zeg als dit het enige is wat eruit komt. Schaam je je nou niet kapot voor jezelf?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 23 september 2020 @ 01:18:13 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_195210038
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd grote twijfels over het bestaan an sich van dit virus. Te stellen dat het niet bestaat gaat te ver, maar ik twijfel aan veel. Er klopt heel, heel erg veel niet.
Door `grote twijfels' te hebben over het bestaan an sich stel je dit precies. Waarmee je je dus gewoon onherroepelijk buitenspel zet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195210116
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik erger me al heel lang dus aan 'journalisten' zoals Dennis, niet louter omwille van slechts dit interview. Dennis kan gewoon niet interviewen.
Inderdaad komt Famke ook niet erg goed uit haar woorden en is haar plotselinge ommekeer wel wat vreemd en met het clubje van 'viruswaanzin' heb ik ook niet veel.

Toch heb ik heel, heel, heel erg veel vragen bij het huidige covid-19-beleid en moet er veel beter een kosten-baten analyse worden gemaakt.
Ik heb nog altijd grote twijfels over het bestaan an sich van dit virus. Te stellen dat het niet bestaat gaat te ver, maar ik twijfel aan veel. Er klopt heel, heel erg veel niet.

Dus ja goed dat er een stel BN-ers ietwat tegengas geven.
Tegengas tegen wat?
Als er heel, heel, heel erg veel vragen zijn is het dan niet handig om zolang deze vragen niet zijn beantwoord door te gaan op dezelfde weg en deze gaandeweg bij te stellen ofwel de vragen te stellen i.p.v. niet meer mee te doen?

Waarom een ander pad inslaan als je heel, heel, heel erg niet weet waar dit pad naartoe leidt, terwijl de zorgen nu juist zijn dat je heel, heel, heel erg veel vragen hebt.

Waarom niet meer meedoen, als je juist antwoorden verwacht?

Vragen, vragen, vragen en dat allemaal door een stel cn'ers met de hashtag #ikdoenietmeermee en waarvan het gros inmiddels al heeft gemeld wel mee te doen en de maatregelen te naleven 8)7
pi_195210783
Topic niet gelezen maar voor mij is het simpel!

Een eigen mening hebben mag, maar als één van die BN'ers binnenkort Corona krijgt, vervalt de aanspraak op medische hulp of zorgen.
Het is dus eigenlijk vrij simpel :D
Cindy De Vuyst
pi_195210880
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens is dit #ikdoenietmee van Viruswaarheid aka Viruswaanzin afkomstig, dat iedereen weet waar men mee te maken heeft.

https://www.nu.nl/media/6(...)n-viruswaarheid.html
Die aandachtstrekker :')
pi_195211375
Stop making stupid people famous. Geldt ook voor Jinek. En dan wordt ze nog met zijden handschoentjes aangepakt.
Whatever...
pi_195211470
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 01:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik heb dus echt niets met Thierry en het FvD. Maar ik kan me wel helemaal vinden in zijn betoog hier. Dit zijn ook de vragen waar ik mee loop - en veel vrienden van me, overwegend links stemmend ook - en waar nog altijd geen goed antwoord op gegeven is.

Het WHO heeft inderdaad het virus verkeerd ingedeeld. Beter schorten we alle maatregelen op, want de maatregelen doen meer kwaad dan dat zij goed doen. Eenzaamheid, zelfmoorden, depressies, isolatie, internetverslaving, gameverslaving, alcoholmisbruik, malaise, werkloosheid, hele sectoren worden om zeep geholpen zoals toeristensector, horeca, huiselijk geweld neemt toe en een vrouw die hier slachtoffer van is kan moeilijker vluchten door allerlei maatregelen etc.
Zonder maatregelen loopt de zorg weer helemaal vast. Dat is geen optie. Harde boodschap, maar wel de realiteit.
  woensdag 23 september 2020 @ 08:33:15 #86
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195211643
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 00:39 schreef ham1969 het volgende:
Vind het onbegrijpelijk dat een miljoen mensen haar interessant vinden. ik kan me niet voorstellen dat je haar als een voorbeeld ziet.
Is haar content niet voornamelijk op jonge kinderen gericht? Ik ken haar niet zo goed, maar ze heeft een youtubekanaal en is daarbij ook gaan rappen toch?
pi_195211914
Mensen overschatten de invloed van mevrouw Louise behoorlijk..
Ik vroeg m'n dochter en vrienden wat ze van haar boodschap vonden en dit was het antwoord: _O- _O- _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_195211970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 01:01 schreef MakkieR het volgende:
Het zijn hier echt Fokkers die met de wind meewaaien, kankeren op de overheid, kankeren op Famke, kankeren op het RIVM en dan zijn het weer schoothondjes van Mark Rutte. Hebben jullie überhaupt nog een eigen mening of laten jullie je liever in de kont neuken door Mark Rutte.
Je weet toch dat er allemaal users zijn op fok met allemaal verschillende meningen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195211980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Was geen sterk optreden, maar vrijwel alle standpunten waren gebaseerd ok emotie.
Je kan vinden van haar wat je wil , ze zit er wel en doet haar verhaal en loopt niet weg voor tegenspraak
Waar is die Engel dan??
pi_195211989
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:59 schreef Spanky78 het volgende:
Stop making stupid people famous. Geldt ook voor Jinek. En dan wordt ze nog met zijden handschoentjes aangepakt.
Domme mensen zijn gewoon leuk om naar te kijken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195211997
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:03 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Je kan vinden van haar wat je wil , ze zit er wel en doet haar verhaal en loopt niet weg voor tegenspraak
Waar is die Engel dan??
Denk je nou dat een gek als Engel uitgenodigd wordt ergens
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195212001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:03 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Je kan vinden van haar wat je wil , ze zit er wel en doet haar verhaal en loopt niet weg voor tegenspraak
Waar is die Engel dan??
Willempie lacht zich suf dat famke nu kritiek krijgt over zijn idee en hij niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195212067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Domme mensen zijn gewoon leuk om naar te kijken.
Jinek dr voordeel zijn dr "boebies"
pi_195212083
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Denk je nou dat een gek als Engel uitgenodigd wordt ergens
Levert wel interessante tv op
pi_195212123
Samuh kreige we de overheit er onder. :')
pi_195212152
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:13 schreef quirina het volgende:
Samuh kreige we de overheit er onder. :')
Frie te piepel
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195212452
quote:
7s.gif Op woensdag 23 september 2020 01:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik heb dus echt niets met Thierry en het FvD. Maar ik kan me wel helemaal vinden in zijn betoog hier. Dit zijn ook de vragen waar ik mee loop - en veel vrienden van me, overwegend links stemmend ook - en waar nog altijd geen goed antwoord op gegeven is.

Het WHO heeft inderdaad het virus verkeerd ingedeeld. Beter schorten we alle maatregelen op, want de maatregelen doen meer kwaad dan dat zij goed doen. Eenzaamheid, zelfmoorden, depressies, isolatie, internetverslaving, gameverslaving, alcoholmisbruik, malaise, werkloosheid, hele sectoren worden om zeep geholpen zoals toeristensector, horeca, huiselijk geweld neemt toe en een vrouw die hier slachtoffer van is kan moeilijker vluchten door allerlei maatregelen etc.
Helemaal eens. De maatregelen brengen ontzettend veel nevenschade met zich mee.
De regering zou in plaats van eenzijdig naar de bezetting in op de IC moeten kijken naar wat schade de maatregelen berokkenen. Als de maatregelen veel meer schade doen dan goed doen (door bijvoorbeeld te kijken naar het aantal levensjaren) dan moeten de maatregelen per direct worden opgeheven.

Ik ben ook geen Baudet aanhanger maar hij heeft hier inderdaad helemaal gelijk. Het lijkt steeds meer dat een groot deel van het Nederlandse volk van de maatregelen af willen (en zeker geen lockdown meer accepteren). (zie ondermeer https://www.destentor.nl/(...)-afgedaan~a4c96d87f/ ) Daarom is het goed dat Baudet dit geluid laat horen in de kamer. Ik vraag mij wel af waarom andere partijen ook niet met een dergelijke analyse komen.

Ik kwam dit filmpje tegen op Twitter. Ik weet niet precies wie de man is, maar hij opteert om een nieuwe realiteitszin te ontwikkelen. Het virus zal, net zoals alle andere griepvirussen, terug blijven komen en elk seizoen zullen er mensen ziek worden van dit virus. Een vaccin doet er niets aan af. We moeten weer ons normale leven oppakken.

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Oidipous op 23-09-2020 10:06:41 ]
pi_195213041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:40 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Helemaal eens. De maatregelen brengen ontzettend veel nevenschade met zich mee.
De regering zou in plaats van eenzijdig naar de bezetting in op de IC moeten kijken naar wat schade de maatregelen berokkenen. Als de maatregelen veel meer schade doen dan goed doen (door bijvoorbeeld te kijken naar het aantal levensjaren) dan moeten de maatregelen per direct worden opgeheven.

Ik ben ook geen Baudet aanhanger maar hij heeft hier inderdaad helemaal gelijk. Het lijkt steeds meer dat een groot deel van het Nederlandse volk van de maatregelen af willen (en zeker geen lockdown meer accepteren). (zie ondermeer https://www.destentor.nl/(...)-afgedaan~a4c96d87f/ ) Daarom is het goed dat Baudet dit geluid laat horen in de kamer. Ik vraag mij wel af waarom andere partijen ook niet met een dergelijke analyse komen.

Ik kwam dit filmpje tegen op Twitter. Ik weet niet precies wie de man is, maar hij opteert om een nieuwe realiteitszin te ontwikkelen. Het virus zal, net zoals alle andere griepvirussen, terug blijven komen en elk seizoen zullen er mensen ziek worden van dit virus. Een vaccin doet er niets aan af. We moeten weer ons normale leven oppakken.

[ twitter ]
Je doet net of beleidsmakers dit niet meenemen in hun beslissingen. Dat is gewoon niet waar. Anders zaten we nu al in een tweede lockdown.

Er wordt we degelijk rekening gehouden met neveneffecten. Sterker nog, daar zijn ook tientallen miljarden aan uitgegeven.

Onuitgesproken weet iedereen dat de huidige maatregelen ook doden zullen ‘veroorzaken’, waarschijnlijk meer dan een full lockdown. Echter andere medische problemen zouden dan weer meer problemen opleveren.

Uiteindelijk is wat ik bier begrijp dat mensen echt denken dat ‘de regering’ alles maar kan regelen. Niet alles is mogelijk. En mensen laten nu hun eigen verantwoordelijkheid liggen qua gedrag en roepen dan maar dat het testbeleid kut is, of iets anders.
Whatever...
pi_195213582
Gisteren bij OP1 viel me wel op hoe ontzettend arrogant de virologe was, ze bleef maar praten, er was niet tussen te komen, de huisarts kon nauwelijks zeggen wat ze bedoelde. Zonder geluid kun je zien aan haar houding hoe uit de hoogte ze doet. BN'ers hebben gelijk dat er meer een open discussie moet komen waar alle vragen gesteld kunnen worden en je niet monddood wordt gemaakt.

Die huisarts noemde een interessante kwestie maar ik heb niet goed begrepen wat ze bedoelde en moet nog een keer kijken en goed luisteren en die virologe dan tussendoor skippen.
Niemand zegt dat de maatregelen niet genomen moeten worden, maar de discussie wordt totaal doodgeslagen.
pi_195213648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je doet net of beleidsmakers dit niet meenemen in hun beslissingen. Dat is gewoon niet waar. Anders zaten we nu al in een tweede lockdown.

Er wordt we degelijk rekening gehouden met neveneffecten. Sterker nog, daar zijn ook tientallen miljarden aan uitgegeven.

Onuitgesproken weet iedereen dat de huidige maatregelen ook doden zullen ‘veroorzaken’, waarschijnlijk meer dan een full lockdown. Echter andere medische problemen zouden dan weer meer problemen opleveren.

Uiteindelijk is wat ik bier begrijp dat mensen echt denken dat ‘de regering’ alles maar kan regelen. Niet alles is mogelijk. En mensen laten nu hun eigen verantwoordelijkheid liggen qua gedrag en roepen dan maar dat het testbeleid kut is, of iets anders.
Sterker nog, we hebben niet eens een echte eerste lockdown gehad
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')