'Wie is de drol'quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:16 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd wat voor programma's we kunnen verwachten op die zender
Help , mijn man is slaaf
Eigen huis en katoenplantage
Tussen woordkunstenaar & kitsch
quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Is de politieke partij Zwart ook al opgericht?
+1quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:23 schreef Justin_Case het volgende:
Dat deze mongool nog een podium krijgt. Weg met deze terrorist.
IMO is het best een interessante case als deze ZZZ een platform krijgen. Dan zijn we er het snelst vanaf.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen lid voor te worden. Ben ook geen lid van omroep Max, maar kan gewoon kijken.
Ben je als roodharige met blauwe ogen ook iemand van kleur?quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:20 schreef MoreDakka het volgende:
Dat 'mensen van kleur' anglicisme, je zou er bijna van over je nek gaan.
Kleurloos... is daar niet een woord voor?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:07 schreef Hathor het volgende:
Mensen van kleur.....hmm....betekent dat dan dat wij kleurloos zijn? Ik begin steeds mee vraagtekens te zetten bij dat soort uitspraken.
Niet transparant zijnquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:07 schreef Hathor het volgende:
Mensen van kleur.....hmm....betekent dat dan dat wij kleurloos zijn? Ik begin steeds mee vraagtekens te zetten bij dat soort uitspraken.
Saai, dat is waar je naar zoekt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kleurloos... is daar niet een woord voor?![]()
Wit kan het niet zijn want dat is per definitie alle kleuren bij elkaar!
Racisme moet weer leuk worden.quote:
Dat heb ik ook nooit zo begrepen, qua haar- en oogkleur zijn de blanken vrij divers. En bij huidskleur eigenlijk ook wel, van spierwit tot lichtbruin.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:07 schreef Hathor het volgende:
Wat de volgende vraag naar voren schuift....wie is hier nou eigenlijk de racist?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit zo begrepen, qua haar- en oogkleur zijn de blanken vrij divers. En bij huidskleur eigenlijk ook wel, van spierwit tot lichtbruin.
Welke RAL-kleur is de grens tussen white en people of color
Je krijgt er jeuk van!quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:20 schreef MoreDakka het volgende:
Dat 'mensen van kleur' anglicisme, je zou er bijna van over je nek gaan.
Ze hebben aangegeven de omroep ‘Zwart’ te noemen omdat dat alle kleuren samen symboliseert (“zodra je elke kleur met elkaar mengt kom je uiteindelijk zelf bij zwart uit”). Ze zeggen zich dus niet alleen op de zwarte medemens te willen richten, maar willen alle culturen in Nederland erbij betrekken om zo inclusiviteit na te streven.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
Akwasie streeft dus naar apartheid?
Oh, dan kunnen we ook omroep wit beginnen, want als je alle kleuren licht mengt, krijg je wit licht.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:03 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven de omroep ‘Zwart’ te noemen omdat dat alle kleuren samen symboliseert (“zodra je elke kleur met elkaar mengt kom je uiteindelijk zelf bij zwart uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |