Ik wil graag het piemeltje van een jong jongetje in m'n mond nemen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:46 schreef Charrell het volgende:
Er valt weinig te lachen, eerder om te janken.
Natuurlijk niet. Het is gewoon oliedom om te vertrouwen op 1 of andere zure heks met een dubieuze geschiedenis.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:44 schreef Charrell het volgende:
[..]
Het is maar welke kant je wil Googelen.
Die van haar of Dissel.
““
Dan doe je zelf onderzoek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is gewoon oliedom om te vertrouwen op 1 of andere zure heks met een dubieuze geschiedenis.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dan doe je zelf onderzoek.
Kijk wat je tegenkomt op Youtube, Google.. verhalen, rapporten, betrouwbaarheid van pcr testen etc etc.
Wat voor impact heeft deze corona crisis op jouw leven?quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Charrell het volgende:
Mij niet meer taggen dan, lekker Shownieuws kijken en andere mainstream media.
Oogkleppen op en lekker slapen jongens.
Famke, ben jij het???quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Charrell het volgende:
Mij niet meer taggen dan, lekker Shownieuws kijken en andere mainstream media.
Oogkleppen op en lekker slapen jongens.
Het was jammer dat ze zichzelf niet liet uitpraten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen maar ik heb er intens van genoten.
Famke Louise, wat een zeldzaam dom wijf.
Het meest trieste is is dat zukke tutjes niet in een omgeving zitten die haar in bescherming nemen. Echt in bescherming, dus tegen haar zeggen van dat ze ze zich niet moet lenen om mee te doen aan zo'n Instagramactie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen maar ik heb er intens van genoten.
Ooooooooooh.gifquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja, niet zo heel zeldzaam als ik de posts hierboven lees trouwens.
Barbie 2.0quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het meest trieste is is dat zukke tutjes niet in een omgeving zitten die haar in bescherming nemen. Echt in bescherming, dus tegen haar zeggen van dat ze ze zich niet moet lenen om mee te doen aan zo'n Instagramactie.
Wat heb je nou aan zulke mensen? Weg ermee.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
1 miljoen volgers hé, 1 miljoen. Dat zijn een hoop mensen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zulke mensen? Weg ermee.
Die kunnen ook allemaal weg.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 miljoen volgers hé, 1 miljoen. Dat zijn een hoop mensen.
Dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Charrell het volgende:
Maar daarom kiezen ze haar juist uit... om ze weg te zetten als domme groep mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |