Tja, Mental Theo kon helaas niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Charrell het volgende:
Maar daarom kiezen ze haar juist uit... om ze weg te zetten als domme groep mensen.
dat zijn ze allemaal dus dat zegt niks, doe dan maar die domme met die lekkere tietenquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Charrell het volgende:
Maar daarom kiezen ze haar juist uit... om ze weg te zetten als domme groep mensen.
Ik vond dit wel genot hoor. Maar ik wind me niet zo snel op.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik die onzin niet kijk ja.
Leuke actquote:Op woensdag 23 september 2020 04:56 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen vrienden, en @:tjacka
Krijg t heen en weerquote:Op woensdag 23 september 2020 05:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk jou taggen
Ik vond het juist legendarische televisie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik die onzin niet kijk ja.
Jij bent serieus zo'n virus waanzin gekkie?quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Charrell het volgende:
Mij niet meer taggen dan, lekker Shownieuws kijken en andere mainstream media.
Oogkleppen op en lekker slapen jongens.
Charrell is voor #vriendenpeoplequote:Op woensdag 23 september 2020 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent serieus zo'n virus waanzin gekkie?
Of ben je aan het kutten?
Helaas kon @Charrell niet, dus hebben ze Famke Louise maar uitgenodigd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal dus dat zegt niks, doe dan maar die domme met die lekkere tieten
Of ben jij een gekkie? “:D”quote:Op woensdag 23 september 2020 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent serieus zo'n virus waanzin gekkie?
Of ben je aan het kutten?
Geklikt. Gestopt bij: "mensen uit de zorg morgen niet zeggen hoe rustig het is op de IC"quote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Of ben jij een gekkie? “:D”
https://instagram.com/sto(...)igshid=1fsty2vjvcqie
Tyft eens op met die aids.quote:
Ja ik ga echt niet naar al die debielen luisteren. Eentje vond ik wel genoeg. Ik vertrouw meer op mezelf dan op een random zangertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |