Tja, Mental Theo kon helaas niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Charrell het volgende:
Maar daarom kiezen ze haar juist uit... om ze weg te zetten als domme groep mensen.
dat zijn ze allemaal dus dat zegt niks, doe dan maar die domme met die lekkere tietenquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Charrell het volgende:
Maar daarom kiezen ze haar juist uit... om ze weg te zetten als domme groep mensen.
Ik vond dit wel genot hoor. Maar ik wind me niet zo snel op.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik die onzin niet kijk ja.
Leuke actquote:Op woensdag 23 september 2020 04:56 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen vrienden, en @:tjacka
Krijg t heen en weerquote:Op woensdag 23 september 2020 05:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk jou taggen
Ik vond het juist legendarische televisie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik weet weer waarom ik die onzin niet kijk ja.
Jij bent serieus zo'n virus waanzin gekkie?quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Charrell het volgende:
Mij niet meer taggen dan, lekker Shownieuws kijken en andere mainstream media.
Oogkleppen op en lekker slapen jongens.
Charrell is voor #vriendenpeoplequote:Op woensdag 23 september 2020 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent serieus zo'n virus waanzin gekkie?
Of ben je aan het kutten?
Helaas kon @Charrell niet, dus hebben ze Famke Louise maar uitgenodigd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn ze allemaal dus dat zegt niks, doe dan maar die domme met die lekkere tieten
Of ben jij een gekkie? “:D”quote:Op woensdag 23 september 2020 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent serieus zo'n virus waanzin gekkie?
Of ben je aan het kutten?
Geklikt. Gestopt bij: "mensen uit de zorg morgen niet zeggen hoe rustig het is op de IC"quote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Of ben jij een gekkie? “:D”
https://instagram.com/sto(...)igshid=1fsty2vjvcqie
Tyft eens op met die aids.quote:
Ja ik ga echt niet naar al die debielen luisteren. Eentje vond ik wel genoeg. Ik vertrouw meer op mezelf dan op een random zangertje.quote:
Een instagrampost aandragen in de argumentatiequote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Charrell het volgende:
[..]
Of ben jij een gekkie? “:D”
https://instagram.com/sto(...)igshid=1fsty2vjvcqie
Ja maar hij WEET dingen. Hij onderzoekt enzo. Ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een instagrampost aandragen in de argumentatie
Ik denk daar komt een link van het RIVM, van een universiteit die diepgaand onderzoek heeft gedaan. Of iets van die strekking. Maar nee, een Instagram story van een DJ
En, is het druk op de ICquote:Op woensdag 23 september 2020 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Gestopt bij: "mensen uit de zorg morgen niet zeggen hoe rustig het is op de IC"
Wanneer denk je dat hij voor het laatst op de IC was? Met z'n verzonnen verhalen.
Ik was er overigens afgelopen donderdag voor het laatst. En morgen ben ik er weer. En ik kijk meerdere keren per dag in ons EPD hoe onze IC ervoor staat.
Maar hij heeft ergens iets gehoord over een verpleegkundige die niks mag zeggen over hoe rustig het is op de IC hoor. Hou gewoon je bek.
Ik ben vooral tegen domme mensen een podium geven. Tyf op met BLM, ikdoenietmeermee, omroep zwart, etc.quote:
Likequote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen domme mensen een podium geven. Tyf op met BLM, ikdoenietmeermee, omroep zwart, etc.
Ik ben daar nog meer tegen dan dat ik tegen racisme ben.
Overigens ben ik geen racist.
Wat een genot is dit ook.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:22 schreef Caland het volgende:
NWS / Bom ontploft in Zaandam: Ruzie tussen vloggers leidt tot aanslagen
0fuxGOD
@:kapiteintje @:doublepain
Eens.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen domme mensen een podium geven. Tyf op met BLM, ikdoenietmeermee, omroep zwart, etc.
Ik ben daar nog meer tegen dan dat ik tegen racisme ben.
Overigens ben ik geen racist.
Je vergeet dan wel Zoetermeer en Brabant in zijn geheel.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een genot is dit ook.
Zaandam is echt het afvoerputje van Nederland.
Purmerend, Spijkenisse, Nijmegen.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet dan wel Zoetermeer en Brabant in zijn geheel.
onlogisch woont toch in Papendrecht?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet dan wel Zoetermeer en Brabant in zijn geheel.
Dat is niet eens meer het benoemen waard. Zo'n afgelegen gat waar mensen nog hun gezin uitmoorden.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
onlogisch woont toch in Papendrecht?
Hopelijk wacht je hier niet te lang mee, want ik ben razend nieuwsgierig!quote:Op woensdag 23 september 2020 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar ik zal straks eens inloggen om te kijken hoe we er vandaag voor staan.
Lang recept zeker, Kluivert?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:12 schreef Charrell het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen.
Vandaag Surinaams stoofvlees maken!!!
Zin in!!!
Het mooiste van de avond vond ik nog dat ze op een gegeven moment 30 seconden geluid maakte en iedereen zich afvroeg ; Ja maar lieverd wat zeg je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lang recept zeker, Kluivert?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |