Vort Zondag, terug in je mand!quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Godshand het volgende:
Goed plan.
Moet je de reacties al hier zien
"Ik ben niet racistisch, mij maakt het niet uit welke kleur iemand heeft, als hij/zij maar zich gedraagt." Maar als degene een huidskleur en een plan heeft staat iedereen op zijn achterste benen
Als rel actie sowieso dus al geslaagd, heerlijk
Ken ik al, goud gewoon.quote:
Ze moeten natuurlijk wel aan diversiteit doen. Ben benieuwd naar hun visiequote:Op dinsdag 22 september 2020 20:56 schreef klipper het volgende:
Als die zender nu maar niet op wit gaat......
Wat voor programmas gaan ze eigenlijk maken ? Zal vast geen spel show zo vader zo zoon zijn ofzo0quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:16 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd wat voor programma's we kunnen verwachten op die zender
Help , mijn man is slaaf
Eigen huis en katoenplantage
Tussen woordkunstenaar & kitsch
Daar hoef je toch geen lid voor te worden. Ben ook geen lid van omroep Max, maar kan gewoon kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik ga zeker lid worden, soort van Comedy Central elke avond!
Zouden ze hier mee gelezen hebben?quote:
'Wie is de drol'quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:16 schreef Enchanter het volgende:
Ben benieuwd wat voor programma's we kunnen verwachten op die zender
Help , mijn man is slaaf
Eigen huis en katoenplantage
Tussen woordkunstenaar & kitsch
quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Is de politieke partij Zwart ook al opgericht?
+1quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:23 schreef Justin_Case het volgende:
Dat deze mongool nog een podium krijgt. Weg met deze terrorist.
IMO is het best een interessante case als deze ZZZ een platform krijgen. Dan zijn we er het snelst vanaf.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen lid voor te worden. Ben ook geen lid van omroep Max, maar kan gewoon kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |