Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hoop dat hij snel veroordeelt wordt voor aanzetten tot geweld.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:57 schreef Scorpie het volgende:
Akwasi heeft dus geld nodig en wil met zijn vingers nog verder in de subsidiepot gaan zitten ?
Okay, om die reden lid worden, snap ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:
IMO is het best een interessante case als deze ZZZ een platform krijgen. Dan zijn we er het snelst vanaf.
Bij elke verkeerde scheet, ga ik aangifte doen, wegens discriminatie. Dus avond 1 alleen maar zwarte presentatoren, is discriminatie.
Denk dat ze met de naam Omroep Bruinachtig weer andere problemen zouden krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we ook omroep wit beginnen, want als je alle kleuren licht mengt, krijg je wit licht.
Verf wordt alleen zwart, als je er voldoende zwart aan toevoegt, anders wordt het bruinachtig.
Zie je nu niet dat deze reacties precies is wat Akwasi (of zijn sponsors) willen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja maar hemel, wat verwacht je nou, een zwart iemand wil een zender starten met de naam zwart, hoe treurig wil je het hebben? De segregatie komt van hem he? Dat zie je zelf hopelijk ook?
Of zal ik maar een zender Blank openen, over de pijn die ik voel na de tweede wereldoorlog en de spaanse inquisitie.
Zie je nou echt niet wat een krankzinnig en ongelofelijk kinderachtig knulletje Akwasi is?
man man
Ik zie het al, u bent woordkunstenaar.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:08 schreef Hathor het volgende:
En trouwens als je een omroep wil gaan stichten op basis van kleur verdien je sowieso een bijl in je nek.
Heel Holland Naktquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:43 schreef Poefbank het volgende:
Met programma’s als;
‘Met het mes in de rug’
‘Nederland in beweging voor de popo’
‘Jouw smatje , mijn smatje’
‘Bij ons in de ghetto’
‘Steenarm en nog steenarmer’
‘Help, mijn man is ervandoor’
Tuurlijk weet hij wat racisme is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Kijk eens op zijn insta. Alleen maar zwarten, de enige foto waar blanke mensen op staan is die op de Dam. En deze man weet dan wat racisme is?
Maar beetje omroep krijgt dan ook genoeg leden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso 10 euro vragen. Beetje omroep vraagt 5,20 euro of zo.
En je krijgt je geld niet terug als het mis gaat.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar beetje omroep krijgt dan ook genoeg leden.
Hier niet dus vragen ze aan de paar low lifers meer doekoe te passen
Knap dat iemand met “niks doen” mij en veel andere mensen enorm kan irriteren.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Okay, om die reden lid worden, snap ik.
Maar ik denk dat Akwasi helemaal geen 50.000 leden wil, die wil alleen cashen. Geen optredens, geen geld. Dit is een manier om geld te genereren. Al melden zich maar 5000 mensen aan, heeft ie toch een aardig loon voor 4 maanden niks doen.
Racist! 😋quote:Op woensdag 23 september 2020 08:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Knap dat iemand met “niks doen” mij en veel andere mensen enorm kan irriteren.
Net zoals al die bedelaar- hee wacht eens even...quote:Op woensdag 23 september 2020 08:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Knap dat iemand met “niks doen” mij en veel andere mensen enorm kan irriteren.
Wedden van niet.quote:een nieuwe omroep waar ’iedereen wordt gehoord en gezien’.
Dus als er meer blanken lid worden dan mensen van kleur dan zal Akwasi de belangen van de blanken moeten vertegenwoordigen? Begrijp ik dat nu goed?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://omroepzwart.nl/algemene-voorwaarden/
Pure oplichting.
Als dat zo is kwestie van trollen aan de andere kant zonde van mijn geld.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus als er meer blanken lid worden dan mensen van kleur dan zal Akwasi de belangen van de blanken moeten vertegenwoordigen? Begrijp ik dat nu goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |