die mond moet alleen maar pijpenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het mooiste van de avond vond ik nog dat ze op een gegeven moment 30 seconden geluid maakte en iedereen zich afvroeg ; Ja maar lieverd wat zeg je nu eigenlijk?
Die Gommers denkt ook wat heb ik nou aan mn fiets hangenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lang recept zeker, Kluivert?
[ afbeelding ]
Er was na de aftiteling ook nog een matige LuckyTV.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het mooiste van de avond vond ik nog dat ze op een gegeven moment 30 seconden geluid maakte en iedereen zich afvroeg ; Ja maar lieverd wat zeg je nu eigenlijk?
Toevallig nu net terug aan het kijken.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
Albert sloopt Famke.
https://www.mediacourant.(...)-vindt-overheid-ook/
Bleek je anus debielquote:Op woensdag 23 september 2020 04:56 schreef Justin_Case het volgende:
Goedemorgen vrienden, en @:tjacka
Eens. Die zuigt het volgens mij uit je ruggenmerg.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die mond moet alleen maar pijpen
Genoeg debielen zoals bijvoorbeeld @Charrell die in zo'n gek gelovenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Wel bijna een verdubbeling van de kijkcijfers dus dit soort mongolen gaan vaker uitgenodigd worden.
Jij bent overduidelijkquote:Op woensdag 23 september 2020 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat weet Lenny daar nou van, ik zoek mijn eigen informatie.
Die weet het ook veel beter dan die zakkenvullers in Den Haag ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Genoeg debielen zoals bijvoorbeeld @:charrell die in zo'n gek geloven
Bedankt voor de update Caland!quote:Op woensdag 23 september 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
Wel gelachen om die mensen die Lenny sterkte wensen![]()
Die logt gewoon even in thuis en zoekt die cijfertjes op. Zet vervolgens een bak koffie en telt zijn geld
LennyGOAT
Jij ook sterkte Scrummie!!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 10:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de update Caland!
Sterkte de komende tijd.
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:11 schreef Caland het volgende:
Wel gelachen om die mensen die Lenny sterkte wensen![]()
Die logt gewoon even in thuis en zoekt die cijfertjes op. Zet vervolgens een bak koffie en telt zijn geld
LennyGOAT
Zou je haar doen dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die mond moet alleen maar pijpen
watquote:Op woensdag 23 september 2020 10:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou haar doen lijkt me.
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Elke gezonde jongeman zou haar doen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |