En de realityshow 'Kale Kolonie'.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Komt er ook weer eens live talkshow vanuit 'De Plantage'.
Dit is iemand met een huidskleurplan, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Godshand het volgende:
Goed plan.
Moet je de reacties al hier zien
"Ik ben niet racistisch, mij maakt het niet uit welke kleur iemand heeft, als hij/zij maar zich gedraagt." Maar als degene een huidskleur en een plan heeft staat iedereen op zijn achterste benen
Gemiddelde Nederlander zegt dit wel.quote:
Expeditie Vrijdag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de realityshow 'Kale Kolonie'.
Ach joh ik wens hem echt alle succes, en ben ook oprecht benieuwd waar hij mee komt. Ik verwacht een uitgesproken anti-blank black supremacy gedrocht, de man in kwestie een beetje inschattend. Dus ik kan louter positief verrast worden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:03 schreef Gia het volgende:
Aan de andere kant, als ie dan alleen maar bij die omroep uithangt, zijn wij er vanaf.
Sarcasme en ironie vergen natuurlijk enig intellect.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het interpreteert, ik zie vooral enthousiaste reacties en geweldige plannen.
Je bedoelt Expeditie Vrije dag? Oh wacht, dat is gewoon dagelijks leven.quote:
Nee, Robinson was de blanke. Ben benieuwd of de programma's op tijd beginnen trouwens.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bedoelt Expeditie Vrije dag? Oh wacht, dat is gewoon dagelijks leven.
Ja maar hemel, wat verwacht je nou, een zwart iemand wil een zender starten met de naam zwart, hoe treurig wil je het hebben? De segregatie komt van hem he? Dat zie je zelf hopelijk ook?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Godshand het volgende:
Goed plan.
"Ik ben niet racistisch, mij maakt het niet uit welke kleur iemand heeft, als hij/zij maar zich gedraagt." Maar als degene een huidskleur en een plan heeft staat iedereen op zijn achterste benen
Als rel actie sowieso dus al geslaagd, heerlijk
Mijn eigen opmerking was sarcastisch goochemerd. Lees mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En dat ontbreekt bij jou
Ik was allerminst serieus.
De enige die zijn huidskleur er bij betrekt ben jij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Godshand het volgende:
Goed plan.
Ik denk dat niemand hem t misgund omdat hij een kleurtje heeft. Ik denk eerder zijn achterlijke gedrag van de laatste tijd er wat nee van doen heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlander zegt dit wel.
Die zit hier ook op FOK
Excuses, radar stond niet aan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mijn eigen opmerking was sarcastisch goochemerd. Lees mijn onderschrift.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Excuses, radar stond niet aan.
Had je pijn in je bilnaad de volgende dag?quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ooit thee gedronken met Bill Cosby, jammer genoeg kan ik me niet veel meer herinneren van die gebeurtenis![]()
Zo iemand is Bill Cosby niet. Ga niet zijn eer en goede naam besmeuren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Had je pijn in je bilnaad de volgende dag?
Mensen mogen er toch een mening over hebben? Als er een "omroep wit" opgericht zou worden hadden we nu protesten op de damquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Godshand het volgende:
Goed plan.
ben ook wel benieuwd, als je gewoon probeert die doelgroep aan te boren dan kan dat best een succesverhaal worden ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ach joh ik wens hem echt alle succes, en ben ook oprecht benieuwd waar hij mee komt. Ik verwacht een uitgesproken anti-blank black supremacy gedrocht, de man in kwestie een beetje inschattend. Dus ik kan louter positief verrast worden.
Ben oprecht benieuwd
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:11 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zo iemand is Bill Cosby niet. Ga niet zijn eer en goede naam besmeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |